آخرین مطالب
زمین تخت پارسی

معرفی لنز فیش آی برای نصب کردن روی دوربین موبایل

لنز فیش آی یا چشم ماهی مخصوص نصب روی  دوربین انواع گوشی موبایل

در اینجا به معرفی نوعی  لنز فیش آی مخصوص موبایل می پردازیم:

لنز فیش آی

همه ی ما در طول روز و یا در مسافرت با صحنه های شگفت انگیز و نابی روبرو می شویم که با دوربین گوشی سعی داریم به بهترین شیوه عکس ها و فیلم های جذابی را ضبط کنیم. این عکس ها یادآور خاطرات تلخ و شیرینی هستند که زندگی ما را تشکیل می دهند. اما مسئله ی اصلی کیفیت و نوع تصاویری است که برای داشتن آن تلاش می کنیم. یکی از راه هایی که به این کار را به صورت حرفه ای تر و راحت تر می توانیم انجام دهیم استفاده از لنزهای موبایل است. می توان از این لنز برای گوشی و تبلت استفاده کرد.

لنز فیش آی یا چشم ماهی

لنز فیش آی در واقع یک لنز سوپر واید است که تصاویر را بصورت نیمکره ثبت می کند. لنز فیش آی یا همان چشم ماهی به انواع لنزهایی گفته می شود که میدان دید ۲۱۰ درجه ای برای ثبت تصاویر ایجاد می کنند.

لنز fisheye تلفن همراه ۱۰ میلی متری بر روی تلفن همراه شما نصب می شود.می توانید از دنیای غیر واقعی عکس های فیش آی لذت ببرید. زاویه دید بسیار گسترده لنز fisheye و فاصله کانونی آن بسیار کوتاه است ، عکس های شما را به صورت دایره های عالی درمی آورد. از شیشه نوری با کیفیت بالا و چند روکش ساخته شده است

لنز فیش آی

تصاویر باکیفیت و شفاف

بر اساس لنز فوق العاده چشم ماهی IB-10MM رنگ تصویر را بهبود بخشیده و تفاوت رنگ بسیار خوبی نسبت به سایر لنز ها دارد و ظاهری زیبا دارد.

لنز فیش آی

نصب آسان روی گوشی

لنز ۱۰ میلیمتری حرفه ای HD super fisheye به راحتی روی تلفن همراه شما نصب می شود. این لنز با اغلب گوشی و تبلت ها سازگار است.

ساختار چندلایه لنز

می توانید از دنیای تصاویر غیر واقعی فیش آی لذت ببرید. زاویه دید بسیار گسترده آداپتور لنز fisheye و فاصله کانونی آن بسیار کوتاه است ، عکس های شما را به صورت دایره های عالی درمی آورد. این لنز از شیشه نوری با کیفیت بالا و چند روکش و لایه های مختلف ساخته شده است.

زمین تخت پارسی

 

 

درباره مدیر Vlad

مدیر Vlad
ولاد {مدیر تولید محتوای مذهبی در رسانه زمین تخت پارسی} - عکاس ،گرافیست و تدوینگر - محقق ، مستندساز - مدرس رایانه و نرم افزار های adobe (در فضای مجازی)

همچنین بررسی کنید:

جهت رودخانه ها

جهت رودخانه ها ثابت می کنه که زمین کروی نمی تونه باشه و مسطح هست. …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =

Translate »