آخرین مطالب
انسان های غول پیکر (2)

انسان های غول پیکر (2) – تارتاریا

تاریخ رسمی مدرن یک قدرت بزرگ جهانی را پنهان می کند که تا اواخر قرن نوزدهم وجود داشت. انسان های غول پیکر (تارتاریا/تارتاریان) یک امپراتوری با پرچم، نشان، دولت و جایگاه ویژه خود در نقشه ها بود.

اصطلاح تارتاریا از پادشاهی تاتار چینی گرفته شده است که توسط چنگیز خان، امپراتور معروف تأسیس شد. تاتارها نژادی ترک هستند که از تبار هورد طلایی قرون وسطی می‌آیند.

گروه ترکان طلایی بخشی از امپراتوری مغولستان بود که توسط چنگیز خان تأسیس شد و بعدها اسلام را دین رسمی خود کرد؛ جهان در آن زمان به مردم تارتاریا به عنوان غول نگاه می کرد و این از بقایای هنرها و آثار باستانی باقی مانده از آن تمدن مشهود بود.

تارتاریا درست مانند تمدن گمشده آتلانتیس و قاره های گمشده لموریا و مو است.

قلمرو آن بیشتر دنیای مدرنی را که امروز می شناسیم را پوشش می داد، اما به نوعی بی سر و صدا در روسیه و برخی کشورهای دیگر گنجانده شد.

زمانی در قرن هجدهم، تارتاریا با مساحتی بیش از سه میلیون و پنجاه هزار مایل مربع، بزرگترین کشور جهان بود.!

به نظر می رسد که تارتاریا یک استان واحد بوده است که بعدها به مناطقی مانند:

  • _تارتاریای کوچک
  • _تارتاریای شرقی
  • _تارتاری روسی
  • _تارتاریای چینی

تمدن تارتاری بیشتر دنیایی را که امروزه می شناسیم در بر گرفته است. از روسیه گرفته تا چین تا آفریقا، هند، استرالیا و نیوزلند تا آمریکای شمالی و جنوبی.

امپراتوری تارتاریا پس از فتح سیبری توسط روسیه بین قرن 18 و 19 پایان یافت و زمین هایی را که قبلاً متعلق به این ملت بود کاملاً تصرف کرد. اعتقاد بر این است که منطقه سیبری قبل از سقوط خود از یک پدیده غیرعادی لغزش (فرو رفتن زمین / خسف) رنج می برد، که باعث تخریب و دفن بسیاری از شهرهای بزرگ تارتاری شد و آنها را طعمه آسانی برای پادشاهی ها و کشورهای همسایه کرد.

قرن 18 و 19 آخرین کتاب سوزی و حذف دانش تاریخی این تمدن بزرگ است که حتی تنها 100 سال پیش شکوفا شده است.

بسیاری از فرهنگ تارتاریا توسط کمونیسم شوروی در دوران اتحاد جماهیر شوروی پنهان شده بود و همچنین توسط حزب کمونیست چین، تا جایی که تلاش هایی برای محو مشارکت تاریخی آن در درگیری های جهانی در قرون وسطی و مدرن صورت گرفت؛  با این حال، نقشه های باستانی زیادی وجود دارد که وجود تارتاریا را تایید می کند.

نشان و پرچم تاتاریا گریفین بود و گریفین بخشی از انسان، بخشی عقاب، بخشی شیر و بخشی گاو نر است که همیشه در نقشه ها و افسانه های آنها دیده می شود.

گریفین

گریفین

در نشان ها قنطورس، لاک پشت پرنده و کرگدن نیز وجود داشت.

قنطورس
قنطورس

دولت‌ها و نیروهای مهاجمی که تارتاریا را نابود کردند، کاخ‌ها و نیروگاه‌های قرمز آن را تصرف کردند و آنها را به دانشگاه، موزه، تئاتر، بانک و استان تبدیل کردند.

اتاق‌های بازرگانی، بورس اوراق بهادار، کلیساها، دبیرستان‌ها، دادگاه‌ها، بانک‌ها، دفاتر پست، کتابخانه‌ها، تئاترهای اپرا، مؤسسات تحقیقاتی پزشکی، کازینوها و جاذبه‌های گردشگری، و همچنین کلیساها، کنیسه‌ها و کلیساها، تاریخ خود را بازنویسی کردند.

گفته می شود که نیکولا تسلا کسی بود که انرژی آزاد را کشف کرد، اما تارتاریاها از آن آگاه بودند و فرکانس، ارتعاش، انرژی الکترومغناطیسی و فناوری پیشرفته ای را که ما امروزه مانند آن را نمی شناسیم، درک کرده و استفاده کردند. تمدن تاتار احتمالاً در قرن 19 تا 20 نابود شده است.

از طریق سیل های وحشتناک گِلی، سلاح های انرژی و نسل کشی برنامه ریزی شده، زمین به طور ناگهانی توسط ده ها میلیون نفر رها می شود. تمام معماری و تکنولوژی این تمدن برتر به سرقت رفت و به تمدن جاهلی کنونی منتقل شد.

در میان تارتاری ها افراد بلند قدی بودند که به طور متوسط حدود هشت تا دوازده فوت (243 تا 365 سانتی متر) قد داشتند، آنها با میانگین قد فعلی ما که تنها حدود شش فوت (182 سانتی متر) است، غول‌ها در نظر گرفته می‌شوند.

با این حال، در آن زمان ده فوت (304 سانتی متر) میانگین قد بود. مانند تمدن های قبل از آنها، میانگین ارتفاع دوازده فوت (365 سانتی متر)، پنجاه فوت (1524 سانتی متر) و بیشتر بود.



نقشه کری 1806 تارتاری یا آسیای مرکزی
نقشه کری 1806 تارتاری یا آسیای مرکزی
پرچم قدیمی تارتارها
پرچم قدیمی تارتارها

پرچم قدیمی روسیه

پرچم قدیمی روسیه
پرچم قدیمی روسیه

نکته: در تصویر وسط یک پرچم قدیمی روسیه را می بینیم، با نگاهی به داخل پرچم، اسبی را می یابیم که بر فراز اژدهای تارتاری می دود.

رمز فایل، در صورت وجود :

درباره بهرام

بهرام
زمان خود را به بهتر کردن خود با مطالعه نوشته های دیگران اختصاص دهید. بنابراین شما به سادگی آنچه را بدست می آورید که دیگران سخت برای آن زحمت کشیده اند.

همچنین بررسی کنید:

بمب اتمی

دروغ بودن سلاح هسته ای – (قسمت 10) برجام

فکر می کنید که چرا ایران در موضوع برجام پای کشور ژاپن را وسط کشیده …

2 دیدگاه

  1. Avatar

    داداش تار تارها همون ترک های امروزی هستن که بخاطر ترسی که ازشون داشتن اومدن چنتا کشور دس به دس دادن و تکه تکش کردن و کشورهای نو پا با تمدن های جعلی ساختن که دیگه ترک ها نتونن متحد بشن.وتمامیه علم هایی که میگی در تارتاریا وجود داشته همه به لطف بزرگان و دانشمندانی بوده که ماها به اسم پیامبر میشناسیمشون و تاریخ تحریفشون کرده نمونش اولوغ محمد خان محمد(ص) علی قوشچی حضرت علی ایوان گروزنی حضرت سلیمان و….وهمشون هم تقریبا در یک صده زندگی میکردن

    • Bahram

      تشکر،
      گفته های شما تنها با مغول ها هماهنگی داره، جدای از تاریخ گمشده، سلیمان نبی یک تارتار نبود و پرشیا بود و بسیاری از کسانی که زمین را فتح کردند پرشیا بودند (تا جایی که میدونم همه شون) اما نکته مهم اندازه جسمانی هست در مقاله ها بهش اشاره می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 1 =

Translate »