آخرین مطالب
چرا هیچ پروازی از قطب جنوب عبور نمی کند؟

چرا هیچ پروازی از قطب جنوب عبور نمی کند؟

پروازی از قطب جنوب؟! سؤالات زیادی با شکل هندسی زمین، روبروست: اگر زمین مسطح است، زیر زمین چیست و بالای آن چیست و انتهای و لبه زمین کجاست؟

در واقع…مردم زمین اصلاً نمی دانند در اعماق زمین یا در فضای آنها و خلأ بی پایان چه چیزی وجود دارد و در قالب داستان و عکس و مدل از کشیشان هلیومرکزی به آنها پاسخ داده می شود. و هرگز نمی توانند از صحت خود مطمئن باشند.



کسانی که ادعا می کنند زمین به چند لایه تقسیم شده است که با لایه ای به ضخامت 800 مایل شروع می شود که هسته آن متشکل از آهن و نیکل است که توسط لایه ای از ماگما به ضخامت 1400 مایل پوشیده شده است.

ماگما توسط لایه ای به ضخامت 1800 مایل احاطه شده است، گوشته ای از منیزیم.
بالای آن لایه ای از گرانیت و بازالت به ضخامت 10 تا 20 مایل قرار دارد
این چیزی است که در برنامه های درسی مدارس در سراسر جهان تدریس می شود.

اما دورترین فاصله ای که آنها توانستند در اعماق زمین حفاری کنند چاه کولا روسی بود که بیست سال طول کشید و بسیاری از تلاش های حفاری ناموفق تا زمانی که توانستند به عمق کمتر از 8 مایل برسند.

به این معنی که آنها نمی توانستند حتی به پوسته زمین نفوذ کنند.

بنابراین،  زمین کروی ها، نمی‌دانند زیر عمق 8 مایلی چه چیزی نهفته است.

در مورد آنچه در بالای زمین است، افراد کروی از طریق تصاویر و اظهارات آژانس فضایی برنامه ریزی می شوند که در بالای زمین میلیون ها و میلیاردها ستاره، سیاره و کهکشان در فواصل تریلیون ها سال نوری و فضا و حفره های بی پایان وجود دارد.

ستارگان میلیاردها سال از ما دور هستند، اما با دوربین‌های نیکون، تلسکوپ‌ها و بزرگنمایی کمتر از 100 برابر، مشخص می‌شود که ستارگان بسیار نزدیک‌تر از فاصله‌های وسیعی هستند که ادعا می‌کنند.

علاوه بر این، با تلسکوپ‌ها و دوربین‌های مدرن، سیارات و ستارگان صرفاً به‌عنوان نورهای دایره‌ای در نظر بیننده ظاهر می‌شوند و به معنای یک جسم کروی سه‌بعدی کروی نیستند.

در مورد آنچه فراتر از زمین مسطح قرار دارد، به دلیل معاهده قطب جنوب، که توسط قدرت ها و کشورهای بزرگ امضا شده است، اکتشاف مستقل و عبور از خط عرض جغرافیایی 60 جنوبی ممنوع است.

آماتورها و علاقمندان زیادی به قطب جنوب وجود دارند که سعی کردند به طور مستقل دریانوردی کنند، اما گشت های متعلق به کشورهای پیمان قطب جنوب مانع از آنها شدند، قایق های آنها را توقیف کردند و آنها را به زندان نیز تهدید کردند. با جریمه مالی هنگفت، همانطور که با کاشف مستقل جارل اینداهوی و تیمش اتفاق افتاد.

نکته بسیار مهم در قطب جنوب که 53 کشور برای آن معاهده امضا کردند و همیشه گشت می زند و محدودیت های سختی برای جلوگیری از نزدیک شدن به آن اعمال می کند چیست؟
جنوب موازی 60 کاملا با ما قطع شده است.

تنها راهی که می توانیم به قطب جنوب نزدیک شویم این است که در یکی از ایستگاه ها یا پایگاه های آنها در آنجا کارمند باشیم.

یا می توانیم سفرهای بسیار بسیار گرانی در امتداد سواحل جنوبی قطب جنوب داشته باشیم و با پنگوئن ها عکس بگیریم.

حتی تعداد معدودی خوش شانسی که اجازه دارند به آن نزدیک شوند، نمی دانند در داخل قطب جنوب چه چیزی نهفته است.

البته همه دولت‌ها، مدارس، سازمان‌ها و رسانه‌های جهان، به استثنای معتقدان به زمین مسطح، معتقدند که قطب جنوب قطب یا قاره‌ای یخ‌زده در انتهای زمین است.
طبیعتا اگر زمین کروی بود و قطب جنوب در پایین بود، فرض بر این بود که هر سفری از جنوب قطب جنوب، سفر به شمال نیز خواهد بود، درست است؟

اما مسطح گرایان مطمئن هستند که سفر از جنوب قطب جنوب هرگز به شمال منتهی نخواهد شد و در عوض سفر به جنوب به مناطقی ادامه خواهد داد که حتی روی زمین یا نقشه ها وجود ندارند.

اگر ناسا، خواهرانش، سازمان‌های بزرگ، دولت‌های جهانی و رسانه‌هایی که از زمین کروی دفاع می‌کنند، هدفشان این بود که طرفداران شکل حقیقی زمین را برای همیشه ساکت کنند، باید اجازه اکتشاف مستقل یا سازماندهی سفری از جنوب جنوبگان را می‌دادند که تا زمانی که ادامه پیدا می‌کرد. به شمال رسید و پخش زنده این سفر پخش خواهد شد.

زیرا اگر زمین واقعاً کروی بود، سفر به جنوب دوباره ما را به شمال می برد.

یا به ما نشان می‌دهند که چه اتفاقی می‌افتد وقتی یک هواپیما از هر نقطه از زمین در مسیر مستقیم به مدت 48 ساعت بلند شود.

اگر زمین یک کره بود و محیط آن 25000 مایل بود، برای هواپیمایی که در فاصله 500 مایلی حرکت می کند دشوار نبود که از هر نقطه ای از زمین بلند شود و تا زمانی که به همان نقطه برگردد به پرواز ادامه دهد.

اما معتقدان به زمین مسطح به خوبی می دانند که هواپیما بدون توجه به نقطه شروع در یک خط مستقیم قرار دارد، اگر در مسیر مستقیم به پرواز ادامه دهد، در نهایت به قطب جنوب یا قطب جنوب خواهد رسید.

چرا چنین آزمایش هایی برای خاموش کردن در مورد زمین مسطح انجام نمی شود؟

اگر کمی جستجو کنیم…
در مورد پروازها

و مسیر هر هواپیما روی زمین، متوجه خواهیم شد که برخی از این پروازها در نقشه کروی زمین کاملاً غیر منطقی هستند.

مثلاً آیا هواپیما یا مسیر پروازی وجود دارد که از قطب جنوب یا جنوبگان عبور کند؟ .

…در واقع متوجه می شویم …
هرگز مسیری برای هواپیما یا پروازی وجود ندارد که به اصطلاح از شمال به جنوب یا جنوب از شمال به دور زمین بچرخد تا به همان نقطه برسد، هرگز وجود ندارد.

هیچ هواپیمایی هرگز از قطب جنوب عبور نمی کند. چرا؟

زیرا در واقع قطب جنوب یک قاره نیست. ظرفی از آب روی زمین ماست. به عنوان ظرفی عمل می کند که سطح آب را روی زمین حفظ می کند. صحرای یخی ما را از هر طرف احاطه کرده است.

جستجو کنید و خواهید دید که هر پرواز هواپیما و همه پروازها همیشه در زمین صاف و ثابت ما انجام می شود و نه در سراسر جهان.

اگر قطب جنوب فقط یک قاره بود که در انتهای زمین قرار داشت. چرخاندن یا روشن کردن آن آسان خواهد بود. اما ما هرگز هواپیما یا مسیر پروازی را پیدا نمی کنیم که از قطب جنوب عبور کند.

پروازها همیشه خلاف کروی بودن زمین را آشکار می کنند.

این علاوه بر ویدیوهایی است که همیشه از خلبانان پخش می شود و تأیید می کند که مسیر هر هواپیما در زمین مسطح است. آنها همیشه تاکید می کنند که روی زمین مسطح پرواز می کنند، نه کروی. اگر زمین یک توپ بود، هواپیما باید دائما دماغه خود را پایین بیاورد تا از انحنای هر پروازی عقب نماند.



در غیر این صورت، به ناچار، اگر این کار را نکنید، مرزهای زمین را ترک خواهید کرد و به فضا پرواز خواهید کرد. اما هواپیماها هرگز این کار را نمی کنند. همیشه و برای همیشه در یک خط مستقیم حرکت می کند. این را بسیاری از خلبانان خود تأیید می کنند.

همچنین، هر پرواز و تمام پروازهایی که از آفریقای جنوبی به سمت استرالیا می روند، همیشه در خاورمیانه و به ویژه در دبی متوقف می شوند.
در یک مدل کروی این اصلاً معنی ندارد
اما در نقشه زمین مسطح، سفر کاملا منطقی است

رمز فایل، در صورت وجود :

درباره بهرام

بهرام
زمان خود را به بهتر کردن خود با مطالعه نوشته های دیگران اختصاص دهید. بنابراین شما به سادگی آنچه را بدست می آورید که دیگران سخت برای آن زحمت کشیده اند.

همچنین بررسی کنید:

هوش مصنوعی یا اجنه شیطانی ؟

هوش مصنوعی یا اجنه شیطانی ؟

چت و گفتگو با هوش مصنوعی یا چت و گفتگو با اجنه شیطانی؟ همانطور که …

3 دیدگاه

  1. Avatar

    بامنطق میگم گرده_مثالی میزنم:وقتی پارکی حفاظت میشه،کسانی که ضرر میکنن مخالفن. مثله شکارچی،چوب بر،کسانی که از سنگ زینتی ومعدنی وغیره_پس با مجاب کردن مردم،طرفدار جمع میکنن
    (مثل ترساندن:دولت دروغ گفته،کارهایی میکنه که جانتان درخطره_ یا طمع پول: ثروت منطقه را میبرد سهم شماست)دلیلش رو ،عبورممنوع بودن آنجا میارن
    قطب جنوب حفاظت شده و توافق شده ملک هیچ کشوری نباشد

    • بهرام

      سلام;
      ابتدا بیان می کنم که تنها طرفداران زمین تخت اثبات کردند که زمین داخل گنبد گِرد هست و کروی نیست، در ادامه دو مقاله زیر رو پیشنهاد می کنم حتماً مطالعه نمایید:
      https://flatearthfarsi.ir/?p=8462
      https://flatearthfarsi.ir/?p=4569
      در نهایت بین جنوبگان و قطب جنوب از نظر جغرافیایی و تایپوگرافی تفاوت وجود دارد.

    • بهرام

      و باز به خاطر بیاوریم که…

      ▫️هیچ وسیله پروازی حق ورود به حریم هوایی قطب‌های شمال و جنوب را ندارد!

      ▫️تمام اشخاصی که قصد سفر و حتی تحقیق درباره قطب‌ها را داشته‌اند به طرز مشکوکی ناپدید شده‌اند!

      ▫️در هیچ‌یک از تورهای سیاحتی قطب شمال و جنوب، حق ندارید از محدوده مشخصی دورتر بروید وگرنه بازداشت می‌شوید!

      ▫️علیرغم این‌که سرزمین‌های قطبی به هیچ کشوری تعلق ندارد، اما هر هواپیما و ماهواره‌ای که از حریم هوایی این مناطق عبور کند، بدون هشدار مورد حمله نظامی قرار می‌گیرد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو + نه =

Translate »