آخرین مطالب
فراماسونری

دو نقشه شیطانی فراماسونری بر ضد اسلام

دو نقشه شیطانی فراماسونری بر ضد اسلام

در این مقاله به معرفی دو نقشه شیطانی فراماسونری بر ضد اسلام  می پردازیم که باعث جنجالی شدن این مقاله می شود و ممکن است بسیاری از کروی گرایان و مسطح  گرایان شوکه شوند از تعداد بسیار زیاد اطلاعات دروغین و شیطانی غربی در تمامی حوزه ها !!!


پیش از شروع لازم هست ابتدا مقاله زیر را بخوانید

https://flatearthfarsi.ir/category/blog-religious/اهداف-شیاطین-غربی-و-تحریف-خلقت/

https://flatearthfarsi.ir/all/1750/هدف-شیطان-از-تحریف-خلقت-چیست-؟/


 

با توجه به مطالبی که در مقاله : هدف-شیطان-از-تحریف-خلقت-چیست-؟/ بیان کردیم و شما مطالعه کردید (یا باید مطالعه می کردید) ، تمامی اهداف شیاطین غربی را برایتان توضیح دادیم و گفتیم که چرا حاکمان غرب وحشی  سعی دارند در خصوص شکل زمین دروغ بگویند زیرا  شیطان پرست اند و…

هم اکنون لازم هست که دوتا از نقشه های شیطان فراماسونری را به شما نشان دهیم تا مقاله هدف شیطان از تحریف خلقت را بهتر درک کنید.


پلن های فراماسونری

پلن های فراماسونری :

پلن A : کرویت دروغین زمین با مرکزیت خورشید.
پلن B :دروغ مرکزیت شمالگان در زمین تخت !


توضیحات :

پلن A : کرویت دروغین زمین با مرکزیت خورشید( خورشیدپرستی). :

در این برنامه A ، ناسا و تمامی سازمان های به ظاهر فضایی و در حقیقت فیلم سازی هالیوودی و انیمیشن سازی والت دیزنی سعی دارند با ارائه تصاویر دروغین و نقاشی های دیجیتالی و طراحی های گرافیکی مردم را فریب دهند زیرا هدف این شیاطین غرب وحشی این هست که بر ضد کلام الله عمل کنند و آنها در پرستش لوسیفر یا همان ابلیس اند و به همین خاطر سعی میکنند تا خلقتی دروغین را بر ضد دین ارائه کنند / جدا از سود بسیار زیادی که بدست میاورند از طریق فروش فیلم ها و خدمات و کتاب ها و…. و یا کمک های دولتی از سوی آمریکا و مردم فلک زده آمریکا که مجبورند از جیب خودشان پول ناسا فراهم کنند و همانطور که میدانید بخش زیادی از مالیات های مردم بدبخت آمریکا برای ارتش آمریکاست ! و ناسا زیر مجموعه ارتش ایالات متحده غرب وحشی هست و رسما بخش زیادی از این پول ها به جیب ناسا می رود و…

دروغ کرویت

کره زمین جعلی

 

تیله آبی 2002 و نمادهای شیطان پرستی ناسا

جدا از این بحث ها

فراماسونری در تلاش هست تا به هر قیمتی که شده مردم رو فریب بده و اونهارو کافر کنه یا کاری کنه که مردم هرگز به حقیقت نرسند.
فراماسونری میداند که دیر یا زود دروغ کرویت افشا میشود و همه مردم به حقیقت زمین تخت پی میبرند و پلن A آنها درهم شکسته و آشغال میشود، به همین جهت آنها پلن B را نیز راه اندازی کردند…

توضیح قطب ها و چرخش ستارگان در زمین تخت

نقض مدل جعلی زمین تخت لندنی

 

می پرسید اون پلن B (مدل زمین تخت لندنی با مرکزیت قطب شمال ) مشکلش  چیه که برای فراماسون ها مهمه ؟
پاسخ مشخصه !

تصویر زیر ، عکسی از منحرف کننده حقیقت زمین تخت هست !

لئو فریماسون
ابتدا بذارید بگویم : امام ها و پیامبر بزرگوار ما چه فرموده اند در باره حقیقت شکل جهان؟ گفته اند که زمین تخت است و کروی نیست و کوه قاف محیط بر صفحه زمین هست و گنبد آسمان روی آن هست و هر زمین در مقابل دیگری مانند حلقه ای درون حلقه دیگر است و کعبه دقیقا در وسط زمین اول و در مرکزیت کل هفت زمین و گنبد های هفتگانه هست و هیچ لبه و پرتگاهی وجود ندارد زیرا گنبد های شیشه ای آسمان روی کوه قاف   و کوه هایی دور تادور زمین ها که مانند کوه قاف هستند بنا شده اند!
یعنی تصاویر زیر :

زمین تخت اسلامی
تصویر قابلیت بزرگنمایی دارد / نقشه زمین تخت اسلامی + جزییات

کوه قاف و زمین تخت

زمین تخت پارسی
تصویر قابلیت بزرگ نمایی دارد

مطالبی مرتبط :

مقاله اول :   . https://flatearthfarsi.ir/all/1827/هفت-زمین-و-آسمان-در-احادیث-و-قرآن-/

مقاله دوم :  . https://flatearthfarsi.ir/blog-religious/3208/زمین-بر-پشت-ماهی-و-تکمیل-نقشه-هیئت-عالم/

 

حدیث در خصوص مرکزیت کعبه :

جَاءَ نَفَرٌ مِنَ الْیَهُودِ إِلَی رَسُولِ اللَّهِ صلی الله علیه و آله فَسَأَلُوهُ عَنْ أَشْیَاءَ فَکَانَ فِیمَا سَأَلُوهُ عَنْهُ أَنْ قَالَ لَهُ أَحَدُهُمْ لِأَیِّ شَیْ ءٍ سُمِّیَتِ الْکَعْبَةُ کَعْبَةً فَقَالَ النَّبِیُّ صلی الله علیه و آله لِأَنَّهَا وَسَطُ الدُّنْیَا

چند نفر به محضر رسول خدا صلی الله علیه و آله رسیدند و از آن سرور از اموری سؤال کرده و در ضمن سؤالاتی‌که کردند، یکی از ایشان پرسید: برای چه کعبه، کعبه نامیده شده است؟حضرت فرمودند: «زیرا در وسط زمین واقع شده است»
📗تفسير نور الثقلين، ج ۱، ص ۶۸۰ – 📗علل الشرایع، ج ۲، ص ۳۹۸

با توجه به حدیث بالا

هم اکنون میتوانیم بگوییم که Plan B  فراماسونری این است که اگر کرویت زمین در دیدگاه مردم باطل شد ، فراماسون ها بازهم بتوانند از قدرتشان برای ضربه زدن به دین اسلام استفاده کنند با استفاده از نقشه لندنی زمین تخت که مرکز آن شمالگان است نه کعبه !!!

مدل دروغین و اشتباه زمین تخت / زمین تخت لندنی برای تحریف شکل حقیقی زمین تخت

به همین ترتیب که فراماسون های ملعون برای پلن B میگویند که زمین یک بشقاب پرنده معلق در فضایی بی انتهاست ، اگر توجه کرده باشید آنها دقیقا همان سیستم کروی را به شکل دیسکی صاف در آورده اند و طوری وانمود میکنند که کره زمین تخت شده است مثل بشقاب پرنده !

بنابرین باز هم غربی ها دارند خلقتی دروغین و تحریف شده را به خورد مخاطبان میدهند و هیچ یکی از مدل های غربی ها چه زمین مسطح و چه کروی درست نیست!

و در حقیقت ، در اسلام عقیده بر شکل زیر هست !

زمین تخت پارسی

و همچنین در اسلام به هیچ وجه زمین بعنوان توپ یا بشقاب پرنده ای معلق در فضای خلاء طبق تعریف ناسا در پلن A و زمین تخت گرایان لندنی در پلن B فراماسونری تعریف نشده است ! و بازهم توجه کنید که هردوی A , B بر ضد اسلام ساخته شده اند و همچنین پلن B فراماسونری برای تحقیر کردن زمین تخت هست و با حقیقت زمین تخت به هیچ عنوان حتی در ذره ای قابل مقایسه نیست !


مطالبی در خصوص پلن A فراماسونری و نماد گرایی های شیطانی آن :

ابتدا باید بگوییم که هیچ تصویری حقیقی شکل زمین توسط ناسا منتشر نشده است !

مقاله مرتبط  https://flatearthfarsi.ir/all/1961/تیله-آبی-2002-و-نمادهای-شیطان-پرستی-ناسا/

و تمامی  عکس هایی که میگیرند از زمین در ارتفاعات بالا صرفا با دوربین های گوپرو و یا سایر دوربین های مجهز به فیش آی هست  که میتواند حتی فرش خانه یا میز گرد خانه را  به صورت کروی و توپی شکل نمایش دهد

مقاله مرتبط  :  https://flatearthfarsi.ir/all/143/fisheye-lens/
مستند مرتبط :  https://flatearthfarsi.ir/all/7/مستند-زمین-تخت-پارسی-فصل-اول-قسمت-1-remake/

و جالب هست که ناسا از ارتفاع بسیار کم زمین را کروی نشان میدهد

ولی در ارتفاعات بالاتر زمین را کاملا صاف و بدون انحنا نشان میدهد
و جدا از این بحث  دو تصویر زیر از ایستگاه فضایی منتشر شده است در یک ارتفاع ! ولی یک تصویر منحنی و دیگری کاملا صاف هست!

زمین تخت

زمین تختزمین تخت است نه کروی

لنز فیش آی

عکسی با لنز فیش آی در بالا / در ارتفاعی بسیار کم


سخن پایانی :

به طور کلی ، انجمن اسلامی زمین تخت پارسی تمامی ادعاهای غربی هارا در حوزه نجوم کروی و مسطح ، هردو را باطل و مردود میداند  و خود در تلاشیم  تا با استفاده از علمی مبتنی بر دین (فرمایشات 14 معصوم و آیات قرآن) مدل سازی هایی مطابق حقیقت انجام دهیم و اگر هرجا اشتباهی بود با توجه به کلام معصومین علیهم السلام ، ایرادات احتمالی را برطرف کنیم تا بتوانیم حداقل بخش کوچکی از کل حقایق جهان را کشف کنیم و با استفاده از علم و آزمایشات نیز حقانیت علوم دین خصوصا نجوم اسلامی را به مردم کل جهان اثبات کنیم (ان شاء الله).

رمز فایل، در صورت وجود :

درباره مدیر Vlad

مدیر Vlad
ولاد {مدیر تولید محتوای مذهبی در رسانه زمین تخت پارسی} - عکاس ،گرافیست و تدوینگر - محقق ، مستندساز - مدرس رایانه و نرم افزار های adobe (در فضای مجازی)

همچنین بررسی کنید:

هوش مصنوعی یا اجنه شیطانی ؟

هوش مصنوعی یا اجنه شیطانی ؟

چت و گفتگو با هوش مصنوعی یا چت و گفتگو با اجنه شیطانی؟ همانطور که …

2 دیدگاه

  1. Avatar

    بسیار عالی.
    من هفت زمین رو متوجه نشدم . یعنی لایه های زیرین زمین (در عمق)یا حلقه های اطراف زمین ، (در سطح )

    • مدیر Vlad

      سلام
      هرچیز که سطحی داشته باشه ، عمقی نیز دارد
      و هر زمین شامل سطح + لایه های زیرین هست که برخی در برگیرنده سایر زمین هایی که در وسطشون قرار داره هستن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 15 =

Translate »