آخرین مطالب
آدم فضایی

آیواس + آلیستر کرولی + جسد جعلی آدم فضایی + انسان های هیبریدی یا دو رگه

آیواس + آلیستر کرولی + جسد جعلی آدم فضایی + انسان های هیبریدی  — رسوایی شیطان پرستان غربی


جسد آدم فضایی‌ها در کنگره مکزیک تقلبی از آب درآمد

آیواس نما

برخی از محققان ادعا می‌کنند که دو «موجود غیرانسانی مشهور به آدم فضایی» که در یک جلسه رسمی در کنگره مکزیک به نمایش گذاشته شدند، ترکیبی از استخوان‌های انسان و حیوان هستند که با چسب و پوست تقلبی به هم متصل شده‌اند.

به گزارش ثریا جلسه استماع یوفوها در کنگره مکزیک که با ارائه بقایای موجودات غیرانسانی همراه بود، روز پنجشنبه با واکنش سریع بین‌المللی مواجه شد و منتقدان آن را «تقلبی» خواندند، همچنین سؤالاتی توسط مقامات در پرو – جایی که نمونه‌ها برای اولین بار دیده شدند- نیز پرسیده شد.

جیمی مائوسان (Jaime Maussan)، روزنامه‌نگار مکزیکی و علاقه‌مند به یوفوها، در جلسه روز سه‌شنبه دو «جسد» کوچک را به سیاستمداران نشان داد که در جعبه‌ قرار داشتند و هر یک ظاهری با سه انگشت در هر دست و سرهای کشیده داشتند. او ادعا کرد که آنها در سال ۲۰۱۷ در پرو پیدا شده‌اند و به هیچ حیات زمینی مربوط نیستند.

مائوسان در گذشته نیز ادعاهای جنجالی مشابهی را مطرح کرده بود.

تصاویر حاصل از جلسه‌ استماع کنگره که اولین نمونه در مکزیک است، کنجکاوی بین المللی و همچنین انتقادات قابل توجهی را برانگیخت.

رایان گریوز (Ryan Graves)، خلبان سابق نیروی دریایی ایالات متحده، که همچنین در جلسه استماع حضور داشت تا تجربه شخصی خود را از مشاهده «پدیده‌های ناشناخته هوایی» UAP به اشتراک بگذارد، انتقادات زیادی را در این مورد ارائه کرد.

گریوز در پلتفرم رسانه اجتماعی X (توییتر سابق) گفت: جلسه دیروز یک گام بزرگ رو به عقب برای این موضوع بود. من عمیقا از این بدلکاری بی‌دلیل ناامید هستم.

گریوز در جلسات استماع کنگره ایالات متحده در مورد پدیده‌های ناشناخته هوایی در ماه ژوئیه شرکت کرده و گفته است که مشاهده پدیده‌های غیرقابل توضیح در فضای هوایی به شدت کم گزارش شده است.

مائوسان در این ارائه گفت که این نمونه‌ها در نزدیکی خطوط باستانی نازکا در پرو کشف شده‌اند و توسط دانشگاه ملی مکزیک تاریخ گذاری کربنی شده‌اند و قدمت آن‌ها حدود ۱۰۰۰ سال تخمین زده شده است. او ادعا کرد که آن‌ها به هیچ‌وجه به حیات روی زمین مربوط نیستند.

لسلی اورتیاگا (Leslie Urteaga)، وزیر فرهنگ پرو گفت که هیچ موسسه علمی در این کشور آمریکای جنوبی این بقایا را غیرانسانی تشخیص نداده است و این سؤال را مطرح کرد که چگونه این نمونه‌ها پرو را ترک کرده‌اند.

اورتیاگا در اواخر روز چهارشنبه با اشاره به مائوسان و همکارانش به خبرنگاران گفت: از سوی وزارت فرهنگ شکایت کیفری علیه برخی از افرادی که با این افراد رابطه داشته‌اند طرح شده است.

مائوسان روز پنجشنبه در صحبت با رویترز گفت که منتقدان او هنوز مدرکی برای مقابله با ادعاهای او ارائه نکرده‌اند. آنچه آنها می‌خواهند این است که قدرتی را که این کشف به همراه دارد، از بین ببرند، اما فقط با شهادت، با بازجویی و بدون مدرک. ما سال‌هاست که تحقیقات انجام می‌دهیم.

در یک کنفرانس مطبوعاتی در روز پنجشنبه، مقامات ناسا در حالی که گزارش خود را در مورد توصیه‌هایی برای کمک به پنتاگون در شناسایی و بررسی پدیده‌های ناشناخته هوایی منتشر می‌کردند، سئوالاتی را در مورد این رونمایی مکزیک مطرح کردند.

دیوید اسپرگل (David Spergel)، رئیس سابق بخش اخترفیزیک دانشگاه پرینستون و رئیس این گزارش گفت که ماهیت نمونه‌ها را نمی‌داند اما خواستار شفافیت شد.

او گفت: اگر چیز عجیبی دارید، نمونه‌هایی را در اختیار جامعه علمی جهان قرار دهید تا ببینیم چه چیزی وجود دارد.

همچنین یورونیوز در مورد سابقه مائوسان اینگونه نوشته است که او در سال ۲۰۱۷ نیز چنین ادعایی را مطرح کرده بود هرچند دادستانی در گزارشی با رد ادعای او اعلام داشت که اجساد به تازگی ساخته شده‌اند و روی آن‌ها با مخلوطی از کاغذ و چسب پوشانده شده تا شبیه به پوست به نظر برسند.

روز چهارشنبه جولیتا فیه‌رو، محقق مؤسسه نجوم در دانشگاه مستقل ملی مکزیک، نیز از جمله نخستین کسانی بود که در مورد این یافته ابراز تردید کرد و گفت که بسیاری از جزئیات در مورد این اجساد بی‌معنی است.

او نیز با رد ادعاهای محققان مبنی بر تایید شدن این اجساد توسط دانشگاه مستقل ملی مکزیک گفت کشف فرضی آنها نادرست است و افزود که دانشمندان برای تشخیص این که اجساد به اصطلاح غیرانسانی هستند یا خیر، به فناوری پیشرفته‌تری نسبت به پرتو ایکس نیاز دارند.

منبع: ایسنا


 و اما حقیقت پنهان در پشت چهره زشت و پلشت منسوب به آدم فضایی ها! :

تصویر هایی که شیطان پرستان از آدم فضایی ها به مردم نمایش میدهند :

شیطان

طبق ادعای غربی ها تصاویر بالا شبیه سازی چهره آدم فضایی هاست

و یکی دیگر از ادعا های دروغین آنها جسد جعلی زیر هست که به راحتی آن را ساخته اند و به دروغ به عنوان جسد فضایی ها معرفی کرده اند!

آیواس نما

و اما حقیقت چیست؟  این تصویر سازی ها و همچنین اجساد جعلی چرا به این شکل هستند؟
برای پاسخ به این سوالات صرفا کافی است به تصویر آیواس (جنی که ادعا داشت پیام رسان ابلیس است و مانند جبرئیل که پیامرسان خدا بود عمل میکند) و آلیستر کرولی نیز گفته های شیطان را در یک روز می نویسد و نام آن را کتاب قانون یا شریعت میگذارد یعنی قوانین ابلیس که باید در سراسر جهان حاکم و اجرا شود


“الیستر کرولی پدر بزرگ جورج بوش با رفتن به هرم خوفو در مصر و انجام چهل شبانه روز مناسک شیطانی و عبادت و ستایش شیطان، در روزهای ۸و۹و۱۰ اوریل ۱۹۰۴ جنی به نام آیواس در هرم خئوپس به او ظاهر می‌شود و به او تبریک میگوید و او را پیامبر اخر الزمان معرفی کرده و مطالبی از طرف ابلیس به او میگوید وآلیستر کرولی میگوید من نقش پیامبر را داشتم آیواس نقش جبرییل را داشت و ابلیس هم نقش خدا را داشته است و مطالب گفته شده توسط آیواس در کتابی به نام شریعت ثبت میشود و در این کتاب به وقایع اخرالزمان اشاره میشود و به زبان نماد ها و اعداد مطالبی اسرار امیز به کرولی گفته میشود در ایه ۷۱ در فصل سوم اشاره به جنایت ۱۱ سپتامبر میشود وقتی از کرولی خاستن تصویر جن آیواس را بکشد این تصویر را در کتاب خود کشیده و این نوع تصویر امروزه مهمترین کاراکتر کارتون ها و فیلم ها شده است.”

 

آیواس

آیواس (به انگلیسیAiwass) نامی بود که آلیستر کراولی برای آگاهی بدون جسمی که کتاب شریعت را بر او وحی کرد استفاده نموده‌است. این موجود شیطانی که یک جن است سخنان شیاطینی که با عنوان خدایان در مصر باستان پرستش میشده اند از جمله نوت، هدیت و راهورخوت را طی یک ساعت در روزهای هشتم، نهم و دهم آوریل ۱۹۰۴ به آلیستر کراولی دیکته کرده‌است. عدد ابجد آیواس برابر ۴۱۸ است.

منبع : ویکی پدیا


آلیستر کرولی

سوره سبا :

وَیَوْمَ یَحْشُرُهُمْ جَمِیعًا ثُمَّ یَقُولُ لِلْمَلَائِکَهِ أَهَؤُلَاءِ إِیَّاکُمْ کَانُوا یَعْبُدُونَ ﴿۴۰﴾
و [یاد کن] روزى را که همه آنان را محشور مى ‏کند آنگاه به فرشتگان مى‏ فرماید آیا اینها بودند که شما را مى ‏پرستیدند (۴۰)
قَالُوا سُبْحَانَکَ أَنْتَ وَلِیُّنَا مِنْ دُونِهِمْ بَلْ کَانُوا یَعْبُدُونَ الْجِنَّ أَکْثَرُهُمْ بِهِمْ مُؤْمِنُونَ ﴿۴۱﴾
مى‏ گویند منزهى تو سرپرست ما تویى نه آنها بلکه جنیان را مى ‏پرستیدند بیشترشان به آنها اعتقاد داشتند (۴۱)

نکته مهم :
محدث شیعه ، علی ابن ابراهیم القمی در تفسیرشان ((منبع : القمی، ج۱، ص۱۵۲)) بیان کرده اند که بت هایی که پرستش میشده در واقع همان جنیان هستند


آليستر كرولي پدر شيطان پرستی معاصر

آليستر كرولی چه ارتباطی و تاثیری بر جریان شیطان پرستی داشته است؟

يکي از شاخص‌ترين افراد در دوران مدرن شيطان گرايي که به نظر بسياري از کارشناسان پدر شيطان گرايي مدرن محسوب مي شود، آليستر کرولي است. وي متولّد سال 1875 انگلستان مي باشد.

او كه ابتدا در رشتة فلسفه دانشگاه «ترينيتي» كمبريج انگلستان مشغول به تحصيل بود به رشته ادبيات انگليسي تغيير رشته داد و به عنوان يك نويسنده و منتقد اجتماعي شهرت پيدا كرد.

در سال 1904 کراولي و همسر جديدش رز، به مصر سفر کردند. کراولي از خداي مصريان «توث Thoth» درخواست کمک کرد.

كتاب قانون (نوشته آليستر كرولي – 1904)

بعد از اين ماجرا كرولي مدعي شد در تاريخ 8 آوريل فرشته اي به نام «آيواز» با او صحبت كرده و دستوراتي را به وي الهام نموده است. كرولي اين دستورات را به عنوان يك كتاب با نام «کتاب قانون» تدوين نمود و خود را پيامبر اين الهامات مي دانست.

وي اين كتاب را در سه فصل تنظيم نمود، كه هر فصل آن را در يك روز و در عرض يك ساعت نوشته است. وي اين دستورات را مبناي تشكيل فرقه اي به نام «تلما» قرار داد.

آليستر كرولي در سال 1907 بعد از ترك گروه ماسوني هرمتيك اوردر، با تشكيل انجمن فراماسونري ستارة نقره‌اي[1] اين فرقه را به صورت سازماني منسجم در آورد و کتابي را تدوين نمود. در اين كتاب مي توان آموزه هايي از عرفان هاي شرقي مثل يوگا و عرفان هاي غربي خصوصاً كابالا را مشاهده نمود.

[1]. در نام اين انجمن نظرات مختلفي بيان شده است،كه يكي از آن‌ها Argentium Astrum مي باشد. اين لغت به زبان لاتين بوده و در زبان انگليسي به معناي«ستاره نقره اي» است.

وي همچنين در سال 1920 معبدي را در جزيره چوفالو سيسيل واقع در كشور ايتاليا تأسيس نمود و پيروان زيادي را به دور خود جمع كرد. سه سال پس از تأسيس اين صومعه درسال 1923 يکي از پيروان فرقه تلما به نام «رائول لاودي»[2-Raoul Loveday.] که فارغ‌التحصيل دانشگاه آکسفورد انگلستان نيز بود به صورت مشکوکي در آن صومعه جان سپرد.

 همسر وي به نام «بتي مي»[3- Betty May ] علت قتل شوهرش را خوردن خون گربة قرباني شده در يکي از مراسمات فرقه تلما مي دانست و به همين خاطر شروع به فعاليت عليه کرولي و فرقه‌اش نمود. او در اين رابطه با برخي روزنامه ها و خبرگزاري هاي لندن نيز مصاحبه نمود. همين عوامل باعث شد که دولت موسيليني در 30 آوريل سال 1923 حکم به اخراج کرولي از ايتاليا نمود. پس از صدور اين حکم عليه کرولي صومعه تلما نيز به صورت مکاني مطرود درآمد و قسمت هايي از آن توسّط ساکنين محلّي آن‌جا آسيب ديد.[4 –  https://en.wikipedia.org/wiki/Abbey_of_Thelema. ]

اجراي برخي اعمال و آئين هاي شيطاني در اين فرقه و همچنين بيانات و نوشته هاي ضدديني آليستر کرولي موجب شد که رسانه هاي آن زمان به وي لقب «شرورترين انسان جهان» را بدهند.

به گواهي شاهدان عيني، آليسترکرولي در طول زندگي خود دچار انحرافات اخلاقي فراواني بوده است و در نهايت نيز مصرف بيش از حد مواد مخدر وي را دچار عارضه اي تنفسي نمود و همين امر باعث شد که او در تاريخ اول دسامبر 1947 در شهر نتروود[5 – Netherwood ] آمريکا بر اثر عفونت دستگاه تنفسي درگذشت. در مراسمي كه براي مرگ وي ترتيب داده شده بود، جسدش سوزانده شد و پيروانش آئين هاي شيطاني اجرا نمودند.


نکاتی مهم : غربی ها هم اکنون توانایی این را دارند که با تغییر دادن Dna موجودات و کلون کردن و تغییر دادن خلقت موجودات ، انان را به اشکال مختلف دیگری تبدیل کنند

نمونه : انسان های هیبریدی یا ترکیب انسان با حیوان (جانداران دو رگه) !


آمریکا به دنبال تلفیق انسان و حیوان!

سال گذشته کارشناسان در ابتدا با انجام این آزمایشات مخالفت کردند اما پس از بررسی‌های بیشتر نظر آنها تغییر کرد و به این امر رضایت دادند.

خبرگزاری ایسنا: موسسه ملی سلامت در آمریکا شروع به جمع آوری منبع مالی برای انجام آزمایش‌هایی کرده است که در آن سلول‌های بنیادی انسان به جنین حیوانات تزریق شده و یک موجود هیبریدی به نام chimeras که تلفیقی از انسان و حیوان است، ایجاد می‌شود.

سال گذشته کارشناسان در ابتدا با انجام این آزمایشات مخالفت کردند اما پس از بررسی‌های بیشتر نظر آنها تغییر کرد و به این امر رضایت دادند.

آمریکا به دنبال تلفیق انسان و حیوان!

محققان این پژوهش بر این باورند که شکل گیری این نوع ارگانیسم که متشکل از انسان-حیوان است و چیمراس(chimeras) نام دارد، دارای پتانسیل فوق العاده ای برای مدل سازی بیماری، تست داروها و در نهایت پیوند اعضا است.

در افسانه‌های یونانی chimeras یک موجود با سر شیر، بدن بز و دم مار بوده است.

این پژوهش از طریق تزریق سلول‌های بنیادی انسان به جنین چند روز حیوانات و سپس انتقال این جنین در شکم حیوان ماده صورت می‌پذیرد.

به رغم ممنوعیت پشتیبانی مالی از تحقیقات در این حوزه که بالاترین نهاد پزشکی و بهداشتی در آمریکا آن را وضع کرده است، بعضی از مراکز پژوهشی در آمریکا همچنان به تلاش خود برای پرورش اعضای بدن انسان در بدن خوک‌ها و گوسفندان ادامه می‌دهند. آنان می‌خواهند از این طریق به هدف خود که ایجاد قلب، کبد یا سایر اندام‌ها برای پیوند زدن به انسان است دست یابند.

آمریکا به دنبال تلفیق انسان و حیوان!

این آزمایشات تلفیقی از روش‌های پیشرفته و نوین، از جمله اکتشافات جدید در حوزه زیست‌شناسی سلول‌های بنیادی و فناوری‌های ویرایش ژن است.

امروزه دانشمندان می‌توانند به ‌راحتی از طریق ویرایش ژن‌ها، دی.‌ان‌.ای خوک یا گوسفند را به ‌گونه‌ای تغییر دهند که حیوان به لحاظ ژنتیکی دیگر قادر به ساخت اندام خاصی از بدن خود نباشد.

آنها سپس، با افزودن سلول‌های بنیادی بدن انسان، کاری می‌کنند تا سلول انسانی، شروع به ساخت آن عضو خاص از بدن حیوان کرده و در نهایت این عضو جدید می‌تواند برای عمل پیوند عضو در انسان استفاده شود.

البته این عمل موسسه ملی سلامت به منظور ایجاد یک موجود هیبریدی به معنای تحقق صد درصد آن نیست بلکه این دانشمندان هنوز اول راه بوده و مسیر دشواری را پیش رو دارند. همچنین تلاش برای پرورش اندام‌های انسانی در حیوانات یک مسئله اخلاقی به شمار می رود چرا که مستلزم افزودن سلول‌های انسانی به جنین حیوانات بوده که این می‌تواند مرز میان گونه‌های انسانی و حیوانی را مبهم و نامشخص سازد.

 


خلق نخستین هیبرید خوک و میمون در چین

تهران- ایرنا- محققان چینی به امید فراهم کردن امکان پیوند اعضای حیوانات به انسان، نخستین هیبریدهای خوک و میمون را خلق کردند؛ گونه‌ای که عمر آن از یک هفته تجاوز نکرد.

به گزارش تارنمای روزنامه انگلیسی «میرر»، «تانگ‌هایی» (Tang Hai) از اعضای آزمایشگاه دولتی سلول‌های بنیادی و زیست شناسی تولید مثل در پکن با همکاری تیم همراهش برای خلق این هیبریدها سلول‌های تغییر ژنتیکی داده شده میمون‌ را پیش از کشت به بیش از ۴ هزار رویان خوک تزریق کردند.

از این تعداد ۱۰ بچه خوک متولد شدند که تنها دوتای آن‌ها هیبرید بودند، به این معنا که بخشی از بافت قلب، کبد، ریه، طحال و پوست آن‌ها از سلول‌های میمون تشکیل شده بود. با این حال تمام این بچه خوک‌ها در عرض یک هفته جان خود را از دست دادند.

متخصصین دلیل شکست این آزمایش را نه در پیوند سلول میمون به خوک بلکه در فرآیند لقاح در خارج از بدن (IVF) می‌دانند زیرا فرآیند بارورسازی در خوک‌ها به خوبی انسان‌ها و دیگر حیوانات کار نمی‌کند.

این آزمایش دو سال بعد از آن انجام می‌شود که خوان کارلوس ایزپیسوا بلمونت دانشمند اسپانیایی در پروژه‌ای جنجالی در راستای خلق آمیژه انسان-خوک برآمد.

تانگ و تیمش اکنون به دنبال راه‌حلی جایگزین برای خلق حیوانات سالم حاوی حجم بالاتری از سلول‌های میمون هستند.

با این حال هنوز بسیاری از دانشمندان با این آزمایشات و پیامدهای اخلاقی ناشی از خلق آمیژه و جانوران هیبرید مخالفند.

  • منبع خبرگزاری ایرنا  : https://www.irna.ir/news/83583812/خلق-نخستین-هیبرید-خوک-و-میمون-در-چین

ژاپن مجوز خلق اولین گونه های هیبریدی انسان-حیوان را صادر کرد

برای اولین بار یک دولت به برنامه تولید جنین حیوان با سلول‌های انسانی و خلق یک نوع حیوان انسان نما اجازه اجرا می‌دهد. بر اساس گفته‌های Nature، کمیته‌ای از وزارت دانش ژاپن درخواست محققان برای اولین بار یک دولت به برنامه تولید جنین حیوان با سلول‌های انسانی و خلق یک نوع حیوان انسان نما اجازه اجرا می‌دهد.

بر اساس گفته‌های Nature، کمیته‌ای از وزارت دانش ژاپن درخواست محققان برای رشد پانکراس انسان را در موش‌ها امضا کرده‌اند و این در واقع اولین آزمایشی است که بعد از ممنوعیت سال گذشته این قبیل آزمایش‌ها اجازه اجرا دریافت می‌کند.

«هیرومیتسو ناکائوچی» محقق ارشد پروژه در این باره گفته که آن‌ها بعد از 10 سال تلاش بالاخره می‌توانند تحقیقات در این حوزه را آغاز کنند. دانشمندان پیشتر از این هم برای تولید جنین انسان-حیوان مثل جنین گوسفند و خوک اقدام کرده‌اند اما پروسه بارداری این جنین‌ها بعد از چند روز یا چند هفته قطع شد.

 

این آزمایش قرار است در نهایت جنین‌های دوگانه را به واقعیت برساند و منجر به تولد حیوان انسان نما به صورت واقعی و زنده شود. در واقع دانشمندان این گونه آزمایش‌ها را به امید اینکه در نهایت اندام‌های پیوندی انسان‌ها را از طریق حیوان‌ها فراهم کنند به انجام می‌رسانند چرا که اندام‌های پیوندی برای انسان بسیار کمیاب است.

در این تحقیق تیم ناکائوچی به جنین‌های جونده‌ای که قادر به رشد پانکراس خودشان نبودند سلول‌های بنیادی انسان تزریق کردند تا رشد این ارگان در آن‌ها شروع شود. سپس آن‌ها جنین‌ها را به بدن جانوران جونده بالغ پیوند زدند. ناکائوچی می‌گوید که تیم او فعلا آزمایشات را تا مرحله رشد پیش برده و در آینده نزدیک قصد دارد این جنین‌ها را به مرحله تولد برساند.

در حال حاضر مجادلات اخلاقی زیادی پیرامون این موضوع وجود دارد. در سال 2017 گفته می‌شد که جامعه پزشکی باید اینگونه آزمایشات را متوقف کرده و در مورد بحث‌های اخلاقی آن به صورت جدی با هم به تبادل نظر بپردازند.

برخی از بزرگترین سوالات اخلاقی که پیرامون این پیوندها مطرحند شامل این می‌شود که در صورت انتقال سلول‌های انسانی به مغز حیوان‌ها چه اتفاقی می‌افتد یا اینکه آیا گرفتن اعضای پیوندی انسان از حیوانای مثل خوک کار درستی است یا خیر.

  • به نقل از https://digiato.com/article/2019/07/31/تولید-حیوان-انسان-نما

اولین جنین هیبرید انسان و میمون ایجاد شد/ نقض اصول اخلاقی با تولید شیمر

گروهی از دانشمندان به رهبری یک دانشمند اسپانیایی در یک مطالعه جنجال برانگیز موفق به ایجاد جنین هیبرید انسان و میمون شدند.

 

  • به نقل از خبرگزاری دانشجو : https://snn.ir/fa/news/782243/اولین-جنین-هیبرید-انسان-و-میمون-ایجاد-شد-نقض-اصول-اخلاقی-با-تولید-شیمر

رویان هیبریدی انسان و میمون برای اولین بار ایجاد شد.

اخبار بیولو‍ژی

تیمی تحقیقاتی متشکل از دانشمندان ایالات متحده و چین جنین هایی را ایجاد کرده اند که برای اولین بار در تاریخ ترکیبی از سلول های انسانی و میمونی است.

این جنین که به تازگی در مجله علمی Cell به تفصیل شرح داده شد. هدف دانشمندان از این هیبرید ایجاد شده، به منظور دست یابی به روش های جدیدی برای تولید اندام هایی مناسب برای افرادی است که نیاز به پیوند دارند.

 

رویان هیبریدی انسان و میمونرویان هیبریدی انسان و میمون برای اولین بار ایجاد شد

اخبار بیشتری راجع به بیولوژی و حیوانات بخوانید:

ژن موجود در میمون‌ها، موشها میتواند به عنوان نوع جدید ضد ویروس برای جلوگیری از HIV، ابولا و دیگر ویروسهای کشنده در انسان عمل کند.

 

محققان 25 سلول بنیادی از انسان را که به آن ها سلول های بنیادی پرتوان القایی (یا سلول های ISP) اطلاق می شود ، به جنین میمون های ماکاک تزریق کردند. سپس دانشمندان برای بررسی نحوه ارتباط سلول های حیوانی و سلول های انسانی با یکدیگر ، رویان هیبریدی را تا 20 روز در لوله های آزمایش رشد دادند و تحت نظر قرار دادند.

ایده پشت این تحقیق این است که آیا میمون در نهایت می تواند ارگان های انسانی را به منظور پیوند در خود رشد دهد یا خیر. طبق گفته تیم دانشمندان ، هزاران هزار نفر در انتظار پیدا کردن ارگانی مناسب برای پیوند می میرند.

در سال های اخیر ، برخی از دانشمندان در پی یافتن این موضوع بودند که آیا حیواناتی نظیر گوسفند یا خوک قادر به رشد اندام های انسانی هستند یا خیر، به همین منظور سلول های بنیادی انسانی به جنین این حیوانات تزریق شد تا رشد اندام های انسانی در آن ها بررسی شود.

اکنون تیم دانشمندان ترجیح داده اند که این آزمایش را با میمون انجام دهند چرا که این حیوان از نظر ژنتیکی به انسان بسیار نزدیک تر است. محققان گزارش کردند که پس از یک روز ، توانستند سلول های انسانی تزریق شده را در ۱۳۲ جنین تشخیص دهند.

با این حال ، به گفته South China Morning Post ، بیشتر جنین ها در طی آزمایش 20 روزه از بین رفته اند و آن هایی که زنده مانده اند تنها 4 تا 7 درصد سلول های انسانی را حفظ کرده اند. با این وجود ، دانشمندان اظهار کردند که این تحقیق نشان دهنده پیشرفت چشمگیر این نوع مطالعه است.

خوان کارلوس ایزپیسوا بلمونته ، استاد آزمایشگاه بیان ژن موسسه سالک ، “این دانش به ما اجازه می دهد تا به عقب برگردیم و سعی کنیم مهندسی مجدد این مسیرهایی را که برای رشد مناسب سلول های انسانی در حیوانات دیگر موفق بودند ، انجام دهیم که برای این کار، ما بسیار بسیار هیجان زده هستیم.”

به این نوع از جنین که هیبرید گونه های مختلف است، کیمرا گفته می شود. با وجود اینکه گروهی از محققان تصور می کنند بررسی های بیشتر در این زمینه امری مهم و ضروری است، گروهی دیگر بر این باورند که این کار می تواند غیر اخلاقی تلقی شود. یکی از نگرانی های موجود این است که کسی این تحقیق را یک مرحله به جلو ببرد و تلاش کند تا سرانجام از یک جنین هیبرید، یک کودک ایجاد کند.

گریلی افزود: “از آنجایی که یک میمون دارای اسپرم انسانی می تواند با میمونی حاوی تخمک های انسانی روبرو شود ، هیچ کس نمی خواهد یک جنین انسانی در رحم میمون تشکیل شود.”وی افزود: “من فکر می کنم که مردم نگران خواهند بود همانطور که من نگران این موضوع هستم که ما به نوعی در حال پیشبرد علمی هستیم، بدون اینکه گفت و گوی مناسبی درباره باید ها یا نباید ها انجام دهیم”.

Belmonte در گفت و گو با NPR بیان کرد: “هدف ما تولید ارگانیسم جدید است، قصد ما تولد هیچ هیولایی نیست و ما کاری از این دست انجام نمی دهیم. تنها در حال تلاش برای درک نحوه ارتباط سلول های موجودات مختلف با یکدیگر هستیم.”

 

  • به نقل از وب سایت آموزشگاه ژنیران (آزمایشگاه ژنتیک) : https://www.geniranlab.ir/اولین-رویان-هیبریدی-انسان-و-میمون-ایجا/

با توجه به اخبار فوق ، هم اکنون میدانید که اگر غربی ها اراده کنند، قطعا به راحتی میتوانند موجوداتی را با قیافه و شکلی مشابه زیر ایجاد کنند و مردم را با عنوان های خبری  همچون : ((کشف آدم فضایی زنده)) فریب دهند

آیواس نما

 


تصویر واقعی روی دلار آمریکا :
دلار شیطانی

این مطالب بیان شده نیازی به توضیح بیشتر نداره و مشخص  است که شیطان حاکم پنهان کشور های شرقی و غربی است .

برای درک بهتر حکومت جهانی شیطان  کافی است مقاله زیر را بخوانید

کشور ها چرا درمورد شکل زمین دروغ میگن ؟

 

رمز فایل، در صورت وجود :

درباره مدیر Vlad

مدیر Vlad
ولاد {مدیر تولید محتوای مذهبی در رسانه زمین تخت پارسی} - عکاس ،گرافیست و تدوینگر - محقق ، مستندساز - مدرس رایانه و نرم افزار های adobe (در فضای مجازی)

همچنین بررسی کنید:

هوش مصنوعی یا اجنه شیطانی ؟

هوش مصنوعی یا اجنه شیطانی ؟

چت و گفتگو با هوش مصنوعی یا چت و گفتگو با اجنه شیطانی؟ همانطور که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =

Translate »