آخرین مطالب

دروغ سفر به ماه : جان یانگ یا میگ میگ ؟ مسئله این است!

دروغ سفر به ماه : جان یانگ یا میگ میگ ؟ مسئله این است!

از جان یانگ خواسته شد که دست خود را روی کتاب مقدس بگذارد و قسم بخورد که آیا واقعاً به ماه سفر کرده یا خیر️ فقط واکنش او را تماشا کنید!! (صد رحمت به رود رانر/میگ میگ)

آیا هنوز باور دارید که ناسا به ماه رفت؟

 

دروغ سفر به ماه ، بزرگترین فریب قرن هست

رمز فایل، در صورت وجود :

درباره مدیر Vlad

مدیر Vlad
ولاد {مدیر تولید محتوای مذهبی در رسانه زمین تخت پارسی} - عکاس ،گرافیست و تدوینگر - محقق ، مستندساز - مدرس رایانه و نرم افزار های adobe (در فضای مجازی)

همچنین بررسی کنید:

بمب اتمی

دروغ بودن سلاح هسته ای – (قسمت 10) برجام

فکر می کنید که چرا ایران در موضوع برجام پای کشور ژاپن را وسط کشیده …

4 دیدگاه

  1. Avatar

    سلام . دوستان شک نکنید که سفر به ماه دروغه و پروژه های آپولو کاملا ساختگیه . یکی از دلایلم اینه که چنین سفری با امکانات و تکنولوژی امروزه هم غیر ممکنه چه برسه به پنجاه سال پیش .ببینید رفتن به ماه و اصلا خارج شدن از زمین اصلا کار ساده ای نیست . عاقلانه فکر کنید نه متعصبانه . با اون وسیله مسخره چطور رفتن ماه ؟ چطور از روی ماه بلند شدن !؟ چطور برگشتن ؟ اکسیژن مصرفیشون چگونه تامین میشد ؟ هزاران نکته و ایراد مهم وجود داره که ناسا پاسخ های مسخره براشون داده .نکته جالبش میدونید کجاست ؟ اینجاست که تمام مراحل رفت و حتی برگشت و فرود اومدنشون تو اقیانوس دقیقا کپی داستان تخیلی ژول ورنه که در صده ۰۰ ۱۸ میلادی نوشته شده .من کاری به دلایل آورده شده توسط دیگران ندارم . دلایل و استنباط خودم مهمه برام .ببینید ماه به قدری نورانیه که نورش سطح زمین رو روشن میکنه . فکر میکنید حتی نزدیک شدن به چنین منبع نوری ممکنه آیا ؟ حالا عکس گرفتن تو اون محیط و چاپش جای خود . استدلال عده ای اینه که تعداد افراد درگیر پروژه انقدر زیاد بوده که نمیشده همه رو ساکت کرد . در جواب باید گفت : خب کسی که چنین توطئه ای به این عظمت رو برنامه ریزی میکنه فکر همه چیزو میکنه . نمیاد که به تک تک افراد بگه نقشه چیه .همه طبق روال کارهاشونو انجام میدادن . حتی کارمندان و مهندس های اتاق کنترل هم فکر میکردن ماموریت واقعا در حال انجامه . من فکر میکنم حتی بعد از آپولو ۱۱ با دیدن شادی مردم و اینکه چقدر راحت جامعه باورشون کرده ترسشون از نمایش دروغی به این بزرگی ریخته شده و ( با نمایش تصاویر متحرک فضا در قسمت پنجره سفینه) یه جوری برنامه ریزی کردن که به فضانوردها القا بشه که واقعاً در حال حرکت به سمت ماه هستن .در مورد اینکه چرا شوروی چیزی راجع به این دروغ نگفت مسئله اینه که دو کشور طبق توافقات پشت پرده افتخارات رو ببن خودشون تقسیم کرده بودن . اولین فضانورد و اولین ماهواره سهم شوروی بود و افتخار سفر (دروغین) انسان به ماه هم به آمریکا رسید . من شخصا از کشور امریکا خیلی خوشم میاد . پس حرفام از رو تنفر نیست . مطمئناً عده ای فکر میکنند حرفهای من از سر نادانیه اما نادان اون کسیه که بدون لحظه ای تفکر همچین دروغ بزرگی رو باور میکنه و تازه تعصب کورکورانه هم داره در حدی که انگار خودش تو تمام پروژه های آپولو حضور داشته .موفق باشید .

  2. Avatar

    بایدم قسم نخوره چون توهین هست اینکار ب ایشون بعدم فقط طرفداران تئوری و زمین تخت گرایان که دچار تخیل و افکار عصر عجری هست باور ندارن بقیه مردم دنیا باور دارن و بزودی هم انسان دوباره به کره ماه سفر میکنه

    • مدیر Bahram

      خیلی جالبه که فرار می کنه چون راست گفتن رو بلد نیست و نمیتونه راست بگه و نمی تونه قسم بخوره به کتب الهی، چقدر هم متوهم هستی شما، وقتی که خودشون میگن تکنولوژی که برای چند دهه قبل هست نداریم و نمیتونیم از کمربند ون آلن رد بشیم و شما با توجه به این ها باز هم اعتقاد به این وهم ها دارید.

    • Avatar

      شما از اون دسته هستی که اگه روزی امریکا اعلام رسمی بکنه که به ماه نرفته باز هم اصرار داری که رفته .راحت باش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =

Translate »