آخرین مطالب
ائیین خورشید پرستی مدرن

هدف شیطان از تحریف خلقت چیست ؟ + ارتباط ناسا و فرقه شیطان پرستی انتان لاوی

هدف شیطان از تحریف خلقت چیست ؟ + ارتباط ناسا و فرقه شیطان پرستی انتان لاوی

چرا بحث زمین تخت مهم است ؟

برای شیطان چه سودی دارد که بگوید زمین کروی است؟

چگونه بفهمیم هدف شیطان چیست ؟

زمین تخت فارسی

دروغ کرویت

همان طور که می دانید ، شیطان با هر کلام درستی و با هر نوع حقیقتی بشدت و با تمام قوا دشمنی می کند . و این سبک دشمنی کردن شیطان با علوم حقیقی و دینی خلاصه میشود در مسخره کردن و یا تلاش برای نابود کردن سوژه مورد نظر  با هر روش دیگری .

می دانید که چه چیزی مهر تاییدی بر حقانیت زمین تخت هست ؟
اگر نمی دانید کافی است  کمی تفکر کنید در خصوص متن زیر :
تنها سایت زمین تخت در ایران و جهان (که فعال باشه)در حال حاضر در دست ما هست
flatearthfarsi.ir

حالا مسئله اینجاست که در شرق و غرب عالم دیگر هیچ سایتی برای اثبات زمین تخت به صورت فعال و جدی وجود ندارد !!!
ولی با این حال در شرق و غرب صدها هزار سایت برای گروه ها و سازمان هایی که زیر دست شیاطین ضد دین و ضد علم حقیقی هستند با تمام قوا شروع کرده اند به تمسخر زمین تخت و خصوصا دین  !
اگر قصد دارید بفهمید چه جبهه ای بر حق هست ابتدا بببنید از کدوم قشر های جامعه چه دشمنانی داره ! 

عده ای کافر  و افراد وابسته به صهیونیسم بین الملل یعنی فراماسونری و ایلومیناتی اصلی ترین دشمنان این جریان مردمی و مذهبی زمین تخت  اند! چون انها می دانند زمین تخت که آموزه ای دینی هست اگر با علم و آزمایشات ثابت شود و هنگامی که مردم متوجه حقیقت بشوند ، آنگاه ، قدرت تمامی شیاطینی که در ترویج دروغ های ضد دینی نقش داشته اند سقوط میکند و دیگر کسی پای تلویزیون ها و حرف های بی ارزش و تخیلی  آن شیاطین مخالف دین نمی نشینند و به همین ترتیب تمامی حکومت هایی که بدست شیاطینی از جنس انس هست تا مرز نابودی پیش می روند و زمینه ای فراهم میشود برای ترویج اگاهی مردم و حتی ظهور منجی یعنی حضرت مهدی عجل الله و عیسی مسیح علیه السلام.


کمی فکر کنید.

هدف شیطان تحریف خلقت است !

عجیب نیست که هرکس در طول تاریخ مرتد و کافر میشد فرضیه ای را مطرح میکرد برای مخالفت با علوم دین ؟

 حالا به ایات زیر دقت کنید 

سوره نسا :

لَعَنَهُ اللهُ‌ وَ قالَ لَأَتَّخِذَنَّ مِنْ عِبادِكَ نَصيباً مَفْرُوضاً [118] وَ لَأُضِلَّنَّهُمْ وَ لَأُمَنِّيَنَّهُمْ وَ لَآمُرَنَّهُمْ فَلَيُبَتِّكُنَّ آذانَ الْأَنْعامِ وَ لَآمُرَنَّهُمْ فَلَيُغَيِّرُنَّ خَلْقَ اللهِ‌ وَ مَنْ يَتَّخِذِ الشَّيْطانَ وَلِيًّا مِنْ دُونِ اللهِ‌ فَقَدْ خَسِرَ خُسْراناً مُبيناً [119]

[همان شيطانى كه] خدا او را لعنت کرده بود گفت: ((از بندگان تو، سهم معيّنى خواهم گرفت و آن‌ها را گمراه مى‌كنم؛ و به آرزوهایی دروغین سرگرم مى‌سازم؛ و به آنان دستور مى‌دهم كه [اعمال خرافى انجام دهند، و] گوش چهار‌پايان را بشكافند، و در خلقت تغييرات و تحریفات اعمال کنند )) ؛ پس  هركس، شيطان را به‌جاى خدا ولىّ خود برگزيند، زيان آشكارى كرده است.

تمام کشور ها تحت سلطه شیاطینی از جنس انس و جن هستند وهدف شیطان نیز تحریف خلقت و تحریف امر خداست !  :

 امام صادق علیه السلام در تفسیر «آل عمران/١٤٠» فرمود: از زمانی که پروردگار، حضرت آدم علیه السلام را آفرید هم زمان دو دولت ایجاد گردید: یکی دولت و حکومت خداوند و دیگری دولت و حکومت ابلیس؛
پرسیدند که پس دولت خداوند کجاست و چه شده؟! ، امام فرمود : آگاه باشید که (=پس از حکومت پیامبر و امام علی علیه السلام) هیچ کس دیگری صاحب دولت خداوند در زمین نیست مگر یک قیام کننده. ( که حضرت امام مهدی عجل الله خواهد بود)

  • تفسیر عیاشی، ج۲، ص۱۴۵
الصّادق (علیه السلام)- عَنْ أَبِی عَبْدِ اللَّهِ (علیه السلام) فِی قَوْلِ اللَّهِ عَزَّوَجَلَّ وَ اللَّیْلِ إِذا یَغْشی قَالَ دَوْلَهًُْ إِبْلِیسَ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَهًِْ وَ هُوَ یَوْمُ قِیَامِ الْقَائِم (عجل الله تعالی فرجه الشریف).

حضرت امام صادق (علیه السلام) درباره آیه‌: وَ اللَّیْلِ إِذا یَغْشی؛ فرمود:
آن ایه درمورد نابودی دولت ابلیس است که تا روز قیامت خواهد بود و آن روز در زمان قیام قائم عجل الله هست

  • بحارالأنوار، ج۲۴، ص۳۹۸/ تأویل الآیات الظاهرهًْ، ص۷۸۰/ البرهان
الباقر (علیه السلام)- عَنْ مُحَمَّدِ‌بْنِ‌مُسْلِمٍ قَالَ: سَأَلْتُ أَبَا جَعْفَرٍ (علیه السلام) عَنْ قَوْلِ اللَّه … وَ النَّهارِ إِذا تَجَلَّی‌قَالَ النَّهَارُ هُوَ الْقَائِمُ مِنَّا أَهْلَ الْبَیْتِ (علیهم السلام) إِذَا قَامَ غَلَبَ دَوْلَهًَْ الْبَاطِلِ وَ الْقُرْآنُ ضَرَبَ فِیهِ الْأَمْثَالَ لِلنَّاسِ وَ خَاطَبَ نَبِیَّهُ ص بِهِ وَ نَحْنُ فَلَیْسَ یَعْلَمُهُ غَیْرُنَا.

امام باقر (علیه السلام)- محمّدبن‌مسلم گوید: وَ النَّهارِ إِذا تَجَلَّی؛ منظور از نهار، قائم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) از ما اهل‌بیت (علیهم السلام) است. وقتی قیام کند، بر دولت‌های باطل سراسر زمین (در خدمت شیطان اند) پیروز می‌شود و تمامی آنان را شکست می دهد.
قرآن برای مردم مثال می‌زند و خطاب به پیامبر (صلی الله علیه و آله) و ما است و  معنی و تفسیر آن را  کسی جز ما (معصومین) نمی‌دانند.

  •  بحارالأنوار، ج۲۴، ص۷۱/ بحارالأنوار، ج۲۴، ص۳۹۸ و تأویل الآیات الظاهرهًْ، ص۷۸۰، «منا اهل البیت (» محذوف و «غلب … غیرنا» محذوف/ القمی، ج۲، ص۴۲۵

همه نوع اشخاص در زمین  چه خوب یا بد باشند در نظر مردم شرق و غرب به حکومت می‌رسند تا بی فایده بودن تلاش های افراد غیرمعصوم اثبات شود:

 عنْ هِشَامِ بْنِ سَالِمٍ عَنْ أَبِی عَبْدِ اللَّهِ علیه السلام أَنَّهُ قَالَ مَا یَکُونُ هَذَا الْأَمْرُ حَتَّی لَا یَبْقَی صِنْفٌ مِنَ النَّاسِ إِلَّا قَدْ وُلُّوا عَلَی النَّاسِ حَتَّی لَا یَقُولَ قَائِلٌ إِنَّا لَوْ وُلِّینَا لَعَدَلْنَا ثُمَّ یَقُومُ الْقَائِمُ بِالْحَقِّ وَ الْعَدْلِ.

  هشام بن سالم گوید: امام صادق صلوات الله علیه فرمود: قیامِ قائم ما اتفاق نمی‌افتد تا اینکه هیچ صنفی از مردم باقی نماند مگر اینکه که بر [سایر] مردم (در سراسر زمین) حکومت کند، تا کسی نگوید: اگر ما هم به حکومت می‌رسیدیم، عدالت را اجرا می‌کردیم. پس از آن، قائم (علیه السلام) به حقّ و عدالت قیام خواهد کرد.
الغیبة للنعمانی، ص۲۸۲

— — —

يَعِدُهُمْ وَ يُمَنِّيهِمْ وَ ما يَعِدُهُمُ الشَّيْطانُ إِلاَّ غُرُوراً [120 نسا]

شيطان به آن‌ها وعده‌ها [ى دروغين] مى‌دهد؛ و به آرزوها، سرگرم مى‌سازد؛ در‌حالى‌كه جز فريب و نيرنگ، به آن‌ها  وعده نمى‌دهد.

{فریب شیطان  ، حرف ها وعده هایی است که هرگز به آن عمل نمی کند}

أُولئِكَ مَأْواهُمْ جَهَنَّمُ وَ لا يَجِدُونَ عَنْها مَحيصاً [121نسا]

آن‌ها (پيروان شيطان که ساده لوح بودند و فریب شیطان را خورده اند) جايگاهشان جهنّم است؛ و هيچ راه فرارى از آن ندارند.

الصّادق (علیه السلام)- عَنْ یُونُسَ عَنْ بَعْضِ أَصْحَابِهِ عَنْ أَبِی عَبْدِ اللَّهِ (علیه السلام) فِی قَوْلِ اللَّهِ وَ لَآمُرَنَّهُمْ فَلَیُغَیِّرُنَّ خَلْقَ اللهِ قَالَ أَمْرَ اللَّهِ بِمَا أَمَرَ بِهِ.

امام صادق (علیه السلام)- یونس از یکی از یارانش از امام صادق (علیه السلام) روایت کرده که ایشان درباره‌ی آیه: وَ لآمُرَنَّهُمْ فَلَیُغَیِّرُنَّ خَلْقَ اللهِ وَ مَن یَتَّخِذِ الشَّیْطَانَ وَلِیًّا مِّن دُونِ اللهِ فَقَدْ خَسِرَ خُسْرَانًا مُّبِینًا. فرمود: «منظور از تغییر خلقت خدا، تغییر امر خداست با امری که [شیطان] صادر می‌کند».

تفسیر اهل بیت علیهم السلام ج۳، ص۴۴۲ بحارالأنوار، ج۶۰، ص۲۱۹/ العیاشی، ج۱، ص۲۷۶/ البرهان

الصّادق (علیه السلام)- عَنْ عَلِیِّ بْنِ رِئَابٍ قَالَ قَالَ لِی أَبُو عَبْدِ اللَّهِ (علیه السلام) نَحْنُ وَ اللَّهِ الَّذِینَ أَمَرَ اللَّهُ الْعِبَادَ بِطَاعَتِهِمْ فَمَنْ شَاءَ فَلْیَأْخُذْ هُنَا وَ مَنْ شَاءَ فَلْیَأْخُذْ هُنَا وَ لَا یَجِدُونَ عَنَّا وَ اللَّهِ مَحِیصاً ثُمَّ قَالَ نَحْنُ وَ اللَّهِ السَّبِیلُ الَّذِی أَمَرَکُمُ اللَّهُ بِاتِّبَاعِهِ وَ نَحْنُ وَ اللَّهِ الصِّرَاطُ الْمُسْتَقِیمُ.

امام صادق (علیه السلام)- علیّ‌بن‌رئاب گوید: امام صادق (علیه السلام) به من فرمود: «به خدا قسم ماییم که خداوند مردم را به اطاعت ما ملتزم نموده هرکس می‌خواهد از هر طرف برود هیچ راه فراری از آن ندارند. به خدا قسم ما همان راهی هستیم که باید از آن پیروی کنید، به خدا سوگند! ما صراط مستقیم هستیم».

تفسیر اهل بیت علیهم السلام ج۳، ص۴۴۴ بحارالأنوار، ج۲۴، ص۱۴

 

سوره نساء
وَ الَّذِينَ ءَامَنُواْ وَ عَمِلُواْ الصَّالِحَاتِ سَنُدْخِلُهُمْ جَنَّاتٍ تَجرِى مِن تحْتِهَا الْأَنْهَارُ خَلِدِينَ فِيهَا أَبَدًا وَعْدَ اللهِ حَقًّا وَ مَنْ أَصْدَقُ مِنَ اللهِ قِيلا [122]و كسانى كه ايمان آورده‌اند(به ایات الهی و پیامبر و خاندان پاکش) و كارهاى شايسته انجام داده‌اند، به‌زودى آنان را در باغ‌هاى بهشتى وارد مى‌كنيم كه نهرها از پاى درختانش جارى است؛ جاودانه در آن خواهند بود. خداوند وعده‌ی حقّى داده است و كيست كه در گفتار و وعده‌هايش، از خدا راستگوتر باشد؟!


مهم:

توجه کنید که یکی از دلایل مطرح کردن فرضیه کرویت و خورشید پرستی مدرن(خورشید مرکزی) و تحریف شیوه خلقت و پدیداری جهان یعنی روی کار اوردن فرضیه بیگ بنگ نیز برای این است که بگویند خدایی وجود ندارد و جهان بدون دخالت پروردگار پدید امده هست بر اثر یک حادثه و انفجار و تکامل و… تا با این روش مردم ایه قرانی زیر را فراموش کنند

وَ لِلهِ مَا فىِ السَّمَاوَاتِ وَ مَا فىِ الْأَرْضِ وَ كَانَ اللهُ بِكلُ‌ِّ شيَ‌ْءٍ محِيطًا [ نسا 126]
آنچه در بین آسمان‌ها و زمين است، از آن خداست؛ و خداوند به هر چيزى احاطه و تسلط دارد.

شیطان با ایات الهی دشمنی دارد زیرا کتاب مقدس قرآن به مردم هشدار میدهد که اگر از شیطان پیروی کنید او شمارا فریب میدهد وبه وعده هایش عمل نمی کند و بین شما اختلاف می اندازد و این شیطان  شما را منحرف میکند تا خودش حکومت کند و او زمین را بدست شما به جهنم تبدیل میکند و اخرتتان را نیز نابود و به جهنم تبدیل میکند وبه همین دلیل است که باید از فریب های شیطان دوری کنید و همچنین به همین دلیل است که باید از اموزه های دینی استفاده کنید برای داشتن زندگی سالم و همراه با ارامش و صلح و امنیت.

 


شیطان پرستی

چرا در غرب و شرق  امار خود کشی و فساد و فحشا و… زیاد است ؟

پاسخ 1: زیرا مردم را از معنویات و آیات الهی که غذای روح است دور کرده اند با استفاده از تلویزیون ها و برنامه های شیطانی که در این برنامه های انحرافی به مردم گفته اند زمین کروی است و برای اثباتش چیزی جز تصاویری جعلی و انیمیشنی و گرافیکی ارائه نکرده اند  و  به همین شیوه گفته اند که خدایی وجود ندارد و شما از نسل و ادم و حوا نیستید، بلکه حاصل تکامل و میمونزاده هستید و زمانی کرم و انگل و ماهی هایی درون دریا ها بوده اید که تکامل یافته اید و…

همچنین انها میگویند : چون در این جهان تخیلی که به زور در ذهن هایتان تزریق کرده ایم خدایی وجود ندارد در نتیجه ما میتوانیم هر کاری که بخواهیم انجام دهیم و مرگ به معنای نابودی است و جهانی پس از مرگ برای پاسخگویی برای اعمال وجود ندارد و…
بطور خلاصه غربی ها با دروغ هایی متعددی دارند به شعور مردم توهین میکنند هرچند که  در بین مردم {اکثرهم لایعقلون}

 

پاسخ 2 : مردم بسیاری فکر میکنند در فضایی عظیم در جایی بی ارزش و در یک نقظه کوچک و بی ارزش زندگی می کنند و چون تصور میکنند که خدایی نیست ، در نتیجه گمان میکنند این زندگی ناچیز و بی ارزش است برای همین یا شیوه ای بشدت دیوانه وار به فساد و فحشا و…. روی میاورند ، ویا اینکه بشدت پوچ گرا می شوند و دچار اختلالات روانی و بیماری های روحی می شوند و حتی به فکر خودکشی و… می افتند.

 

 

حال سوال شما این است که اگر مردم به حقیقت زمین تخت پی ببرند چه تغییری در زندگی انها حاصل میشود ؟

پاسخ 1 :

سوره بقره

هُوَ الَّذي خَلَقَ لَكُمْ ما فِي الْأَرْضِ جَميعاً ثُمَّ اسْتَوى إِلَى السَّماءِ فَسَوَّاهُنَّ سَبْعَ سَماواتٍ وَ هُوَ بِكُلِّ شَيْ‌ءٍ عَليمٌ [29]

او كسى است كه همه‌ي آنچه را در زمين وجود دارد را براى شما انسانها  آفريد؛ سپس به افرینش آسمان پرداخت؛ و آنها را به صورت هفت آسمان مرتّب نمود؛ و او به هر چيزى دانا است.

وَ إِذْ قَالَ رَبُّكَ لِلْمَلَئكَةِ إِنىّ‌ِ جَاعِلٌ فىِ الْأَرْضِ خَلِيفَةً قَالُواْ أَ تجَعَلُ فِيهَا مَن يُفْسِدُ فِيهَا وَ يَسْفِكُ الدِّمَاءَ وَ نحَنُ نُسَبِّحُ بحِمْدِكَ وَ نُقَدِّسُ لَكَ قَالَ إِنىّ‌ِ أَعْلَمُ مَا لَا تَعْلَمُونَ [30]

[به يادآور] هنگامى را كه پروردگارت به فرشتگان فرمود: «من بر روى زمين، جانشينى (نماينده‌اى) قرار خواهم‌داد». فرشتگان گفتند: «[پروردگارا!] آيا كسى را در آن قرار مى‌دهى كه فساد و خونريزى كند؟! حال آنكه ما تسبيح و حمد تو را به جا مى‌آوريم، و تو را تقديس مى‌كنيم [و براى جانشينى شايسته‌تريم]». فرمود: «من حقايقى را مى‌دانم كه شما نمى‌دانيد».

أمیرالمؤمنین (علیه السلام)- فِی نَهجِ البَلَاغَهًْ: فَلَمَّا مَهَدَ أَرْضَهُ وَ أَنْفَذَ أَمْرَهُ اخْتَارَ آدَمَ (علیه السلام) خِیرَهًًْ مِنْ خَلْقِهِ وَ جَعَلَهُ أَوَّلَ جِبِلَّتِه.

امام علی (علیه السلام) در نهج‌البلاغه آمده است: زمانی‌که خداوند زمینش را گستراند و امرش را نافذ و جاری کرد، آدم (علیه السلام) را به عنوان برترین مخلوق برگزید و او را اوّلین خلقت خویش قرارداد.

تفسیر اهل بیت علیهم السلام ج۱، ص۲۲۲

 نورالثقلین/ بحارالأنوار، ج۵۴، ص۱۱۲

 

شعر : ابر و باد و مه و خورشید و فلک در کارند تا تو نانی بدست اوری و نان به غفلت نخوری

 

این جهان افریده شده صرفا برای انسان ، تا در نهایت انسان نیز به عبادت و پرستش خدا بپردازد

 الَّذي جَعَلَ لَكُمُ الْأَرْضَ فِراشاً وَ السَّماءَ بِناءً وَ أَنْزَلَ مِنَ السَّماءِ ماءً فَأَخْرَجَ بِهِ مِنَ الثَّمَراتِ رِزْقاً لَكُمْ فَلا تَجْعَلُوا لِلهِ أَنْداداً وَ أَنْتُمْ تَعْلَمُونَ [22بقره]

خدا کسی است كه برایتان زمين را فرش کرد و سقف آسمان را بنا کرد ؛ و از آسمان آبى فرو فرستاد؛ و به‌وسيله‌ی آن، ميوه‌ها‌ [و انواع محصولات] را براى روزى شما روياند. بنابراين براى خدا همتايانى قرار ندهيد؛ در حالى‌كه مى‌دانيد [هيچ يك از آنها، نه شما را آفريده و نه روزى مى دهند].

مدل زمین تخت اسلامی

اگر توجه کرده باشید خدا انسان را در مرکز عالم و در مرکز توجه خویش افریده و انسان را اشرف مخلوقات قرار داده و در تمامی شرایط درحال ثبت اعمال خوب و بد بندگانش هست و چیزی که شیطان دقیقا از ان بیزار هست همین طرز تفکری هست که باعث افتخار بشر بشود.

هنگامی شیطان از درگاه الهی بیرون انداخته شد و مورد لعنت خدا قرار گرفت در همان زمان سوگند یاد کرد که با تمام نیرویی که دارد بر علیه انسان فعالیت کند و همه را به گمراهی بیافکند  زیرا به مقام انسان حسادت میکرد و این مقام انسان همان اشرفیت مخلوقات بودن  فرزندان ادم علیه السلام  است و به همین ترتیب ، کاملا طبیعی است که شیطان بگوید زمین کروی هست و حاصل انفجاری عظیم است و شما در وسط فضایی بی نهایت وسیع مانند یک عدد شن در شن زار هستید  و در بین کهکشان ها و سیارات و ستارگان و شما یک موجودی ناچیزید که  بود و نبودتون مهم نیست و حاصل تکامل میلیون ها ساله انگل ها وکرم ها و ماهی ها و میمون ها هستید.

دروغ تکامل

همینطور که می بینید هدف شیطان تحقیر انسان و به ضلالت و گمراهی انداختنش هست غرب(شیطان بزرگ) هدفش تبدیل انسان ها به موجوداتی کمراه نر از چهارپایان هست تا دیگر نتوان بشر را اشرف مخلوقات نامید زیرا که هدف شیطان صرفا به نابود کردن مقام انسانیت ختم نمی شود بلکه مهمترین هدف او این است که فرزندان ادم از حیوانات و جانوران بی عقل نیز بدتر شوند و به همین دلیل هم  شیاطین در تلاش  اند تا زندگی انسان فقط با توجه به مادیات و لذت های گذر و… گره بخورد و بشر ذات اصلی خویش را فراموش کند و دیگر نتواند از نظر روحی و روانی و با معنویات و استفاده از علوم دینی پیشرفت کند.

https://flatearthfarsi.ir/all/blog/1961/تیله-ابی-2002-و-نمادهای-شیطان-پرستی-ناسا/

 

در ادامه باید بگوییم خورشید مرکزی صرفا یک آئین انحرافی هست که بارها و بارها با ازمایشات و… نقض شده ولی رسانه های غربی و شرقی  حتی داخلی که غرب پرستند ، هرکاری می کنند تا نتایج مهم زمین تخت را کم اهمیت جلوه دهند ، اما انها صرفا دارند با علم حقیقی و اموزه های دینی و احادیث مخالفت میکنند و این مخالفت انها با حقیقت نمایانگر این هست دنبال حقیقت نیستند بلکه دنبال سرپوش گذاشتن روی حقایق هستند و دنبال این هستند که مغز های مردم را با  توهمات غربی ها پرکنند و طوری رفتار می کنند مه انگار سر های مردم سطل زباله هست که هرچیزی در انداخته شود.

مستند توهم کرویت


دو ایه قرانی در خصوص خطرناک بودن  گمراهی مردم و تبدیل شدن انسان به گمراه تر از چهارپایان :

اعراف :
وَلَقَدْ ذَرَأْنَا لِجَهَنَّمَ كَثِيرًا مِنَ الْجِنِّ وَالْإِنْسِ ۖ لَهُمْ قُلُوبٌ لَا يَفْقَهُونَ بِهَا وَلَهُمْ أَعْيُنٌ لَا يُبْصِرُونَ بِهَا وَلَهُمْ آذَانٌ لَا يَسْمَعُونَ بِهَا ۚ أُولَٰئِكَ كَالْأَنْعَامِ بَلْ هُمْ أَضَلُّ ۚ أُولَٰئِكَ هُمُ الْغَافِلُونَ 179
و در حقيقت، بسيارى از جنّيان و آدميان را براى جهنم آفريده‌ايم. [چرا كه‌] دلهايى دارند كه با آن [حقايق را] دريافت نمى‌كنند، و چشمانى دارند كه با آنها نمى‌بينند، و گوشهايى دارند كه با آنها نمى‌شنوند. آنان همانند چهارپایان بلكه گمراه‌ ترند. [آرى،] آنها همان غافل‌ماندگانند.

الانفال :
إِنَّ شَرَّ الدَّوَابِّ عِنْدَ اللَّهِ الصُّمُّ الْبُكْمُ الَّذِينَ لَا يَعْقِلُونَ 22
بدترین جانوران نزد خدا کسانی هستند که (از شنیدن و گفتن حرف حق) کر و لالند درحالی که هیچ از عقل استفاده نمی‌کنند.

در زبان انگلیسی ، کلمه Sheeple ترکیب Sheep و People است؛ و به کسانی اطلاق میشود که از نظر ذهنی در حد گوسفند هستند و هرچه از تلویزیون و رسانه های زیر دست صهیونیسم بین الملل می شنوند را باور می کنند بدون انجام دادن ذره ای تحقیق  و Sheeple مصداق اشکاری هستند برای رساندن مفهوم ایات قرآنی فوق تنها در یک کلمه .

ﺍﺯ ﺑﺮﺗﺮﺍﻧﺪ ﺭﺍﺳﻞ ﭘﺮﺳﯿﺪﻧﺪ؛
ﭼﺮﺍ ﯾﮏ ﺁﺩﻡ  ﻣﺘﻌﺼﺐ ﻣﯽ ﺗﺮﺳﺪ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ  باورهایش  ﺷﮏ ﮐﻨﺪ ﻭ ﺭﺍﻫﺶ ﺭﺍ ﺍﺻﻼﺡ ﮐﻨﺪ ؟
ﺑﺮﺗﺮﺍﻧﺪ ﺭﺍﺳﻞ ﺟﻮﺍﺏ ﻣﯿﺪﻫﺪ؛ ﭼﻮﻥ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺑﺎ ﺧﻮﺩش ﻓﮑﺮ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ ، ﭼگونه ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﻢ ﺑﻪ ﺗﺎﻭﻟﻬﺎﯼ ﮐﻒ ﭘﺎﯾﻢ ﺑﮕﻮﯾﻢ ﺗﻤﺎﻡ ﻣﺴﯿﺮﯼ ﺭﺍ ﮐﻪ ﺁﻣﺪﻩﺍﻡ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺑﻮﺩﻩ ﺍﺳﺖ ؟
ﺍﯾﻦ ﯾﮏ ﻣﺼﯿﺒﺖ ﺑﺰﺭﮒ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺍﮐﺜﺮ ﺁﺩﻡ ﻫﺎﯼ ﺍﻣﺮﻭﺯﯼ ﮔﺮﻓﺘﺎﺭﺵ ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ یعنی  ترس از  تغییر  !


مطلبی مهم :

گفتگوهای حضرت عیسی (علیه السلام) با ابلیس

خلاصه مرتبط مقاله :

درخواست شیطان

عیسی بر فراز کوهی به نام اریحا بود، که با ابلیس مواجه شد. ابلیس گفت؛ای عیسی ،  همان گونه که بیماران را شفا می دهی، مردگان را زنده کن و یا خود را از بالای این کوه پایین بیانداز! (تا ببینم ایا زنده خواهی ماند یا خیر ) .

عیسی در پاسخ  فرمود؛ در شفای بیماران و زنده شدن مردگان من از خداوند اذن داشتم. اما در این مورد خاص اجازه چنین کاری ندارم.

بنده (مخلوق) هیچ گاه در چنین مواردی (خالق خود یعنی )خدا را نمی آزماید.

آن گاه شیطان از عیسی پرسید: آیا خدای تو قادر است دنیا (زمین) را داخل یک تخم مرغ جای بدهد؟ (یعنی ایا امکان داشت خداوند زمین را کروی می آفرید؟)

حضرت عیسی علیه السلام پاسخ داد؛ پروردگار من از هیچ کاری عاجز نیست، اما چیزی که تو می خواهی عاقلانه نیست. (= کروی بودن زمین عاقلانه نیست = زمین تخت است نه کروی)

(2)2 – داستان پیامبران، اکبری، ص 239 و 240.


پاسخی دیگر برای این پرسش که چرا در خصوص شکل زمین دروغ میگویند:

💠1- انکار خدا و ادیان:
امروزه در جهان فرقه های مختلف و درواقع نوعی طرز فکر به نام آتئیست و یا خداناباوران شکل گرفته اند که مخالف خدا و ادیان الهی هستند و اکثر ادعا آنان قوانین حاکم بر کیهان برای تصادفی به وجود آمدن است! این داستانی خرافی و تخیلی در علم است که حتی شواهدی ابتدایی برای اثبات آن وجود ندارد اما چون دولت ها و سازمان های به ظاهر معتبر و معروف این مطالب را منتشر میکنند مورد قبول همگان شده است! امروزه هرچند دیگر بیگ بنگ را آغاز گر جهان نمیدانند اما بیگ بنگ شروع بی خدایی است! جهانی که پایه و اساس آن قوانین فرضی فیزیک است! اما ادیان الهی و کتب مقدس سال ها پیش به حقیقت گیتی که مسطح بودن زمین است اشاره کرده اند و چون ادیان حقیقت را بیان میکنند آن ها نخواهند گذاشت مردم به حقیقت ادیان پی ببرند و همین موضوع است که به ایجاد تفکر آتئیست کمک زیادی میکند.

💠 2- بودجه های کلان:
امروزه سازمان های فضایی در سراسر جهان روزانه میلیارد ها دلار بودجه از دولت هایشان میگیرند و سر آخر چه تحویل ما میدهند؟ تصاویر گرافیکی و ماموریت های فضایی ای که هیچ گاه ندیدیم! فرستادن چند موشک سوخت جامد که در آسمان میسوزند و یا استفاده از هولوگرام هفت بعدی برای نشان دادن دنیای مجازی در دنیای حقیقی هزینه کمی دارد! آن ها به بهانه ماموریت های فضایی و تلاش برای پیشرفت بشریت پول ها و بودجه های زیادی میگیرند به عنوان مثال برای سفر به ماه ناسا سی میلیارد دلار بودجه گرفت!! و با فیلم برداری در یک استادیو در هالیوود و سفینه ای مقوایی و کاغذی که با آلومینیوم پوشیده شده بود ماموریت های آپولو را خلق کردند. این پول ها مطمئنا صرف پروژه هایی مانند #بلو_بیم  میشود! همچنین باید بدانید که ناسا دارای بزرگترین دستگاه تغییر آب و هوا و تولید ابر است و خدا میداند چه برنامه هایی برای آینده بشریت دارند

💠 3- انرژی نامحدود:
در دنیای امروز ما برای هرچیزی باید پول پرداخت کنید! یکی از این موارد برق است! وسایل برقی و سیستم های برق رسانی بر اساس انرژی و برق محدود تنظیم شده اند و مردم در سراسر جهان باید برای داشتن برق پول پرداخت کنند اما نیکولا تسلا سال ها قبل به حقیقت وجود گنبد آسمان پی برده بود و اعتقاد داشت انرژی الکتریکی در همه جا وجود دارد و هرگز تمام نمیشود! تسلا برج واردنکلیف را ساخت و توانست انرژی الکتریکی را بدون سیم انتقال دهد و البته انرژی الکتریکی ای که تسلا به آن دست پیدا کرده بود برای انسان بی ضرر بود و البته کاملا رایگان بود و اگر این پروژه تسلا عملی میشد دیگری دولت ها و سازمان های در پشت پرده سود نمیکردند برای همین موضوع پروژه انرژی رایگان تسلا کاملا باطل شد و از بین رفت تا با روی کار آمدن انرژی محدود بتوانند سود کنند!

💠 4- کنترل ذهن مردم:
یکی از دلایل دیگری که برای این بیان میشود که چرا درباره شکل زمین دروغ میگویند موضوع تکامل دروغ هاست!
آن ها از چند قرن پیش یک مسیر تکاملی از دروغ ایجاد کردند که کم کم رشد کرد! کرویت زمین یکی از دروغ های گفته شده است! پایه و اساس تمدن و علم امروزی بر دروغ است! دانشمندانی که در اختیار دولت ها هستند و پول میگیرند تا مطالبی را عنوان کنند و به اثبات فرضی برسانند به عنوان مثال در کتاب نیروی بی کران از آنتونی رابینز، او بیان میکند که دانشمندان علم زیست شناسی ای که او با آن ها گفتگو کرده اعلام کرده اند که پول گرفته اند تا دروغ هایی را به عنوان حقیقت بیان کنند!
هر مطلبی که در عنوان آن نام دانشمندی ذکر شده است را باور نکنید! آن ها از کودکی به شما یاد میدهند یک پدیده فقط به این دلیل اتفاق می افتد و چون شما از کودکی با این تفکر بزرگ شده اید و به مدرسه و دانشگاه رفته اید خود به خود این دروغ برای شما تبدیل به حقیقت میشود و آن را باور میکنید و این کنترل ذهن است.


پرسش :
💠اگر کرویت نقض بشه و ثابت بشه زمین مسطح هست ، چه فایده ای داره ؟

پاسخی سه گانه :

💠 1 : با اثبات زمین مسطح ، وجود خالق یعنی الله به سادگی اثبات میشه و در نتیجه بساط آتئیست ها جمع میشه و باید برن غاز بچرونن😂

💠 2 : با اثبات مسطحیت زمین ، حقانیت علوم اهل بیت علیهم السلام و سطح دانش بسیار بالای آنها برای همه مردم خصوصا سنی ها و یهودیان و مسیحیان آشکار میشه و این افراد چاره ای ندارن جز پیوستن به حقیقت اسلام یعنی تشیع✅

💠 3 : اثبات زمین تخت ، در حوزه سیاست هم کم و بیش به نفع کشور و حکومت ایران هست و با اثبات زمین تخت کشور ما به قطب نجومی (اسلامی) تبدیل میشه و همچنین از این طریق بیش از همه دولت ایران سود میبره ، زیرا اعتبار تمامی کشور های غرب وحشی نابود میشه و مردم غرب از سیستم کفر محوری مجددا بسوی دین محوری حرکت میکنن و در عین حال مردم با پی بردن به حقیقت زمین تخت ، در هر لحظه خدارا شاهد بر اعمال و حاضر و ناظر میدانند و دیگر جرئت نمیکنند که در عالمی که در محضر خداست ، معصیت کنند و یا به اعمال شیطانی بپردازند.


 

نماد های شیطان پرستی در ناسا و کشور های غرب وحشی:

ناسا و شیطان پرستی
https://fa.wikipedia.org/wiki/بافومه

ناسا ، سازمانی است برای  پرستش ابلیس و دشمنی با خدا !

ناسا

ناسا

همه کارمندان ملعون ناسا از فرزندان و یاران دجال و ابلیس لعنت الله علیه  اند و لعنت خدا بر همه حامیان غرب پرستانی که چشم و گوششان کر و کور هست در حالی که اگاهانه یا نا اگاهانه عاشق باران ابلیس شده اند !

اشاره به شاخ های ابلیس یا همان بافومت :

سازمان شیطان پرستی ناسا

نماد بافومت در کلیسای شیطان پرستی ، نمادی که توسط آنتان لاوی (لعنت الله علیه)موسس این فرقه شیطان پرستی بین مردم جهان رواج داده شد

غرب وحشی

علائم و نمادهای فراماسونری

فراماسونری در ناسا

لوگوی شیطان پرستی آرتمیس به سبک گونیا و پرگار فراماسونری / و لباس فضانوردی مشابه تک چشم دجال

غرب وحشی سرزمین شیطان پرستان هست و  آمریکا کشوری با عنوان شیطان اعظم ،  سردسته کل شیاطین و شیطان پرستان هست!

کلیسای شیطان
عکسی دیگر از انتان لاوی لعنت الله علیه موسس کلیسای شیطان

 

ناسا   شیطان هست ! علوم غربی دروغ های شیطانی است ! کسانی که به علوم غربی معتقدند در طرفداری از شیطان عمل میکنند ! کره زمین دروغی است که ابلیس آن را رواج داده است !

ایلان ماسک شیطان پرست
و این هم عکسی از ایلان ماسک کافر و شیطان پرست 
ناسا دشمن خداست
بازیگران هالیوودی و استخرنوردان ناسا در استودیوی جعلی به نام iss

و مجددا یادی کنیم از دروغی متوهمانه به نام کرویت زمین که در کشور های غرب وحشی با هزار دروغ و فریب در رسانه ها منتشر میشود و مردم حتی مذهبی را گمراه میکنند در حالی که همه کار های دروغین آنها در استودیو های هالیوودی و کمپانی های انیمیشن سازی ساخته و منتشر میشود.

تیله آبی 2002 و نمادهای شیطان پرستی ناسا

 

شیطان پرستان حتی مذهبی ها را هم ساده لوح فرضه کرده اند و انهارا فریب داده اند !

شیطان پرستی

 

حتی برخی از کشیش ها هم به نماد شاخ شیطان وسایر علامت های شیطان پرستی خصوصا 666  اشاره میکنند ! در حالی که در انجیل یوحنا چنین آمده است که 666 عدد دجال ضد مسیح است !!! انجیل و قرآن و اهل بیت پیامبر علیهم السلام همگی از هزار و دوهزار سال قبل هشدار داده بودند ! ولی چه کسی این هشدار هارا جدی گرفته هست؟ آیا همچنان خودتان را به خواب میزنید ؟  به نظرتان وقت بیدار شدن نرسیده است ؟


مهر ابلیس / sigil of Lucifer

 


الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ وَالْعَنْ و اهلک أعْداءَهُم أجْمَعِینَ


متن آهنگ سریال احضار(شبکه یک) :

🔸🔸🔸🔷🔶🔹🔹🔹

ای دل چه اندیشیده‌ای در عذر آن تقصیرها
زان سوی او چندان وفا زین سوی تو چندین جفا
از بد پشیمان میشوی الله گویان میشوی
آن دم تو را او میکشد تا وارهاند مر تو را
این سو کشان سوی خوشان وان سو کشان با ناخوشان
یا بگذرد یا بشکند کشتی در این گرداب ها
چندان دعا کن در نهان چندان بنال اندر شبان
کز گنبد هفت آسمان در گوش تو آید صدا

🔸🔸🔸🔷🔶🔹🔹🔹

گنبد هفت آسمان


ادامه مطلب :

چرا درمورد شکل زمین دروغ میگویند؟ + بقیه الله نابودگر دروغ ها است

لینک مستقیم :
مستندات ویدیویی و اثبات های زمین تخت
با آزمایشات و علوم تجربی و مشاهدات 

درباره مدیر Vlad

مدیر Vlad
ولاد {مدیر تولید محتوای مذهبی در رسانه زمین تخت پارسی} - عکاس ،گرافیست و تدوینگر - محقق ، مستندساز - مدرس رایانه و نرم افزار های adobe (در فضای مجازی)

همچنین بررسی کنید:

پایستگی انرژی

پایستگی انرژی

یک جسم در اطراف یک سیاره در تعادل بین دو نیرو قرار دارد: نیروی گریز …

18 دیدگاه

  1. Avatar

    دوست عزیز آمریکا که همان نماد غرب هست یکی از مذهبی ترین کشورهای دنیاست یعنی چند کشور که آمار جرم جنایت ادم کشی و فساد سیستماتیک در آنها بشدت بالا هست و جهان را دچار هرج و مرج کردن یکی ایران هست یکی آمریکا و یکی اسرائیل و جرج بوش به اسم مسیح به کشورهای اسلامی حمله کرد بهتره که بدونی مذهب میتونه خیلی بدتر از ان چیزی باشه که به شما فهموندن. به کشورهای حوزه ی اسکاندیناوی نگاه کن اصلا قید مذهب زدن جزو شادترین و مرفه ترین کشورها هستند اما مذهبی ها همشون به نوعی دیوانه شدن و انواع اقسام بیماری روانی از انارشیزم و هزار بیماری دیگر دارن و همه اینها نتیجه کج فهمی از خود مذهب هست برو دعا کن در همان غرب مردم نخواهند بیش از حد مذهبی بشوند چون بعدش احتمالا باید منتظر بدترین اتفاقها باشی

    • مدیر Vlad

      سلام ، به این ها فرقه های ضاله گفته میشه . هر فرقه ای که دست به شمشیر بشه و به دیگران حمله کنه فرقه ضاله هست که از اصل دین و دستورات خدا و پیامبر و اهل بیتش فاصله گرفتند و احکام را زیر پا گذاشته و جنگ را شروع میکنند.
      در احادیث و روایات فراوان شیعه داریم که ائمه هدایت علیهم السلام دستور دادند تا پیش از ظهور قائم عجل الله فرشی از فرش های خانه باشید و شمشیر هایتان در غلاف باشد و هرگاه که امام مهدی عجل الله به حق و برای برپایی عدالت قیام کرد آنگاه حتی با پای پیاده هم که شده باید به خدمت امام مهدی عجل الله در بیاید .
      امام مهدی عجل الله وقتی ظهور کنه اول از همه با افراد کذاب و متظاهر میجنگه و اون هارو نابود میکنه تا پس از آن ، کسی وجود نداشته باشد که بر مردم طوری ظلم کند که مردم دین رو مقصر بدونن.

      نکته دیگر : حکومت اسلامی و الهی تا زمانی که امام مهدی عجل الله و عیسی مسیح علیه السلام ظهور نکنند وجود نخواهد داشت .
      پس لازمه تشکیل دولت الله در زمین ، ظهور منجیانی است که خدا تعیین کرده است یعنی مهدی و مسیح علیهم السلام.
      و تعدادی حدیث در مورد دولت های پیش از ظهور داریم که در مقاله زیر بازگو شده اند:

      https://flatearthfarsi.ir/zsi_media/آخرالزمان-تا-قیامت/7534/چرا-درمورد-شکل-زمین-دروغ-میگویند/

      اساسا چیزی به نام جنگ مذهبی وجود ندارد و صرفا فرقه های ضاله هستند که با تحریف کردن امر خدا به جنگ با یکدیگر می روند …
      چراکه افرادی که تسلیم امر الله باشند می دانند که صرفا مجاز به دفاع هستند ونه شروع جنگ… و ظلم کردن بر دیگران ممنوع است.
      و تنها زمانی شروع جنگ مجاز است که امام هدیعجل الله فرمان جنگ باشیطان پرستان را صادر کند و انگاه لازم است که مومنان بر علیه لشکریان شیطان وارد جنگ شوند و دشمنان خدارا یانابود کنند و یا تسلیم کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =

Translate »