آخرین مطالب

دروغ سفر به ماه و اعتراف باز آلدرین

دروغ سفر به ماه

دروغ سفر به ماه

 در این مستند ویدیویی ، شما یکی از مهمترین اعترافات باز آلدرین درباره دروغ سفر به ماه رو مشاهده خواهید کرد و می بینید که رسما میگوید ما هرگز به ماه نرفتیم  ! و می بینید که به وضوح اشاره میکند که در استودیو های هالیوودی بعنوان بازیگر ایفای نقش کرده و سفر به ماه چیزی جز دروغ و فریب نیست

 

 


ما در نانوثانیه به ماه رفتیم، و تکنولوژی سفر به ماه رو نداریم و خراب شده!

یعنی تمام فیلم هایی که بازی کردند در پرده سینما (کروماکی) همگی دروغ سفر به ماه بوده است.

پرده کروماکی یا همان پرده سبز باعث تغییرات زیادی در صنعت فیلم و سریال سازی و به طور کل صنعت تصویر شده است.

از کیفیت دوربین های فیلم برداری گرفته تا گریم بازیگران و کیفیت صدای فیلم و … .

اما یکی از مهم ترین تغییرات و پیشرفت های صنعت فیلم سازی در زمینه ی جلوه های ویژه بوده است.

در گذشته برای شبیه سازی یک صحنه با صرف هزینه ی کم و بدون نیاز به تجهیزات پیشرفته، تنها راه ممکن ، استفاده از چاپ تصاویر منظره های مورد نظر بر روی یک عکس بزرگ و قرار دادن در بک گراند بازیگران یا مجریان تلویزیونی بود.

اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و پیشرفت صنعت سینما ، استودیو های کروماکی اختراع شده اند، که با استفاده از یک پرده سبز در پشت صحنه ، میتوانند به وسیله نرم افزارهای خاصی آن پرده سبز رو تبدیل به هر منظره ای که میخواستند بکنند.

این پرده سبز را در سینما با اسم پرده کروماکی (chroma key) میشناسند و به آن تکنیک کروماکی نیز میگویند.

در عمل کروماکی تکنیکی است که که دو عکس یا فیلم را با هم ترکیب میکند.

از کاربرد های تکنیک کروماکی میتوان در ساخت فیلم سینمایی ،ساخت بازی های ویدیویی، موشن کپچر، آتلیه های عکاسی و هر چیز دیگری که میخواهند بک گراند تصویر را حذف و از یک بک گراند دیگر استفاده کنند.
از جمله مزیت های مهم استفاده از کروماکی که هر کارگردانی را ترغیب به استفاده از آن میکند، میتوان به کاهش هزینه ها و زمان را اشاره کرد.

دیگر نیاز نیست برای استفاده از یک منظره خاص در هزاران کیلومتر دورتر ، تمام عوامل صحنه را به آن جا برد.

با استفاده از یک عکس مناسب از آن منظره میتوان در هر جایی که هستید .

و با کمک یک پرده سبز یا همان کروماکی به فیلم برداری یا عکس برداری خود بپردازید.

یکی دیگر از مزایای این تکنیک این است که شما پس از تولید میتوانید با صرف هزینه و زمان کم رنگ دکور یا صحنه را عوض کنید .

و دیگر نیاز نیست به خاطر عوض کردن رنگ یک شی در فیلم یا عکس دوباره از اول اقدام به فلم برداری کنید یا اینکه مجبور شوید از خیر عوض کردن رنگ آن شی بگذرید.

بلکه میتوانید با صرف هزینه و وقت کم در کامپیوتر ، رنگ مورد علاقه ی خود را به آن شی اضافه کنید ، البته در صورتی که از تکنیک کروماکی استفاده کرده باشید.

تعداد فراوانی از فضانوردان ناسا، حمایت کنندگان مدل خورشید مرکزی، نیز به عنوان فراماسون ها پذیرفته شده اند. جان گلن، که دو بار سناتور ایالات متحده شده است،یکی از اولین فضانوردان مشهور ناسا و یک فریماسون است. باز آلدرین که یکی فضانوردان ناسا است که ادعا شده به ماه رفته است، حلقه ای ماسونی در دست دارد که بر آن نمادی از فریماسون ها نقش بسته است و نشان میدهد او فریماسونی از درجه ۳۳ از Montclair Lodge No. 144 در نیوجرسی می باشد. ادامه در فراماسون ها در فضا Freemasonry

در همان تاریخ باز آلدرین (Buzz Aldrin) از اولین کسانی که به‌همراه نیل آرمسترانگ به ادعای ناسا به ماه رفته بود، روز ۲۹ نوامبر ۲۰۱۶، در آستانه‌ی پرواز به سمت قطب جنوب تیشرتی به تن داشت که عکس روی آن به مأموریت سفر به مریخ مربوط می‌شد. او داشت به قطب جنوب می‌رفت، پس چرا چنین تیشرتی به تن کرده بود؟! ادامه مقاله در جلسات محرمانه الیت گلوبالیست در منطقه ممنوعه جنوبگان – زمین تخت پارسی (flatearthfarsi.ir)


‏«به همین دلیل است که چیزی به نام سفر فضایی وجود ندارد. لباس های فضایی دقیقا از چه موادی ساخته شده اند که می‌توانند چنین تفاوت فشار در سرمای محیط دروغین خلع را تحمل کنند و دچار اینپلود یا فروخوردگی نشوند.چگونه کروی گراهانمی خواهند آن را درک کنند»

درباره مدیر Vlad

مدیر Vlad
ولاد {مدیر تولید محتوای مذهبی در رسانه زمین تخت پارسی} - عکاس ،گرافیست و تدوینگر - محقق ، مستندساز - مدرس رایانه و نرم افزار های adobe (در فضای مجازی)

همچنین بررسی کنید:

سرعت ستارگان

سرعت ستارگان

همانطور که در (مقاله پایستگی انرژی) گفته شد، ماهواره ها دارای دو نیروی متفاوت هستند، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =

Translate »