آخرین مطالب

ظهور ساختگی یا واقعی ؟ قحطی مصنوعی و کشتار آیا علائم ظهور است؟

در این مطلب به بررسی حوادث و مواردی که اکنون در سطح زمین در حال وقوع هست می پردازیم و این که آیا این علائم ربطی به ظهور دارند و یا ندارند، در ابتدا باید این نکته را توجه کنیم که علائم ظهور به دو قسمت حتمی و غیر حتمی تقسیم می شود که علائم غیر حتمی قابلیت بداء شدن یعنی اتفاق نیفتادن و یا جابجایی در زمان وقوع رو دارند و اما علائم حتمی که پنج نشانه می باشد قابلیت بدا شدن ندارند هرچند در زمان وقوع قابلیت تسریع بخشیدن دارند.

علائم حتمی ظهور:

  1. خروج سفیانی
  2. خروج یمانی
  3. صیحه آسمانی
  4. کشته شدن نفس زکیه
  5. فرورفتن لشکر سفیانی در سرزمین بیداء

قبل از ادامه این موضوع که علائم چه چیزهایی هستند این نکته بسیار و بسیار مهم رو میگم : «در هیچ حدیث و روایتی گفته نشده!!! که شیاطین نسخه ای مصنوعی از علائم را خواهند ساخت اما گفته شده شیطان بعد از صیحه اول که صیحه حق و صحیح می باشد در عصر یا بعد از ظهر آن روز صیحه ای مشابه را پخش می کند که باطل است» فلذا مراقب باشید.

کارخانه های چینی در حال حاضر از بیشترین ربات های دنیا استفاده می کنند!

در حال حاضر توسط هوش مصنوعی (انقلاب صنعتی چهارم) به دنبال حذف نیروی کاری انسانی هستند و این انسان ها (از دید گلوبالیسم ها شیاطین) باید تعداد شون کم بشوند چون نیازی به این نیروها نیست! چراکه براشون فقط دردسر داره و از طریق کارهای مختلفی به دنبال حذف انسان ها هستند برای این منظور بزرگترین روش حذف انسان ها کُشتن توسط بیماری ها (کمتریل برای نمونه) و واکسن ها (صد درصد واکسن کرونا) می باشد.


گاز کمتریل یا پس‌دمه چیست ؟ – زمین تخت پارسی (flatearthfarsi.ir)


و برای این که بقیه افراد رو زیر سلطه خودشون در بیارن از روش های مختلفی استفاده می کنند که به مگا دولت (نظم نوین جهانی) برسند؛ و این از روش های مختلفی داره انجام میشه مثل:

  • جنگ
  • قحطی
  • از بین بردن ادیان و جایگزینی ساینس
  • تولید ویروس
  • واکسن های ژنتیکی

که در نهایت با کم شدن تعداد افراد (انسان ها) و کنترل راحت تر بر روی انسان ها میتوانند هرآنچه مورد نیاز هست بهره‌مند بشوند.


کلون – موجودات و انسان های شبیه سازی شده – زمین تخت پارسی (flatearthfarsi.ir)


در راستای این موارد به دنبال ایدئولوژی مشترک در همه ادیان هستند که بعد از از بین بردن اون نقطه مشترک، دیگه حرفی از اون نیست، و اون نقطه مشترک شخصی است که در آخرالزمان می آید که همان امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشريف هست.

یعنی چی؟

در واقع همه ادیان و منابع رو زیر و رو کردند و علائمی که نشون دهنده ظهور مهدی فاطمه (سلام الله علیه) می باشد رو گِردآوری کردند و شبیه سازی خواهند کرد که اکنون هم داریم میبینیم که این شستشوی بزرگ مغزی تاریخ هست.

چهار سوار آخرالزمان که در مکاشفه یوحنا در عهد جدید از کتاب مقدس نام برده شده‌اند، چهار شخصیت هستند که بر اساس مکاشفه باب ۶ آیات ۱ الی ۸ هنگام باز شدن چهار مهر و موم از هفت مهروموم (متعلق به آخرالزمان) آزاد می‌شوند. این مهر و موم‌ها بر دستان فردی که در مکاشفه بره خداوند نامیده شده‌است و همان عیسی است باز می‌شوند. این سواران به ترتیب بر چهار اسب به رنگ‌های سفید، قرمز، سیاه و رنگ‌پریده سوارند و به ترتیب نمادهای بیماری، جنگ، قحطی و مرگ هستند.

برای نمونه چهار سوار آخر الزمان در یهود و مسیحیت می باشد که سوار ها:

  1. بیماری (سال 2019 کرونا)
  2. جنگ (پوتین و آذربایجان)
  3. قحطی (قحطی مصنوعی روسیه و اوکراین که بیشترین مواد غذایی جهان رو تامین می کنند)
  4. مرگ (نتیجه سه مورد اول)

همه این موارد بصورت کُد گذاری شده داخل فیلم های سینمایی، موزیک ها، فیلم های کوتاه، کارتون و انیمیشن ها، مجله ها و اخبار گفته میشه تا ذهن مردم آماده پذیرش بشه، بنابراین سیستمی که برای این مورد ساخته شده به خوبی داره کارش رو انجام میده و تمام علائم رو کنار هم میچینه اما در خیال خودشان همه چیز را کنترل خواهند کرد.

در اسلام چه علائمی است؟

با توجه به قدرت کنترل هوا که تغییر فصول می باشد و بارندگی در بیابان و خشکسالی در  جاهایی که منابع پُر آب هستند و …

  • سبز شدن تپه ها و بیابان های عربستان و عراق (تغییر فصول)
    • پیامبر گرامی اسلام(ص) می فرماید: زمانی بر مردم فرا رسد که خداوند آنان را از باران در فصل و موسمش محروم می گرداند و باران نازل نمی شود و آن را در غیر موسمش فرو می فرستد.
    • امیرمومنان علی(ع) می فرماید: . . . باران در فصل گرما و تابستان می بارد.
    • امام صادق(ع) در این باره می فرماید: پیش از ظهور حضرت قائم(ع) سالی خواهد بود که باران های بسیاری می بارد و میوه ها را از بین می برد و خرماها را بر نخل ها فاسد می کند، پس در آن دوران دچار شک و شبهه نشوید.
    • امیر مومنان علی(ع) می فرماید: باران ها کم می شود تا جایی که نه زمین بذری را می رویاند و نه آسمان بارانی می بارد، در این هنگام مهدی(ع) ظهور می کند.

هر گاه دیدی که حج و جهاد را برای غیر خدا طلب می کنند؛ دیدی که پادشاه، مؤمن را برای کافر ذلیل می کند؛ دیدی که ویرانی بیش از عمران و آبادی است؛ دیدی که گذران مرد از راه کم فروشی تأمین می شود؛ دیدی که ریختن خون مردم بی ارزش شمرده می شود؛ دیدی که مرد، به خاطر رسیدن به دنیا ریاست را طلب می کند و خود را به بدزبانی مشهور می سازد تا از وی بترسند و کارها را به او واگذارند.هر گاه دیدی که نماز سبک شمرده می شود؛ دیدی که مرد مال بسیاری دارد، ولی اصلا وجوهات شرعی آن را نمی دهد؛ دیدی که مرده را از قبر بیرون می آورند و اذیت می کنند و کفنش را می فروشند؛ و دیدی که هرج و مرج زیاد شده است.

هر گاه دیدی که مرد هنگام شب با نشاط و سرخوش و موقع صبح مست است و اهمیتی به آنچه مردم در باره او می گویند نمی دهد؛ دیدی که با حیوانات عمل زشت می کنند؛ دیدی که حیوانات یکدیگر را می درند .هر گاه دیدی که مرد می رود نماز بگذارد، ولی وقتی برمی گردد لباسی در برندارد؛ دیدی که دل های مردم قسی شده و دیدگان آنها خشکیده (یعنی از خوف خدا اشک نمی ریزند) و ذکر خداوند بر آنها دشوار است؛ دیدی که پلیدی زیاد شده و مردم نسبت به آن رغبت نشان می دهند؛ دیدی که نمازگزار برای اینکه مردم او را ببینند نماز می گزارد؛ دیدی که فقیه به منظور دنیا و ریاست و غیر دین تحصیل می کند .

هر گاه دیدی که مردم دور کسی را گرفته اند که قدرت را در دست دارد؛ دیدی کسی که طلب حلال می کند، در نظر مردم مذموم و سرزنش می شود و طالب حرام را مدح و احترام می کنند؛ دیدی که در مکه و مدینه کارهایی می کنند که خداوند دوست ندارد و کسی هم نیست که مانع شود و هیچ کس آنها را از این عمل زشت باز نمی دارد؛ دیدی که آلات موسیقی در مکه و مدینه آشکار است.

هر گاه دیدی که مرد سخن حقی می گوید و امر به معروف و نهی از منکر می کند و در آن حال، کسی به قصد نصیحت نزد او می رود و به وی می گوید: «این را از زبان تو ساخته اند.» (یعنی گفتن سخن حق و امر به معروف و نهی از منکر متروک می شود و ارزش خود را از دست می دهد، تا جایی که اگر کسی بگوید زشت است، او را بر حذر می دارند)؛ دیدی که مردم به یکدیگر نگاه می کنند (از هم تقلید می کنند) و از افراد شرور پیروی می نمایند؛ هر گاه دیدی که راه خیر به کلی خالی است و کسی از آن راه نمی رود؛ دیدی که مرده را جا به جا می کنند و کسی هم وحشت نمی کند؛ دیدی که هر سال بدعت و شرارت بیشتر می شود؛ دیدی که مردم و مجالس جز از ثروتمندان متابعت نمی کنند؛ دیدی که از فقیر دستگیری می کنند که به او بخندند و برای غیر خدا بر او ترحم می آورند؛ دیدی که علائم در آسمان پدید می آید، ولی هیچ کس نمی ترسد؛ دیدی که مردم در ملاء عام مانند حیوانات (به منظور اعمال زشت) روی هم می جهند و کسی هم از ترس، این عمل را تقبیح نمی کند.

هر گاه دیدی که مرد مال بسیار در راه غیر مشروع صرف می کند و از بذل اندک چیزی در راه خدا خودداری می کند؛ دیدی که بی احترامی به پدر و مادر آشکار گردید و مقام آنها را سبک شمردند و آنها نزد فرزندشان سیه روزتر از همه بودند، وفرزندان از اینکه به پدر و مادرشان افترا ببندند، خوشحال می شوند! دیدی که زنان بر دولت و سلطنت و هر چیزی که میل به آن دارند، غلبه یافته و مسلط گشته اند! دیدی که پسر به پدرش افترا می بندد و پدر و مادرش را نفرین می کند و از مرگ آنها خوشحال می شود.هر گاه دیدی که اگر یک روز بر مردی بگذرد و در آن روز گناه بزرگی مانند زنا و کم فروشی و غل و غش در معامله یا شرابخواری نکرده باشد، اندوهگین و محزون است که آن روز را مفت از دست داده و عمرش ضایع شده!دیدی که پادشاه غلات را احتکار می کند (تا به موقع، با قیمت بیشتر بفروشد)؛ دیدی که اموال اولاد پیغمبر (یعنی خمس و وجوهات) در راه دروغ و قمار و شرابخواری صرف می شود؛ دیدی که با شراب مداوا می کنند و فواید آن را برای مریض شرح می دهند و از آن شفا می جویند؛ دیدی که مردم در خصوص امر به معروف و نهی از منکر و ترک دینداری با آنها برابرند.

هر گاه دیدی که باد و بروت اهل نفاق پیوسته در جریان است، ولی نسیم اهل حق نمی وزد؛ دیدی که اذان گفتن و نماز گزاردن با مزد انجام می گیرد؛ دیدی که مساجد پر از مردم از خدانترس شده و برای غیبت کردن و خوردن گوشت اهل دین در آنجا جمع می شوند و شراب و مسکرات را توصیف می کنند؛ دیدی که آدم مست پیشنماز مردم شده، عقل خود را از دست داده و مردم هم مستی را ننگ نمی دانند و وقتی کسی مست شد، احترام پیدا می کند و از وی تقیه می کنند و می ترسند و او را رها می کنند و حد نمی زنند و به علت مستی او را معذور می دانند!

هر گاه دیدی کسی که مال یتیم می خورد، در عین حال از صلاح و خوبی خود خبر می دهد؛ دیدی که قضات بر خلاف دستور الهی حکم می کنند؛ دیدی که حکام از راه طمع، از خائنین پیروی می کنند؛ دیدی که حاکم با جرأت تمام ارث را به قیم ورثه یا از میان آنها به شخص فاسق و بد عمل آنها می دهد وچون آن فسّاق ارثیه را بدین گونه از حکام به چنگ آوردند، حکام آنها را به حال خود می گذارند که با آن مال هر چه می خواهند بکنند.

هر گاه دیدی که روی منبرها به مردم دستور تقوا و پارسایی می دهند، ولی خود گوینده به گفته خود عمل نمی کند؛ دیدی که اوقات نماز را سبک شمرده می شود؛ دیدی که شخص وجوه صدقات را به وسیله دیگری صرف می کند و به خاطر خدا نمی دهد و به واسطه درخواست مردم می دهد؛ دیدی که همت مردم، شکم و عورت آنهاست و از خوردن حرام یا ارتکاب عمل حرام باک ندارند؛ دیدی که دنیا به آنها روی آورده و خلاصه هر گاه دیدی که اعلام حق کهنه شده است.
پس در این شرایط خود را نگهدار و نجات از این مهالک را از خداوند بخواه و بدان که مردم با این نافرمانی ها مستحق عذابند. اگر عذاب بر آنها فرود آمد و تو در میان آنها بودی، باید به سوی رحمت حق بشتابی تا از کیفری که آنها به واسطه سرپیچی از فرمان خدا می بینند، بیرون بیایی. و بدان که خداوند پاداش نیکوکاران را ضایع نمی گرداند و رحمت خدا به محسنان نزدیک است.» – . کافی 8: 42

بحارالانوار الجامعة لدرر اخبار الائمة الاطهار علیهم السلام ج 52 ص 254 تا ص 260
الكافي ج 8 ص 36 حَدِیثُ أَبِی عَبْدِ اللَّهِ صلوات الله علیه مَعَ الْمَنْصُورِ فِی مَوْکِبِهِ

در روایات هست سلطان گندم را احتکار می کند .
یکی از عوامل ایجاد قحطی خود بشر هست درواقع و البتّه عوامل دیگر که باز خود بشر دخیل هست در ایجادش

الله لا یغیّر ما بقوم حتّی یغیّر ما بانفسهم

بی دین ها توسط هالیوود شستشوی مغزی میشن:

  • Mortal Engines
  • It Comes At Nigth
  • The Day After Tomorrow
  • The Rover
  • Stake Land
  • Divergent
  • This Is The End
  • Blindness
  • Bird Box
  • Time Of The Wolf
  • Contagion
  • Annihilation
  • The Book Of Eli
  • Cloverfield
  • Oblivion
  • Independece Day
  • 28Weeks Later
  • World War Z
  • The Host
  • Snowpiercer
  • The Mist
  • Perfect Sence
  • 10Cloverfield Lane
  • Melancholia
  • I Am Legend
  • The Road
  • War For The Planet Of The Apes
  • A Quiet Place
  • Delicatessen
  • Zombieland
  • 28Days Later
  • Shaun Of The Dead
  • Edge Of Tomorrow
  • Children Of Men
  • 12Monkeys
  • Stalker
  • V For Vendeta
  • Mad Max: Fury Road
  • The Terminator
  • و صدها فیلم و سریال دیگه ….

پس ادیان و دین دار ها به یک صورت و بی دین ها به صورت دیگر در حال کار شدن هستند که بتوانند از همه لحاظ و همه جهات مغز ها و ذهن ها رو تحت کنترل خودشون در بیارن که پس فردا روزی اگر گفتند آقای X که ما (شیطان/گلوبالیسم/دجال) انتخاب کردیم همان امام زمان می باشد!!! مردم همگی باور کنند و به سوی اون شخص بروند.

یکی از موارد مهم برای آماده سازی اذهان مجله اکونومیست هست که در ایران هم هر دفعه که یک نسخه میاد، سریع هزاران نفر میرن و بررسی می کنند و عقاید و نظرهای مختلفی در هر نسخه رو توضیح میدن که در تصویر کاور این مطلب هم چند نمونه مهم اون رو قرار دادم

این مجله توسط خانواده روتشیلد کنترل میشه و مالک این مجله هستند که عضو سازمان سرمایه داران بزرگ جهانی هستند که توسط پاپ (رپتایل) تایید شدند!! که به زبان کاریکاتور، طنز و تصاویری که منتشر می کنند افکار خودشون رو منتشر می کنند و به خورد مردم میدهند که معمولاً بین دو الی هفت ماه بعد برنامه هاشون رو پیاده سازی می کنند.

در سال 2019 قبل از داستان خیالی کرونا در مجله آورده شده که در کاور باز هم میتونید مشاهده کنید؛ برای مثال مرد ویترویوسی تصویر داوینچی که اومانیسم یعنی انسان گرایی و انسان خدایی (گار گنجوا) می باشد:

  1. تصویر انسانی که روی دست راستش یک کد ژنتیکی DNA داره
  2. تغییر انسان در روی دست دیگه که ماریجوانا هست
  3. لوله های آزمایشگاهی + ویروس بر روی دست های مرد ویترویوسی قابل مشاهده هست قبل از بوجود اومدن کرونا
  4. عکس پوتین که نوشته لوله های گاز روسیه / که بعد از مدتی لوله های گاز رو منفجر کردند (یک سال بعد از انتشار مجله) و قطع شدن گاز اروپا

این تصویر رو برعکس کردیم بصورت آینه ای، که قابل خوندن باشه این روش کابالیست ها و شیطان پرستان هست که بصورت برعکس و آینه ای مطالب و توضیحات رو منتشر می کنند. که 4 سوار آخرالزانی که کنار عکس پوتین میبینید که اگه جنگ شد مردم آماده باشند و جنگ رو به آخرالزمان وصل کنند و مردم آماده کشتار عظیم باشند.

تصویر اصلی روی مجله:

اینم تصویر دیگه پوتین که سوار بر سوار سرخ هست (دانیال نبی در کتابش میگه: آن سوار آخرالزمانی بر روی اسبی سرخ خواهد آمد) عکس سال 2010 منتشر شده 9 سال قبل از چاپ مجله اکونومیست هست.

در حال حاضر این نکته رو توجه کنید که در همه روایات و احادیث گفته شده است که تا زمانی که نشانه های ظهور همگی (نشانه حتمی رو توجه داشته باشید) بوقوع نپیوندند نه تها کسی را قبول نکنید چرا که پرچمی از اسلام باشه باطل هست مگر خود قائم عجل الله تعالی فرجه الشریف که پرچم را بر افراشته کنه بلکه در هیچ گروه، تظاهرات و جبهه ای وارد نشوید و مانند شتری دو ساله باشید و گلیمی از گلیم های خانه باشید، حفظ لِسان کنید و زبان‌زد مردم نشوید.

ثقة الإسلام كلينى رحمه اللَّه از سدير نقل كرده كه امام صادق(ع) خطاب به او مى فرمايد:

يا سَديرُ! الزَم بَيتَكَ وَ كُن حِلساً مِن أحلاسِهِ ، وَ اسكُن ما سَكَنَ اللَّيلُ وَ النَّهارُ ، فَإِذا بَلَغك أنَّ السُّفيانىَّ قَد خَرَجَ فَارحَل إلَينا

اى سدير! پيوسته در خانه خود بنشين و همچون پلاسى از پلاس هاى خانه باش، و تا شب و روز آرام است، آرامش خود را حفظ كن. پس هنگامى كه شنيدى سفيانى قيام كرده است، به سوى ما كوچ كن، گرچه با پاى پياده.

foodq-768x480.jpg (768×480)

تهیه آذوقه یک سال از مواردی هست که در این شرایط خانواده ها باید انجام دهند سعی کنید تا جای ممکن غذای خُشک تهیه کنید که در مقاله بالا توضیحات کافی داده شده است.

در حال نوت برداری ….

رمز فایل، در صورت وجود :

درباره بهرام

بهرام
زمان خود را به بهتر کردن خود با مطالعه نوشته های دیگران اختصاص دهید. بنابراین شما به سادگی آنچه را بدست می آورید که دیگران سخت برای آن زحمت کشیده اند.

همچنین بررسی کنید:

هوش مصنوعی یا اجنه شیطانی ؟

هوش مصنوعی یا اجنه شیطانی ؟

چت و گفتگو با هوش مصنوعی یا چت و گفتگو با اجنه شیطانی؟ همانطور که …

3 دیدگاه

  1. Avatar

    سلام و عرض خداقوت خدمت شما
    خیلی از این نشانه هایی که فرمودید در اسلام آورده شده، تو جامعه ما داره اتفاق میافته. عربستان هم اصلاحات رو شروع کرده و موارد مربوط به مکه و مدینه هم داره اتفاق میافته.
    اللهم عجل لولیک الفرج

  2. Avatar

    گزینه 1 و 2 و 3 که اتفاق نیافتاد و معلوم شد پیشگویی و مصداق شناسی شما درست نبود و عجله میکنید
    مشخصه از صدر تا ذیل مقاله یه سری بافتیات ذهنی خودتونه که هرچی به ذهنتون میرسه بدون تحقیق به عنوان مقاله میدید بیرون

    • Bahram

      هم در تیتر هم در توضیحات مشخص کردم (ظهور ساختگی) شما قدری از عجول بودن و توهم خودتون کم کنید متوجه میشید که ما توضیح دادیم که خیلی موارد ربطی به ظهور ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =

Translate »