آخرین مطالب
بمب اتمی
بمب اتمی

بمب اتمی (یکی از بزرگترین دروغ های قدرت های جهانی) – قسمت 2

در ادامه مقاله بمب اتمی (یکی از بزرگترین دروغ های قدرت های جهانی) حال به بررسی بمب اتم میپردازیم:
ساختار بمب اتم به این شکل عنوان شده است که عنصر اورانیم این خاصیت را دارد که هر اتم آن وقتی یک نوترون به آن برخورد میکند شکافته میشود مقداری انرژی و ۲ یا ۳ نوترون ازاد میکند که نوترونهای ازاد شده به امتهای دیگر برخورد کر ده و باز هرکدام مقداری انرژی و ۲ یا ۳ نوترون آزاد میکنند و این واکنشها به صورت زنجیره ای ادامه پیدا میکند و در کسر بسیار کوچکی از ثانیه میلیاردها میلیارد اتم اورانیم انرژی خود را آزاد میکنند که انرژی هسته ای نام دارد. در واقع مدعی هستند مقدار انرژی را که اورانیم در مدت4.5  میلیارد سال آزاد میکند در کسری از ثانیه آزاد میکنند. یعنی اگر 10 کیلو گرم اورانیم شماره 235 داشته باشیم در طی 4.5  میلیارد سال 5 کیلو گرم آن به انرژی تبدیل میشود. در بمب اتمی این مقدار انرژی را در کسر بسیار کوچکی از ثانیه آزاد می کنند. طبق معادله مشهور انیشتین یعنی E = mc2 نوع عنصر نقشی ندارد و فقط مقدار جرم مهم است. پس اگر 10 کیلو گرم عنصر با نیمه عمر کم مثلاً یک ساعت داشته باشیم چون زمان نیمه عمر کوتاه است و طی یک ساعت 5 کیلو گرم آن به انرژی تبدیل می شود می تواند در حد یک بمب اتمی متوسط ویرانگر باشد و حتی مقادیر کوچک آن نیز ویرانگر است چون طبق معادله تبدیل جرم به انرژی انیشتین مقدار انرژی ناشی از تبدیل یک گرم نیز مقدار بسیار زیادی است. طبق گفته خودشان هر شکافت هسته ای ۲ یا ۳ نوترون آزاد میکند پس اگر توده ای اورانیم موجود باشد باید خودبخود منفجر گردد چون نیمی از اتم ها خود بخود در حال شکافتند و همیشه حداقل هزاران میلیارد نوترون در درون توده اورانیم در دسرتس میباشد. هرچند عنوان میکنند که توده اورانیم را به چند قسمت تقسیم میکنند تا از حالت جرم بحرانی خارج شود و سیستمی را طراحی کرده اند که موقع انفجار قطعات به هم می چسبند. اما موضوع این است که چون یک بمب اتم که معمولاً به صورت کلاهک روی موشکها سوارند کاملاً ایزوله بوده ونیمی از اتم های اورانیم هم مدام در حال تولید گرما و پرتوها و تشعشعات رادیواکتیو هستند که بعد از مدتی درون بمب اتم انقدر داغ میشود که یا بمب را منفجر میکند و یا از کار می اندازد؛ چون گرما و پرتوها مدارات درون بمب را از بین میربد. اصلاً اگر این بمب ها اینقدر خطرناکند چرا اسرار ساخت ان را فاش کردند و با ذکر تمام جزئیات به بقیه دنیا اعلام کردند هیچ عاقلی این کار را نمیکند مگر اینکه نیرنگ و حیله ای در کار باشد.

اگر دقت کنید در تمام انفجارات به اصطلاح اتمی یک چیز مشترک است و آن اینکه در قسمت قارچی شکل انفجار, ماده ای در حال سوختن است. که همانطور که در اولین مقاله عنوان شد انفجار اتمی چیزی جز یک انفجار گازی در مقیاس بالا نیست. و آن چیزی که در داخل قسمت قارچی شکل در حال سوختن است همان گاز مورد استفاده می باشد؛ و هرچه مقدار گاز بیشتر باشد تا ارتفاع بالاتری میرود و قارچ بزرگتری تولید میکند. اگر انفجار را در خشکی انجام دهند صدها تن اهک, گچ, پودر الومینا و موادی از این قبیل با آن مخلوط میکنند تا آتش گاز را بپوشاند و مخفی کند و برای توجیه این پودرهای سفید رنگ اعلام میکنند که اورانیم به عناصر سبکتر تجزیه شده است. میدانید که گچ و آهک ترکیبات کلسیم هستند؛ اما کل اورانیمی که مورد استفاده قرار میگیرد طبق گفته خودشان بین شصت تا صد کیلو گرم میباشد و این همه پودر سفید رنگ نمی تواند با این مقدار اورانیم تولید گردد. ضمناً انجام آزمایش در خشکی باعث ایجاد طوفان شدید و ایجاد ریزگردها و زلزله شدید می شود. اکثراً این آزمایشها را در زیر آب انجام میدهند. به دو دلیل: اول اینکه در زیر آب صدای انفجار تا حدود زیادی خفه میشود و کمتر شک بر انگیز میشود که این صدا ناشی از چیست. چون صدای مهیب در انفجارات شیمیایی مثل تی ان تی و سایر مواد منفجره رخ میدهد. دوم اینکه وقتی چندهزار تن گاز مایع که با هوای فشرده کافی در زیر آب منفجر شود مقدار زیادی آب را بخار میکند که با سرعت  بالا آمده و بدون نیاز به افزودنی ها مثل گچ یا آهک قارچ سفید رنگ تشکیل میگردد. دلیل تشکیل قارچ این است که در ارتفاع بالا فشار هوا کمتر است و گاز منبسط شده و کروی میشود. البته انجام آزمایش در زیر آب باعث میشود که موج انفجار تا حدود زیادی توسط آب خنثی شود و از ایجاد زلزله در خشکی جلوگیری کند. و تنها پس لرزه های خفیفی رخ میدهد. زمانی که چندهزار تن گاز در زیر آب منفجر میشود در ابتدا ده ها هزار تن آب به بالا پرتاب میشود که در این فاصله آب از سمت ساحل به سوی دریا کشیده میشود و بعد دوباره آب با شدت به پایین برمیگردند که باعث میشود موج عظیمی از آب با سرعت سرسام آور و وحشتناکی به سمت ساحل حرکت کند و ایجاد سونامی کند.

در مورد بمب هیدروژنی اشکالات اساسی بیشتری در صحبتهایشان وجود دارد. به این شکل که میگویند بمب اتمی فقط چاشنی بمب هیدروژنی است که باید دما را به سیصد میلیون درجه سانتی گراد برساند تا بمب هیدروژنی منفجر شود آن هم چند ثانیه بعد از انفجار اتمی.

اول اینکه در بمب هیدروژنی نه تنها جرمی به انرژی تبدیل نمی شود بلکه به قول خودشان هسته های سبک به هم می چسبند و جرم بزرگتری ایجاد میشود و به اصطلاح همجوشی صورت می گیرد و در ظاهر محاسبات نشان میدهد که باید از بمب اتمی قدرت کمتری داشته باشد که برای دلیل قوی تر بودن آن توجیه مسخره ای می آورند. بعد در دمای سیصد میلیون درجه در آن واحد همه چیز به بخار تبدیل می شود و فرصت هیج عملیات دیگری نیست. ظاهراً بمب هیدروژنی انفجار گازی دیگری است که به جای گاز مایع طبیعی از هیدروژن مایع استفاده می شود وچون گاز هیدروژن نسبت به گاز مایع طبیعی قدرت آتش گیری و انفجاری بیشتری دارد قدرت تخریب بیشتری دارد. در مورد بمب اتمی تزار که ادعا میکنند معادل 100 میلیون تن, تی ان تی قدرت داشته است یک سری سؤال پیش می آید. بمب هیروشیما دارای 60 کیلو گرم اورانیم غنی شده بود که بنا به گفته خودشان ۵ درصد آن یعنی ۳ کیلو گرم آن به انرژی تبدیل شد و قدرت این بمب ۱۵ هزار تن, تی ان تی بود. پس هر ۳ کیلو گرم اورانیم معادل ۱۵هرار تن, تی ان تی می باشد. در بهترین حالت راندمان انفجار 20 درصد می باشد. پس برای بمب 100 مگاتنی باید چیزی حدود 33000 کیلو گرم اورانیم به انرژی تبدیل شود. بعد در یکی از کتابهایشان گفته اند جرم بحرانی ۳ کیلو گرم است. یعنی باید اورانیم بمب تزار به 8000 قطعه تبدیل شود تا خودبخود منفجر نشود. و این 8000 قطعه باید در هنگام انفجار به هم بچسبند. که از هر نظر بررسی شود معقول نیست. چه سیستمی بسازند که 8000 قطعه اورانیم را در کسری از ثانیه در هنگام انقجار به هم بچسباند. و چطور آن را با هواپیما حمل کنند؟ در چند تا از کلیپها این موضوعات سؤال برانگیزی به وضوح قابل مشاهده است. در کلیپی دیگر تعدادی سرباز و درجه دار با یک توپ جنگی یک گلوله اتمی را پرتاب میکنند که در فاصله نه چندان دوری از آن ها منفجر میشود که سوال برانگیز است. در یکی از کلیپها عده ای بدون دغدغه و خیلی خون سرد در حال فیلم برداری از صحنه انفجار اتمی هستند که این موضوع سوالاتی را ایجاد میکند که پس آن همه خطراتی که عنوان میکردند چه میشود؟ در کلیپ انفجار هفت تن گاز مایع در چین قارچی شبیه قارج ناشی از بمب اتم ایجاد شده است و خیلی مخوف و وحشتناک به نظر میرسد و حتی نحوه چرخش قسمت قارچی شکل آن شبیه چرخش قارچ به اصطلاح اتمی است. حال تصور کنید اگر به جای هفت تن, مقدار گاز هزار تن و یا بیشتر باشد چه عظمتی دارد و چقدر ویرانگرتر است. در این کلیپ در ابتدای انفجار مخرن هفت تنی, آتش تا شعاع  دهها متر را میسوزاند سپس جمع شده وهمچون قارچ اتمی بالا میرود و پرتو های نورانی در دهها متر دورتر از آتش در کلیپ به وضوح معلوم است.

اگر در شعاع آتش ایجاد شده افراد تخلیه نشده بودند انتظار دهها هزار کشته میرفت و کسانی که در معرض پرتوهای نورانی بعد از شعاع آتش قرار بگیرند دچار سوحتگی های وحشتناک میشوند که اگر قرار بر حقه بازی باشد میتوان وانمود کرد که این افراد با اشعه گاما و یا پرتوهای رادیواکتیو دیگر دچار سوختگی شده اند. اصلاً انرژی چیزی نیست که به صورت مجرد و خالص دیده شود بلکه همراه با ماده ظاهر میشود. اگر راست میگویند به ما توضیح دهند جنس قارچ سفید رنگ از چیست و در آخر چه سرنوشتی پیدا میکند. ما در واقع سوختن یک ماده را میبینیم و انرژی قابل دیدن نیست. آنچه به عنوان بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی عنوان میکنند میتواند یک نوع تبانی بین هیروهیتو امپراطور ژاپن و دولت آمریکا باشد که چون در پایان جنگ جهانی دوم ارتش ژاپن تسلیم نمی شد و زور هیروهیتو هم به نظامیان ژاپنی نمی رسید مخفیانه و بدور از چشم نظامیان مخزنهای بزرگی از گاز مایع به دو شهر غیر نظامی وارد کردند و با انفجار آنها و کشتار مردم بیگناه آن را آزمایش اتمی جلوه داده و با ترساندن نظامیان، ارتش ژاپن را وادار به تسلیم نمودند و در عوض هیروهیتو امپراطور ژاپن اجازه یافت تا پایان عمرش بر ژاپن حکومت کند و بعد از مرگش نیز پرسش به قدرت رسید. مورد دیگری که جای سوال دارد انرژی خورشید است.

دانشمندان اعلام کرده اند که در هر ثانیه حدود پنج میلیون تن ماده به انرژی تبدیل میشود که اگر هر پنج کیلوگرم آن را یک بمب اتمی با کارایی صد در صد در نظر بگیریم معنای آن  اینست که در هر ثانیه یک میلیارد مبب اتمی بسیار قوی منفجر میشود و اگر در بیست و چهار ساعت در نظر بگیریم تعداد 86400000000000 (هشتاد و شش هزارو چهارصد میلیارد)  عدد بمب اتمی در شبانه روز در خورشید منفجر میشود. که این تعداد نه تنها باید خورشید را نابود کند بلکه باید تمام منظومه شمسی را آتش بزند.(با فرض مدل خورشید مرکزی) که عملاً چنین اتفاقی نمی افتد. و حتی کوچکترین اخلالی در نظم کار خورشید رخ نمی دهد.

سوخت خورشید و اکسیژن

یعنی فرایند تولید انرژی خورشید آن چیزی که میگویند نیست. یا هنوز ناشناخته است و یا اطلاعات نادرست به ما میدهند. و الا بعد از میلیاردها سال که از عمر خورشید می گذرد با این همه انفجار قوی باید خورشید نابود شده باشد. برای مهم کردن موضوع بمب اتم دهها آدم عجیب و غریب را با اسامی پر ابهت و نسبت دادن کشفیات و معادلاتی به آن ها به جامعه معرفی کردند, مثل آلبرت انیشتین با ان موهای ژولیده و یا رابرت اوپنهایمر و ورنر هایزنربگ و همچنین اروین رشودینگر. یک معادله معروف در فیزیک اتمی وجود دارد به نام معادله رشودینگر که بدون آنکه بگویند از کجا آمده و راهی برای اثبات آن ارایه دهند ان را در کتابهایی به نام های فیزیک کوانتوم یا شیمی کوانتوم و یا مکانیک کوانتوم عنوان می کنند وهیچ مفهوم قابل درکی ندارد و خود ارایه دهندگان این معادله به این موضوع اذعان دارند که تابع موج Ψ هیچ مفهوم فیزیکی ندارد ولی می گویند توان دوم آن احتامل حضور الکترون را نشان میدهد که آن هم هیچ معنایی ندارد چون بعد از مدتی این معادله هم با تناقضاتی برخورد می کند و نظریه دیگری به نام نظریه موج-ذره بوجود آمد که آن هم اشکالات خاص خودش را دارد.

دوگانگی موج – ذره فیزیک کوانتوم

این معادله رشودینگر هیچ جا به جز در مورد هیدروژن آن هم با صرف نظر از هامیلتونیان هسته قابل حل نیست؛ و در موارد خاصی با روشهای من درآوردی مثل تابع آزمایشی با رضایب نامعین و یا روش اختلال جوابهایی بر حسب پارامتر دیگری به نام تابع Φ بدست می آورند که هیچ ارزش محاسباتی نداشته و تماماً سر کاری بوده و باعث آشفتگی و خستگی مغز میشود. فیزیک دانان و شیمی دانان هر جا در توجیه پدیده ها کم بیاورند خیلی سریع به تابع موج و معادله رشودینگر چنگ میزنند و با اینکه هیچکدامشان قادر نیست حتی یکی از معادلات رشودینگر را حل کنند طوری با آب و تاب و حرارت صحبت میکنند که گویا خدای علمند و راه حل در معادله رشودینگر است و انها آن را میدانند.

گفته های آقای seversky de p alexander مخترع و خلبان (آمریکایی-روسی) درباره هیروشیما و ناکازاکی بعد از حادثه اتمی:

در هیروشیما من برای صحنه ای متفاوت و کاملاً غیر عادی آماده بودم! اما وقتی هیروشیما را بازدید کردم مانند شهر های سوخته دیگری که دیده بودم بود. درختان با تنه و تیر های تلفن و ستون های سوخته ولی تقریباً سالم!! پل ها و جاده های سالمبودند!! این ککاملاً عجیب است، زیرا یک بمب هسته ای با چیزی که به ما درباره آن گفته اند چیزی برای ماندن باقی نمی گذارد و همه چیز را تبدیل به خاکستر میکند! حتی برخی ساختمان ها ساختاری سالم و دست نخورده داشتند اما این چگونه ممکن است؟ این انفجار آنگونه که فکر میکنیم نبوده است شاید اصلاً بمب هسته ای در کار نبوده. زیرا بمب هسته ای همه چیز را با خاک یکسان میکند و چیزی باقی نخواهد گذاشت!! هیچ اثری از پدیده های غیر عادی پیدا نکردیم! تقریباً همه جای شهر میشد درختان و ستون ها و ساختمان هایی با ساختار سالم که فقط سوخته بودند پیدا کرد! برخی درختان دارای برگ های سوخته نیز بودند که این نشان میدهد فاجعه هیروشیما ربطی به بمب هسته ای ندارد! برخی چوب ها هنوز سالم بودند و هیچ اثری از سوختگی بر روی آن ها دیده نمی شد. سایبان ها و برخی شیشه ها سالم بودند و دست نخورده آیا میشود یک بمب هسته ای با آن شدت شیشه و تنه درختی باقی بگذارد ؟ یک بمب هسته ای دارای مواد رادیواکتیوی است که تاثیرات آن تا 500 سال باقی خواهد ماند اما بعد از یک ماه پوشش گیاهی در هیروشیما دوباره رشد کرد و مردم دوباره شروع به بازسازی شهر کردند در حالی که چنین چیزی نباید ممکن باشد مهم تر اینکه پل ها و اکثر ساختمان ها سالم بودند و این کاملاً عجیب است و من را به شک فرو میربد.

بمب اتمی

بمب اتمی

بمب اتمی

آیا این میتواند تاثیرات یک بمب هسته ای بر یک شهر باشد؟ قطعاً نه! اثرات سوختگی شدید بر مردم و ساختمان ها  و درختان نشان میدهد که این بمب نه بمب هسته ای بلکه بمب باران ناپالم بوده است که جهنمی عظیم در هیروشیما و ناکازاکی بر پا کرده بود.

بمب اتمی

ناپالم چیست؟

ناپالم  ماده ای آتش زا و نوعی بمب محتوی نوعی ترکیب مایع، ترجیحاً بنزین است با اکتان 80 و یکی از پودرهای ام ۱ یا ام ۲ یا ام ۹ ،که پس از پرتاب و برخورد به هدف، مادٔه ژلاتینی تولید کند و با شعله و حرارت زیاد بسوزد. ناپالم از بنزین یا پلیاستیرن یا نفت، به همراه موادی که به آن ویژگی ژله ای و چسبندگی میدهند، مانند صابون یا یونولیت (مقوای آکاسیف)ساخته میشود. این مادٔه آرامسوز و چسبنده، بدنه اجسام و انسان را کم کم و به شدت میسوزاند. چند قطره ناپالم جسمی ۲x۲ متر مکعب را نابود میکند. بدون تماس مستقیم نیز میتواند با حرارتی بین 800 تا 1200 درجه سانتی گراد اجسام را نابود کند. ناپالم آبگریز است. آتش ناپالم به سادگی با آب خاموش نمی شود. بمب های ناپالم در جنگ جهانی دوم با بنزین و صابون ساخته میشد. نخستین نسخٔه این بمب در سال 1942 در دانشگاه هاروارد طراحی شد؛ و نخستین بار در ژوئن 1944 و اواخر جنگ جهانی دوم در جریان نبرد تینیان توسط نیرهای ایالت متحده آمریکا علیه ژاپن و سپس در نبرد نرماندی بکار گرفته شد.

بمب اتمی

هیروشیما و ناکازاکی بدون هیچ گونه مشکلی در حال شکوفایی و رشد هستند حتی بدون شواهد سرطان های طولانی مدت اما هنوز ادعا میشود این دو شهر دارای میزان ابتلا به سرطان زیادی هستند که این ادعا اهمیتی ندارد زیرا در کشور هند نیز افراد مشکل دار بسیاری به وجود می آیند آیا میشود نتیجه گرفت هندوستان را بمباران هسته ای کرده اند؟ قطعاً نه! اگر بمب هسته ای در 75 سال قبل در هیروشیما برخورد کرده باشد باید سالانه افراد مشکل دار و بیماری زیادی را مشاهده کنیم حتی نباید شاهد رشد گیاهان در مناطق رادیواکتیوی باشیم آب ها باید آلوده شوند اما چنین چیزی هرگز اتفاق نیوفتاد.

طی تحقیقاتی که توسط تیم دیل ال پرستون از رشکت بین املللی هیروسوفت در سال 2003 منتشر شد میزان تابش و تشعشعات در هیروشیما و ناکازاکی کمتر از چیزی بوده که انتظار میرود و کاملاً طبیعی است و مانند نقاط دیگر در زمین میباشد! حتی میزان سرطان مشاهده شده در مردم هیروشیما و ناکازاکی بسیار طبیعی بوده است ولی طی چند سالی افزایشی مشاهده شد ولی دوباره کاهش یافت و به حالت اول برگشت.


کسانی که گفتند حل 5 مسئله شرودینگ انجام شده نظر نویسنده را مطالعه کنند:

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت مدیر محترم سایت
خیلی ممنون که مقالات بنده را در سایتتان منتشر نمودید. سپاسگزارم.
متاسفانه خیلی از افراد بی میل یا ناتوان در مواجهه با حقیقتند. و در اولین واکنش با روبرو شدن با حقایق و واقعیات رفتارها و گفتارهای غیر اصولی و گاهاً توهین آمیز دارند.
رفتار و بیان توهین آمیز نشان دهنده ضعف افراد در زمینه های مختلف علمی می باشد و درعین حال نشان دهنده نوع تربیت خانوادگی اشخاص می باشد.
متشکرم از اینکه شما خودتان زحمت می کشید و پاسخی منطقی و توام با ادب و نزاکت به افراد می دهید. امیدوارم بتوانم جبران کنم.

یکی از افراد گفته اند ۵ حل معادله شرودینگر را گذاشته اند. خودم گفته ام که معادله شرودینگر اولاً اساس و پایه ای ندارد .ثانیاً در مورد اتم هیدروژن آن هم با صرف نظر از هامیلتونیان هسته قابل حل است.
بنده فایل مربوطه را مطالعه کردم و شامل چیز خاصی نبود جز یک مورد معادله ای شبیه معادله مربوط به اتم هیدروژن و بقیه هم یا معادله دیفرانسیل معمولی هستند و یا یک مورد بدون حل معادله با استفاده از آمار و منحنی توزیع نرمال به تجزیه و تحلیل مسئله پرداخته است و چیزخاصی را هم نشان نمی دهد.
حل معادله یعنی جوابی برحسب متغیرها که در معادله صدق کند.
معادله شرودینگر اتم هلیم بعد از اتم هیدروژن ساده ترین معادله شرودینگر می باشد که حتی با صرف نظر از هامیلتونیان هسته هم قابل حل نیست و ثابت شده که در هیچ سیستم مختصاتی متغیر ها از هم تفکیک منی شوند. هرچه با اتم با عدد اتمی بزرگتری برخورد کنیم معادله شرودینگر آن دارای متغیرهای بیشتری میشود و زمانی که تعداد متغیرها از ۳ تا بیشرت شود دیگر حتی نمی توان  به صورت هندسی و یا آماری آن را تجزیه و تحلیل نمود.
در حال حاضر زرادخانه توابع ریاضی فقیرتر از آن ست که بتواند معادلاتی از این نوع را حل کند.
درضمن مدرک بنده لیسانس شیمی محض می باشد اما بینهایت به ریاضیات علاقه مندم و اگر خود تعریفی نباشد تقریباً در تمام شاخه های کاربردی آن مطالعات عمیق داشته ام. وهمین عامل باعث توجه بنده به دروغ بودن سلاح هسته ای شد.

داشتن مدرک دانشگاهی و حفظ تعدادی عدد و فرمول نشانه داشتن علم نیست.
اتفاقاً حاکمان جهان برای ایجاد اختلاف بین افراد سطوح مختلف تحصیلی از فوق دیپلم تا P.H.D را به وجود آوردند و خیلی از افراد با تحصیلات بالا در حد دکترا و P.H.D در عمل هیچ کاری بلد نیستند انجام بدهند و فقط خیلی خوب ژست میگیرند و از رشته تحصیلیشان جز مقدمات ناچیز اطلاعی ندارند. بنده خودم یک دکترای انرژی هسته ای را می شناسم که حدود ۱۵ سال است این مدرک را دارد . پس چرا نمی تواند هیچ کاری انجام دهد. یا هزاران دانشمند به اصطالح اتمی شوروی سابق بعد از فروپاشی این کشور به کشورهای دیگر پناهنده شدند . چرا این موضوع باعث نگرانی آمریکا نشد و چرا هیچکدامشان نتوانستند برای کشورهای جهان سوم بمب اتمی بسازند و آنها را ابرقدرت کنند.
اگر تحصیلات دانشگاهی مهم بود باید دانشجو به صورت خالص فقط در رشته تحصیلیش مترکز کند نه در درسهای جورواجور که باعث شود خسته و کوفته و ناکارامد از دانشگاه فارغ التحصیل شود و با هزار بدبختی و ذلت به دنبال کار بگردد و همه جا تحقیر شود. آن هم اگر کار مناسبی گیرش بیاید.

دانستن علم ربطی به نوع رشته تحصیلی ندارد.
اگر اینطور باشد که کسی در رشته دیگری به دنبال یادگیری نرود پس این همه برنامه نویسهایی که رشته تحصیلیشان کامپیوتر نیست از کجا به وجود آمده اند. بعضی از برنامه نویسان فقط دیپلم دارند و حتی خیلی از آن ها رشته های علوم انسانی می باشند که ریاضیات پیشرفته ای ندارد .
یکی از بزرگرتین ریاضی دانان فرانسوی فرما می باشد که قاضی بود و از سن 45 سالگی مطالعات ریاضی را شروع کرد.
با تشکر و سپاس مجدد


این نوشته را با سخن وینستون چرچیل نخست وزیر اسبق انگلستان به پایان می برم (کرامت سلیمی) که:
حقیقت انقدر با ارزش است که باید آن را در حصاری از دروغ ها پوشاند.
راست و دروغ این موضوع را خودتان با تحقیق متوجه شوید
این مقاله نوشته شده توسط آقای کرامت سلیمی است و ما فقط آن را منتشر کردیم و هیچ مسئولیتی در قبال این موضوع نداریم و فقط به عنوان یک مقاله علمی قرار داده شده

 

منابع خبری دیگر ازجمله :  سایت اسپوتنیک روسیه به زبان فارسی نیز گزارشات و تحقیقات استاد سلیمی را تایید کرده است
https://spnfa.ir/search/?query=ادعای+شهروند+ایران%3A+سلاح+هسته+ای+وجود+خارجی+ندارد+

https://spnfa.ir/20161027/1947164.html
https://spnfa.ir/20161028/1947188.html
https://spnfa.ir/20161029/1947339.html
https://spnfa.ir/20161030/1947363.html
https://spnfa.ir/20161031/1947384.html

 

رمز فایل، در صورت وجود :

درباره بهرام

بهرام
زمان خود را به بهتر کردن خود با مطالعه نوشته های دیگران اختصاص دهید. بنابراین شما به سادگی آنچه را بدست می آورید که دیگران سخت برای آن زحمت کشیده اند.

همچنین بررسی کنید:

هوش مصنوعی یا اجنه شیطانی ؟

هوش مصنوعی یا اجنه شیطانی ؟

چت و گفتگو با هوش مصنوعی یا چت و گفتگو با اجنه شیطانی؟ همانطور که …

9 دیدگاه

  1. Avatar
    کرامت سلیمی

    سازمان انرژی اتمی ایران در بولتن خبری خود مقاله ای در باره دروغ بودن سلاح هسته ای را منتشر کرده است.
    اگر کمترین اعتقادی به وجود سلاح هسته ای داشتند هیچ اعتنایی به این مقاله نمی کردند.

    لینک بولتن خبری منتشر کننده مقاله دروغ بودن سلاح هسته ای در بولتن سازمان انرژی اتمی:

    https://www.aeoi.org.ir/portal/file/?271451/-__-%D8%B3%D9%87-%D8%B4%D9%86%D8%A8%D9%87-1397.7.17-(1).pdf

    • مدیر Bahram

      سلام و تشکر از شما جناب سلیمی

    • مدیر Vlad

      سلام و درود خدمت شما ،در صورتی که تمایل دارید با رسانه زمین نخت پارسی همکاری کنید ،در تلگرام به ایدی @vlad60_313 پیام بدید.

      ________
      بجز این
      یکی از مقالات شما در خصوص شباهت انفجار بیروت و هیروشیما بسیار جالب بود ، خداقوت 🌷

  2. Avatar
    کرامت سلیمی

    با سلام و احترام

    از طریق تلگرام مطالبی را خدمتتان فرستادم.

    در پناه حق باشید.

  3. Avatar
    مهرداد اصغرنیا

    با سلام و احترام.
    در مقاله شما دو ابهام وجود دارد. اولا در انفجار های ناشی از گاز یا مواد منفجره زمین لرزه یا طوفان شدید رخ نمی دهد. ثانیا نور خیره کننده شدید مشاهده شده در ابتدای آزمایشات هسته ای در اینگونه انفجارها دیده نمی شود.
    با تشکر

    • مدیر Bahram

      سلام
      1- ۲۷۵۰ تن آمونیوم نیترات در بندر لبنان منفجر شد دقیقاً مانند بمب هسته ای و توضیحات ما هست.
      2- نور مشاهده شده دقیقاً همون حالت رو داره از طرف دیگه شما باید این رو هم مد نظر قرار بدید که با چه دوربینی فیلم برداری شده، در سال 1945 قطعاً دوربین ها مثل الان قابلیت تنظیم نور نداشتند.

  4. Avatar

    سلام ، من نمی گویم شما بی سواد هستید ، خیر شما سواد دارید ، اما اشتباه هم دارید ، ببینید بسیار و بسیار انفجار داریم که در آن حالت قارچ بمب ایجاد می شود اما اینکه تا چه ارتفاعی مثلا تا ابرها وسعت داشته باشد خیر در یک مانور نظامی که بمباران می شود هم قارچ انفجار ایجاد می شود و اینکه مسائل محرمانه نظامی بسیار پیچیده شاید برای ما دست نیافتنی به نظر برسد و آن را محال فرض کنیم اما به گفته ی مثال معروف معما چو حل گشت آسان شود و راه حلی پیدا کرده اند که کاملا محرمانه است و اینکه گرمای بالا همه چیز را می سوزاند در مرکز انفجار همه چیز پودر می شود و هر چه از مرکز انفجار دور می شویم چون گرما کاهش پیدا می کند ظاهر سوختگی ها در محیط متفاوت می شود و …. این مسئله توجه فیزیکدانان همه دنیا چه صاحبان بمب هسته ای چه کشور هایی که بمب هسته ای ندارند مسلم و پذیرفته شده است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 14 =

Translate »