آخرین مطالب
آینه

آینه های سیاه – صفحه گوشی و تلویزیون ؟؟ !!!

در گذشته جادوگر ها برای احظار ارواح از آینه های سیاه استفاده می‌کردند! از این جمله دریافت های قابل تاملی میشه پیدا کرد، برای مثال چرا همه صفحه های نمایش گوشی های موبایل به رنگ مشکی هستند؟

بیشتر مردم به اینکه جادو یه چیز واقعیه می‌خندن ، اما اگه بدونند که جادو واقعا چیه و چطوری از جادو برای کنترل اونا استفاده می‌شه، دیگه نمیخندن…

و بطور کلی این سوال مطرح کنیم که چرا به اصطاح تکنولوژی!!! از صفحه های سیاه برای نمایشگر ها استفاده می کنند حتی چالش هایی هم در تیک تاک و … باب شده که بواسطه آینه های سیاه احضار جن و دیدن به اصطلاح همزاد رو انجام میدن.

اساتید علوم غریبه بر روی آینه هاحساس هستند و بیشتر از اون بر روی آینه های سیاه !!! که همون صفحات نمایشگر گوشی، تلویزیون، مانیتور، صفحه لپ تاپ، صفحه ساعت هوشمند و …. میشه، چنین می گویند که اگر با آینه کاری ندارید و یا شب ها بر روی آینه ها پارچه های سفید کشیده شود.

در مورد کودکان هم همینطور هست گفته میشه که به صفحه آینه نگاه نکنند که دیوانه می شوند.

فایل صوتی استخراج شده از ویدیوی یوتیوب :
ارتباط با ارواح(اجنه) از طریق جادوی آینه سیاه:

https://www.youtube.com/watch?v=r-Cdq7J22Tk

نکته 1: احضار ارواح غیر ممکنه چون روح برای مردگانه ودر دوزخ یا برزخ هستند و کاری نمیتوان کرد.

نکته 2 : حساب موجودات انسان نما که نامشان جن هست  کاملا جداست و  صرفا احضار جن امکان پذیر است که این انجام احضار  طبق احادیث حرام است.

آینه های تسخیر شده چه چیزی را نشان میدهند؟

از زمانی که بشر تونست خواص انعکاسی اجسام مثل آینه رو کشف کنه در موردش ترسها و باورها و تئوری های مختلفی رو ارائه کرده. حتی فلاسفه ای از یونان و ایران قائل به این مسئله بودند که آینه یک چیز عجیب و جادویی هست و تصویری که دیده میشه ممکنه بعدی دیگه از حیات باشه.

عقاید سنتی و جادویی زیادی هم در مورد آینه خصوصا از نوع تسخیرشده شون وجود داره و به قدرت های ماورایی اون اشاره داره. در زیر، برخی از این عقاید رو بررسی میکنیم:

حتی این عقیده وجود داره که آینه، یک دریچه به دنیای ما و موجودات عوالم دیگه هست و جادوگران با تمرینات آینه بینی میتونند به اونها دست پیدا کنند که البته قضیه اون فرق داره و واقعا داخل آینه چیزی نیست و فقط به عنوان نقطه تمرکز و توجه استفاده میشه و تصاویری که از چشم سوم دریافت شدند در داخل اون نمودار میشند.

اما مواردی هم وجود داره که بسیار عجیب و نامانوس به نظر میرسه و در باورها سنت ها و فرهنگهای مختلف رخنه کرده. برای مثال گفته میشه که آینه ها قابلیت جذب ارواح مرده رو دارند و به خاطر همین وقتی شخص در حال احتضار یا مرگ بود، آینه ها رو یا از اتاقش خارج می کردند و یا روش رو به سمت دیوار میکردند تا از اثرات منفی و آسیب زای آینه دور باشند.همچنین از مردم خواسته میشده که با نور شمع در هنگام نیمه شب، به آینه نگاه نکنند وگرنه داخل اون تصاویر عجیب مثل روح و شیطان و … میبینند.

به علاوه گفته میشده که وقتی میخوابید روی آینه ها رو پارچه بکشید تا از اثرات حمله منفی موجودات دیگه در طی ساعات شیطانی (بین ساعت ۳ تا ۴ شب) در امان باشید. هیچ وقت هم آینه رو کنار تخت خوابتون قرار ندید.طبق برخی از باورها، برای اینکه آینه به یک دروازه بین جهان های دیگه و جهان ما تبدیل نشه، مدام جای آینه رو در اتاق عوض می کردند.

معمولا این آینه ها تصاویری از چهره های افرادی که ساکن آن منزل نبودند را نمایان میکردند و یا حتی موجودات غیرارگانیک دیگر. گاهی بیش از یک نفر میتوانست گواهی دهد که واقعا این آینه ها تصاویر عجیبی را منعکس میکنند و ربطی به باز بودن چشم سوم طرف نداشته و همه قادر به دیدن مناظر عجیب در اوقات مختلف روز در داخل آینه بودند.

از بیشترین موارد گزارش شده در مورد آینه های تسخیر شده، مشاهده مردان سایه (موجوداتی که کاملا سیاه هستند) در داخل آینه و یا اطراف آن است. حتی ممکن است به همراه آن، صداها و نورهای مختلفی هم از محوطه شنیده و دیده شود.

مورد دیگر، دیدن مه های عجیب و ابرگونه هست. این مه ها یا داخل آینه هستند و یا از آینه خارج می شنوند و یا داخل آن می شوند و معمولا دارای شکل خاص انسان گونه هستند. برخی دیده اند که این مه گاهی میتواند غلیظ شده و در فضای اتاق هم گردش کند و در مناطقی که آینه وجود دارد بیشتر دیده میشود.

برخی ممکن است چهره هایی را در داخل آینه های تسخیر شده مشاهده کنند که در کنار آنها ایستاده. این چهره ها یا انسان گونه هستند و یا شیطانی و عجیب.

البته لازم نیست خودتون رو با این مسائل بترسونید و از این به بعد تو تاریکی به آینه نگاه نکنید. هر آینه ای رو نمیشه آینه تسخیر شده دونست و معمولا تعداد اونها در دنیا خیلی کم هست.

فایل صوتی استخراج شده از ویدیوی یوتیوب :
همزاد ام رو توی آینه دیدم 😰❌ چالش ترسناک احضار همزاد بد در آینه سیاه 🤯🔞 اصلا این چالش رو انجام ندید:

https://www.youtube.com/watch?v=cArieA4L8J0

رمز فایل، در صورت وجود :

درباره بهرام

بهرام
زمان خود را به بهتر کردن خود با مطالعه نوشته های دیگران اختصاص دهید. بنابراین شما به سادگی آنچه را بدست می آورید که دیگران سخت برای آن زحمت کشیده اند.

همچنین بررسی کنید:

هوش مصنوعی یا اجنه شیطانی ؟

هوش مصنوعی یا اجنه شیطانی ؟

چت و گفتگو با هوش مصنوعی یا چت و گفتگو با اجنه شیطانی؟ همانطور که …

15 دیدگاه

  1. Avatar

    خب تموم شد؟
    واقعا یک داستان آبکی و بی سند و مدرک بود
    آینه تنها نور را به صورت منظم بر می گردونه
    همین
    نه هیچ چیز دیگه

    • مدیر Vlad

      آینه در ظاهر برای همین کاره.

      اما بد نیست در باره Oda Nobunaga فاتح یک سوم ژاپن تحقیق کنید که مشهور بود به شیطان شاه devil king. این مرد یک قلعه با کاخ هفت طبقه میسازه و در پایین ترین طبقه بت ها و نقاشی های جنیان (معروف به خدایان) پایین رده بود و هرچه به طبقات بالاتر کاخ برید نقاشی ها و بت های خدایان (جنیان) بالارده تر و مقام بالاتر رو مشاهده میکنید. تاجایی که به طبقه ششم برسید بت هایی رو میبینید که با عنوان های خدای خدایان در ژاپن مشهور اند اما در ظبقه هفتم که محل زندگی اودا نوبوناگا بوده چیزی جز یک آینه بزرگ وجود نداشت و اون شخص خودش رو از همه شیاطینی که بهشون خدایان میگفتن بالاتر میدونست ضمن اینکه از همان اینه برای مراسم شیطان پرستی استفاده میکرد.

      و هزاران شخصیت دیگر در تاریخ پادشاهان و فاتحان شرق و غرب بودن که با استفاده از آینه جنیان و شیاطین رو احضار میکردن و همین الان هم جنگیران و رمالان با استفاده از همین آینه ها جن ها را احضار میکنند در جایی که زمینش به شکل صفحه شطرنج سیاه و سفید باشه.

  2. Avatar

    سلام وقت بخیر خیلی ممنونم خیلی مفید هست
    سوال من اینه که مواردی که راجع به جادویی بودن برخی آیینه ها گفتید صد درصد صحت دارن؟ و نمیتونن صرفاً داستان های زیادی بوده باشن برای اینکه کسی متوجه نشه تکنولوژی از زمان های خیلی گذشته وجود داشته و به عنوان راز نگهداری می‌شده؟ من هنوز هم کاملاً این موضوع رو درک نکردم که منظور از کلمه ی سحر یا جادو در گفته هایی مثل این : “هرکسی سحر بیاموزد چه کم چه زیاد، ارتباطش با خدا کاملاً قطع می‌شود و کافر میشود” دقیقاً چی بوده
    استفاده از تکنولوژی به طریق بد بوده؟ به همراه پنهان کردنش از بقیه به دلایل مختلف؟ صرفاً سرگرم کردن بقیه با گول زدنشون؟ یا واقعاً یه چیز فراتری درکاره؟ چطور ممکنه آیینه ای طلسم شده باشه و با بقیه ی آیینه ها تفاوت داشته باشه؟
    آیا ممکنه اگه چنین چیزی _جادوی واقعی و جادویی که هیچ توضیح علمی ای راجع بهش نباشه_ در گذشته ی دور وجود داشته، هنوز راهش وجود داشته باشه؟ که البته هنوز هم قائدتاً خنده دار و مسخره‌ست که حتی در گذشته وجود داشته
    آیا جادویی که باید در نظر بگیریم و حواسمون بهش باشه تکنولوژی ای هست که باهاش روح و روانمون رو تحت تاثیر قرار میدن؟ یا به طور کلی چیز دیگه ای هم به جز این ها به عنوان جادو وجود داره؟

    • مدیر Vlad

      سلام اگر به کتب روایی-حدیثی معتبر شیعه رجوع کنید متوجه میشوید که حتی آینه های معمولی نیز در شب باید پوشانده شود و به آینه ای که رویش بسم الله نوشته نشده است نباید به مدت زمان طولانی نگاه کرد و نیاز مند یک پارچه ای پوشاندن هست .
      در احادیث داریم که جن ها با استفاده از اینه ها راحت تر ظاهر میشوند و اتاقی که اشخاص خوابیده اند مشکل ایجاد میکنند.

      این موضوعی نیست که صرفا در اسلام باشه و حتی مردم شرقی (ژاپن و چین و کره) نیز اعتقاداتی این گونه داشتند و در غرب نیز آزمایشاتی انجام شده که اشخاص با نگاه کردن طولانی مدت به آینه های معمولییا سیاه ، پس از مدت زمانی شکل ها و تصاویر بشدت ترسناکی را مشاهده میکردند که در واقع همان تصاویر جن هایی است که از طریق اینه ارتباط برقرار میکردند با ناظر.
      غربی ها پس از مدتی این تغییر شکل اشکال را ساخته و پرداخته ذهن و توهم دانستند حال انکه ادعایشان مبنی توهم بودن یک دروغ است و یا تشخیص انان اشتباه بوده چون شناخت چندانی از جن نداشتند.
      ——–

      علاوه بر همه این ها ، نقاشی یا تصویر موجود دارای روح که انسان باشد یا حیوان نباید روی درب و دیوار خانه ها باشد زیرا جنیان و شیاطین را بسوی خانه جذب میکنند و اد-وارن و لورن-وارن دو شخصی بودند که در قرن بیستم تحقیقات ماورایی بسیاری داشتند که در اسناد ایشان موارد مشابه بسیاری ثبت شده است از جمله ارتباط اینه با دنیای شیاطین جنی و یا حمله جن ها به قاب عکس های روی دیوار و همچنین بیشتر بودن فعالیت جن ها در خانه هایی که سقفشان بلند است…
      نکته مهم : فیلم هایی نظیر احضار و آنابل بر اساس واقعیت بوده و بر اساس پرونده ها و کار های اد و لورن وارن هست

      نکات دیگر :
      1- در احادیث معصومین علیهم السلام نیز داریم سقف خانه نباید بلند باشد وگرنه باید روی تمامی درب و دیوار ان خانه تابلوهایی از آیات قرآن و حرز هایی را قرار داد تا شیاطین نتوانند در انجا فعالیت کنند.
      2- در ائمه اطهار علیهم السلام ستور دادن که هرگز از هیچگونه عروسک و یا مجسمه در خانه نگهداری نکنید! زیرا جذب کننده شیاطین جنی هستن و برای اهل خانه مشکلاتی ایجاد میکنند.
      3 – نکهداری از گربه در خانه در احادیث بسیار سفارش شده و پیامبر و حتی امام صادف علیه السلام در خانه از گربه نگهداری میکردن و در حیاط نیز لانه کبوتر می ساختند و همچنین امام ها فرمودند که برای دوری از اسیب جنیان لازم هست که در خانه گربه و کبوتر باشد تا جن با انها مشغول شده و به اهل خانه و نوزاد های خانه اسیبی نرسانند.

      بعضی از منابع حدیثی-روایی معتبر که در این خصوص مطالب خوبی دارند : الکافی – تفسیر البرهان – تفسیر العیاشی – چندین کتاب دیگر…

    • مدیر Vlad

      سحر و جادو به معنای انجام کار عجیب نیست.
      سحر و جادو یعنی به خدمت گرفتن جنیان و شیاطین برای آسیب رساندن به اشخاص دیگر .
      کسی که ساحر میشود در واقع همان کسی است که جن هارا احضار می کند و به جنیان خدماتی میدهد و جنیان نیز در جهت پیش برد اهدافش کمک میکنند.

      این اشخاص باید فورا اعدام گردند وگرنه چون انگل اجتماع هستند در صورتی که زنده باشند دائما به مردم اسیب میزنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 1 =

Translate »