آخرین مطالب
DENVER, CO - NOVEMBER 15: Jeffrey Diaz, right, is selling flat earth maps at his booth during Flat Earth International Conference at Crowne Plaza Denver Airport. November 15, 2018. Hundreds of people who believe the Earth is flat attended the conference. (Photo by Hyoung Chang/The Denver Post via Getty Images)

پرونده دادگاه – کروی در مقابل زمین مسطح

در زیر توضیحات و متن در مورد شخصی که مسابقه ای برای اثبات منحنی زمین انجام داد و دادگاه به نفع زمین مسطح رای داد رو مطالعه کنید. در انتها فایل مربوط به متن اصلی نوشته قابل دانلود می باشد/

من خوشحالم که اعلام کنم در این روز پنجاه و نهم سیوان، قاضی رئیس یک دادگاه مدنی که در آن به مبلغ 15000 دلار از من شکایت شده بود، به نفع من رای داد و از مدارکی که ارائه کردم حمایت کرد. . کسانی از شما که با کار من آشنا هستند، می‌دانند که پس از انتشار نهمین کتاب من، زمین مسطح به عنوان کلید رمزگشایی کتاب خنوخ، من آشکارا برای هر فردی در جهان چالشی را مطرح کردم که اگر بتواند با دو نفر مستقل تأیید کند. آزمایش‌های قابل تأیید علمی مبنی بر اینکه زمین یا انحنا دارد یا بیش از 50 مایل در ساعت حرکت می‌کند، که می‌توانستند پول پاداش را به دست آورند.

I’m pleased to announce that on this Shavuot/Pentecost, the 9th of Sivan, that the judge presiding over a civil court case in which I was being sued for the amount of $15,000, ruled in my favor and sided with the evidence I presented. Those of you familiar with my work know that following the publication of my ninth book, Flat Earth As Key To Decrypt The Book Of Enoch, that I openly held a challenge to any individual in the world that should they be able to verify with two independent scientifically verifiable experiments that either the Earth had curvature or that it was moving in excess of 50 mph, that they could earn the reward money.

تامپسون در مقابل گارسیا یک دعوی حقوقی در مورد “مسابقه ای برای اثبات منحنی زمین” بود که توسط متهم، یک زمین مسطح، ذن گارسیا از ویندر، جورجیا، راه اندازی شد.

ذن گارسیا برای هر فردی در جهان این چالش را مطرح کرد که اگر بتواند با دو آزمایش مستقل علمی تأیید شود که زمین انحنا دارد یا بیش از 50 مایل در ساعت حرکت می‌کند، می‌توانند پول پاداش را به دست آورند.

این مسابقه از اوت 2016 تا نوامبر 2017، تاریخ برگزاری اولین کنوانسیون بین المللی زمین مسطح در رالی، کارولینای شمالی برگزار شد. ویلیام تامپسون یکی از افراد بسیاری بود که به چالش های مسابقه پرس و جو کرد و تلاش کرد تا با آنها مقابله کند.

زمین مسطح

در قوانین به وضوح بیان شده بود که باید آزمایشاتی انجام داد که در سناریوها و موقعیت های دنیای واقعی قابل تأیید باشد و دیگران بتوانند با پیروی از روش علمی مشابه تکرار شوند.

شاکی ویلیام تامپسون شواهد فراوانی را ارائه کرد که نشان می‌داد جایزه نقدی در نظر گرفته شده را به او پاداش می‌دهد، اما نتوانست آن انحنا را بر اساس آزمایش‌های دنیای واقعی اثبات کند که انحنای واقعاً وجود دارد.

برعکس، ذن گارسیا بسیاری از شهادت‌های دنیای واقعی را از نقشه‌برداران حرفه‌ای و مهندسان عمران به دادگاه ارائه کرد که بر وجود فرضی انحنای زمین صحه می‌گذارد. رای دادگاه به نفع زمین مسطح داده شد و پرونده بسته شد.

لینک فیس بوک:

Facebook

زمین مسطح

درباره بهرام

بهرام
نمی شه آشتی داد سنگو با شیشه/از هر کی بپرسی اسمم تو لیسته ----- ببین بازی رو بردم بدون بودجه/تکتون ریزه و جفتتون پوچه

همچنین بررسی کنید:

تمدن تارتاریا از آغاز تا پایان

تمدن تارتاریا از آغاز تا پایان

منابعی وجود دارد که می گویند تارتاریا به عنوان یک منطقه جغرافیایی از ابتدای قرن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + دو =

Translate »