آخرین مطالب
نقض مدل جعلی زمین تخت

نقض مدل جعلی زمین تخت لندنی

مدل جعلی زمین تخت

نقض مدل جعلی زمین تخت لندنی

در این ویدیو به نقد و بررسی مدل جعلی زمین تخت می پردازیم و انتظار داریم که دیگر هرگز کسی به این مدل برای اثبات یا نقض استناد نکند.

 

توجه : از امروز هر چنل و پیجی که از این مدل استفاده کند ، فاقد اعتبار محسوب میشود و همچنین ، آنها تنها با هدف مسموم کردن عقاید فعالیت میکنند تا حقانیت زمین تخت را در نظر مردم به شکل جوک نشان دهند.

 


کانال زمین تخت پارسی
 @FlatEarthParsi
سایت
 FlatEarthFarsi.ir
 بخش کتابخانه و مستندات
 @flat_earth_parsi
 توییتر
 twitter.com/flatearthparsi
پیج اینستاگرام
 instagram.com/flatearthparsi

درباره مدیر Vlad

مدیر Vlad
ولاد {مدیر تولید محتوای مذهبی در رسانه زمین تخت پارسی} - عکاس ،گرافیست و تدوینگر - محقق ، مستندساز - مدرس رایانه و نرم افزار های adobe (در فضای مجازی)

همچنین بررسی کنید:

پایستگی انرژی

پایستگی انرژی

یک جسم در اطراف یک سیاره در تعادل بین دو نیرو قرار دارد: نیروی گریز …

7 دیدگاه

  1. Avatar

    چیزی که مینویسم کلی هستش و مربوط به این مطلب خاص نیست.
    نظرتون در مورد ماهواره جیمز وب‌ و ماموریتش چيه😏؟؟!! یعنی میخواید بگید ناسا اون همه بودجه ميگيره و اون ادوات رو بعد از سالها تحقیق و پژوهش میسازه که اییین همه دروغ رو درمورد فضا و کهکشان به خلق الله بگه؟! اصلا منطقی نیست!! یعنی ناسا با این همه سابقه و نیروی انسانی توی این همه سال داره مهمل میبافه و هیچچچ کسی هم نیست که از داخل یا بیرون پتش رو بریزه رو آب؟!!

    • مدیریت

      سلام
      تمام موارد که توسط این سازمان ها و سازمان های وابسطه به سیستم نمایش داده میشه فقط انیمیشن هست، هیچ فیلم واقعی ای وجود نداره که در مستندات هم چندین مورد اون اشاره شده لطفاً حتماً مستندات رو مشاهده کنید.
      با تشکر

  2. Avatar

    خدا حفظتون کنه در پناه امام زمان باشید

  3. Avatar

    ناسا سال هاست داره مردم رو فریب میده وزمین تخت وانهنای کمی داره و اسمان دارای گنبد مغناطیسی هیچ شی ازش نه خارج میشه نه وارد همه انسان ها در خواب ماتریکس به سر میبرند تمام حقایق از اون ها پنهان کردن حالا برید هی واکسن بزنید تا خنگ تر از این بشین

  4. Avatar

    اولا که داشتم تحقیق می کردم راجب زمین تخت کم مونده بود گیر نقشه B فراماسون ها بیفتم که داخل پیج kaveh.rad.manesh1990 داخل اینستا گذاشته بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =

Translate »