آخرین مطالب

اثبات زمین تخت توسط DR.John D

آزمایشی برای زمین تخت. این آزمایش توسط شخصی به نام john d ( دکتری طیف سنجی نوری) انجام شده + در نظر گرفتن بازتاب های پرتوی های نور + موارد بیشتر.
ویدیو را تا آخر ببینید

 

 

 

 

مطلب قبلی

https://flatearthfarsi.ir/all/174/laser-ground-curvature-test/
مدل اسلامی زمین تخت

 

درباره مدیر Vlad

مدیر Vlad
ولاد {مدیر تولید محتوای مذهبی در رسانه زمین تخت پارسی} - عکاس ،گرافیست و تدوینگر - محقق ، مستندساز - مدرس رایانه و نرم افزار های adobe (در فضای مجازی)

همچنین بررسی کنید:

پایستگی انرژی

پایستگی انرژی

یک جسم در اطراف یک سیاره در تعادل بین دو نیرو قرار دارد: نیروی گریز …

4 دیدگاه

  1. Avatar

    سلام علیک اخوی
    اینکه حکومتها باطلند چه ربطی به قضیه داره .امکان تبانی این همه انسان با منافع غیرهمسو نزدیک به صفره. مومن باشند یا کافر. طاغوت باشند یا مسلمان فرق نمی کنه. بالاخره یک جایی قضیه لو می رفت. جمهوری اندکی اسلامی حکومت اسلامی نیست درست اما مسلمان که هستیم خیلی از همین سپاهی ها بچه های مومن و معتقدی هستند. همه همسو با کفر و شیطان جهانی دارند دروغ می گن!
    مسائل رو با هم قاطی نکن. جریان قیام فخ رو مطالعه کن. امام کاظم بهش فرمود قیام نکن ولی حسین بن علی (رهبر قیام فخ) با امامش مخالفت کرد و وقتی تصمیم به قیام گرفت امام فرمود حالا که می روی محکم برو من برای تو دعا می کنم و وقتی کشته شد امام علیه السلام از او تجلیل کرد و به او لقب شهید داد.
    نهی امام از تشکیل حکومت قبل قیام حضرت نهی مولوی نیست نهی ارشادی ست. یعنی بهتره قیام نکنید. اگر کردید اجر نیت تان را می برید ولی به جایی نمیرسید. این استنباط در جریان قیام فخ کاملا محسوس است.

    • مدیر Vlad

      درخصوص بدون اجر بودن قیام شکی نیست جدا از این ما به هیچ کسی و به هیچ دولت و کشوری اعتماد نداریم و اعتماد نخواهیم کرد .

  2. Avatar

    درباره روایتی که استناد کردی بیشتر مطالعه کن. فقیه از مجموع روایات و آیات استدلال میکنه. این برداشت سریع از یک روایت بی سوادانه ست.
    در روایتی دیگر آمده … ومن رفع راية ضلالة فصاحبها طاغوت. یعنی قیدی برای آن آمده نه هر پرچمی.
    که بحثش فصله.

    • مدیر Vlad

      من کاری به این مسائل ندارم که چه کسی چه تفسیری داره ، در احادیث امده است که کل حکومت های شرق و غرب زمین در اخرالزمان مورد لعنت خدا و مورد خشم خدا قرار میگیرند.
      هم اکنون هم نفوذی ها پدر و جد اباد مردم ایران رو 3قرن هست که در اوردن و خصوصا نفوذ جریانات صهیونیستی و فراماسونری تحت عنوان روشنفکری و نوگرایی و…
      هیچ وقت حکومتی عادل برپا نمیشود بر پایه اسلام تا زمانی که حضرت مهدی عجل الله ظهور کند.
      هرکس هم که سعی کند پیش از امام مهدی عجل الله حکومتی اسلامی را تشکیل دهد ، سرانجام با نفوذ شیاطین غربی و شرقی درگیر فساد و مشکلات فراوان میشود و شیاطین هرگز اجازه نمیدهند انسان های خوب حکومتی خوب داشته باشند.

      بنابرین جز انتظار برای ظهور ، کار دیگری از ما بر نمیاید و حکومت های شرق و غرب هم هر گلی بزنند ، روی سر خودشان زده اند .
      و ما نباید با امور سیاسی کار داشته باشیم چون بشدت خطرناک و قدرت ، فاسد کننده اخلاقیات و روح هست .
      یک نمونه ش جنگ روسیه و اوکراین. / از نظر من هیچ اهمیتی نداره کدوم جبهه پیروز بشه چون جنگی است بین دو جریان دنیا پرست که صرفا به فکر منافع خودشان و جاه طلبی هایشان اند در حالی که هیچکدام در حقیقت حتی ذره ای به مردم اهمیت نمی دهند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + هجده =

Translate »