آخرین مطالب

گاز کمتریل یا پس‌دمه چیست ؟

در این مطب در مورد کمتریل توضیح میدیم که باز هم ردپای نیکولا تسلا یافت میشه! یونش یا یونیزه کردن لایه های جوی توسط فلزات سنگین، ساختار سلولی موجودت، اشعه فرا بنفش برای تشخیص و ماکرو روبات ها، سرطان از سمت عراق در ایران و …. مواردی هست که در این مطلب اشاره بهش میشه.

کمتریل مخفف chemical trails هست و trails یعنی مسیر و chemical یعنی شیمیایی یعنی مسیر شیمیایی، به رد خروجی از هواپیما کمتریل میگن نه همه رد ها و دودهای خارج شده بلکه با توجه به ابر های خارج شده میشه متوجه شد که آیا کمتریل هست و یا نیست؛ اگر ابرهای ایجاد شده در امتداد هواپیما بصورت زیگزاگ و یا ضرب دری باشه و ابرها طبقه طبقه قرر گرفته باشند و مثل حاشور یا # مانند باشند کمتریل هستند.

  • دارپا (DARPA) یا سازمان پروژه‌های پژوهشی پیشرفتهٔ دفاعی (Defense Advanced Research Projects Agency) در سال 1958 میلادی ایجاد شد و یک بنگاه پژوهشی و فناوری زیرنظر وزارت دفاع ایالات متحده آمریکا است. این سازمان مسئولیت توسعه فناوری‌های نوین برای استفاده نیروهای مسلح ایالات متحده آمریکا را برعهده دارد.

دلیل ایجاد دارپا به خاطر استفاده از تکنولوژی هایی بود که نیکولا تسلا قبل از جنگ جهانی دوم بهش دسترسی پیدا کرده بود و ارتش آمریکا بصورت سری شروع کرد روی این تکنولوژی ها کار کردن، و زمانی که متوجه شدند این تکنولوژی خیلی جا داره که ازش استفاده های گسترده بشه شروع به تاسیس سازمانی کردند به اسم دارپا.

اولین موردی که روش کار کردند همین کمتریل بود به چه دلیل؟ گفته شد یکی از کارهایی که اینا می کنند (ایده نیکولا تسلا) امواج الکترومغناطیس قوی رو اگر با ولتاژ خیلی بالا متمرکز بشه به لایه یونیزه جوی که بهش میگن استراتوسفر و یونوسفر، شما میتونید از بار الکترو استاتیک که اطراف جو ایجاد میشه استفاده کرد و همه جای زمین بصورت بدون سیم برق رسانی کرد و همه این موارد توسط پدیده رزونانس کار می کنه.

رزونانس یا تشدید عبارت است از پدیده افزایش دامنه زمانیکه فرکانس یک نیروی متناوب اِعمالی (یا یک مولفه فوریه آن) به یک سیستم مساوی یا نزدیک به فرکانس طبیعی آن سیستم باشد. هنگامی که یک نیروی نوسانی در فرکانس تشدید یک سیستم دینامیکی اعمال شود، سیستم در دامنه بالاتر از زمانی که همان نیرو در سایر فرکانس‌های غیر تشدید اعمال می‌شود، نوسان می‌کند.

اگر فرکانس رزونانس با یک چیز دیگه همخوان بشه میشه یک مورد بزرگتر رو به لرزه در بیاره برای مثال با یک ضربه کوچیک میشه یک طوفان ایجاد کرد اگر تشدید درون بیفته که خود نیکولا تسلا یک آزمایش معروفی داره که میگه از داخل اتاق خودش باعث شد که پُل بروکلین باعث شد که به لرزه در بیاد.

اینا اومدن با لایه یونیزه بازی کردن و کاری که کردن این بود که این لایه خیلی قوی نیست برای قوی شدن شروع به وارد کردن فلزات سنگین به لایه جوی کردند و اشعه الکترو مغناطیس که تابش داده میشه به اون قسمت ها باعث میشه یونیزه شدید کنند تا تغییرات جوی درست کنند یا استفاده های این مدلی داشته باشند، کمتریل برای همین ایجاد شد.

اول از فلزاتی مثل آلومینیوم استفاده می کردند بعد بر اساس پیشرفت های تکنولوژی از این پیشرفت ها استفاده های دیگری کردند برای مثال یکی از استفاده ها اینه که فلزات سنگین وقتی به سمت سطح زمین میاد مقداری جلوی نور خورشید قرار میگیره که مقداری یونیزه میشه و مقداری دیگه با تاباندن امواج الکترومغناطیس یونیزه می کنند و یه مقدار دیگه که وارد سطح زمین میشن وارد خاک میشه و گیاهان از اون استفاده می کنند.

این فلزات طوری هستند که در داخل خاک بطور طبیعی وجود ندارند (نمیتونه وجود داشته باشه) این باعث میشه که ساختار سلولی و مولکولی گیاه به هم بخوره یعنی میتونه از این طریق بر روی حشرات، زنبور ها، گیاهان اثرات زیادی گذاشته بشه.

پیشرفت این تکنولوژی که بیشتر شد این ها (دارپا) اومدند و یک ایده دیگه ای مطرح کردند و گفتند که می تونن بیان و مایکرو روبات هایی درست کنند ه در حد میکرون باشند و مثل ذرات غبار از طریق کمترل ها پخش کنند که اسم این پروژه “غبار هوشمند” گذاشتند؛ و این کار رو کردند و دلیل اینکه ماکرو روبات ها رو درست می کدند این بود که این ها رو دور یک کریستال خیلی ریز سلیکونی یا فلزات سنگین مثل باریوم، نیکل، نقره قرار می دادند و وقتی پخش می کنند از طریق کمتریل این کریستال ها خاصیت پیزوالکتریکی داشت یعنی منقبض و منبسط میشن و برق میزنه و این برق مثل باتری این مایکرو روبات های کوچیک رو شارژ می کرد و این ها به اینترنت متصل بودند.

  • یکی از ویژگی‌های غیرمعمولی که برخی سرامیک‌ها و پلیمر‌ها از خود نشان می‌دهند، پدیدهٔ پی‌اِیزوالکتریک یا اثر فشاربرقی است. با اعمال نیروی خارجی، دوقطبی‌های این سرامیک‌ها تحریک می‌شوند و میدان الکتریکی ایجاد می‌شود. وارونه کردن اثر نیرو (مثلاً از کششی به فشاری) جهت میدان را معکوس می‌کند.از مواد پیزوالکتریک در مبدل‌ها و وسایلی که انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی تبدیل می‌کنند یا برعکس استفاده می‌شود. کاربردهای نام‌آشنایی از جمله پیکاپ گرامافون، میکروفون‌ها، مولدهای ماوراء صوت و حسگرهای سونار از خاصیت پیزوالکتریک استفاده می‌کنند. در پیکاپ گرامافون همچنان که قلم شیارهای رکورد را می‌پیماید یک اختلاف فشار به مادهٔ پیزوالکتریک موجود در پیکاپ وارد می‌شود که نهایتاً به سیگنال الکتریکی تبدیل می‌شود. این سیگنال قبل از ورود به بلندگو تقویت می‌شود. خاصیت پیزوالکتریک یک ویژگی مواد کریستالی دارای ساختار پیچیدهٔ بدون تقارن است. رفتار پیزوالکتریک یک پلی‌کریستال بوسیلهٔ گرم کردن بالاتر از دمای کوری و سپس خنک کردن تا دمای اتاق در مجاورت میدان الکتریکی قوی بهبود می‌یابد.اثر پیزوالکتریک توانایی برخی مواد برای تبدیل انرژی مکانیکی به انرژی الکتریکی و تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی مکانیکی می‌باشد. این اثر را برادران کوری، پیر و ژاک کوری، در دههٔ ۱۸۸۰ کشف کردند. موادی که این پدیده را از خود بروز می‌دهند مواد پیزوالکتریک نامیده می‌شوند. اثر پیزوالکتریک در انواع بسیاری از مواد از جمله تک بلورها، سرامیک‌ها، بسپارها و مواد مرکب دیده می‌شود. تولید اختلاف پتانسیل الکتریکی در برخی بلورهای نارسانا مثل کوارتز تحت کشش یا فشار معکوس هم‌اند و هر چه میزان فشار یا کشش بیش‌تر باشد، اختلاف پتانسیل تولید شده بیش‌تر است. اثر پیزوالکتریک معکوس به معنی تغییر شکل آن‌ها بر اثر اعمال اختلاف پتانسیل الکتریکی است. اگر دو وجه روبرویی در هر یک از این بلورها را به اختلاف پتانسیل متناوب الکتریکی وصل کنیم، تغییر شکل متناوبی در آن رخ می‌دهد و به ارتعاش در می‌آید.

یعنی این ها براحتی گرد بادی درست می کردند (و هنوز هم درست می کنند) که باید ابعاد این گردباد به قدری باشه که این ذرات ربات کوچیک مایکرو که درون اون هستند بتونند به مقداری انرژی برق تولید کنند توسط یونیزه شدن که به سیستم اینترنتی خوانده بشه و ارتباط بر قرار بشه که به این کار “طوفان غبار هوشمند” گفته میشه ه اولین بار در جنگ عراق امتحان شد!!!! یعنی این موارد اصلاً چیز جدیدی نیست و اگر یادتون باشه یک ریزگرد هایی بعد از جنگ عراق در وزستان درست شد که سونامی سرطان رو در شهروندان ایرانی منطقه جنوب غربی کشور ایجاد کرد که این یک حمله بیوتروریستی بود یعنی غیر از غبار هوشمند یک سری ویروس هم سوار این ذرات کردند.

اتفاق بعدی که افتاده بود و خیلی مهم بود از سال 2005 میلادی یک ماده ای ایجاد کردند که همه مشکلات شون رو در اینحملات بیولوژیکی حل می کنه!!

  • گرافن (Graphene) نامِ یکی از آلوتروپ‌هایِ کربن است. این ماده با استفاده از یک ساختار بلوری لانه زنبوری دوبعدی تشکیل‌شده است که در آن هر اتم کربن به کمک سه الکترون ظرفیت خود، با سه پیوند SP2 هیبریدیزه شده به سه اتم کربن دیگر متصل شده‌است.

ماده ای که داخل مغز مداد هست اسمش گرافیت هست که از چندین هزار ورقه کربن دو بعدی تشکیل شده، حالا اگر یک ورقه کربن به قطر یک اتم رو بیاییم و بگیریم به این میگیم گرافین. این ماده یک خصوصیت عجیبی داره که از جمله این خصوصیت اینه که اگر در طبیعت قرار بدید خودش ، خودش رو تولید می کنه و خصوصیت بعدی ابر رسانای دما و الکتریسیته هست مورد بعدی این که اگر این رو داخل بدن تزریق بشه بصورت موضعی تمام سلول های بدن روی این میچسبند و این رشد می کنه دقیقاً مثل سرطان.

یک چارچواب در واقع درست کردند دقیقاً که گرافین رو بصورت جراحی که اسید گرافین رو تزریق می کنه به قسمتی از بدن که سلول های عصبی به هم نمیرسیدند که مقداری که پستی و بلندی داره رو مغز خودش درست می کنه که این عامل و پروسه بطور کلی باعث از بین رفتن کوری، فلج بودن و … هم میشه اما بصورت سری و برای خودشون استفاده میشه در حال حاضر چیزی که روی مردم آزمایش می کنند این هست که با استفاده از گرافین، مورجلون، آرکان و غبار های هوشمند کمترل مردم و آب و هوا و طبیعت هست.

این اتفاقاتی هست که خواهد افتاد و به عنوان معجزات بعد کرونا ازش یاد خواهد شد.

در حال حاضر گرافین رو داخل واکسن ها زدند حتی در نسل قدیم سینوفارم و کوواکسین ، آسترازنکا و اسپوتینک V … این اکسید گرافین وجود داره که یکی از دلایل این استفاده این هست که در تمام بدن پخش کنند و اینترنت 5G که همه زمین رو با سرعت زیاد در کسری از ثانیه اینترنت داده بشه همین استفاده از تزریق گرافین در محیط هست، وقتی که گرافین در محیط تزریق میشه همونطور که بدن ما ابر رسانا میشه خود محیط هم ابر رسانا میشه و این غبار ها از نور خورشید عملاً مثل باتری کوچیک خورشیدی عمل می کنند که میتونند اطلاعات رو بگیرند و ارسال کنند (اینترنت 5G) و هدف این هست که همه چیز رو گرافینه کنند از موجودات زنده و انسان ها و طبیعت و تمام وسایل که ساخته میشه هم همین گرافین هست مثل همه ماسک هایی که بعد 2000 ساخته شده و حتی داخل آب پخش می کنند.

آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر ایران، در یک سخنرانی زنده تلویزیونی گفت: “ورود واکسن آمریکایی و انگلیسی کرونا ممنوع است.”

برای مشاهده موارد تکمیلی “افشاگری های محقق و دانشمند آلمانی، هارالد کاوتز ولا” رو جستجو کنید.


دودی که از هواپیما خارج میشود دو نوع است ، نوع اول گرمای موتور باعث تبدیل شدن سرمای ارتفاع به بخار می‌شود که بعد از چند دقیقه از بین میرود و محو می‌شود ، نوع دوم سم کمتریل است که به صورت ممتد بوده و یک لایه ای از خطوط سفید متمایل به خاکستری بجا می‌گذارد این خطود ابتدا باریک هستند ولی به تدریج پهن شده و بهم وصل می‌شوند و ساعت‌ها از بین نمی‌روند ، نام این گاز سمی و خطرناک کمتریل ( chemtrail ) بوده است و بر سلامت انسان ، کیفت آب هوا و اقلیم تاثیر گذار ، می‌باشد و یکی از عوامل اصلی عقیم سازی ابرها و توده‌های بارانی است ، گاز کمتریل شامل مواد خطرناکی از قبیل باریوم ، نانو فایبرگلاس با لایه آلومینیوم ( CHAFF ) ، رادیو اکتیو ، توریوم ، کادمیوم ، نیکل ، ید نقره ، منگنز ، روی ، سولفات سدیم ، گوگرد ، هاگهای کپک ، قارچها ، اتیلن دی بروماید و فایبرهای پلیمر است که موجب سنگینی هوا و ایجاد انواع بیماری‌ها می‌شود ، این گاز همچنین سبب تخریب محیط زیست و گیاهان ، تلف‌شدن حیوانات و دیگر موجودات را نیز سبب می‌گردد .

مقامات و سازمان های رسمی هزاران شکایت از مردمی که توضیح روشن می خواهند دریافت کرده اند. وجود دنباله های شیمیایی بارها و بارها توسط بسیاری از دانشمندان در دنیا که می گویند آنها دنباله های معمولی هستند، رد شده است. هرچند این دنباله ها هیچ ربطی به کارهای معمول دیگر از قبیل سمپاشی مزارع، باردار کردن ابرها، نوشتن تبلیغاتی در آسمان، مهار کردن آتش سوزی و غیره ندارد، آنها نه تنها مشکوک به نظر می رسند، بلکه بسیاری از افراد تا جایی پیش رفته اند که توانسته اند به نتایج قابل توجهی برسند. مشخص شده که اینها برای انسان بسیار مضر می باشد و آثار رادیواکتیو فلزاتی مانند آلومینیوم در خاک و آبها پیدا شده است.

برای کسانی که در قدرت هستند این یک لحظه حساسی می باشد. زیرا آنها یک عمل پنهان شده دارند انجام می دهند. آنها دنباله های شیمیایی هواپیماها را به تحقیقات علمی «جیو اینجنیرینگ» ربط می دهند. «جیو اینجنیرینگ» روشی برای مقابله با گرمایش جهانی با گذاشتن غبار شیمیایی در اتمسفر و بازتاب اشعه های مضر به فضا می باشد. به دلیل شباهت این کار آنها با «جیو اینجنیرینگ» کسی متوجه نخواهد شد و موضوع را زیر سوال نخواهد برد، درنتیجه آنها خیلی راحت می توانند پشت یک تحقیق و رشته علمی که طرفدارانی هم دارد پنهان شوند و به کارشان ادامه دهند. مردم چه دنباله های شیمیایی را باور داشته باشند یا نه، «جیو اینجنیرینگ» به اندازه کافی ایمن و شناخته شده می باشد که افراد آگاه از آن، نسبت به دنباله های شیمیایی بی محل باشند و آن را فراموش کنند زیرا این دو به ظاهر یکسان می باشند. حقیقت این است که ما زیر صلیبهایی شیمیایی هستیم و نمی دانیم چه بلایی دارند به سر ما می آورند. بنابراین در حال حاضر هیولاهای بزرگ بدون هیچ اسلحه ای بالای سر ما حضور دارند.

پروفسور کوئن ورمرین، استاد دانشگاه:

من برای دانش آموزانم هیچ توضیح مناسبی در مورد این پدیده ندارم. من شخصا در مورد آن تحقیق کرده ام و متوجه شده ام که نمی توانم به آنها پاسخ بدهم. زیرا این یک پدیده طبیعی نیست و همچنین توضیحاتی که دارند به ما می دهند، برای من کافی نیست. من به عنوان یک استاد نیاز دارم که به دانش آموزانم پاسخ مناسب بدهم. دانش آموزانم پرسشهای بجایی دارند اما من پاسخی ندارم و فکر می کنم باید این را حل و فصل کنیم.

 

آتش نشانی با تجربه سی ساله در آریزونا:

آتشهای طبیعی که اکنون با آنها سر و کار داریم، بسیار فراتر از چیزی است که قبلا دیده بودیم. هنگامی که به نمونه های آزمایشی هوای محیط زیستی نگاه می کنیم می بینیم که ذرات آلومینیوم و منیزیم بسیار قابل اشتعال می باشند. این باعث آتشسوزی های بی سابقه ای می شود.

 

فرانسیس مانگلز، زیست شناس :
ما شواهدی داریم که ثابت می کنند این مواد و فلزها از آسمان باریده شده اند. علم و دانش مهیاست و چیز مسخره ای دارد اتفاق می افتد. این آبهای ذوب شده معمولی از برفهای این کوه در شمال کالیفرنیا می باشد و مردم هنگام بالا رفتن از کوه اینها را می نوشند.

 

دکتر جیمز روتا، دندانپزشک:

آلومینیوم سمی است و ما می دانیم که بیشتر و بیشتر داریم آن را دریافت می کنیم. ما آن را در هوا تنفس می کنیم و همراه آب می نوشیم. تصور پخش کردن آلومینیوم در محیط زیست برای ما بسیار وحشتناک است. برخی از ما که در مورد این موضوع تحقیق کرده ایم، متوجه شده ایم که این کار در حال انجام می باشد. این سموم به بدن صدمه می زنند و ما می دانیم که هرگز نباید آنها را در اتمسفرمان پخش کنیم.

 

کارن جانسون، سناتور سابق ایالت آریزونا:
هنگامی که می بینید یک هواپیما بالای سر ما پرواز می کند، دنباله ای از خود بجا می گذارد که از یک افق تا افق دیگر امتداد دارد. این دود کم کم پهن می شود و بیشتر و بیشتر آسمان را می پوشاند. چطور کسی متوجه نمی شود هدف هم همین بوده؟! آن هم زمانی که شاهد هستیم چیزی که در آن دنباله وجود دارد، به آرامی روی سر ما، حیوانات، و زمین فرود می آید؟ افرادی هستند که کارهای وحشتناکی با ما انجام می دهند. ما باید بیدار شویم و با آن مقابله کنیم.

 

افشاگری خلبان سابق هواپیماهای مسافربری در آمریکا ؛ در خصوص سم پاشی کمتریل در آسمان و تفاوت آن با کانتریل ها

چرا این اتفاق در حال روی دادن است؟ چرا اجازه داده می شود که اینها بر فراز ایالات متحده و بر فراز تمام دنیا پاشیده شود؟ چه کسی دارد هزینه این را پرداخت می کند؟ این پدیده منجر به انباشته شدن آلومینیوم در سلولهای مغزی می شود. می گویند دریافت و انباشته شدن آلومینیوم به دلیل نوشیدن آب از ظرفهای آلومینیومی باشد. برای من که شاهد مرگ پدرم از آلزایمر بودم، آن هم در حالی که او هرگز از این ظرفها استفاده نمی کرد، عجیب به نظر می آید. این توضیحات برای من قابل هضم نیست. ما می دانیم که به طور معمول از یک میلیون قسمت در هوای معمولی دو قسمت آلمینیوم باید داشته باشیم. اما چیزی که نتیجه آزمایشات از نمونه ها می گوید، ما بیش از 39000 قسمت از هر یک میلیون قسمت در هوای خود آلمینیوم داریم! این اعداد نجومی ست و بسیار فراتر از چیزی ست که مردم باید تنفس کنند و یا بنوشند! چرا سلامتی افراد در حال افت می باشد و چرا باید به اتاقهای فوریت پزشکی بروند؟ چرا نمی توانند نفس بکشند؟ چرا آلزایمر می گیرند؟ اینها همه برنامه ریزی شده است! ما «ایلیت ها» را داریم. نمی دانم می خواهید آنها را چه بنامید. دولت پنهانی، «ایلومیناتی»… نمی دانم… هرچه که می خواهید آنها را بنامید اما اینها هستند که به فرد معمولی توجه ندارند و اهمیت نمی دهند. آنها فقط به خودشان اهمیت می دهند. طمع شان، قدرت شان، و اگر آنها دو سوم یا سه چهارم مردم سیاره را از بین ببرند، چه بهتر، زیرا می توانند دیگر نگران کنترل کردن افراد زیادی نباشند. این چیزها از کجا می آیند؟ و چرا؟ چرا چنین چیزهایی آنجا قرار داده می شوند؟ من توضیح های دیگری را هم شنیده ام که می گویند ما باید سیاره را خنک کنیم و… اما اگر کسی هم بخواهد سیاره را خنک کند چرا آنها چنین موادی را لازم دارند و در مورد آن چیزی نمی گویند؟ این توضیحات کاملا نادرست می باشند.

دین وینینگتون، کارشناس پدیده های خورشیدی:

هدف من همیشه این بوده که به مردم اخطار دهم که کوهی از مواد سمی در حال پاشیده شدن بر روی سر ما می باشد. حدود پنج سال پیش آسمان منطقه ما کاملا آبی بود اما اکنون توسط خطوط و مه پوشیده شده است. شما هیچ چیزی را به درستی در آسمان نمی توانید ببینید. آسمان ظاهری بسیار آلوده دارد. این آسمان آبی و ابرهای سفیدی نیست که ما چند سال پیش داشتیم. ظاهرا فعالیتی در آنجا وجود دارد و مواد و یا چیزهایی آن بالا در حال سوختن می باشند. شما می بینید که این دنباله ها مانند یک پرده به صورت عمودی در حال پایین آمدن هستند. ما چیزی که در آنها وجود دارد را دریافت می کنیم و ما آزمایشهایی داریم که ثابت کنند مردم از درصد آلومینیومی هزران برابر بیشتر از حد معمول اشباع شده اند. اگر سرزمین های ما سمی شده اند، اگر آبهای ما شیمیایی شده اند، دیگر چه چیزی برای ما خواهد ماند که بر روی آن وقت و انرژی بگذاریم؟ ما باید هوایی داشته باشیم که بتوانیم تنفس کنیم. ما باید آب پاکی برای نوشیدن داشته باشیم. مردم در نظر ندارند که اتمسفر ما به باریکی یک لایه رنگ بر روی یک توپ بسکتبال می باشد. این بسیار حیاتی تر با اهمیت تر از آن است که بتوان به عنوان یک آزمایشگاه فیزیک با آن رفتار کرد و هر کاری با آن انجام داد. اینها کارهایی هستند که نه تنها در حال انجام می باشند، بلکه از گذشته بسیار طولانی در حال انجام بوده اند. از حدود پنجاه سال گذشته برنامه های دستکاری آب و هوای بیشماری انجام شده است که اکثر مردم از وجود آن کاملا بی خبرند. و اگر فکر می کنند که اینها حقیقت ندارد، من از آنها می خواهم تا به کاری که دولتها انجام می دهند نگاهی بیاندازند. افراد در قدرت می توانند هر کاری را انجام دهند زیرا کسی وجود ندارد که بتواند جلوی آنها را بگیرد. آنها می خواهند همه چیز را کنترل کنند.

 

جی. ادوارد گریفین، نویسنده و مستند ساز:

من تفاوت بین دود دنباله هواپیماها و دنباله های شیمیایی را خیلی خوب می دانم. هواپیماهای معمولی باقی مانده های سوختی و کریستال یخ از خود بجا می گذارند که پس از مدت کوتاهی در اتمسفر ناپدید می شوند. شما می توانید یک هواپیما را ببینید که دنباله سفیدی پشت سر خود تشکیل می دهد و خیلی زود این دود سفید ناپدید می شود. اما چیزی که اینجا داریم در موردش حرف می زنیم اصلا پدیده یکسانی نیست. آن هواپیماها حرکت می کنند و یک دود سفید از خود بجا می گذارند و این دودها از افق تا افق را می پوشانند و اصلا ناپدید نمی شوند. همچنین این دنباله ها همدیگر را قطع می کنند. شما می بینید که اینها آسمان را می پوشانند و شیری مانند می کنند. سپس مردم مشکل تنفسی پیدا می کنند و شما می شنوید که در هرجایی آثار حضور آلومینیوم وجود دارد. هنگامی که اینها را سر هم بندی کنید، من فکر می کنم کسی که چشم و ذهنش باز باشد محال است متوجه این نشود که کسی دارد پول هنگفتی را برای اسپری کردن سیاره صرف می کند. پرسش این است که چرا؟ من تئوری های خودم را دارم اما آرزو می کنم که گزارشهایی منتشر شوند و پاسخ قانع کننده ای به ما بدهند. در واقع انجام این اسپری ها بیشتر در کشورهای عضو ناتو دیده می شوند. این یک گروه است. یک گروه سیاسی در اینجا وجود دارد و به گونه ای بین المللی هم می باشد. این چیزی مختص آمریکایی ها نمی باشد و در واقع بین المللی ست و فکر می کنم هرکسی می خواهد در مورد این موضوع تحقیق کند باید این حقیقت را به یاد داشته باشند که آنها قرار است یک گروه سیاسی و یک انگیزه سیاسی پیدا کنند. اما از دیدگاه شخصی من این پدیده اصلا چیز خوبی نیست.

نمی دانم… اما به زودی این را کشف خواهیم کرد. من مطمئنم زمانی که ما مشخص کنیم موضوع چیست، کسانی که دارند این کار را می کنند فورا خواهند گفت: «ما بخاطر شما این کار را می کردیم، برای خیریت اکثر مردم. برای جامعه. این برای جلوگیری از گرمایش جهانی ست و…

…یا شاید این نوعی حمله و آغشته کردن مردم با مواد بیولوژیکی می باشد؟! ما نمی توانیم برویم بچرخیم و مردم را تیرباران کنیم اما می توانیم آنها را اسپری کنیم!!! و زندگی شان را نجات دهیم! می بینید که ما چقدر خوب هستیم؟!! ما این کار را بخاطر منفعت جامعه انجام می دهیم!»

من اطمینان دارم که موضوع هرچه باشد، آنها خواهند گفت که برای خیریت خودتان بوده.

به نظر می رسد صنعتی طراحی شده تا با آن حسابی بتوانند شیره مالیات دهندگان را بکشند. با نوعی نقشه و برنامه اسپری کردن عظیم. آنها برایشان مهم نیست که این چه اثری دارد و اینکه آیا انسانها می توانند از آن جان سالم به در ببرند یا خیر. آنها فقط می خواهند این کار را انجام دهند. از طرفی باید بدانید کمپانی های بزرگی نیز وجود دارند که بذرهایی را شبیه سازی و به طور ژنتیکی دستکاری می کنند تا در مقابل آلمینیوم موجود در خاک مقاومت کند. کشاورزان در آینده نخواهند توانست مانند گذشته مزارع خود را پرورش دهند. بسیاری از محصولات در چنین خاکی رشد نمی کنند. بنابراین پس از اینکه آنها خودشان حسابی خاک را آلوده کردند، همه کشاورزان مجبورند برگردند و از این کمپانی ها که بذرهای مقاوم در برابر آلمینیوم شبیه سازی کرده اند را خریداری کنند و ناگهان خواهیم دید که بقای انسانیت به این کمپانی ها وابسته خواهد شد. شما دیگر قادر نخواهید بود بذرهای طبیعی بکارید و پرورش دهید. تنها راه رفع گرسنگی شما این ابر شرکتها خواهد بود. ما داریم این را می بینیم و البته امیدواریم که این حقیقت نداشته باشد. شما در پشت صحنه می توانید ببینید که نقشه ها و برنامه ریزی هایی شده است. همه چیز مشخص است. آیا نمی خواهید از خودتان بپرسید که در قبال آن می خواهید چه کار کنید؟ آن هم هنگامی که دارید می بینید استرونتیوم، باریم و آلومینیوم دارند بر سر شما می پاشند؟ مگر اینها برای سلامتی انسان و سیاره مرگ آور نیستند؟ آیا این کافی نیست؟ چقدر بیماری لازم دارید تا بتوانید متوجه شوید؟ می پرسید آنها دارند چه چیزی می پاشند و اسپری می کنند؟ خب ما می دانیم چه دارند می پاشند. شما اصلا از آن خوشتان نخواهد آمد.



در بین واکسن زده های کرونا بسیاری مشاهده میشه که در ردیابی بلوتوث بددن اون شخص و یا بهتر هست بگیم خود شخص،! به عنوان یک دستگاه بلوتوث آنلاین ردیابی می شوند و نکته قابل توجه این هست که تکنولوژی ردیابی بلوتوث درون بدن این افراد بعد از شناسایی به نام شرکت اپل Apple باز می گردد.

شرکت اپل (به انگلیسی: Apple Inc.) یک شرکت فناوری آمریکایی چندملیتی است که در زمینهٔ طراحی و ساخت لوازم الکترونیکی مصرفی، نرم‌افزار، سخت‌افزار و ارائه خدمات برخط (آنلاین) فعالیت می‌کند. این شرکت نخست با نام شرکت رایانه‌ای اپل (.Apple Computer Inc) در شهر کوپرتینو در درهٔ سیلیکون در ایالت کالیفرنیا، واقع در کشور آمریکا تأسیس شد.

ردیابی بلوتوث چیست؟

ردیاب بلوتوثی یک ابزار کوچک است که وظیفه محافظت از وسایل شما در برابر گم شدن یا سرقت را برعهده دارد. از این وسیله می‌توان برای ردیابی خودرو، دسته کلید، لوازم شخصی و یا حتی کودکان و افراد سالمند کمک گرفت.

ردیاب بلوتوثی یک ابزار کوچک است که وظیفه محافظت از وسایل شما در برابر گم شدن یا سرقت را برعهده دارد. از این وسیله می‌توان برای ردیابی خودرو، دسته کلید، لوازم شخصی و یا حتی کودکان و افراد سالمند کمک گرفت. برخی این دستگاه را با نام تگ ردیاب هوشمند و یا itag می‌شناسند. این دستگاه بسیار کوچک بوده و تنها کافیست آن را به وسیله مورد نظرتان متصل کنید. سپس اطلاعات موقعیتی وسیله‌تان را در نقشه گوگل تلفن همراهتان مشاهده خواهید نمود. ردیاب ضدسرقت بلوتوثی قابلیت استفاده در تلفن‌هایی با سیستم عامل اندروید و iOS را دارد.

کاربردهای ردیاب بلوتوث چیست؟

حال که کمی با ردیاب بلوتوث آشنا شدیم، بیایید کاربردهای آن را در زندگی روزمره مورد بررسی قرار دهیم:

  • اطلاع از موقعیت مکانی وسایل شخصی و پیشگیری از گم شدن آن‌ها
  • پیشگیری از سرقت لوازمی نظیر تلفن همراه، سوئیچ خودرو، کیف پول و دیگر وسایل ارزشمند
  • اطلاع از موقعیت مکانی کودکان و سالمندان به خصوص در گردش‌های خانوادگی
  • پیشگیری از سرقت خودرو با اطلاع داشتن از موقعیت آن به خصوص در زمان پارک کردن
  • کنترل و نظارت بر حیوانات خانگی و جلوگیری از گم شدن یا دزدیده شدن آن‌ها
  • محافظت از اسناد و مدارک مهم به خصوص در شرکت‌ها و ناوگان‌ها
  • نظارت بر مسیر حرکت خودروهای شرکتی هنگام انجام خدمات برای مشتریان
  • نظارت بر مکان هایی که شخص میتونه رفته باشه
  • بررسی نقاطی بیشترین توقف در آنجا را دارد
  • بررسی میزان دمای بدن فرد
  • و …

با چه برنامه هایی در گوشی خود ، افراد واکسن زده را ردیابی کنیم ؟

  1. Bluetooth Device Finder
  2. Bluetooth Radar
  3. Bluetooth Radar Trial
  4. Bluetooth Scanner
  5. BLE Scanner

انواع بیماری هایی که توسط کمتریل ایجاد می‌شوند:

– نارسایی تخمدان
– اختلالات قاعدگی
– ناباروری
– سندرم تخمدان پلی‌کیستیک

اختلال در تولید هورمون، یا به اصطلاح بیشترین افزایش یا کمبود هورمون‌ها، ممکن است منجر به بروز بیماری‌های مختلف شود. این بیماری‌ها به عنوان بیماری‌های کمتریل (Endocrine Disorders) شناخته می‌شوند.

به عنوان مثال، برخی از انواع بیماری‌های کمتریل شامل موارد زیر می‌شوند:
– دیابت نوع ۱ و ۲
– هاشیموتو (Hashimoto’s) – که اغلب به عنوان هیپوتیروئیدیسم شناخته می‌شود
– بیماری کوشینگ (Cushing’s Syndrome)
– بیماری آدیسون (Addison’s Disease)
– هیپرتیروئیدیسم و هیپوتیروئیدیسم (Hyperthyroidism, Hypothyroidism)
– آکرومگالی (Acromegaly)
– پلی‌سیستیک کیستیک (Polycystic Ovary Syndrome)
– بیماری رابین (Rabies)

لیست فوق تنها یک نمونه از بیماری‌های کمتریل است که ممکن است به وسیله کمبود یا افزایش هورمون‌ها ایجاد شود.

درباره بهرام

بهرام
نمی شه آشتی داد سنگو با شیشه/از هر کی بپرسی اسمم تو لیسته ----- ببین بازی رو بردم بدون بودجه/تکتون ریزه و جفتتون پوچه

همچنین بررسی کنید:

پایستگی انرژی

پایستگی انرژی

یک جسم در اطراف یک سیاره در تعادل بین دو نیرو قرار دارد: نیروی گریز …

10 دیدگاه

  1. Avatar

    درود به شرفتون هم کسی که حقیقت رو بیان میکنه مثل مدیر بهرام و دیگر اساتید هم شما عزیزانی که به دنبال حقیقت هستید و اینجور سایت ها رو جستجو میکنید. اما ای کاش همگی دست به دست هم میدادیم و اول سازمان پدافند غیر عامل رو سوراخ میکردیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + 11 =

Translate »