آخرین مطالب
کلون

کلون – موجودات و انسان های شبیه سازی شده

کلون ، شبیه‌سازی انسانی یا کلون‌سازی انسانی (تولید مثل غیر جنسی) روشی است که در آن جنین انسان برای تحقیق در آزمایشگاه شبیه‌سازی می‌شود. در این روش پس از گذشت حدود پنج روز از شکل گیری نطفه، سلول‌های بنیادی برای شبیه سازی یا آزمایش برداشته می‌شود این سلولها تقریباً توانایی تولید هر نوع سلولی در بدن انسان را دارند و دانشمندان با استفاده از این سلولهای خاص امیدوار هستند که روزی بتوانند درمان قطعی بیماری‌هایی چون بیماری‌های قلبی، انواع سرطان، و آلزایمر را پیدا کنند.

تا قبل از قرن نوزده و بیستم در تمام دنیا یک «مگا دولت» واحد تماما انسانی بر اساس صبح و انسانیت حکمفرمایی می‌کرده

در اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم گروهی که تمایل به تسلط انسانیت داشتند با تکثیر بیو روبات های انسانی (کلون) ، تاریخ جدید و تحریف شده را رقم زدن

انسان های قبلی هیچوقت تمایلی به کشتار و ریختن خون نداشتند

تاریخ و کتاب ها توسط هوش مصنوعی بازسازی شد و تدوین شد که یکی از مشهورترین اونا «اچ.جی.ولز» بود که برای همگان تدریس میشد

اون چیزی که از جنگ و خونریزی و کشتار در جنگ جهانی گفته میشه، توسط کلون تاس بیو روبات انجام شده که قدرت ماورای انسانی معمولی داشتند.
ارتش سرخ و سربازان جنگجو در نقاط مختلف بخشی از این کلونینگ بودند
بعد ها برای متوقف کردن این بیو روبات ها مجبور به استفاده از انواع تکنیک ها شدند که مهمترین اونا طوفان خاکستر در سراسر جهان بود.
تا قبل از این اتفاق ها اکثر زمین دارای مناطق پر آب و زمین های گلی و شل و ول و جنگلی بود.
برای همین استفاده از حیوانات ، سفینه های مختلف و هواپیما ی آبی خاکی برای حمل و نقل استفاده می‌شد.
بعد از طوفان خاکستر و رسوب اون، بسیاری از ساختمون ها مدفون شدند و نواحی گلی و پرآب زمین به زمین های خشک و سفت تبدیل شدند که باعث شد تغییر در وسایل حمل و نقل و تولید ماشین و ریل و هواپیما های قابل فرود تو خشکی بوجود بیاد
کلون
اون چیزی که از قتل پ سر بریدن و مشتاعبه حا مونده ، نژاد های باقیمانده هیبرید شده با انسان از بیو روبات ها هست که به نظر میرسه نسل به نسل ضعیف تر میشن و این به خاطر مشکلات ژنتیکی اون ها هست
تکنولوژی نژاد قبل انسان فراتر بوده و هست تا ظهور
روبات ریز بزار عکس شو میزارم الان
قجر قاجار
همون کلون ها هستند ضد انسان
تصرف زمین در سال 1918 آغاز شد و تو سال 1956 کامل شد.
و الآن نسل‌های انسان بازمانده از «مگا دولت» قبلی زمین در حال تغییر همه وقایع قبلی آن ها هستن.
بیو روبات ها همیشه در طول تاریخ وجود داشتند اما برای تسلط بر دنیا در زمان جنگ جهانی بصورت ارتشی بی‌رحم تکثیر شدند.
اون چیزی که از اشکنازی و یهودی ها بعد از جنگ جهانی می‌شناسیم ، خط خونی یهودی اصلی نیستند بلکه هیبرید تولید شده در آلمان هستند.
دادگاه نورنبرگ یه نمایش برای از بین بردن بیو روبات های پیشرفته بوده.
مجمع الجزایر گولاگ در ابتدا برای نگهداری و اسارت بیو روبات ها و هیبرید های انسانی اون ها توسط مگا دولت درست شده بود
به تمام وقایع تاریخی در سال های 1918 و 1953 بطور جزیی دقت کنید ، با شروع 1918 تغییر برای تصاحب زمین شروع شده و تو سال 1956 کامل شد. تمام وقایع روند منطقی و سمبولیک و نمادگرایی تو کل دنیا داشتند.
در حال حاضر هیچ کشوری در جهان مستقل نیست. و وقایع هیچ کشوری قائم به ذات نیست و این قدرت از سال 1953 از کردم گرفته شد .
اسمش هم گذاشتند نظم نوین جهانی
برای تغییرات نیاز به تغییر و خیزش جهانی هست که جعل تغییرات همون علایم ظهور رو دارند به نفع خودشون می‌سازند.
اوکراین نگاه کنید
ارتش سرخ شوروی روسیه ، از کشاورز ها و کارگران تشکیل نشده بود. اونا بیو روبات های خشن، فاقد احساس و جنگجو بودن که تو آلمان درست شده بودن و به روسیه فرستاده شدن
پیشروی سریع اونا با سلاح بسیار ابتدایی بود و قدرت هر آدم اونا برابر با ده تا مرد معمولی بودش و ادم معمولی ها بدون مواد مخدر و الکل شجاعت نداشتند
تو سال 1945 ارتش سرخ بیو روبات به تمام دختر ها و زنا بین ۸ تا 80 ساله تو اکثر شهر های آلمان تجاوز کرد.
بیشتر از صد هزار فرد تجاوز شده به بیمارستان منتقل شدند که حدود ده هزار نفر شون مردن
اونا از حالت انسانی خارج می‌شدند
و هر ماده شیمیایی رو می‌خوردند
تا آوریل سال 1918 تعداد جمعیت ارتش سرخ دویست هزار نفر بود ، اما تو پاییز 1992 این تعداد 5.5 میلیون نفر رسید که تعداد زیاد شده به عدد سند های تولید کلون رزمی که تو آلمان تولید شده بودند نزدیکه
آلمان گفته بود 5 میلیون ساخته
این بیو روبات ها بعداً تو اردوگاه کار اجباری سخت روسیه ، محاصره شدند که البته لابه لاش انسان ها ی بیگناه هم بودن
سال 1953 هزار تا شون آزاد شدن. که همه قاتل و دزد و … شدن
در اواخر قرن 19 و اوایل قرن 20، روسیه پولدار ترین مستعمره آلمان بود. تکنولوژی رزمی بسیار مدرن تر از آنچیزی بودن است که در تاریخ آورده شده است.
بلشویک ها هم در واقع تکثیر کلون های از آلمان بودند که با انقلاب اکتبر ، تمام جمعیت روسیه را قتل عام کرد و فقط زنان در سن باروری را برای تکثیر زنده گذاشت.
به فرزندان این کلون ها «توپ» میگفتند که هیبرید های انسانی و بیو روبات ها بودند، این فرزندان با کودکان یتیم برجامانده از ملت روسیه در یک جا زندگی و تزیین شدند.
آلمان در طول زمان بسیاری از این بیو روبات ها رو بطور مخفیانه وارد روسیه می‌کرد.

بیو روبات ها یا هیبرید های ناشی از آنها ، دارای نقایص و بیماری های ژنتیکی و آسیب پذیری بالایی در برابر عوامل محیطی بوده اند.
در برخی منابع روسی، سوختن خود به خودی انسان ها، به توپ ها و هیبرید ها نسبت داده شده.

بر خلاف ادعاهای رایج، آنها هیچگاه نتونستند بر انسان ها غلبه کنند یا از انسان پیشی بگیرند و آسیب پذیری بسیار بالایی با وجود فیزیک شکست ناپذیر دارند

«واگن مهر و موم شده لنین» یه افسانه نبود. در این واگن از طلاهای آن‌چنانی خبری نبود. تو اونا از پناهنده های سیاسی خبری نبود.
این قطار اولین محموله عظیم بیو روبات های پیشرفته جنگجو ی زن و مرد ساخت کشور آلمان نازی در سال ۱۹۱۷ بود که برای انتقام و کمک به لنین به حدس این که شکست آتی روسیه بوجود بیاد فرستاده می‌شد.

در مدت دو ماه بعد، صدها هزاران بیو روبات بصورت مهر و موم شده به ما سرزمین روسیه فرستاده شد

این واگن مهر و موم شده (و با عبور از آلمان) به روسیه فرستاده شدند.

توافقنامه های قیصر آلمان و حاکم سوییس و سوئد درباره عبور این قطار شکی را به جا نمیزاره که کلون های بیو روباتی برای اهداف آتی مهر و موم شدند .

قطار ها کاملا اسکورت میشد، هیچکس حق ورود به قطار رو نداشت.
واگن ها حق فرا سرزمینی داشتند و هیچکس حق بررسی مسافران رو نداشت و هیچ مسافری حق خروج نداشت هیچ تاخیر و وقفه ای نباید بوجود میومد در مسیر حرکت

طوفان گرد و غبار یا «داست بول» که در تاریخ آمریکا و کانادا از سال ۱۹۳۰ تا ۱۹۴۰ آمده است و در بسیاری از نواحی دنیا تحریف یا مخفی شده است، باعث مهاجرت میلیون ها نفر در زمان تکثیر کلون های بیو روبات شده بود.
علت های مختلفی از جمله فرسایش خاک و آتشفشان های بیشمار برایش ذکر شده است که همگی کتمان حقیقت هست.

این طوفان پس از فروکش کردن باعث مدفون شدن تمدن مگادولت در زیر خاکها شد و پس از بارش باران ها و ایجاد گل و سپس. خشک شدن آنها ، سر آغاز شروع شهرسازی های جدید بر روی شهرها و ساختمان های مدفون شده گردید

تئوری هایی وجود داره که به علت غیرقابل مهار شدن بیو روبات ها در برخی منطق و سبوعیت بیش از حد آنها، این طوفان های تکنولوژیک ایجاد شدند تا اون ها رو در لایه های خاکستر مدفون کنند

یک سال بعد از تکثیر میلیونی بیو روبات های جنگجو و ارسال آنها به روسیه و ایجاد «انقلاب کبیر» ، یعنی در سال ۱۹۱۸ جنگ بیولوژیک «انفولانزای اسپانیایی » همزمان با خاتمه جنگ جهانی اول رخ داد.

«سیستم مالی جهان بلافاصله فلج شد»، به عنوان مثال دلار از سال ۱۹۱۸ تا ۱۹۴۳ چاپ نشد.
وال استریت و اکثر بورس های دنیا در سال ۱۹۱۹ دچار ورشکستگی و فروپاشی شدند و فقر، قحطی و تجارت گدا گونه! تا بعد از زمان طوفان گرد و غبار (سال ۱۹۳۶) و تا زمانی که آخرین دولت های جانشین مگا دولت به برشکستگی کامل رسیدند و سقوط کردند ادامه داشت.

زپلین یا کشتی های فضایی که تا دهه ۱۹۳۰ ، ایمن ترین وسایل حمل و نقل جهان و بدون حاشیه بودند و سراسر دنیا از شرق آسیا تا برزیل رو پوشش میدادند، یا ایجاد صحنه سازی و آتش سوزی ، از چرخه حمل و نقل خارج شدند.
تمام مظاهر تمدن مگادولت باید حذف میشد.

ریشه ژنتیکی کاملا مشترک بین بیو روبات های ارتش سرخ با کارتل های مافیای و جنایتکاران «پاپوآ گینه نو» و «افریقای جنوبی» و ساکنان کنونی «آلمان» نشان دهنده گسترده بودن پروژه ارتش کلونی سرنگون کننده مگادولت پیشین است.

گرچه تجاوز بیو روبات های ارتش سرخ به زنان آلمانی باعث به دنیا اومدن هزاران کودک هیبریدی شده، اما این توجیه کننده طیف زیاد و وسیع ژنتیکی اونا در آلمان ها نیست

ریشه های ژنتیکی بیو روبات های ارتش سرخ در اوکراین نیز فراوانی بالایی دارد.

این که گفته میشه بخش بزرگی از مردم مغولستان و اطراف اون، ریشه ژنتیکی مشترک با «چنکیز خان مغول» دارند یک حقیقت تحریف شده هست.
اونا ریشه های هیبرید از یک کلون بیو رباتی هستند که به نظر می رسد برای این مار انتخاب شده است.
این فرد را به دروغ «چنکیز خان» معرفی کرده اند.

بنا بر یک عادت رایج، سلسله مراتب بیو روبات های جنایتکار و تبهکار و در اختیار اون ها، با «تتو و خالکوبی های بدن» مشخص می‌شود.
اکثر بیو روبات های دارای کد مشخص، واحد خالکوبی های منحصر به فرد مشخص کننده زده و جایگاه آنها هستند. در گروه مخفی از اونا، خالکوبی در نقاط پنهان از دید عموم یا در داخل مخاط دهان یا زبان صورت میگیره.

نشانه های از این که ارتش سرخ و روسی و ارتش آلمان کاملآ یک منشأ داشته باشن، بعد ها شناسایی شد که نشونه های اون بعداً پاکسازی شد.

در بنای یادبود میخاییل کلاشینکف ، اثری از اسلحه St44 که توسط هوگو اشمایسر نازی ساخته شده بود و یک اسلحه سازمانی تهاجمی اختصاصی آلمان بود، کنده کاری شده بود.
بعد از فاش شدن این راز، قسمت دارای اسلحه نازی بریده و حذف شد.

در چندین بنای یادبود سربازان روسی در مسکو، اسلحه Mauser 98 مشاهده میشه که بطور اختصاصی توسط آلمان نازی استفاده میشد

قرمز و سرخ، رنگ خاندان روشچیلد می باشد و هر چیز سرخی که در دنیا نامگذاری یا سازماندهی می شود، بیانگر سیاست و مشارکت پشت پرده خاندان آنهاست

گفته میشه که برخی از خاندان های تبهکار دنیا، توسط علوم غریبه قابلیت افزایش طول عمر تا ۷۰۰ سال را دارا هستند و ارتباط اونا با «شمن» یا «مغ» های خاص باعث میشه که قادر به انتقال آگاهی افراد از بدنی به بدنی دیگر شوند
به رنگ سال امسال و امضای روشیلد ها برای خونریزی در پرشیا دقت کنید
اون سوسکه امضای روشیلد هست
در سال ۱۹۵۳ ، تصاحب زمین کامل شد و با سمبل های تمدن پیشین بر تاجشان، برای نمایش قدرت و تصاحب اون ها تاجگذاری انجام شد.
هیچ واقعه ای در این سال در هیچ کجای جهان اتفاقی نبود و جملگی پیاده کردن نقشه نهایی شیاطین از طریق تولید دوگانه جعلی (باینری فیک) و بازی دادن مردم بدنبال کامل شدن تصاحب زمین بود
در نوک تاج علامت پرشین هست
صاحب قبلی زمین
الان ایشون صاحب بعدی زمین هستند
که مردن یک سال میشه
خسرو پرویز پادشاه قبلی زمین
صاحب پردیس زمین
فرمانروای دیو و غول و انس

در سال ۱۹۵۳ همزمان از مظاهر تسلط در جوامع پرده برداری می‌شود:

کشف DNA و واکسن فلج اطفال!

در صورتی که چنین علومی پیشینه هزاران ساله داشته و یافته جدید ی نبود.

اون ها در پشت انتخاب هرچی که داشتند اهداف خودشون رو شرح میدن.

توضیح نکات پنهان رنگ سال ۲۰۲۳:

رنک نبرد «ماژنتا» و پیروزی ۵۰۰۰ «نارنجک انداز» فرانسوی بر اتریشی ها یی که «تمام خانه ها را بصورت قلعه خود در آورده بودند»!

رنک سال ۲۰۲۳ یک رنگ رایج در صنعت فرض و قالی هست. قالی های ترکمن ، آناتولی و اسپانیایی.

رنگی که توسط اسپانیایی ها از ترکیب اسید کارمینیک «حشرات و سوسک های آمریکای جنوبی » با نمک‌های آلومینیوم یا کلسیم ساخته میشه.

فرش فراهان
خط نگار از ابراهیم حقی

کلون

بخشی از کتاب:
آدولف هیتلر و جوزف استالین از یک خانواده بودند و اگرچه نامشروع بودند اما برای حکومت در کشور های مختلف پرورش یافتند.



U.S. government ADMITS USING CLONES?!

⁉️دولت امریکا طبق سندی استفاده از کلون ها را تایید می کند.

✅🇮🇷  به همراه زیرنویس فارسی

درباره بهرام

بهرام
نمی شه آشتی داد سنگو با شیشه/از هر کی بپرسی اسمم تو لیسته ----- ببین بازی رو بردم بدون بودجه/تکتون ریزه و جفتتون پوچه

همچنین بررسی کنید:

پایستگی انرژی

پایستگی انرژی

یک جسم در اطراف یک سیاره در تعادل بین دو نیرو قرار دارد: نیروی گریز …

13 دیدگاه

  1. Avatar

    سلام منتظر بقیه مطلب هستیم عالی بود

  2. Avatar
    محمدحسین

    سلام، یه سوال، این صحبتها و اطلاعات چقدر صحت دارن؟ آیا فیلم و سند مستدل برای اثباتشون هست؟
    توی یه فیلم قدیمی مستند! نشون میداد که امپراطورشون با کالسکه جایی میرفتن و مردم اجتماع کرده بودن و یک غول خیلی بزرگ با یه گرز بزرگ کنار کالسکه حرکت میکرد، میگفتن این بادیگارد اون امپراطورشونه، خیلی بزرگ بود در حد فیل
    چرا این عجایب پنهون کردن و اینکه کلون های امریکا اجنه سوارشونه حقیقته؟
    آیا ما هم کلون داریم؟!!!!!!!

    • مدیر Bahram

      همین مطالب که داخل پُست هست خودشون همراه مدرک هستند برای اطلاعات بیشتر در مورد غول و کالسکه که گفتید “تارتارین” رو تحقیق کنید. این ها حقیقت هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =

Translate »