آخرین مطالب

فراماسون ها در فضا Freemasonry

فراماسون ها از زمان آغاز به کار ناسا به نوعی در موضوعات مربوط به فضا درگیر شده اند. اگر گروهی وجود داشته باشد که بتواند کلاهبرداری بزرگی برای تقریبا کل زمین انجام دهد، ممکن است این کار از طریق فراماسون ها امکان پذیر باشد.

با اعلام اینکه فریماسون ها به ماه رفتند و پرچمشان را در ماه نصب کردند، جوامع مخفی ماسونی اعضای بسیار زیاد دیگری را جذب کردند، حال فرقی نمیکند که به ماه رفته باشند یا خیر.

تعداد فراوانی از فضانوردان ناسا، حمایت کنندگان مدل خورشید مرکزی، نیز به عنوان فراماسون ها پذیرفته شده اند. جان گلن، که دو بار سناتور ایالات متحده شده است،یکی از اولین فضانوردان مشهور ناسا و یک فریماسون است. باز آلدرین که یکی فضانوردان ناسا است که ادعا شده به ماه رفته است، حلقه ای ماسونی در دست دارد که بر آن نمادی از فریماسون ها نقش بسته است و نشان میدهد او فریماسونی از درجه ۳۳ از Montclair Lodge No. 144 در نیوجرسی می باشد.

ادگار میچل یکی دیگر از اعضای ماسونی و فضانوردان ناسا در سفر دروغین به ماه (آپولو ۱۴) از اعضای Artesta Lodge No. 29 در نیومکزیکو است.

جیمز ایروین یکی دیگر از اعضای ماسونی و فضانوردان ناسا در سفر دروغین به ماه (آپولو ۱۵) از اعضای ejon Lodge No. 104 در کلرادو اسپرینگز است.

Donn Eisele یکی دیگر از اعضای ماسونی و فضانوردان ناسا در سفر دروغین به ماه (آپولو ۷)از اعضای Luther B. Turner Lodge No. 732 در اوهایو است.

گوردودن کوپر یکی دیگر از اعضای ماسونی و فضانوردان ناسا (Mercury 9 و Gemini 5) از اعضای Carbondale Lodge No. 82 در کلرادو است.

ویرژیل گریسوم یکی دیگر از اعضای ماسونی و فضانوردان ناسا در سفر دروغین به ماه (آپولو ۱ و ۱۵) و (Mercury 5 و Gemini 3) از اعضای Mitchell Lodge No. 228 در ایندیانا است.

والتر شیرا یکی دیگر از اعضای ماسونی و فضانوردان ناسا در سفر دروغین به ماه (آپولو ۱ و ۱۵) و (Sigma 7, Gemini 6 و Mercury 8) از اعضای anaveral Lodge No. 339 در فلوریدا است.

توماس استافورد یکی دیگر از اعضای ماسونی و فضانوردان ناسا در سفر دروغین به ماه (آپولو ۱۰ و ۱۸) و (Gemini 7 و ۹) از اعضای Western Star Lodge No. 138 در اوکلاهما است.

پل ویتز تهیه کننده فیلم آمریکایی (Skylab 2) از اعضای ماسونی Lawrence Lodge No. 708 در پنسیلوانیا است.

فضانوردان ناسا Neil Armstrong, Allen Sheppard, William Pogue, Vance Brand, and Anthony England پدرانی داشتند که آن ها نیز عضوی از جوامع فریماسونری بودند. مقدار فضانوردان شناخته شده که فریماسون هستند یا خانواده های فراماسونیک دارند شگفت آور است. این فضانوردان اعضای بزرگترین و قدیمی ترین جامعه ی مخفی جهان، که به حمایت و توسعه مدل خورشید مرکزی مشغول بودند، هستند.

C. Fred Kleinknecht یکی از مدیران ناسا در طول پروژه سفر به ماه بود که بعد از مدت کوتاهی به یکی از رئیسان بزرگ شورای ماسونی درجه ۳۳ باستانی شد و مناسکی بزرگ از فریماسون هارا پذیرفت و آن را مدیریت کرد. همگی فضانوردان ناسا از فریماسون ها بودند. این اعضای انجمن مخفی و برادری همگی از طرفداران و مبلغان خورشید مرکزی هستند و این افراد از آغاز تاریخشان تا به امروز سعی در کنترل ذهن و تغییر عقیده مردم دارند. William Cooper نیز در افشاگری ای بیان کرده است که فضانوردان ناسا در حقیقت همگی فریماسون هستند.

نقدی بر آپولو های ناسا

نقدی بر آپولو های ناسا / دروغ سفر به ماه – 2022

تمامی مأموریت های ظاهری ناسا پر از نمادگرایی مخفی / ماسونی هستند که بیشترین آن را در ماموریت آپولو شاهد هستیم. اسامی مأموریت ها و فضاپیما ها تقریبا همیشه نام های خدایان باستانی یا علائم باستانی ماسونی است. آنها همیشه از اعداد رومی و هندسه پیچیده مقدس استفاده می کنند که اسرار آنها توسط ماسون ها حفظ میشود. چرا “عقاب” در ماه فرود آمد؟ عقاب ها به مدت طولانی برای نشان دادن چاکرای تاج استفاده می شده اند. بسیاری از ماموریت های ناسا از کادوسیس (caduceus)، مار ها(serpents)، عقاب ها(eagles) و سایر نمادهای معنوی برخوردار است.

یک مناسک عجیب و غریب

یک مراسم عجیب و غریب از یک نوع کاملا متفاوت، در Tranquility Base در ماه رخ داد. این مراسم از تلویزیون پخش نمی شد، زیرا این مراسم به عنوان یک مراسم مخفی به دقت ساخته شده بود که فقط توسط چشمان جوامع برادری ایلومیناتی دیده میشد. فضانورد نیل آرمسترانگ با دقت پرچم ماسونی خود را برداشت و آن را جلوی دوربین در کنار لباس فضانوردی خود نگه داشت. سپس به ناحیه تناسلی خود اشاره کرد که مرکز قدرت، یا دینامو، انرژی لوسیفرین در مراسم ماسون ها می باشد. (مطابق تصویر بالا)

باز آلدرین (فضانورد ناسا) همراه luther A Smith که با دستان خود پرچم ماسونی را گرفته اند

پرچم با علامت اسکاتلندی عرفانی، معنویت عمیق و مرموز عقاب دوقلو و همچنین گونیا و پرگار است

گونیا و پرگار از مهم ترین نماد فریماسونی است. G موجود در مرکز این نماد میتواند به هر یک از موارد زیر اشاره داشته باشد:

Goat: بز

Geometry: هندسه

Gravity: گرانش

که هرسه در رابطه با معماران آزاد (free mason) می باشند.

بز نماد اصلی ماسونی، هندسه ماسونی مرتبط با گونیا و پرگار که همراه کوپرنیک،گالیله،فیثاغورس،کپلر،نیوتون و… دیده میشود و گرانش که توسط یک فریماسون به نام آیزاک نیوتون مطرح شده است.

برنامه آپولو به ماسونها گره خورده بود؛ آنها افتخار داشتند که درگیر این موضوع باشند و از تبلیغ حقیقت در این مورد ترسی نداشتند. در نوامبر ۱۹۶۹ مجله نیویورک،یک مقاله گسترده از Kenneth S. Kleinknecht, 33°، مدیر فرماندهی و سرویس ماژول برنامه آپولو قرار داد.

در پیج ۱۳ این مقاله میخوانیم:

توجه داشته باشید که تعداد زیادی از فضانوردان، برادران ماسونی هستند: Edwin E. Aldrin, Jr.; L. Gordon Cooper, Jr.; Donn F. Eisle; Walter M. Schirra; Thomas P. Stafford; Edgar D. Mitchell, و Paul J. Weitz . قبل از مرگ غم انگیز Gus Grissom در آتش سوزی آپولو ۱ در Cape Kennedy در تاریخ ۲۷ ژانویه ۱۹۶۷، او نیز یک ماسون بود. فضانورد گوردون کوپر، در طول ا Gemini V در اوت ۱۹۶۵، همراه با او یک جواهر درجه سی و سوم و پرچم اسکاتلندی ماسونی به همراه داشت.

آیا ما می توانیم به فراماسونری و ارتباط آن با عصر مدرن شک کنیم؟

در ۲۰ ژوئیه ۱۹۶۹، ادعا شد که دو فضانورد آمریکایی در ماه ، در ناحیه ای به نام Mare Tranquilitatis یا “Sea of Ranquility” فرود آمدند. یکی از آن مردان شجاع، برادر ادوین یوجین (Buzz) آلدرین جونیور، عضو Clear Lake Lodge No. 1417, AF&AM, Seabrook در تگزاس بود. آن ها یک مناسک شیطانی در آن مکان به انجام رساندند.

ابتدا برنامه های فضایی ایالات متحده شامل پروژه مخفی OSS / CIA و عملیات Paperclip بود که دانشمندان جنگ زده موشکی نازی مانند ورنر ون براون که از آلمان به آمریکا آورده شده بودند، مسئولیت توسعه برنامه های فضایی آمریکا را بر عهده گرفتند. سپس فریمسونها مسئول آژانس فضایی تازه تاسیس شده شدند و فریب بزرگ با درگیر کردن ذهن و مغز مردم در ساینس فیکشن آغاز شد.

خدمه آپولو ۱۳. چپ به راست: جیمز لاول (James Lovell) ،توماس ماتینگلی (Thomas Mattingly) که بعدا John Swigert جایگزین او شد و در آخر فرد هایز (Fred Haise). در تصویر، در سمت چپ یک ابزار ناوبری شبیه به قطب نمای ماسون است که در سال ۱۷۹۰ در کشتی ها استفاده می شد. در وسط نماد آپولو ۱۳ است که نماد خدای خورشید است که نور را برای انسان به ارمغان آورد و در سمت راست یک اسطرلاب هندو است که در زبان سانسکریت نوشته شده است که در دوران باستان برای پیش بینی موقعیت اجرام آسمانی مورد استفاده قرار می گرفته است.

تقریبا همه چیزهایی که ناسا انجام می دهد با سحر و جادو و کیمیاگری است. علاوه بر این، هدف واقعی ناسا در ماتریکس دیگری است که از عموم مردم پنهان است. میتوان گفت که ناسا یکی از سازمان هایی است که مستقیما توسط ماسون ها اداره میشود.

هدف اصلی فریماسون ها پنهان کردن حقایقی است که سال ها در جلوی چشمان ما بوده و ما به آن ها توجهی نمی کردیم. آن ها علاقه خاصی به خدای خورشید (هلیوس) دارند که در حقیقت همان شیطان یا اهریمن است. حمایت ماسون ها از مدل خورشید مرکزی و نفرت آنان از مدل زمین مرکزی نشان دهنده این است که آن ها حقایق و اصل آفرینش را از بشریت پنهان میکنند. ماسون ها هرگز حقایق را نمیگویند (هرچند در برخی موارد اگر به نفعشان باشد برخی حقایق را بیان میکنند).

هدف شیطان از تحریف خلقت چیست ؟ + ارتباط ناسا و فرقه شیطان پرستی انتان لاوی

با استفاده ار سیستم اعداد معکوس و عدد گذاری هر کدام از حروف انگلیسی، با توجه به ناسا (سازمان ملی هوانوردی و فضایی آمریکا)، ما عدد ۶۶۶ را بدست خواهیم آورد. و بازهم میبینیم که از نماد ها و اعداد فریماسونری استفاده شده.
وایتساید پارسونز پدر موشکی ورنر ون براون پدر ناسا و والت دیزنی پدر کمپانی انیمیشن سازی دیزنی
شخصیت کارتونی دیزنی و تصویر سیاره پلوتو
جالب اینجاست که نام شخصیت دیزنی نیز پلوتو می باشد و صورت پلوتو (شخصیت کارتونی دیزنی) بر روی تصویری از سیاره پلوتو که توسط ناسا تهیه شده می باشد.
“نزدیک به یک قرن است که شرکت والت دیزنی فیلم‌ها و انیمیشن‌های مخصوص کودکان که حاوی ارزش‌ها و سبک زندگی آمریکایی هستند را تولید و منتشر می‌کند. امروزه شاید کمتر کسی بتوان یافت که با نشان شرکت والت دیزنی یا شرکت‌های تابع آن مواجه نشده باشد. زمانی که والت دیزنی در اوج قدرت و شکوفایی قرار داشت، دنیای تولیدات تلویزیونی و محصولات سرگرمی و به خصوص تبلیغات رسانه‌ای در معرض تحقیقات بحث‌‌انگیزی در روان‌شناسی قرار گرفته بود که تلاش می‌کردند مفهوم ذهن «ناخودآگاه» که به تازگی در روان‌کاوی شده بود را در قالب آزمایش‌های تجربی بررسی کنند.
در این سالها در عمده تحقیقات روان‌کاوی و روان‌شناسی از روشی موسوم به «پردازش زیرآستانه‌ای» در آزمایشگاه‌ها برای این تحقیقات استفاده می‌شد. در روش «زیرآستانه‌ای»، محرک‌های حسی به گونه‌ای به فرد ارائه می‌شدند که شدت آنها از آستانه لازم برای اینکه فرد آنها را هشیارانه ادراک کند، پایین‌تر بود. روشهای گوناگونی برای این کار وجود داشت، اما به عنوان مثال در برخی از این آزمایش‌ها، تصویری به طور سریع به فرد ارائه می‌شد که در لابه‌لای تصاویر و منظره‌های آشکار دیگر چنان پنهان شده بود که فرد تنها با دقت و تمرکز می‌توانست آنها را بازشناسی کند. به عبارت دیگر، تصویر مورد نظر به گونه‌ای ارائه می‌شد که فرد آن را در سطح هشیار ادراک نمی‌کرد، اما در ناخودآگاه ذهنش نقش می‌بست. نکته‌ای که توجه به آن لازم است این است که تلاش بر این بوده که این تصاویر و تبلیغات به گونه‌ای ارائه شوند که هر چه بیشتر، حالت پنهان و غیرقابل آشکار داشته باشند تا بتوانند بر رفتارها و هیجانات فرد نفوذ بیشتری داشته باشد. فیلم دیگری که والت دیزنی از آن برای سرنخ‌دهی جنسی به کودکان در قالب پیامهای زیرآستانه‌ای استفاده کرده، «شیرشاه» است. در یکی از صحنه‌های این فیلم، «سیمبا» قهرمان این فیلم وقتی به پایین پرتاب می‌شود، ابری از گرد و خاک بلند می‌شود. وقتی این گرد و خاک‌ها در حال ناپدید شدن هستند، لغت .S.E.X. را پدید می‌آورند. تصویر پست لحظه‌ای که این لغت تشکیل شده را نشان می‌دهد.”
آلدرین انگشتر مخصوص به ماسون درجه ۳۳ را در دست دارد:

رمز فایل، در صورت وجود :

درباره بهرام

بهرام
زمان خود را به بهتر کردن خود با مطالعه نوشته های دیگران اختصاص دهید. بنابراین شما به سادگی آنچه را بدست می آورید که دیگران سخت برای آن زحمت کشیده اند.

همچنین بررسی کنید:

هوش مصنوعی یا اجنه شیطانی ؟

هوش مصنوعی یا اجنه شیطانی ؟

چت و گفتگو با هوش مصنوعی یا چت و گفتگو با اجنه شیطانی؟ همانطور که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 12 =

Translate »