آخرین مطالب
مدل زمین تخت اسلامی - زمین تخت پارسی

درباره ما

صفحه درباره مدیران زمین تخت پارسی

مدیران زمین تخت پارسی : از سال 1399 فعالیت جدی خود را در جهت توسعه مدل اسلامی زمین تخت شروع کرده و تلاش ما بر این است که علوم مربوط به زمین تخت را بر پایه دین توسعه دهیم .

بهرام ، مدیر تولید محتوای علمی در رسانه زمین تخت پارسی

ولاد ، مدیر تولید محتوای مذهبی در زمین تخت پارسی

 


توجه: هیچ ارتباطی بین مجموعه جدید زمین تخت پارسی با مجموعه قدیمی وجود ندارد
و بیشتر ادمین های اولیه ، دیگر در حوزه زمین تخت به تولید محتوا نمی پردازند و انجمن را ترک کرده اند.
و تا جایی که اطلاع داریم برخی دیگر کلا فعالیتی ندارند ، ویا حوزه تولید محتوای انان عوض شده ، خصوصا یکی از ادمین های قدیمی زمین تخت فارسی که با عوض کردن حوزه فعالیتش به طب اسلامی روی اورد. 


🔷کانال زمین تخت پارسی

 تلگرام/روبیکا/ایتا/ اینستاگرام/ یوتیوب

🆔 @FlatEarthFarsi_ir


💎سایت
💎 FlatEarthFarsi.ir

  

📷پیج اینستاگرام
📷 instagram.com/FlatEarthFarsi_ir

 

توجه :
کانال های مشابه در سایر پیام رسان ها مورد تایید ما نیست!

 


سخنی با کاربران : اشخاصی در اینترنت وجود دارند که به نام (( زمین تخت گرا ویا منتقد زمین تخت )) میایند و به مدل های غربی و باطل برای اثبات یا انکار زمین تخت استناد میکنند، به همین دلیل محتوای هیچ کانالی غیر از زمین تخت پارسی تایید نمی شود!


 

زمین تخت پارسی

نکته ای در خصوص انجمن های قدیمی و جدید زمین تخت در ایران

دوران اولیه : 1394-1395 تا 1399:

مدیران مجموعه قدیمی زمین تخت فارسی/ FlatEarthfarsi.com : از  حدود سال 1394-1395  فعالیت خودشان را شروع کرده و در اواخر 1399 فعالیت آنها متوقف شد. (یکی از مدیران مجموعه قدیمی زمین تخت فارسی که از اواسط سال 99 غیر فعال شد ، در اوایل اذر 1400 به من اطلاع دادن تا بنابه دلایلی نامشون رو از توی سایت حذف کنم )


دوران دوم : از 1397 تا 1399-1400

انجمن اسلامی زمین تخت گرایان ایران و انجمن کیلومیناتی (ضدایلومیناتی) ابتدا در سال 1397 با ادرس سایت MCK313.INEU.IR  تشکیل شد و در سال 1399 گروه از بین رفت و سایتش هم کمی بعد حذف شد 1400 ،  ضمن اینکه پیج  اینستاگرام نجوم اسلامی  همین سایت ISLAMICASTRONOMY313 بود که  آن هم توسط اینستاگرام پس از چندین سال فعالیت مسدود و حذف شد و در همان زمان ها انجمن زمین تخت فارسی نیز از بین رفت و در نهایت مجبور شدیم که باقی مانده هارا را تبدیل کنیم به انجمن اسلامی زمین تخت پارسی. و ادمین های قدیمی هیچ یک برای تولید محتوا برنگشتند…  


دوران سوم : 1399-1400 تا امروز 1402 و ادامه دارد… :

زمین تخت پارسی / FlatEarthFarsi.ir : در سال های 1399 و 1400 سال فعالیت جدی خود را  شروع کرد و مطالبی که در طول این مدت 1399 و 1400 در سایت منتشر میشد ، تعدادی از همان مطالب قدیمی بود که قبلا خودما منتشر کرده بودیم در جاهای مختلف خصوصا در mck313.

پس از ان دیگر مشکلی نبوده الحمدلله تا امروز…

و با توکل بر خدا سعی می کنیم مدل اسلامی زمین تخت را  توسعه و ارائه دهیم و به همین جهت تلاش ما بر این است که با مطالب علمی ، حقانیت ایات قرانی و احادیث امامان معصوم در خصوص زمین تخت را اثبات و به جهان معرفی کنیم ، تا در نهایت سلطه اکاذیب و توهمات  شیاطین غربی تحت  پوشش علم از بین برود، تا سر انجام حقایق بسیاری درباره خلقت حقیقی جهان آشکار شود و علم حقیقی مبتنی بر دین و احادیث معصومین روی کار بیاید.


 

Translate »