آخرین مطالب

مستند رویت جزیره از فاصله هزار کیلومتری / قوی ترین اثبات زمین تخت / نقض کرویت

مستند رویت جزیره از فاصله هزار کیلومتری / قوی ترین اثبات زمین تخت / نقض کرویت


ترجمه و شرح :

—– —– —–

نسخه اصلی به زبان انگلیسی

توضیح مختصر :

((مستند رویت جزیره از فاصله هزار کیلومتری ، یکی از قوی ترین اثبات های زمین تخت و نقض های کرویت هست))

در  این مستند شما مشاهده کردید که از پارک اشکلان Ashkelon  واقع در سرزمین اشغالی فلسظین، با دوربین سوپرزوم ، مهندسی به نام شمشون ShimShon توانسته از جزایر کرت واقع در یونان که فاصله ای تقریبا هزار کیلومتری دارد فیلمبرداری کند در حالی که اگر زمین کروی بود ، آن جزیره باید زیر 73 کیلومتر انحنا مخفی میشد !!!  علاوه بر جزیره ، یکی از پلتفرم های نفتی نیز در این ویدیو رویت میشود که همان سکو نفتی نیز با توجه فرمول انحنا و کرویت ، می بایست که چندین کیلومتر پایین تر از انخنا و افق دید باشد که در حقیقت اینطور نبوده و مشاهدات و نتایج علمی اثبات میکند که زمین کاملا صاف و مسطح است و فاقد ذره ای انحناست و این یعنی زمین کروی بزرگترین دروغی است که کشور های شرقی و غربی دارند از این دروغ بزرگ و غیر علمی دفاع میکنند برای فریب دادن مردم.! همانگونه که در ایات قران و فرمایشات امامان معصوم علیهم السلام به زمین تخت و گنبد آسمان اشاره شده ، نتایج ازمایشات علمی تجربی و مشاهدات نیز در تایید حقانیت علوم اسلامی (= صرفا قرآن و احادیث چهارده معصوم) هست .


توضیحات تکمیلی و تصاویری برای درک بهتر مستندات :

کره زمین

با توجه به تصاویر مدل کروی و نقشه های گوگل ارث ، شما  بهتر میتوانید درک کنید که چرا در مدل غیر ممکن است بتوانیم جزایر دوردست را مشاهده کنیم ، درحالی که اگر دوربین سوپرزوم داشته باشید ، به راحتی میتوانید اهدافی که تا صدها کیلومتر ، ویا حتی هزار کیلومتر دور تر هستند را نیز مشاهده کنید و از آنها فیلم و عکس ثبت و ضبط کنید و این یعنی زمین تخت است نه کروی !!!!!

و مهمترین نکته درخصوص نقض کرویت این است که اگر زمین کروی بود با توجه به نقشه سه بعدی گوگل ارث ، شما حتی از ارتفاع چند برابر کوه اورست نیز ، اگر دوربین سوپرزوم داشتید  بازهم نمی توانستید از جزایر کرت یونان فیلم و عکسی بگیرید چراکه انجا کاملا در پشت انحنا هست و در زیر افق ناظر مخفی شده !

توهم کرویت

——–

 نکته دیگر :

زمین تخت پارسی

 با توجه به تصویر فوق در مدل فرضی کروی ، شما حتی از ارتفاعی چند برابر کوه های  جزیره قبرس نیز  با هیچ نوع تلسکوپ و یا دوربین سوپرزومی  هرگز نمیتوانید جزایر کرت یونان که پشت انحنای کره فرضی هستند را مشاهده نمایید !!!

— —-

و بازهم نکته ای دیگر :

با فرض کروی بودن زمین ، شما حتی  از لبنان یا سرزمین اشغالی فلسطین ، هرگز نمیتوانید  از جزیره قبرس که نسبت به جزیره کرت یونان بسیار نزدیک تر هست  با دوربین سوپرزوم فیلم و عکس بگیرید  چراکه حتی ان هم در پشت انحنا مخفی  هست و کوه های انجا ارتفاع زیادی ندارند که حتی نوکشان هم رویت شود  واین درحالی است که مهندس شمشون از اشکلان پارک واقع در سرزمین اشغالی توانست با دوربین سوپرزومش از فاصله ای هزار کیلومتری یعنی از غروب خورشید و جزیره کرت یونان فیلم و عکس تهیه کند !!! واین یعنی زمین تخت است نه کروی زیرا اگر کروی بود ، وجود انحنایی بسیار باید مانع دیده شدن جزیره میشد طبق توضیحاتی که در مستند ویدیویی ارائه شده.

—–  —- – — — —

تصاویر شمشون از سرزمین اشغالی ، پارک اشکلان محل فیلمبرداری از جزیره کرت با دوربین سوپرزوم   :

اثبات زمین تخت

نقض کرویت

مشخصات دوربین و لنز نصب شده روی آن

نیکون p1000زمین تخت

اثبات زمین تخت

دوربین سوپرزوم

دو تصویر پایین اصلاح رنگی شده و کنتراست روی 100 قرار داده شده برای افزایش وضوح و کیفیت تصویر:

زمین تخت زمین تخت

همانطور که تصاویر بالا را مشاهده کردید ،  دیدید کوه هایی که در خط افق هستند  به وضوح قابل رویت و تشخیص اند.

—— —- — – — – –

و اما بررسی  تطابق داشتن تصویر ضبط شده با حقیقت :

اثبات زمین تخت

زمین تخت

 

توجه : تصویری که در ادامه (در پایین) مشاهده میکنید اصلاح رنگ شده و کنتراست افزایش داده شده:

——— ———- ———-

محاسبات :

اثبات زمین تخت

با توجه به محاسبات  محاسبه گر انحنا (فرمول انحنا) :

اگر دوربین اقای شمشون در ارتفاع 4050 سانتی متر  معادل 40 متر و نیم  از سطح آب باشد در نتیجه اگر هدفش از آن 991 کیلومتر فاصله داشته باشد ، در نتیجه باید هدف 73161 متر  معادل 73 کیلومتر پشت انحنای کره فرضی زمین مخفی شده باشد (یعنی زیرخط  افق و 73 کیلومتر  زیر انحنا قرار گرفته باشد) که این انحنا باید مانع رویت آن هدف شود. ولی در حقیقت فیلم ها و عکس های ثبت شده با دوربین سوپرزوم نشان میدهد که هیچ انحنایی وجود ندارد که مانع رویت هدف از دید ناظر شود و این یعنی زمین تخت است نه کروی و دیگر هیچ اثباتی علمی دیگر برای کروی بودن زمین وجود ندارد و همه دلایل کروی گرایان برای وجود انحنا با توجه به اندزاه کره فرضی زمینشان کاملا رد و نقض شده و بر روی این فرضیه شیطانی و دروغین کرویت زمین ((مهر قرمز باطل شدن)) زده میشود.


توضیحی درخصوص بلند ترین کوه جزیره کرت یونان :

https://en.wikipedia.org/wiki/Mount_Ida_(Crete) 

بلند ترین کوه در جزیره کرت یونان  2456 متر ارتفاع دارد از سطح دریا و این یعنی با توجه محاسبات فوق ، و درصورت کروی فرض کردن زمین ، کوه ایدا باید زیر 71 کیلومتر انحنا مخفی شده باشد و این یعنی  اگر زمین کروی بود ، کوه ایدا که در جزیره کرت  هست باید اندازه ای 30 الی 32 برابر بزرگ تر داشته باشد  که بتوانیم با دوربین سوپرزوم ، تنها نوک قله آن را مشاهده کنیم ،

محاسبه گر

نتیجه نهایی : ((زمین تخت است نه کروی))
فرضیه کرویت توسط شیطان پرستان و دروغگویان در حال ترویج و توسعه هست و آنان مردم را فریب میدهند تا به ابلیس و هدفش (تحریف خلقت) کمک کرده باشند

(اللهم العن الجبت والطاغوت – لَعْنَتَ اللَّهِ عَلَى الْکَاذِبِینَ)

———

محاسبه گر انحنا: https://dizzib.github.io/earth/curve-calc/?d0=0h0=0unit=metric


حقیقتی غیر قابل انکار : فقط افراد  کافری که نابینا و ناشنوا هستند (( و از علم تجربی و آزمایشات نیز هیچ چیز نمیفهمند ، درحالی که به دروغ خودشان را مدعی علم نمایش میدهند)) میتوانند منکر همه ی دلایل و حقایق علمی و دینی  درخصوص زمین مسطح شوند !
و حقیقت این است که فرضیه متوهمانه کرویت هرگز نمیتواند حتی ذره ای از نظر علمی پاسخگو باشد ! زیرا دروغ چیزی برخلاف حقیقتی قابل رویت هست! .

گربه

آنکس که بداند و بخواهد که بداند – خود را به بلندای سعادت برساند
آنکس که بداند و بداند که بداند – اسب شرف از گنبد گردون بجهاند
آنکس که بداند و نداند که بداند – با کوزه ی آب است ولی تشنه بماند
آنکس که نداند و بداند که نداند – لنگان خرک خویش به مقصد برساند
آنکس که نداند و بخواهد که بداند – جان و تن خود را ز جهالت برهاند
آنکس که نداند و نداند که نداند – در جهل مرکب ابدالدهر بماند
آنکس که نداند و نخواهد که بداند – حیف است چنین جانوری زنده بماند

سوره اعراف :
وَلَقَدْ ذَرَأْنَا لِجَهَنَّمَ كَثِيرًا مِنَ الْجِنِّ وَالْإِنْسِ لَهُمْ قُلُوبٌ لَا يَفْقَهُونَ بِهَا وَلَهُمْ أَعْيُنٌ لَا يُبْصِرُونَ بِهَا وَلَهُمْ آذَانٌ لَا يَسْمَعُونَ بِهَا أُولَٰئِكَ كَالْأَنْعَامِ بَلْ هُمْ أَضَلُّ أُولَٰئِكَ هُمُ الْغَافِلُونَ 179
و در حقيقت، بسيارى از جنّيان و آدميان را براى #جهنم  آفريده‌ايم. [چرا كه‌] دلهايى دارند كه با آن [حقايق را] دريافت نمى‌كنند، و چشمانى دارند كه با آنها نمى‌بينند، و گوشهايى دارند كه با آنها نمى‌شنوند. آنان همانند #چهارپايان بلكه گمراه‌ترند. [آرى،] آنها همان غافل‌ماندگانند.

 سوره الانفال :
إِنَّ شَرَّ الدَّوَابِّ عِنْدَ اللَّهِ الصُّمُّ الْبُكْمُ الَّذِينَ لَا يَعْقِلُونَ 22
بدترین جانوران نزد خدا کسانی هستند که (از شنیدن و گفتن حرف حق) کر و لالند درحالی  که هیچ از عقل استفاده  نمی‌کنند.

ناسا


سایت زمین تخت پارسی : FlatEarthFarsi.ir

پیج اینستاگرام و کانال تلگرام و ایتا : @FlatEarthFarsi_ir


رمز فایل، در صورت وجود :

درباره مدیر Vlad

مدیر Vlad
ولاد {مدیر تولید محتوای مذهبی در رسانه زمین تخت پارسی} - عکاس ،گرافیست و تدوینگر - محقق ، مستندساز - مدرس رایانه و نرم افزار های adobe (در فضای مجازی)

همچنین بررسی کنید:

هوش مصنوعی یا اجنه شیطانی ؟

هوش مصنوعی یا اجنه شیطانی ؟

چت و گفتگو با هوش مصنوعی یا چت و گفتگو با اجنه شیطانی؟ همانطور که …

27 دیدگاه

  1. Avatar

    الکی میگن زمین گرده و همه چیز زا بیگ بنگ و انفجار بزرگ خلق شده تا انسان در کیهان خرد و حقیر جلوه بدن در صورتی که اگر بدونیم زمین تخته و یک سیستم بسته است نقش انسان برجسته میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + چهارده =

Translate »