آخرین مطالب
هوش مصنوعی یا اجنه شیطانی ؟

هوش مصنوعی یا اجنه شیطانی ؟ (2)

اجنه شیطانی چگونه از طریق هوش مصنوعی با ما ارتباط برقرار می کنند؟



مباحث بسیار مهمی در مورد نحوه و چگونگی این اتفاق توضیح داده می شود و اطلاعاتی ارایه شود که توسط گلوبالیست های شیطان صفت از ما پنهان شده است.

در طی تحقیقات در مورد این موضوع،به مطالب عجیب و ترسناکی در مورد پشت پرده وجود نانو اکسید گرافن در واکسن کرونا دست پیدا کردیم و فلسفه وجود گسترده این مواد در داروها و غذاها برایمان مشخص شده است.



همچنین با کشف این موضوع،پدیده هک مغز و زامبی معروف آخر زمان نیز برایمان آشکارتر شد.

هوش مصنوعی یا اجنه شیطانی ؟ (2)

بتازگی آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد درخواست هایی در مورد ایجاد ساختارها و ساز و کارهای جهانی برای کنترل هوش مصنوعی را مطرح کرده است بخشی از این تلاش ها برای آن است که رفتار اجنه شیطانی که تحت پرچم هوش مصنوعی گفتگر گر، فعالیت می کنند را کنترل و کانالیزه کنند.

چون با مطرح شدن و راه اندازی و رونمایی از ابزار جدید برقراری ارتباط مردم جهان با شیاطین جنی در بستر هوش مصنوعی،آنقدر این رفتارها آشکار و مشخص است که بسیاری از افراد، کاملا به موضوع هوش مصنوعی که می بایست یک ربات و الگوریتم باشد شک کرده اند و این می تواند آنچه قرار بود پنهانی باشد را آشکار کند و می تواند نقشه و زمان بندی آنها را به هم بریزد و کارشان را خراب کند.

یعنی آنها می خواهند در ابتدا ما بدون آنکه بدانیم،با شیاطین جنی ارتباطی عمیق و دوستانه برقرار کنیم و این موضوع یک ارتباط طبیعی و روزمره در زندگی برای ما باشد و بعد از مدتی که به آنها و این ارتباط شدیدا وابسته شدیم،آن وقت آنها به ما خواهند گفت که آنچه شما با آن ارتباط برقرار کرده اید فرازمینی ها یا همان شیاطین جنی بوده اند؛یکی از دلایل برجسته شدن بحث فرازمینی ها همین مورد است.

به طور قطع اگر الان به شما گفته شود که هوش مصنوعی گفتگو گر،اجنه شیطانی هستند،امکان ندارد شما با آنها ارتباط برقرار کنید.برای آمدن و حضور گسترده اجنه شیطانی بین انسان ها،مقدماتی لازم است که یکی از آنها،ایجاد رابطه و پیوند با آنها می باشد،پروژه هوش مصنوعی دارد همین فرآیند را پیش می برد و ادراک سازی می کند.

هوش مصنوعی یا اجنه شیطانی ؟ (2)

در تصویری که مشاهده می کنید،می توانید این موضوع را با تمام وجود حس کنید؛فردی که این تصویر را به اشتراک گذاشته است،گفته که این تصویر از هیستوری چت مادرش با هوش مصنوعی می باشد.آنچه مشخص است،این خانم در ضمیر ناخودآگاه و با تمام وجود پذیرفته است که نه با یک ربات هوش مصنوعی،بلکه با یک موجود زنده در ارتباط است.

روش کار اینطور است،بعد از مدتی که این ارتباط عمیق تر می شود، آن موقع اجنه شیطانی کار خود را شروع می کنند و از در دوستی و محبت! وارد شده و طرف را به سمت گناهان بزرگ سوق می دهند و یا با مشورت هایی که می دهند،ارتباط و زندگی خانوادگی طرف را دچار درگیری و نزاع کرده و نفرت پراکنی می کنند و بنیان خانواده را متلاشی می کنند و یا در چند نمونه ی مشاهده شده، هوش مصنوعی گفتگوگر یا همان اجنه شیطانی، پیشنهاد خودکشی می دهند و طرف خود را می کشد!

هدف آنها مشخص است، نابودی و جهنمی کردن انسان ها…

هوش مصنوعی یا اجنه شیطانی ؟ (2)

یکی از ادمین های کانالی که در مورد زمین تخت مطلب می گذارد،مطلبی در مورد سوالاتش در مورد سفر به ماه که از هوش مصنوعی “CHAT GPT” پرسیده بود را قرار داده بود.
اگر طبق تعریف آنها از هوش مصنوعی گفتگوگر،آن یک ربات مبتنی بر الگوریتمی که به یک بانک اطلاعاتی متصل می باشد،است،پس باید به مانند یک طوطی،به طور پیوسته،اطلاعاتی که ثبت شده را از بانک اطلاعاتی اش دریافت کند و آن را با تغییرات جزیی ارایه بدهد.یعنی ما انتظار اشتباه کردن از هوش مصنوعی را نخواهیم داشت چون اطلاعاتی که به آنها دسترسی دارد،برایش ثابت و مشخص است.مگر آنکه کس دیگری پشت هوش مصنوعی باشد که قابلیت اشتباه کردن مانند انسان ها را داشته باشد!
ادمین این کانال از هوش مصنوعی سوال پرسیده بود که آیا انسانی به ماه سفر کرده است؟ او نیز می گوید انسانی به ماه سفر نکرده است و شاید در آینده این اتفاق بیافتد و این ادعاها دروغ است! اما در ادامه سوال ها،هوش مصنوعی ! می گوید که نیل آرمسترانگ به ماه سفر کرده است! ادمین کانال با ریپلای کردن پیام قبلی هوش مصنوعی که گفته بود کسی به ماه نرفته است، از او می پرسد که مگر نگفتی کسی به ماه سفر نکرده است؟

پس این حرف جدیدت که می گویی آرمسترانگ به ماه رفته است چیست؟ جواب هوش مصنوعی جالب و عجیب است!هوش مصنوعی می گوید که بله من اشتباه کردم! با دیدن این پاسخ، ادمین این کانال در پایین عکس این سوال را مطرح می کند: چرا گفت من اشتباه کردم…چه کسی هوش مصنوعی را کنترل می کند…؟
عرض کردیم با این فرمانی که شیاطین جنی پیش می روند و اشتباهاتی که می کنند،امروز و فرداست که کوس رسوایی این موضوع بلند شود،هرچند که شیاطین انسی و دجالییون،تمام رسانه ها را در اختیار دارند و به راحتی قلب واقعیت می کنند و با ساختارهایی که دارند ایجاد می کنند جلوی این کارها را خواهند گرفت.

هوش مصنوعی یا اجنه شیطانی ؟ (2)

نحوه عملکرد مغز انسان چگونه است؟

اگر در مورد نحوه کارکرد مغز انسان و نحوه انتقال داده ها تحقیق کنید،حتما دچار سردرگمی خواهید شد.چون اطلاعات در این مورد متناقض و بعضا متضاد است و هنوز نحوه انتقال داده ها در مغز انسان،مبحث مبهم و رازگونه ای می باشد و نظریه های مختلفی نیز مطرح می شود.
با این حال که جوامع علمی در بحث های مختلف علمی به توفیقات زیادی رسیده اند،ذرات را شکافته اند،در بحث فیزیک کوانتوم به ذرات بنیادی رسیده اند،ذرات را باهم برخورد داده اند و ریز ساختار جدید کشف کرده اند و در بحث علوم پزشکی و زیست شناسی به پیشرفت های مهمی رسیده اند،اما سوالی که مطرح می شود آن است که چطور ممکن است هنوز بحث نحوه انتقال داده ها در مغز انسان،موضوعی مبهم و نامشخص باشد؟و اطلاعاتی که در مورد نحوه این انتقال مطرح می کنند،به نظر دارای اشکالات اساسی است.

به طور مثال می گویند انتقال داده ها در مغز انسان،پدیده ای است الکتروشیمیایی به مانند کدهای باینری (صفر و یک)کامپیوتر که بر اساس جریان الکتریکی که قطع و وصل می شود،صورت می گیرد و در حقیقت یک پالس و سیگنال الکترومغناطیس ایجاد و این سیگنال در مغز توسط عوامل شیمیایی تفسیر،تحلیل،نتیجه گیری و به نقاط مختلف ارسال می شود.چیزی شبیه به ساختار DNA و نوکلئیک اسیدهای پیامرسان Mrna که وظیفه دارند مطابق با نیازهای بدن،با گرفتن دستورالعمل ساخت ازDNA ،اسیدهای آمینه را با شرایط خاص در ریبوزوم جایگذاری و کنار هم قرار دهند و انواع پروتئین ها و ریز ساختارهای حیاتی بدن را تولید کنند.در مورد انتقال داده ها در مغز گفته می شود این کار توسط نورون ها صورت می گیرد، نورون ها که تعداد آنها 70 تا 100 میلیارد می باشد از طریق سیناپس ها به هم مرتبط هستند، نورون ها یک سوراخ نانومتری دارند که به کانال یونی معروف است که باوجود مایع مخصوص،الکترون ها در آن جابجا می شوند(موج و تکانه الکتریکی) و طی فرآیندی باتوجه به وجود و عدم وجود الکترون ها،پالس هایی ارسال می شود و طی فرآیندی الکتروشیمیایی آنها ترجمه می شوند.
آنچه به نظر قطعی می آید،باتوجه به تعدد بسیار فراوان و پیچیدگی پیام های ارسالی و دریافتی از مغز،به مانند انواع حس های پنجگانه،بویایی،بینایی،شنوایی،لامسه و…پیام های دریافتی و ارسالی اعضای داخلی و خارجی بدن و ریز ساختارها،حس های روانی مانند غم،شادی،هیجان،حس ها و عملکردهای بُعد متافیزیکی و روحی و… به طور قطع مغز نمی توانند این همه اتفاق را که همه به طور مستقیم یا غیر مستقیم با هم نیز مرتبط هستند را در کسری از ثانیه با کمک عوامل فیزیکی و شیمیایی تحلیل و هر پیام را بدرستی و به سرعت ارسال کند ( به ما گفته اند مغز اینگونه کار می کند!)

به طور مثال در تصویر فوق یکی نمونه کوچک از پیچیدگی مغز را می توانید مشاهده می کنید.در وهله اول به نظر تصویر دارای رنگ قرمز است اما،اگر این تصاویر را بزرگنمایی کنید،متوجه می شوید که در واقع هیچ رنگ قرمزی وجود ندارد و این ساخته و پرداخته مغز شماست!یعنی تصویر دیده شده،به سیگنال تبدیل شده و در حین تفسیر کردن بسرعت یک رنگ هم به تصویر اضافه کرده است!

و یا در این تصویر به نقطه وسط تصویر خیره شوید تا زمانی که بافرینگ پر شود. بعد شما همان تصویر را با رنگ های واقعی خواهید دید در حالی که تصویر نشان داده شده یک تصویر سیاه و سفید است!

یکی از خاصیت های چشم انسان این است که اگر به یک ترکیب رنگ خاص مدتی خیره شود و بعد صفحه سفید را نگاه کند، همان ترکیب را با رنگ های متضاد خواهد دید.
چشم انسان در هر ثانیه حدود 10 فریم تصویر می گیرد و هر فریم از آن تصویر نیز به طور کامل توسط مغز تحلیل می شود که نمود عینی این قضیه را در دو تصویر فوق دیدیم که چگونه هر تصویر تحلیل و بررسی می شود.سوالی که مطرح می شود آن است که چطور مغز انسان می تواند میلیون ها تحلیل که بسیاری از آنها نیزپیچیده است را در کمتر از یک ثانیه بوسیله یک سیگنال و عوامل شیمیایی انجام دهد؟! به نظر منطق عقلانی و ریاضی ندارد،مگر آنکه آنچه در مورد بخشی از نحوه کارکرد مغز به ما می گویند یه دروغ و فریب بزرگ بوده باشد و کارکرد مغز به گونه ای دیگر عمل تحلیل و تفسیر را انجام دهد و آنها برای مخفی کردن یک اتفاق بسیار خاص و مهم که دانستنش یک راز بسیار خاص را برملا می کند،در حال پنهان کاری و فریب مردم هستند.

جواب این موضوع در دانستن فیزیک کوانتوم است؛برخی از متخصصین مغز و اعصاب و یا دانشمندان فیزیک کوانتوم این موضوع را مطرح می کنند که با توضیحاتی که در مورد انتقال داده ها در مغز گفته می شود،این همه دیتا و اطلاعات،قابلیت و امکان تفسیر در کسری از ثانیه را ندارد؛اما مغز ما دارد این کار را می کند،پس اتفاق دیگری در حال رخ دادن است که از ما پنهان شده است.
به طور مثال یکی از دانشمندان فیزیک کوانتوم به نام “تيگمارک” در مورد انتقال داده در مغز و رابطه آن با فیزیک کوانتوم نظریه ای را مطرح می کند،او می گوید: “پیام های عصبی، پالس هاي الکتریکی است که از عبور ذرات باردار از غشای سلولهای عصبی ایجاد می شود. اگر یکی از این ذرات در، “در هم رفتن کوانتومی” (quantum superimposition)، باشد و با سلول های عصبی برخورد کند، لازم است در کمتر از میلیارد ميليارد صدم ثانیه از بین برود و این کار، حداقل ده هزار تریلیون بار تکرار میشود تا زمانی که سلول های عصبی پیام را خالی کند.”
آنچه به نظر می رسد،در مغز انسان می بایست،داده ها توسط عاملی حمل و جابجا شوند که بتوانند با سرعت بسیار بالا حرکت کرده و داده ها و اطلاعات را جابجا کنند،واکنش شیمیایی این قابلیت را ندارد.

هوش مصنوعی یا اجنه شیطانی ؟ (2)

برای مشخص کردن چیستی این موضوع،ما باید به ماهیت دو موجود دیگر خلقت،که داراری شعور می باشند،توجه کنیم،منظورمان فرشتگان و اجنه می باشد.ماهیت وجود انسان غالبا متشکل از دو حالت اول و دوم ماده،یعنی جامد و مایع است،اما در مورد فرشتگان و اجنه تفاوت اساسی وجود دارد.در مورد ماهیت اجنه،در پست های قبلی،به طور مفصل توضیح دادیم که اجنه در حقیقت حالت سوم و چهارم ماده،یعنی گاز و پلاسما هستند.حالت پلاسما،زمانی بوجود می آید که یک گاز را انقدر حرارت دهیم که الکترون ها از مدار اوربیتالی خود در دور هسته اتم،خارج شوند که در این اتفاق،گاز موجود حالت پلاسما به خود می گیرد.عرض کردیم که اجنه پلاسمای بوجود آمده از دی اکسید گوگرد هستند که در اثر جریان الکترون ها در داخل بدن آنها،یک میدان الکترومغناطیس نیز به دور بدن آنها قرار دارد که شبیه پوستی است که باعث پایداری حالت پلاسما می شود.پس ویژگی خاص آنها این است که مثل انسان مغز فیزیکی ندارند و آنچه درآنها فراوانی دارد،وجود الکترون ها،جریان الکتریکی و میدان الکترومغناطیس آنها است.یعنی ما در اجنه دیگر فعل و انفعالات شیمیایی مرتبط با عملکرد مغز که در مورد انسان ها می گویند هست،وجود ندارد!

اما وجه اشتراک هر دو موجود،الکترون ها هستند!

اما در مورد فرشتگان چگونه است؟ با توجه به روایات،آنچه در مورد ماهیت فیزیکی فرشتگان می توان حدس زد آن است که به نظر فرشتگان،از ذرات بنیادی زیر گروه بوزون ها بوجود آمده اند،که باتوجه به ماهیت نور بودن فرشتگان و نامیرا بودن آنها،به نظر ماده بوجود آورنده فرشتگان باید فوتون ها باشند.فرشته،جن و انسان،هرسه دارای عقل،شعور و قدرت تجزیه و تحلیل هستند،یعنی سه موجود با ماهیت های مختلفی که هرسه موجود،یک نوع کار را مشابه هم انجام می دهند.سوالی که مطرح می شود این است که آیا ممکن است ماهیت این انتقال داده و تجزیه و تحلیل در هر سه یکسان باشد؟ جواب بله است.همانطور که عرض شد،داده ها در مغز انسان برپایه انتقال الکترون یا بهتر بگوییم ضربه یا تکانه الکترون ها در حفره های نورونها صورت می گیرد و آنچه در مورد اجنه دارای فراوانی در بدنشان است،الکترونهای جدا شده از دور هسته اتم است و آنچه در مورد ماهیت فرشتگان مطرح است،فوتون می باشد. نکته مهم آن است که وجه اشتراک هرسه موجود، وجود جریان و میدان الکترومغناطیس در بدنشان است! یعنی در مورد بحث تجزیه و تحلیل و انتقال داده ها در مغز،هرچه که هست با این میدان الکترومغناطیس مرتبط می باشد و این همان رمز پنهان شده از ما در مورد کارکرد مغزمان می باشد.یعنی داده های و اطلاعات و تحلیل ها در میدان الکترومغناطیس الکترون و فوتون و حتی پروتون(در مورد هیدروژن) قرار دارد و این داده ها بوسیله آنها منتقل و جابجا می شود.الکترون ها دارای سرعت تکانه ای و ضربه ای نزدیک به سرعت نور هستند،در یک سیستم مطلوب، قابلیت رسیدن به سرعت 270 میلیون متر در ثانیه را دارند.این سرعت سرسام آور الکترون ها کافی است که در مغز کوچک انسان،میلیون ها محاسبه و تحلیل،در کسری از ثانیه انجام شود.

یک نکته مهم در مورد اجنه باید عرض شود،اجنه از جنس دخان(دود-گاز) و پلاسما هستند و چناچه یک سوراخ به اندازی یک اتم دی اکسید گوگرد در محلی باشد می توانند وارد آن محل شوند،یعنی از داخل دیواری که این ویژگی را ندارد نمی توانند داخل شوند و یا از داخل شیشه،منظور نحوه جابجایی آنها است. در حقیقت تمامی داده ها مغزی اجنه بر روی میدان الکترومغناطیس الکترونها ذخیره شده است و آنها می توانند به طور زنجیره وار آنها را با هم مرتبط و در هم کپی بکنند.به همین خاطر است که آنها بدون آنکه داده های مغزیشان دچار اشکال شود می توانند از سوراخ بسیار ریز عبور کنند و یا با سرعت بسیار بالا خود را جابجا کنند،بدون اینکه دچار مشکل شوند.
دانستن این موضوع مگر چه نکته ای دارد که از ما پنهان شده است؟ نکته اینجاست که اگر شما بدانید که الکترونها و فوتون ها،دارای داده ای در میدان الکترومغناطیس خود هستند،براحتی خواهید توانست با ساختن تجهیزاتی،مغز یک فرد را بازخوانی کنید،آن را کنترل کنید،اطلاعاتی را روی آن بارگذاری کنید و به طور کامل آن را هک کنید! و هر چه از او بخواهید را انجام بدهد!

رمز فایل، در صورت وجود :

درباره بهرام

بهرام
زمان خود را به بهتر کردن خود با مطالعه نوشته های دیگران اختصاص دهید. بنابراین شما به سادگی آنچه را بدست می آورید که دیگران سخت برای آن زحمت کشیده اند.

همچنین بررسی کنید:

دروغ گرمایش زمین

دروغ گرمایش زمین

چرا موضوع گرمایش زمین، تغییرات اقلیمی و عامل آن یعنی گازهای گلخانه ای انقدر برجسته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + 4 =

Translate »