آخرین مطالب
بمب اتمی
بمب اتمی

دروغ بودن سلاح هسته ای – (قسمت 11) هیروشیما

می توان با اطمینان گفت که در بمباران شهرهای هیروشیما و ناکازاکی هدف اصلی نابودی فرماندهان نظامی بوده است که احتمالا مرکز قدرت این فرماندهان بوده است و بعد از نابودی این فرماندهان نظامی ، هیروهیتو دستور تسلیم کشور ژاپن را صادر کرد.
دقیقا بعداز بمباران ناکازاکی ارتش ژاپن تسلیم شد.
در عوض هیروهیتو امپراطور ژاپن اجازه یافت تا پایان عمرش بر ژاپن حکومت کند و خود را تازیانه خدا می خواندو بعد از مرگش نیز پسرش اکی هیتو به قدرت رسید و چندی پیش نیز نارو هیتو پسر اکی هیتو رسما” امپراطور ژاپن شد. یعنی دقت نماییم هیرو هیتو به دنبال نجات تاج وتخت و سلسله پادشاهیش بوده است و میلیونها ژاپنی نیز قربانی شدند.

اشاره می کنم که در طول جنگ جهانی دوم حدود 60 شهر ژاپن آسیب کلی دیدند و آثار باقی مانده پس از بمباران این 60 شهر کاملا” شبیه هم هستند زیرا مدل اکثر خانه های ژاپنی از نظر نوع مصالح به کار رفته در انها ( چوب، پلاستیک، یونیلیت و مواد پلیمری) شبیه هم بود و با بمباران چند نقطه اتش به تمام خانه ها سرایت و انها را نابود می کرد. اما رسانه ها فقط از دو شهر گمنام هیروشیما و ناکازاکی نام می برند و مدعی هستند این دو شهر با سلاحی عجیب به نام بمب اتمی نابود شده اند.

جالب است در مسیر حرکت اقای شینزو آبه عکسهایی از انفجار به اصطلاح اتمی هیروشیما را نیز قرار داده بودند و اقای شینزوآبه با دیدن این عکس ها مدام رنگ به رنگ می شد.

سالهاست که با بمب اتم ملت ها رو تهدید به نابودی کردند ولی هیچ بمب اتمی وجود خارجی ندارد، در واقع نابودی هیروشیما و ناکازاکی یک دروغ قرن بود بین حاکمانی که جنگ رو شروع کردند برای نظم نوین جدید خودشان.

و هیچکدام از انها برای اثبات وجود سلاح هسته ای هیچ سند و مدرکی جز استناد به بمبارانهای هیروشیما و ناکازاکی ندارند. و نمی توانند و یا نمی خواهند به این موضوع فکر کنند که چرا این انفجارها فقط در دوشهر گمنام ژاپن رخ داده است که در ان موقع اکثر خانه های این دوشهر از چوب و پلاستیک و مواد پلیمری بوده اند که به راحتی اتش می گیرند و با یک بمباران معمولی هم میشد این دو شهر را از بین برد.

ایا می دانید بعد از انفجار بیروت که شکلی قارچ گونه و دقیقا” مشابه انفجار به اصطلاح اتمی هیروشیما داشت ، چند محقق و پژوهشگر امریکایی این انفجار را هشداری برای امریکا دانستند و شدیدا” ابراز نگرانی کردند.


https://fa.wikipedia.org/wiki/انفجار_۲۰۲۰_بیروت


ایا می دانید علت نگرانی این محققین فقط شباهت قارچ انفجار بیروت و انفجار به اصطلاح اتمی هیروشیماست و نه چیز دیگر.
ایا می دانید انفجار بیروت ، تنها انفجاری بود که دربین هزاران انفجاری که در جهان رخ داده است امریکاییها نسبت به ان واکنش نشان دادند
ایا می دانید که شباهت این دو انفجار این نگرانی را در میان دولتمردان غربی به وجود اورده است که ملتها با مشاهده شباهت این انفجارها و مقایسه کردن انها پی به فریبکاری در بزرگنمایی انفجار هیروشیما و سلاح اتمی دروغین و خیالی انها ببرند.


ایا می دانید در طی جنگ جهانی دوم حدود 60 شهر ژاپن نابود شدند از جمله توکیو پایتخت ان که حدود پانصد هزار نفر در این شهر کشته شدند ،اما هیچ نامی از توکیو نیست و رسانه ها فقط نام دو شهر گمنام هیروشیما و ناکازاکی را بر سر زبانها انداختند.
ایا میدانید که دلیل تلفات بالای انسانی در شهرهای هیروشیما و ناکازاکی این بود که جنس خانه ها از چوب ، پلاستیک و مواد پلیمری با تراکم زیاد بوده است. و بعد از بمباران نقاط مختلف این دوشهر اتش سرایت کرد و مردم درمحاصره اتش بودند و راه فراری نداشتند و خیلی ها در اثر خفگی با دود و یا گرما مردند.
ایا می دانید در حال حاضر هیروشیما و ناکازاکی دو شهر پیشرفته و سرسبز ژاپن هستند و میلیونها نفر در این دوشهر زندگی می کنند. در صورتی که بعد از بمباران این دوشهر اعلام کردند که تشعشعات اتمی برای صدها و یا هزاران سال باقی می ماند واین دو شهر قابل زیست نیستند. برای این موضوع چه توجیهی دارند.
ایا میدانید اگر خانه های مردم در بیروت از جنس چوب و پلاستیک و مواد پلیمری بود ممکن بود تلفات از هیروشیما و ناکازاکی هم بیشتر شود.

هیروشیما

گفته های آقای seversky de p alexander مخترع و خلبان (آمریکایی-روسی) درباره هیروشیما و ناکازاکی بعد از حادثه اتمی:

در هیروشیما من برای صحنه ای متفاوت و کاملاً غیر عادی آماده بودم! اما وقتی هیروشیما را بازدید کردم مانند شهر های سوخته دیگری که دیده بودم بود. درختان با تنه و تیر های تلفن و ستون های سوخته ولی تقریباً سالم!! پل ها و جاده های سالمبودند!! این کاملاً عجیب است، زیرا یک بمب هسته ای با چیزی که به ما درباره آن گفته اند چیزی برای ماندن باقی نمی گذارد و همه چیز را تبدیل به خاکستر میکند! حتی برخی ساختمان ها ساختاری سالم و دست نخورده داشتند اما این چگونه ممکن است؟ این انفجار آنگونه که فکر میکنیم نبوده است شاید اصلاً بمب هسته ای در کار نبوده. زیرا بمب هسته ای همه چیز را با خاک یکسان میکند و چیزی باقی نخواهد گذاشت!! هیچ اثری از پدیده های غیر عادی پیدا نکردیم! تقریباً همه جای شهر میشد درختان و ستون ها و ساختمان هایی با ساختار سالم که فقط سوخته بودند پیدا کرد! برخی درختان دارای برگ های سوخته نیز بودند که این نشان میدهد فاجعه هیروشیما ربطی به بمب هسته ای ندارد! برخی چوب ها هنوز سالم بودند و هیچ اثری از سوختگی بر روی آن ها دیده نمی شد. سایبان ها و برخی شیشه ها سالم بودند و دست نخورده آیا میشود یک بمب هسته ای با آن شدت شیشه و تنه درختی باقی بگذارد ؟ یک بمب هسته ای دارای مواد رادیواکتیوی است که تاثیرات آن تا 500 سال باقی خواهد ماند اما بعد از یک ماه پوشش گیاهی در هیروشیما دوباره رشد کرد و مردم دوباره شروع به بازسازی شهر کردند در حالی که چنین چیزی نباید ممکن باشد مهم تر اینکه پل ها و اکثر ساختمان ها سالم بودند و این کاملاً عجیب است و من را به شک فرو میربد.

هیروشیما و ناکازاکی بدون هیچ گونه مشکلی در حال شکوفایی و رشد هستند حتی بدون شواهد سرطان های طولانی مدت اما هنوز ادعا میشود این دو شهر دارای میزان ابتلا به سرطان زیادی هستند که این ادعا اهمیتی ندارد زیرا در کشور هند نیز افراد مشکل دار بسیاری به وجود می آیند آیا میشود نتیجه گرفت هندوستان را بمباران هسته ای کرده اند؟ قطعاً نه! اگر بمب هسته ای در 75 سال قبل در هیروشیما برخورد کرده باشد باید سالانه افراد مشکل دار و بیماری زیادی را مشاهده کنیم حتی نباید شاهد رشد گیاهان در مناطق رادیواکتیوی باشیم آب ها باید آلوده شوند اما چنین چیزی هرگز اتفاق نیوفتاد.

طی تحقیقاتی که توسط تیم دیل ال پرستون از رشکت بین املللی هیروسوفت در سال 2003 منتشر شد میزان تابش و تشعشعات در هیروشیما و ناکازاکی کمتر از چیزی بوده که انتظار میرود و کاملاً طبیعی است و مانند نقاط دیگر در زمین میباشد! حتی میزان سرطان مشاهده شده در مردم هیروشیما و ناکازاکی بسیار طبیعی بوده است ولی طی چند سالی افزایشی مشاهده شد ولی دوباره کاهش یافت و به حالت اول برگشت.

هیروشیما

یکی از اقشاری که از قضیه هیروشیما و ناکازاکی نهایت سوء استفاده را کردند بساز و بفروش ها بودند که با پخش شایعات ترسناک مردم را از این دو شهر فراری دادند و رایگان صاحب زمین های انها شدند و با ساختن ساختمانهای جدید به ثروتهای افسانه ای رسیدند.

بسیاری از افراد هنگامی که نام هیروشیما را می‌ شنوند اولین چیزی که به آن فکر می‌ کنند واقعه هیروشیما است. این واقعه باعث شده است که شهر هیروشیما تبدیل به یکی از جاذبه هایی شود که با شنیدن نام آن، افرادی که به ژاپن مهاجرت کرده یا سفر می‌ کنند ترقیب شوند که این شهر را از نزدیک ببینند.

هنگامی که به این شهر سفر کنید می‌ توانید خرابه اسکلتی گنبد بمب اتمی را در پارک یاد بود صلح هیروشیما واقع شده، مشاهده کنید. علاوه بر آن می‌ توان در مرکز هیروشیما قلعه فئودالی هیروشیما را دید که با رنگ سیاه و چوب های تزیینی مزین شده است.

هیروشیما و ناکازاکی هم اکنون دو شهر پیشرفته و گران قیمت ژاپن هستند.

در جدول زیر، هزینه زندگی در برخی شهرهای ژاپن مقایسه شده است.

شهرمیانگین هزینه زندگی
کوبی۱,۳۲۲ دلار
سایتاما۱,۱۳۳ دلار
هیروشیما۱,۲۱۲ دلار
چیبا۱,۳۸۹ دلار

1.212 دلار در ماه الان حدوداً 78 میلیون تومن میشه….

هزینه زندگی در برخی شهرهای ژاپن

هیروشیما

رمز فایل، در صورت وجود :

درباره بهرام

بهرام
زمان خود را به بهتر کردن خود با مطالعه نوشته های دیگران اختصاص دهید. بنابراین شما به سادگی آنچه را بدست می آورید که دیگران سخت برای آن زحمت کشیده اند.

همچنین بررسی کنید:

دروغ گرمایش زمین

دروغ گرمایش زمین

چرا موضوع گرمایش زمین، تغییرات اقلیمی و عامل آن یعنی گازهای گلخانه ای انقدر برجسته …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =

Translate »