آخرین مطالب
تیله آبی 2002

تیله آبی 2002 و نمادهای شیطان پرستی ناسا

تیله آبی 2002 و نمادهای شیطان پرستی ناسا :

تیله آبی 2002

 

در این دو تصویری که در سایت ناسا ارائه شده با عنوان تیله ابی 2002  اگر زوم کتید متوجه می شوید که تصاویری شیطانی را در حین طراحی گرافیکی در آنها به صورت مخفی قرار داده اند.  در ادامه این پست به نقد و بررسی این تصاویر خواهیم پرداخت وبه شما اثبات خواهیم کرد که هیچ کسی این عکس هارا از زمین نگرفته است و این درحالی هست که توسط انیمیشن سازان و طراحان گرافیک ناسا طراحی و منتشر شده اند و به دروغ ادعا کرده اند که با فضاپیما  از یک فاصله ای بسیار دور این عکس هارا از زمین گرفته اند.

منبع های تصاویر :

https://solarsystem.nasa.gov/resources/786/blue-marble-2002/

https://commons.wikimedia.org/wiki/File:BlueMarble-2001-2002.jpg / ویکی مدیا / زیرمجموعه ویکی پدیا


مطلب مرتبط و بسیار مهم :

هدف شیطان از تحریف خلقت چیست ؟ + ارتباط ناسا و فرقه شیطان پرستی انتان لاوی


تصویر اول

نقد و بررسی :

همین ابتدا اگر به ابر ها دقت کنید یک موجود چهارپا با دو شاخ را مشاهده می کنید و که به دلیل  علاقه شدید گرافیست ناسا به بز هست که چنین طراحی شده است.

و همچنین اگر این عکس را کمی آیینه کنیم با یک نتیجه ای بسیار عجیب مواجه میشویم:

ناسا و شیطان پرستی
ناسا و طراحی های گرافیکی و شیطانی

آیا هنوز به شیطان پرست بودن کارمندان ناسا شک دارید؟

در سمت راست شما تصویری از ابلیس را می بینید که آن را بز بافومت می نامند.

در نقاشی های شیطان پرستان جنین آمده است که لوسیفر یا همان ابلیس بر روی یک کره ای نشسته است و در تلاش است برای اینکه روشنایی را به تاریکی تبدیل  کند و…

کمی فکر کنید…

به نظرتون عجیب نیست که ابلیس لعنت الله علیه در نقاشی های قدیمی و قرون وسطایی شیطان پرستان بر روی کره ای منسوب به زمین نشسته است؟

آیا جز این است که از صدها سال پیش شیطان پرستان به دنبال ترویج دروغ کرویت بوده اند تا  اعتقادات دینی  مردم را منحرف و نابود کنند و اکثریت مردمی که  پیرو دین و ایات الهی بوده و به زمین تخت معتقد بودند را منحرف کنند؟ آیا جز این است که هدف شیطان پرستان ، عوض کردن جایگاه شیطان  با خداست؟

و حال به تضویر سمت چپ دقت کنید !

دقیقا نماد بز بافومت یا همان ابلیس لعنت الله علیه در تصویر تیله آبی ناسا 2002 به صورتی کاملا حرفه ای و مخفی قرار داده شده است

به طور کلی همه  این دلایل نشان می دهد که ناسا صرفا با نرم افزار های گرافیکی این تصاویر شیطانی و حعلی را ساخته است تا مردم فریب دهد !


تصویر دوم

 

ناسا

در این تصویر چه می بینید؟ باز کنید و روی آن زوم کنید تا هزاران سوتی ناسا را مشاهده کنید!

اولین چیز واضحی که مشاهده میشود تصویر زیر است

.

سوتی ناسا

بله درست دیدید ، در عکس فوق نماد تک چشم دجال یا همان لوگوی ایلومیناتی (اتاق فکر صهیونیسم بین الملل که در تلاش برای کنترل ذهن های مردم اند) را قرار داده اند و این نیز یکی  دیگر از  واضح ترین دلایل جعلی بودن تصاویر سازمان شیطان پرستی و انیمیشن سازی ناساست.

همانطور که میدانید ایلومیناتی سازمانی است برای جذب نخبه ها و بازیگران و دانشمندان و موسیقی دانان و خوانندگان که به انها پول و ثروت فروانی می دهند و آن افراد را معروف میکنند و بعنوان شخصیت های مشهور و برجسته و نابغه و دانشمند و …. به مردم معرفی میکنند تا در بین مردم عقاید ضد دینی را ترویج دهند و هرکسی که وارد این سازمان شده است از روز بعدی منکر خدا و کتاب مقدس شده است و دین را احمقانه خطاب میکنند و این شیاطین دجال پرست ، با ارائه تصاویر کاملا ساختگی سعی  میکنند تا ذهن مردم و بینندگان تلویزیون هارا شستشو دهند.

آنها مدعی اند که زمین کروی است و خدایی وجود ندارد و خالقی برای جهان جز شیطان وجود ندارد

یک نمونه  دیگر  ایلان ماسک که بارها گفته است که افتخار میکند اتئیست و منکر وجود خداست !

اگر از آنها بپرسید که نهایت دستاوردتان چیست ، در پاسخ به شما این تصاویر دروغین و فیک را نشان میدهند و میگوند که به سوی آسمان رفته ایم و این عکس کره زمین است أرحالی که این عکس ها بیش از یک نقاشی دیجیتال نیست .

 

دَجّال شخص یا موجودی از دشمنان امام مهدی(عجل الله) است. خروج دجال، بنابر روایات شیعه، یکی از علائم ظهور امام دوازدهم شیعیان است و در هنگام سختی و قحطی ظهور می‌کند، جمعی را فریب داده و به سوی خود می‌کشاند و سرانجام به دست حضرت مهدی(عج) از میان می‌رود.

بر اساس برخی از روایات اسلامی دجال ادعای الوهیت کرده و موجب خونریزی و فتنه‌های زیادی می‌شود. ویژگی‌های ظاهری دجال تنها در روایات نقل شده از راویان اهل سنت ذکر شده‌است؛ نشانه‌هایی از قبیل اینکه چشم چپ او در میان پیشانی‌اش واقع شده و در سحر و جادو ماهر است. البته سید محمد صدر و مکارم شیرازی و برخی از علمای شیعه معتقدند که دجال یک فرد نیست بلکه جریان انحرافی است.

منبع https://fa.wikishia.net/view/دجال

 

والبته کتاب‌های روایی شیعه، اشاره‌ای به خروج دجال و فتنه‌های قبل از ظهور نداشته و تنها از کشته شدن دجال به دست امام زمان(عجل الله) یا حضرت عیسی سخن گفته‌اند

  • علامه مجلسی، بحار الانوار، ۱۴۰۳ق، ج۵۲، ص۱۹۴ و ۳۰۸.

واژۀ دجال در زبان عبری و در آموزه‌های یهود ، به معنای دشمن خداست و از ترکیب دو واژه «دج» یعنی دشمن و ضد و «ال» یعنی خدا پدید می‌آید.

«بررسی تطبیقی دجال در ادیان ایران باستان و ادیان ابراهیمی»، ص۸۴-۸۵ و ۹۱؛ به نقل از: خزائلی، اعلام قرآن، ۱۳۸۷ش، ص۴۷۸-۴۷۹.

  دجال در مسحیت نیز  بعنوان ضد مسیح  معنی میشود و در اسلام نیز دقیقا دجال به معنای فریب دهنده مردم و دشمن خدا هست !.

 

در روایت نبوی دیگری که در منابع روایی شیعه نیز نقل شده است، درباره ویژگی‌های دجّال چنین می‌خوانیم: أَیُّهَا النّاسُ ما بَعَثَ اللّهُ عَزَّوَجَلَّ نَبِیّا إِلاّ وَ قَدْ أَنْذَرَ قَوْمَهُ الدَّجّالَ، وَ إِنَّ اللّهَ عَزَّوَجَلَّ قَدْ أَخَّرَهُ إِلی یَوْمِکُمْ هذا، فَمَهْما تَشابَهَ عَلَیْکُمْ مِنْ أَمْرِه فَإِنَّ رَبَّکُمْ لَیْسَ بَأَعْوَرَ، إِنَّهُ یَخْرُجُ عَلی حِمارٍ عَرْضُ ما بَیْنَ اُذُنَیْهِ میلٌ، یَخْرُجُ وَ مَعَهُ جَنَّةٌ وَ نارٌ و جَبَلٌ مِنْ خُبْزٍ وَ نَهْرٌ مِنْ ماءٍ، أَکْثَرُ أَتْباعِهِ الْیَهُودُ وَ النِّساءُ وَ الأَعْرابُ، یَدْخُلُ آفاقَ الأَرْضِ کُلَّها إِلاّ مَکَّةَ وَ لابَتَیْها، وَ الْمَدینَةَ وَ لابَتَیْها.

بحارالانوار، ج ۵۲، ص ۱۹۳و ۱۹۴.
ای مردم! خداوند پیامبری را به رسالت مبعوث نکرد جز آنکه قومش را از دجّال ترسانید و خدای تعالی آن را تا به امروز بر شما تأخیر انداخته است و اگر امر بر شما مشتبه شد بدانید که خداوند یک چشم نیست و دجّال بر حماری که فاصله بین دو گوشش یک میل است خروج می‌کند و بیشتر پیروان او یهود و زنان و اعرابند و به همه کرانه‌های زمین جز مکّه و دو حومه آن و مدینه دو حومه آن درآید.


ادامه نقد و بررسی تصویر دوم ناسا :

کپی و پیست های ناشیانه و کلون کردن ابر ها  و ابرهای تکراری در تصویر تیله ابی 2002 نیز دلیلی گیر هست که ثابت می کند  این عکس جعلی هست و در فتوشاپ طراحی شده !

دقت کنید به عکس بالا ! ابرها درون حلقه قرمز دقیقا یکسان هستند واین نشان میدهد یک طرح ابر مانند را بارها کپی و پیست کرده اند که در فتوشاپ اینکار بسیار آسان هست!

کپی . پیستی ناشیانه و دو حلقه تکراری با ابر هایی یکسان در عکس بالا  😂🤣 انصافا این دیگه خیلی تابلو و ضایع هست

حالا تصویر پایینی از اینم سوتی بدتری هست 😂

دارم به این فکر میکنم که چه گرافیست های تنبلی ناسا داره 😂 همشون صرفا تو کار  کپی و پیست  هستن! این گرافیست هارو از کدوم جهنمی پیدا کردن و استخدام کردن!

نمایی دیگر برای دو ابر تکراری دیگر که به وضوح سوتی ناسا را نشان می دهد!

این افراد تنبل ناسا  عجیبه که ذره ای به خودشون زحمت ندادن تا حداقل یک ذره تغییرات اعمال کنن که تا این حد دروغشون ضایع و تابلو نشه!

سوتی ناسا

کارمندان ناسا معلوم نیست اکثریتشون منجم و مهندس اند یا گرافیست و لئوناردو داوینچی و بازیگر های فیلم های هالیوودی !

این نقاشی مار چی میگه این وسط 😄؟

 

سوتی بزرگ دیگر ناسا :

جنگل های بارانی آمازون فاقد پوشش ابر اند !😂

دروغ ناسا

دقت کنید ! جنگل های آمازون در تمامی طول سال و در همه روز ها تحت پوشش ابر های بسیاری هست و آمازون یک جنگل بارانی هست که هر روز شاهد بارش های شدید بارانی هست.

آیا عجیب نیست که در این عکس تیله ابی 2002 ناسا فاقد هرگونه پوشش ابری هست؟

دروغ های ناسا

دو تا تصویر تکراری دیگر در بالا که باز هم نشان میدهد لئوناردو داوینچی های ناسا با دو دکمه کپی و پیست قرار داد بسته اند😂!


نماد شیطانی دیگر ناسا به صورت کاملا واضح و آشکار در عکس  :

شیطان بزرگ

 


کره زمین جعلی

ناسا توانایی گرفتن حتی یک عکس از زمین را ندارد و برای فریب مردم هر چند سال یک عکس را در نرم افزار های گرافیکی طراحی ویا ترکیب میکنند و سپس بعنوان عکسی کامل از کره زمین (تخیلی) به مردم ارائه می کنند
و جالب است که در برخی موارد حتی به خودشان زحمت نمی دهند که یک ذره در طراحی های جعلی و دروغین خودشان تغییری اعمال کنند و صرفا با یک کپی و پیست کار را تمام میکنند ! قابل توجه ترین کار آنها نیز آوردن بهانه های بنی اسراییلی است تا دروغ های شیطانی خود را توجیه کنند!

دروغ کرویت


سوال نهایی شما کاربران: چرا درخصوص شکل زمین دروغ میگویند؟

پاسخ :

هدف شیطان از تحریف خلقت چیست ؟ + ارتباط ناسا و فرقه شیطان پرستی انتان لاوی

اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم والعن اعدائهم اجمعین.

اللهم العن الجبت والطاغوت.

رمز فایل، در صورت وجود :

درباره مدیر Vlad

مدیر Vlad
ولاد {مدیر تولید محتوای مذهبی در رسانه زمین تخت پارسی} - عکاس ،گرافیست و تدوینگر - محقق ، مستندساز - مدرس رایانه و نرم افزار های adobe (در فضای مجازی)

همچنین بررسی کنید:

برجام

به مناسبت اعلام مرگ برجام توسط بایدن

برجام یک موضوع واقعی نیست که بخواهیم برای ان تکلیف معین کنیم. برجام در واقع …

6 دیدگاه

  1. Avatar

    واقعا مقاله خیلی خوبی بود!

  2. Avatar

    سلام فقط یه اشتباهی داشتین شما
    همه این عکس هایی که میاین میگین ابر ها تکراریه خود ناسا توی سایت اصلیش گفته که ما این عکس هارو واسه شبیه سازی ساختیم به نظرم این عکس هارو زیر ذره بین قرار ندید چون خود ناسا گفته اینارو واسه شبیه سازی ساختیم
    به نظرم اون عکس هایی رو که ناسا ادعا میکنه از فضا گرفتیمش رو زیر ذره بین قرار بدبد. توی سایت اصلی ناسا هست

    • بهرام

      سلام;
      اشتباهی در کار نیست به جمله خودتون هم دقت کنید:
      تکه تکه در کنار هم
      در صورتی که نه تنها تکه تکه نیستند بلکه صرفاً کپی کردن و تکرر تصاویر هستند که بسیار محسوس هم هست، در ثانی شما ببینید در تصاویری که خود ناسا در وب سایت خودش منتشر می کنه اندازه قاره ها رو، متوجه میشید که باز هم دروغ پراکنی می کنند.
      همه چیز بسیار واضح و در جلوی دیدگان هست.

  3. Avatar

    میدونم منم میگم که اونارم جمع کنید و یه مقاله بسازید که کار اینا هم تموم شه. و کسانی که به این عکس ها اعتقاد دارن هم ضایع بشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − یازده =

Translate »