آخرین مطالب

پردیس زمین کجاست ؟ پردیس زمین چیست ؟

 

این مقاله نیاز به بازنگری و ویرایش دارد

با استناد بر احادیث و روایات معتبر اسلامی ، مرکز  و وسط  زمین کعبه هست. بنابرین قطب شمال  که مشهور است به ((پردیس زمین)) ارتباطی با مرکز و وسط زمین که کعبه هست ندارد
و این مکان یعنی پردیس زمین صرفا منطقه ای در وسط دو قاره و خشکی بزرگ  اوراسیا =(اروپا و آسیا) و امریکاست

مرکز پردیس درخت طوبی بود که به هفت آسمان راه داشت و زیر اون انواع گنج ها و ‌… تکنولوژی ها و قدرت ها و …. بوده و هست

تا حالا کلی نقشه قدیمی و جدید فرستادیم و اشتراک همه در  محو شدن نیمی از قاره ها و محو شدن پردیس زمین ، اما در اینجا تمرکز کردیم بر روی پردیس زمین و مدارکی هست که در پایین قرار داده شده
پردیس زمین
قطب شمال
پردیس زمین

سال 2019 اعلام شد: دانشمندان دروازه جهان موازی رو کشف کردند، و ایران حق ورود به به قطب شمال را ندارد. (تصویر بالا)

پردیس
پردیس / پرشیا

حال زمان این رسیده شما عزیزان بیشتر ادراک خودتون رو بالا ببرید و به دنبال حقایق واقعی تر باشید.

نقاشی پردیس زمین

عکس بالا مربوط به یک نقاشی قدیمی می باشد که بخش پردیس رو مشاهده می کنید که اکنون از نقشه ها حذف شده

پردیس زمین

این مطلب که میخوام بزارم دلیل تمامی جنگ ها و برده داری انسان ها و دروغ ها و دکل های فایو جی (5G)، بیماری ها، بدی ها، و ناسا و حتی مرکز سرن و … هست. که نمیخوان درباره‌ی پردیس زمین خبر دار بشید. به شدت سنگین و شوکه کننده شاید باشه…

لطفاً با دقت تصاویر رو مشاهده کنید و مطالب رو مطالعه کنید، که نیاز نباشه سوال های تکراری کنید.

شاید خارج از ذهن به نظر بیاد ما تاریخ همیشه حقیقت رو گفته ، برخط تاریخ این مطالب یافت شده که کمی تحقیق درست، باعث میشه تعصب رو کنار بگذارید؛ امید وارم از این مطلب لذت ببرید.

 

اینجا وسط زمین ما هست، و مرکز قطب شمال است که به سرزمین (هزار نام) مشهور هست. میدان انرژی، الکترومغناطیس زمین، در این مکان وجود دارد که سبب جان دادن به هستی میشه و به قلب شما و جانداران انرژی میده و گفته شده که انرژی دهنده‌ی خورشید و ماه هست و هم راستای ستاره‌ی مرکزی در آسمان هست.

سه میدان انرژی زمین ما، که در وسط پردیس هست، اسم دیگه اون اگارتا و یا هزار نام، هست.

 

در سمت راست و چپ، مردوک و تیامات (مراجعه به الواح سومری شود)، سه میدان انرژی الکترومغناطیس هستند. شفق های قطب شمال جذب این انرژی می شوند توسط جایگاه های گفته شده (سه میدان).

هم راستای پردیس زمین ،  ستاره‌ی مرکز شمالگان یعنی ستاره پلاریس وجود دارد که در متون قدیمی در باره اعتقادات مردم قدیم نوشته است که  معتقد بودند : در زمان مرگ، روح و انرژی جذبمیدان انرژی ان مکان می شود و به سمت راه ابعادی می شود.

باید نخست مقدمه ای برای مطلب راوانا، لانکا و سفر پادشاه پرشیا (ایران وسیع در زمان گذشته) حضرت سلیمان به مناطقی که مربوط به گونه های غیر انسانی بود قرار بدم.

اول باید بدونید در زمانی که مردم ایران در غفلت و خواب بودند یهودیان و دیگر کشورها در حال سرقت اطلاعات پرشیا و ساختن تاریخ و سند دروغ برای خودشان بودند.

یک ماه مطالعه و قراردادن پازل ها در کنار هم و خواندن کتاب های لانا،(به زبان یونانی)… چندین مقاله و سند در مورد سفر پادشاه سلیمان به مناطقی در شمال غربی سریلانکا که اکنون به زیر آب رفته اند و برخی جزایر که در روی نقشه های امروزی مخفی هستند.

طبق اسناد و تاریخ حقیقی پادشاهان پرشیا تنها شخصیت هایی بوده اند که به آن سرزمین های مخفی ورود داشته اند. قدرت مغز و قدرت بدنی آن ها آنگونه بوده که می توانستند به گونه های غیر انسانی ارتباط برقرار کنند و آن ها را با چهره های واقعی شان ببینند و همچنین هر سال هدایای بسیار زیادی به پادشهاهان پرشیا فرستاده میشد (از سوی پادشهاهان سرزمین های پنهان و گونه های غیر انسانی).

در خاتمه لازم است به این نتیجه برسیم که محل دقیق اوفیر در شمال غربی سریلانکا مکانی به نام ماتوتام بوده و بر اثر طغیان آب دریا دو بار از نقشه جهان محو شده بود و اکنون یک غوطه ور شده است ،شهری واقع در زیر اقیانوس هند.

ترجمه یکی از کتابهای مربوطه به شهرهای مخفی و سرزمین هایی که به زیر آب رفته اند بعد از مرگ خشایارشاه و یا پادشاه سلیمان در برخی اسناد از نام خشایار شاه و در بعضی اسناد پادشاه سلیمان نوشته اند

آن جزایر و سرزمین ها دارای نام هاي مختلفي بوده اند اوفير over. Over Para. هيروانا سرزمین های طلایی…

پس از مرگ سلیمان و هیرام هیچ سفر موفقیت آمیزی به اوفیر انجام نشد. متأسفانه پادشاه هیرام و ملوانان با استعداد خود تنها گروهی از دریانوردان بودند که توانستند اوفیر را در شمال غربی ایلانکا پیدا کنند زمانی که آنها دیگر وجود نداشتند و حتی زمانی که اوفیر ذکر شده در کتاب مقدس در از زیر دریا غوطه ور شد، ابتدا پس ورشکستگی ایروانان و بعدها در زمان سلطنت كلانيتيسا مردم همچنان به گمانه زنی و تلاش برای یافتن مکان آن مکان ادامه دادند .

در کتب یهودیان نیز به آن سرزمین ها اشاره شده و با اینکه اسرائیل و یهود هیچ تاریخ قدیمی ندارد اما برای خودشان تاریخ سازی کرده اند.

متعاقباً در طول قرن دوم قبل از میلاد دوباره طبق گفته راجاوالیا زمانی که Kelantissa پادشاه ایلانکای جنوبی بود 100000 شهر بندری 970 روستای ماهیگیران، 470 روستای ماهیگیران ،مروارید در مجموع یازده و دوازدهم ایلانکا زیر آب دریا رفت به گفته ،اراتوستن بعد جزیره در قرن دوم قبل از میلاد 804 مایل طول و 575 مایل در عرض بود ،بنابراین ایلانکای امروزی یک دوازدهم ایلانکای دوران باستان ،است منهای منطقه جستجوی طلا .اوفیر اندازه گیری واقعی جزیره

وقتی نوشته میشه قبل از میلاد یعنی همان زمانی که خشایارشاه بر زمین حکومت میکرده اگر پستهای قدیم مربوط به پرشیا را دیده باشید و نقشههای قدیم متوجه خواهید شد که از چه زمانی صحبت میکنم هم پادشاه سلیمان و هم خشایارشاه برای تمدن پرشیا بوده اند اما با تاریخی که در اکثر اسناد و کتابها دیدم در زمان زیستن خشایارشاه بوده .

اطلاعات تاریخی موجود نشان میدهد که تنها یک بار ملوانان پادشاه سلیمان و پادشاه هیرام به طور مشترک با موفقیت به اوفیر رفتند این سفر برای طلا باید در زمان حیات ایران یا درست پس از آن اتفاق افتاده باشد بر اساس اطلاعات ،تاریخی بخش بزرگی از ایلانکا پس از ناکامیهای ایروانان در جنگ با ایراما زیر دریا فرو .رفت رجوالیا عواقب پس از جنگ را اینگونه توصیف میکند «معلوم باشد که به خاطر شرارت او (ایروانان) قلعه و 25 قصر و 400000 خیابان او را دریا کرده است»

این سیل در بخش این ترجمه بخشی از کتب و اسنادی هست که در دانشگاه شهر نایمخن هلند مطالعه کردم و از نظر من دو بار موجودات اهریمنی و غیر انسانی قدرتشان از انسانها کمتر بوده در زمان خشایارشاه و پادشاه سلیمان اما مهم این هست که بدانید خشایارشاه از نژاد نفلیم ها بوده دارای جثه بزرگ و دارای قدرت مغز پیشرفته تر .

این وسط چه چیزی هست که شیاطین حاکم بر دنیا نمیخواهند نقشه های ان منتشر بشه؟

سرزمین معروف به پردیس در نزد ایرانیان باستان و معروف به Eden (عدن) در نزد مسیحیان و یهودیان دقیقا در قطب شمال است

یعنی همانجایی که شیاطین حاکم بر دنیا سعی دارند از روی نقشه محو و سانسور کنند !!!

باغ عَدْن یا بهشت زمینی (به عبری: גַּן עֵדֶן) طبق شرحی که در باب دوم سفر پیدایش از کتب مقدس یهودیان و مسیحیان، در عهد عتیق آمده، باغی است که با تمامی درختان خوش‌منظر توسط خدا در عدن به طرف شرق غرس می‌شود. به باغ عدن که درخت ممنوعه (درخت معرفت نیک‌وبد) در آن قرار دارد، در نقاط دیگری از متون مقدس همچون کتاب حزقیال نیز اشاره شده است.

در بابل و سومر
برپایه افسانه‌های اساطیر سومریان، باغ عدن در موازات دیلمون بوده‌است. جایی جاودانه که مرگ و بیماری در آن راهی ندارد.

رمز فایل، در صورت وجود :

درباره بهرام

بهرام
زمان خود را به بهتر کردن خود با مطالعه نوشته های دیگران اختصاص دهید. بنابراین شما به سادگی آنچه را بدست می آورید که دیگران سخت برای آن زحمت کشیده اند.

همچنین بررسی کنید:

نگاهی به فرضیه‌ی آینه بودن ماه

نگاهی به فرضیه‌ی آینه بودن ماه

فرض بر این هست که کوکب ماه مانند یک آینه بر فراز زمین قرار دارد …

12 دیدگاه

  1. Avatar

    سلام وقتتون بخیر شما معتقدین جهان های موازی وجود داره؟

    • مدیر Bahram

      سلام
      با توجه به احادیث و روایات در زیر زمین زندگی در جریان است و محل اصلی زندگی جنیان می باشد، در مورد جهان های موازی چنین چیزی وجود ندارد اما در مورد عوالم جداگانه هزاران هزار عدد وجود دارد.

    • Avatar

      عوالم جداگانه یعنی عوالم پوشیده در حجاب یا عوالم خارج از هفت زمین یا هر دو؟

    • مدیر Bahram

      خارج از 7 زمین و آسمان.

    • Avatar

      امام رضا(ع) علیه السلام: همانا خداوند را پشت این نطاق یک زبرجد سبزی است که از رنگ سبزآن، آسمان سبزه شده. گوید: گفتم: نطاق چیست؟ فرمود: حجابی است، و برای خدا، پشت آن ، هفتاد هزار عالم است بیش از تعداد انسان و جن
      این حدیث به عوالم پوشیده در حجاب ها یا پشت حجاب ها داره اشاره می کنه(با توجه به این که در متن حدیث می گه حجاب و در پشت حجاب) یا نه؟
      که در مقاله حجاب ها هم درباره عوالم پوشیده در حجاب ها گفته بودین

    • Avatar
      جواد جعفری

      سلام.
      اگر خارج از ۷ زمین و آسمان باشد ، حکومت مطلقه خداوند تبارک و تعالی بر آن عوالم چگونه است ؟
      در مورد وجود حیات در زیر زمین لطفا روایات مربوطه را قرار دهید .
      در مورد درخت طوبی در پردیس ، اخیرا در کشورهای اروپایی عده ای تحت نام تمدن تارتاریا وجود این درخت را اثبات نموده اند . همان درختی که ارتفاع آن ۷۳۰۰ متر تخمین زده شده .
      علاوه بر آن درختان دیگری نیز بوده اند که مسئول اکسیژن رسانی به ساکنین زمین اعم از نفیلیم ها یا حیوانات عظیم الجثه ربوده اند که همگی قطع شده اند . در جهت تضعیف بدن انسانها .
      لطفا اگر مطالب بیشتری در این خصوص بگذارید ، ممنون می شوم .
      سپاسگزارم

    • مدیر Bahram

      عوالم جداگانه خارج از هفت زمین و آسمان هست اما قاف ک ورای حجاب هست داخل همین زمین ها هست بعد از قاف سرزمین دوم (آسمان دوم) هست و خارج از 7 زمین و آسمان نیست.
      برای درخت طوبی / سدرة المنتهی در فرصت لازم مطلب می نویسیم.
      در زمان موسی در زمان کیکاوس در زمان خضر و … میوه هایی بزرگ بود که توضیحات قرار میدیم حتماً در همون مقاله درخت طوبی، برای مثال یک انار به قدری بزرگ بود که یک انسان بالغ به زور اون رو میکشید…

  2. Avatar

    عوالم جداگانه کجا هستند و منظورتون چیست

    • مدیر Bahram

      از حضرت علی ( علیه السلام ) پرسیدند: پیش از آدم ابوالبشر چه کسی بود ؟ حضرت علی فرمودند : ” آدمی دیگر ! خداوند 1000 عالم و 1000000 آدم آفریده است و تو در آخرین عالم و سلسه ی آخرین آدمیان هستی ! ” ( کتاب روح و ریحان ، ص 133)
      مانند آن روایت از امام باقر (علیه السلام) در الخصال ، ج2 ، ص 652 نیز نقل شده است. از امام صادق(ع) روایت شده که به راوی فرمود: شاید شما گمان می‌کنید که خدا غیر از شما هیچ بشری دیگری نیافریده است! نه، چنین نیست، بلکه هزار آدم آفرید که شما از نسل آخرین آنها هستید».(صدوق، توحید، ج 1، ص 277)
      نیز از امام باقر(ع) روایت شده: خدا از روزی که زمین را آفرید، هفت عالم را در آن خلق کرد که هیچ یک از آن عوالم از نسل آدم ابوالبشر نبودند. خداوند همه آنها را از پوسته روی زمین آفرید و نسل بعد از نسل دیگر ایجاد کرد و برای هر یک عالمی بعد از عالم دیگر پدید آورد تا در آخر، آدم ابوالبشر را بیافرید و ذریه‌اش از او جدا ساخت».(صدوق، خصال، ج 2، ص 652، ح 54)

  3. Avatar

    تو انیمه اتک ان تایتان یه جزیره اسمش پردیس بود توش تیاتانا بودن ربطی به قطب ندهر؟؟؟

    • مدیر Bahram

      شاید بشه گفت به قطب شمال (پردیس) ربط داشته باشه طبق یه سری تصاویر و نقشه های قدیدی بعد از 14 کیلومتر دیوار یخی سرزمین سبز شروع میشه و مجدد یخ و باز هم سرزمین سبز دیگه با حیوانات جدید!
      در حال حاضر امکان پخش این تصاویر و کلیپ ها نیست شاید در آینده خیلی نزدیک !! شرایط برای انتشار مهیا بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 6 =

Translate »