آخرین مطالب
بمب اتمی
بمب اتمی

بمب اتمی (یکی از بزرگترین دروغ های قدرت های جهانی) – قسمت 1

انفجار هفت تن گاز مایع و شباهت آن با بمب اتمی (اگر بجای هفت تن، هفتاد تن یا بیشرت منفجر کنند قارچ بزرگتری تشکیل خواهد شد).

نوشته را با این سوال آغاز میکنم که چرا هیچکس نمی تواند جامعه را اصلاح کند. توزیع نامتقارن و ناعادلانه ثروت و قدرت در جهان علت بروز رفتارهای خشونت آمیز در جوامع مختلف می باشد. واقعیت این است که زمانی می توان در جهت اصلاح جامعه گام برداشت که دروغهای ابرقدرتها رو شود تا نشان داده شود که این ابر قدرتها قدرت دروغین و پوشالی دارند و تنها با استفاده از عدم اگاهی وحتی نادانی جامعه قدرت دروغینشان را به جامعه باور می دهند که اگر دروغهایشان رو شود تضعیف خواهند شد و به دنبال آن قدرت طرفداران و سرسپردگان ابرقدرتها نیز کم خواهد شد.

از زمانی که نفت و گاز کشف گردید عده ای این منابع خدادادی را که باید همه از آن بهره ببرند در انحصار خود و گروههای طرفدار خود گرفته و بقیه را سرکوب کرده و دهان آنها را بستند. اما این رسم دیرینه تاریخ است که اگر دهانها بسته شود, دستها به سوی اسلحه خواهد رفت. بنا به همین رسم قدیمی جنبشهای سیاسی و مسلحانه در نقاط مختلف جهان اغاز شد. اما صاحبان قدرت و صاحبان سرمایه افراد مورد نظر خودشان را به عنوان مبارز و رهبری آزادی خواه به این جنبشها نفوذ داده و نتیجه این جنبشها درگیری داخلی در همان جنبش بود و یا اینکه در راستای منافع سردمداران جهانی عمل میکردند.
نمونه بارز این موضوع نلسون ماندلا ست که سابقه و ی را شرارت, عملیاتهای تروریستی و خیانت به یارانش تشکیل میداد اما رسانه های وابسته به قدرتهای جهانی از وی یک قهرمان ساختند که به خاطر سیاهان افریقا 27 سال زندان را تحمل کرده است.

ماندلا عضو فری ماسون
ماندلا عضو بالا مرتبه لژ فری ماسون

شماره زندان NELSON MANDELA و عدد 666

آمریکا برای حاکم شدن بر جهان دروغهای زیادی را در راستای قدرت بلامنازع جهان بودن تحویل جهانیان داد و نمایش نامه های زیادی را اجرا کرد و فیلمهای زیادی را ساخت تا به جهانیان وحشت از بمب اتم را القا کند. همچون بحران موشکی کوبا, بحران درگیری بین چین و شوروی و از این نوع بحرانهای ساختگی. در حالی که شواهد و قرائن زیادی در دست است که بمب اتم وجود خارجی ندارد و فقط برای ترساندن مردم دنیا آن را عنوان می کنند. همانطور که در کودکی ما را از چیزهایی همچون ” اقا گرگه میاد میخوردت”, “هاپو “, “بچه خورک” و این جور چیز ها میرتساندند که هیچکدام واقعی نیست و فقط برای کنترل بچه بود ابرقدرتها نیز برای ترساندن و کنترل ملتها دروغهایی همچون بمب اتم, سلاح نوترونی, یوفو, مثلث برمودا و اینجور چیزها را مطرح کردند. دلایل علمی متعددی برای اثبات دروغ بودن بمب اتم وجود دارد که در ادامه توضیح خواهیم داد اما ابتدا به تعدادی از دلایل غیر علمی اشاره میکنیم:

در جنگ جهانی دوم بین شصت تا صد میلیون انسان فقط بر اثر شرایط جنگی کشته شدند (به غیر از کسانی که در اثر گرسنگی و بیماری درگذشتند و آمار انها معلوم نیست) اما رسانه های جهانی این موضوع را رها کرده و فقط به دویست هزار کشته هیروشیما و ناکازاکی اشاره میکنند و هر ساله در ژاپن به یاد آنها یک دقیقه سکوت میکنند. و واقعاً مشخص نیست که آنها چگونه کشته شدند. کسی به معنای واقعی و شهودی چیزی ندیده است و اصلاً چرا آمریکا بجای مناطق جنگی و ضربه به نیروهای نظامی و ترساندن نظامیان باید دو شهر گمنام و غیرنظامی ژاپن را بمباران اتمی کند و اطالاعات ما در این مورد و سایر موارد, اطلاعات رسانه ای است. و رسانه ها هر چیزی را که بخواهند به خورد ملتها می دهند و هالیوود هم که استاد صحنه سازی و تاریخ سازی است. وجالب است که هیروهیتو امپراطور ژاپن بعد از این قضایا تا پایان عمرش بر ژاپن حکومت کرد و خود را تازیانه خدا می خواند.

اگر آزمایش های اتمی برای محیط زیست زیان آور است کشورهای مختلف چگونه به خود اجازه می دهند در خشکی و دریا آنها را انجام دهند.

آمریکایی ها به قول خودشان اولین آزمایش هسته ای را در سال 1945 انجام دادند و شوروی نیز در سال 1949 یعنی 4 سال بعد از آزمایش آمریکا؛ شوروی در جنگ جهانی دوم به کلی نابود شده بود و علاوه بر جنگ با آلمان دچار جنگ داخلی نیز گردیده بود به طوری که استالین رهری شوروی از ارسال گندم و سایر مواد غذایی و دارویی به بعضی از استانها خودداری کرد و طبق گفته تاریخ نویسان حدود 10 میلیون نفر فقط در اکراین مردند. چطور چنین کشور گرسنه و ویرانی میتواند 4 سال بعد از آمریکا که در طی جنگ تقریباً دست نخورده و سالم مانده بود چنین سلاحی که در آن زمان فوق سری بود بسازد. حقارتهایی که به کشور روسیه در سرنگونی جت جنگی اش توسط کشور ضعیفی مثل ترکیه وارد شد نشان از آن دارد که روسیه ابر قدرت نیست و چیزی به نام سلاح هسته ای در اختیار ندارد. چرا که اگر چنین سلاحی داشت به پشتوانه این سلاح باید کشور ترکیه را گوشاملی مناسبی می داد نه اینکه فقط واردات گوجه فرنگی را از ترکیه ممنوع کند. روسیه حتی جرات نکرد و یا اینکه توانایی فنی و نظامی لازم را نداشت که مقابله به مثل کند و یک یا چند هواپیمای ترکیه را سرنگون سازد. ترکیه برای تحقیر بیشتر روسیه اعلام کرد که جت جنگی روسیه ۱7 ثانیه در آسمان ترکیه بوده و به همین دلیل آنرا سرنگون کرده است. بیست سال حضور نظامی آمریکا در کشور ویتنام که نه نفت و گاز دارد و نه محصول ارزشمند دیگری که به درد آمریکا بخورد و به بهای جان ده ها هزار و شاید هم صدها هزار نفر سرباز آمریکایی تمام شد دلیل دیگری بر رد سلاح هسته ای می باشد. چرا که اگر سلاح هسته ای داشت بیست سال طول نمی کشید. آمریکا وقتی در توجیه جنگ ویتنام کم آورد به بهانه جلوگیری از نفوذ کمونیسم آنرا چند ملیتی کرد و خروجی اینکار باعث بوجود آمدن گروه های خطرناکی همچون خمر های سرخ شد که در کشورهای کامبوج, لائوس و خود ویتنام میلیونها نفر را قتل عام کردند.

همچنین کودتای سال ۹۱ میلادی شوروی که منجر به فروپاشی این کشور گردید دلیل دیگری بر غیر واقعی بودن ابرقدرتی این کشور بود. کودتایی که به نظر ساختگی می رسید. چرا که در راس این کودتا که معاون رییس جمهور گنادی یانایف, وزیر دفاع دیمتری یازف, وزیر کشور بوریس پوگو و رییس کا گ ب والدیمیر کوریوچکوف که قدرتمند ترین افراد آن زمان بودند قرار داشتند چطور شکست خوردند. حتی بعد از دستگیری هم اعدام نشدند.

در سال ۹۲ یا ۹۳ میلادی میخاییل گور باچف رییس جمهور وقت شوروی که بعد از کودتای ساختگی همکارانش عملاً قدرتی نداشت و یلتسین امور را کنترل می کرد کاسترو را خائن به بشریت خواند. و اعلام این موضوع از سوی گورباچف میتواند اشاره ای به همکاری مخفیانه کاسترو با آمریکا در راه انداختن بحران ساختگی وجود 80 موشک اتمی شوروی در خاک کوبا در سال 1962 میلادی باشد که در طی این بحران ساختگی آمریکا چند ماه دنیا را در ترس و وحشت نگاه داشت. بعد از این واقعه نیز جان کندی رییس جمهور آمریکا ترور شد. همچنین خروج ذلت بار شوروی از افغانستان و نداشتن هیچ نقشی در معادلات قدرت در طی جنگ خلیج فارس نشان از بی قدرتی شوروی دارد. فاجعه عراق و سوریه نتیجه اعتماد احمقانه ملتها به ابرقدرتی شوروی بود که فکر میکردند شوروی توان مداخله دارد اما نمی دانستند که شوروی حتی قادر نیست مشکالت داخلی خودش را حل کند و از پس تعدادی چریک چچنی فاقد پشتیبانی هوایی نیز بعد از چند ماه جنگ پر تلفات به سختی بر آمد و هنوز هم از ناحیه آنها مورد تهدید است. آمریکا مدعی است که بیست هزار بمب امتی در اختیار دارد. ایا این ادعا منطقی است. آیا میتوان به افراد اعتماد کرد و این تعداد بمب اتمی را در صورت وجود در اختیار افراد در پایگاه ها و زیر دریایی ها قرار داد. واین خطر وجود ندارد که ممکن است افرادی تعدادی از این سلاح ها را در اختیار گرفته و برعلیه خود آمریکا به کار ببندند و از دولت آمریکا اخاذی کنند و خواستار سهیم شدن در قدرت شوند. همانطور که در یک سریال آمریکایی (فصل 7 سریال 24) عده ای از آمریکایی ها در منطقه ای در 20 کیلومتری واشنگتن به نام استارک وود با در اختیار گرفتن تعدادی موشک شیمیایی و تهدید به حمله به شهرهای آمریکا خواستار سهیم شدن در ساختار قدرت و ورود افراد آنها در مراکز تصمیم گیری راهبردی از جمله پنتاگون هستند. که البته همانطور که انتظار می رفت قهرمان سریال موضوع را حل کرد شبیه سازی این موضوع در یک سریال نشان میدهد که اگر چنین سلاح هایی وجود داشته باشد تولید و پخش آنها در مناطق مختلف چقدر خطرناک است و بشریت از اینکه برای آمریکاییها امنیت را به ارمغان بیاورد باعث ایجاد احساس نا امنی میشود. کلیپ هایی از انفجار گاز مایع در اینرتنت وجود دارد که نحوه انفجار آنها با انفجارهایی که اتمی وانمود میشوند کاملاً شباهت دارد و چه بسا آمریکا چندهزار تن گاز مایع را همراه با هوای فشرده کافی منفجر میکند, انفجار عظیمی رخ میدهد و با استفاده از عدم آگاهی ملتها وانمود میکنند که این انفجار با یک تا سه کیلوگرم اورانیم غنی شده انجام شده است. و متاسفانه مردم دروغهای بزرگ را راحت تر باور میکنند. با یک جستجوی ساده در اینترنت کلیپ انفجار هفت تن گاز مایع در چین را ببینید و با کلیپ انفجار های اتمی مقایسه کنید تا شباهتها را ببینید. اوایل مرداد ماه  سال 1395 نیز یک مخزن گاز در ۲۸ کیلومرتی بندر گناوه منفجر شد و شدت انفجار به حدی بود که مردم شهر گناوه صدای ان را شنیدند و نیروهای هلال احمر اعلام کردند که به دلیل دما و حرارت بالا امکان نزدیک شدن تا یک کیلومتری محل انفجار وجود ندارد.

در این محل ها به علت حرارت زیاد ناشی از گاز تا شعاع چندین کیلومتری تمامی گونه های گیاهی و ریشه آنها از بین میرود و دیگر در این منطقه گیاهی سبز نمی شود. عکسهایی که در اینترنت قرار گرفت صحنه های بسیار وحشتناکی را نشان می دهد و مخصوصاً در تعدادی از عکسها صحنه های درخشان با رنگهای متنوع اما ترسناک آسمان همان تصویری را تداعی میکند که به عنوان پرتوها و تشعشعات ناشی از انفجار اتمی وانمود میکنند.

آمریکا برای باور بیشتر مردم جهان سریال ها و فیلمهای زیادی در موضوع بمب اتم ساخت که بیشترین مانور آنها بر روی سریال 24 می باشد که حدود یک دهه برای ایجاد ترس بیشتر از بمب اتم با این سریال مردم دنیا را سرگرم کردند. سریالی که تماماً خیالبافی و سوپرمن سازی می باشد؛ و از لحاظ زمانی امکان انجام این همه کار در 24 ساعت وجود ندارد. حدود ۵ سال پیش در فوکوشیمای ژاپن یک سونامی مشکوک رخ داد و نیروگاه اتمی آن نیز منفجر شد. اما عملاً هیچ تخریب وحشتناکی توسط این نیروگاه رخ نداد و با آن همه آب و گل روان محیط زیست آلوده نشد؛ و تمام تخریبها توسط همان سیل مشکوک ایجاد شد. شهر فوکوشیما یکی از مهمترین شهرهای اقتصادی ژاپن است که دارای کارخانه های تولید لوازم منزل, کامپیوتر, و اتوموبیل سازی بود که همه آنها در سونامی مشکوک از بین رفت و عملاً رقیب تجاری اروپا و آمریکا حداقل برای چندین سال از صحنه خارج شد. هم اکنون نیروگاه فوکوشیما بازسازی شده و مردم در همانجا زندگی می کنند. ایجاد مصنوعی سونامی امکان پذیر می باشد. در واقع نیرو گاه هسته ای در کار نیست. موضوع از این قرار است که در هر کجا از زمین اگر چاهی عمیق حفر کنیم (بالای سه کیلومتر) کف چاه داغ است. دو چاه حفر میکنند و بین آنها را به طریقی تخریب می کنند تا U شکل شود از یک چاه آب میریزند و از چاه دیگر بخار آب با فشار بیرون می آید که با آن توربین ها را به حرکت در میاورند و برق تولید میکنند و برای بازدهی بالا بخار به آب گرم تبدیل شده و مجدداً به چاه بر میگردد و چرخه تکرار میشود. که به آن انرژی زمین گرمایی میگویند. برای راحتی کار و بازده بالا نیروگاه ها را نزدیک مناطق آتش فشانی میسازند تا هم چاه با عمق کمتری حفر کنند و هم به مواد مذاب نزدیکتر است و دمای بیشتری به آب داده میشود و ابر قدرتها در این زمینه اطالعات غلط میدهند. اگر نیروگاه های هسته ای خطرناکند و برای محیط زیست زیان بارند چرا در مناطق خطرناکی مثل کوه های آتش فشانی ساخته میشوند. حدود چند سال پیش یک نیروگاه اتمی ژاپن که در نزدیکی کوه آتش فشانی قرار داشت منفجر شد اما هیچ اتفاقی نیفتاد. و همینطور منفجر شدن چند نیروگاه اتمی در امریکا و بلژیک در زمان های مختلف دلالت بر غلط بودن اطلاعات داده شده در مورد این نیروگاه ها میباشد و واقعیت چیز دیگریست.و اگر دقت کنید ابر قدرتها به هر کشوری که خودشان بخواهند اجازه استفاده از انرژی زمین گرمایی را میدهند. چرا که اگر همه کشورها بخواهند از این انرژی عظیم و تمام نشدنی استفاده کنند کنتترل کشورهای جهان مخصوصاً کشورهای جهان سوم از دست آنها خارج میشود. و خلاصه میکنم که بمب اتم همان آقا گرگه دوران کودکی ماست. اگر این موضوع لو برود که بمب اتم یک خالی بندی بیشتر نیست و وجود خارجی ندارد آمریکا از درون فرو خواهد پاشید چرا که مردم آمریکا تا به حال فکر میکردند که کشورشان یک ابر قدرت است و از اینکه سالها فریب خورده اند باعث میشود که احساس خریت کنند و حس بی اعتمادی به دولت آمریکا بوجود می آید و بین آنها اختلاف شکل میگیرد.

نوشته طولانی شد و ممکن است باعث خستگی و رسسر رفتن حوصله شما گردد. امیدوارم این نوشته اولین میخ را بر تابوت دروغ بودن بمب اتم بکوبد و در عین حال بر تابوت سایر دروغهایی از این دست.

برای شروع بحث علمی (درباره دروغ بودن ادعای وجود سالح هسته ای) ابتدا توضیح مختصری درباره عناصر رادیو اکتیو و ساختار بمب اتمی خیالی داده می شود:

طبق تعاریفی که در کتابها به ما گفته اند عنصر رادیو اکتیو عنصری است که خود بخود واپاشیده میشود و به عناصر کوچکتر تجزیه میشود. ونحوه واپاشی به این صورت است که اگر هرتعداد اتم از عنصر رادیواکتیو داشته باشیم نیمی از آنها شروع به تجزیه و واپاشی نمده و بعد از مدت معینی که به آن نیمه عمر میگویند کاملاً تجزیه شده و به عناصر سبکتر تجزیه میشوند. سپس از تعداد اتمهای باقیامنده نیمی از اتم ها انتخاب شده و تجزیه میشوند و محدداً از اتم های باقی مانده نیمی دیگر انتخاب شده و آن قدر این فرایند تکرار میشود تا دیگر اتمی باقی نماند. عنصر اورانیم دارای ۳ ایزوتوپ طبیعی به شماره های ۲۳۳ ,۲۳۵و۲۳۸ میباشد.که شماره های ۲۳۳و ۲۳۵ رادیو اکتیوند. درصد این ایزوتوپها در یک نمونه به ترتیب 99.3درصد شماره ۲۳۸ و 0.7 درصد شماره ۲۳۵ میباشد. مقدار شماره ۲۳۳ آن قدر ناچیز است که آن را در محاسبات در نظر نمی گیرند. اورانیم مورد نظر برای نیروگاه هاو سلاح هسته ای شماره ۲۳۵ میباشد که طی فرایندی به نام غنی سازی جدا میشود و بسیار وقت گیر و زمانبر میباشد به طوری که برای رسیدن به غلظت بالای 90 درصد که برای بمب اتمی لازم است عمل غنی سازی باید 4000 مرتبه تکرار شود. اساس عمل غنی سازی قانون گراهام میباشد که یک گاز هرچقدر جرم مولکولی کمتری داشته باشد سریعتر حرکت میکند. فلز اورانیم با گاز فلوئور واکنش داده میشود تا به هگزا فلوراید اورانیم تبدیل شود که جامد است اما اگر آن را به دمای 56 درجه برسانیم تبدیل به گاز میشود. و بعد این گاز از منافذ بسیار ریز عبور داده میشود که هگزا فلوراید مربوط به ایزوتوپ سبکتر یعنی شماره ۲۳۵ به علت جرم کمتر سریعتر از منافذ عبور میکند. از یک منبع حاوی هگزا فلوراید اورانیم نیمی از آن از منافذ عبور داده میشود به دو قسمت تقسیم میشود که آن مقداری که از گاز که از منافذ عبور کرده دارای مقدار بیشتری از اورانیم شماره ۲۳۵ میباشد که آن را انتخاب نموده و همین عمل مجدداً انجام شده و نصف میشود. و 4000 بار عمل نصف کردن انجام میشود تادر نهایت غلظت اورانیم شماره ۲۳۵ به بالای 90 درصد برسد. حال به تجزیه و تحلیل موضوع میردازیم: اتم های یک عنصر کاملاً مشابهند و خصوصیات فیزیکی و شیمیایی دقیقاً یکسانی دارند. هیچ دلیلی وجود ندارد که تعدادی اتم خودبخود و بدون هیچ مقدمه ای شروع به واپاشی کنند و اتم های دیگر صبر کنند تا واپاشی آن اتم ها تمام شود و بعد تازه اتم های باقی مانده به دو دسته تقسیم شوند و یک دسته انتخاب شده و شروع به واپاشی کنند و دوباره آن دسته صبر کنند تا نوبت به آن ها برسد. ضمن اینکه همیشه عمل نصف شدن دقیق نیست, یعنی به عنوان مثال اگر 30 اتم داشته باشیم ۱۵ تای آن شروع به واپاشی میکنند و وقتی نوبت ۱۵ تای دیگر شد نمی تواند دقیقاً دو دسته شود و اگر خوشبینانه به دو دسته 7تایی و ۸تایی تقسیم شوند چه عاملی تعیین میکند که کدام دسته زودتر شروع به واپاشی نماید تا نوبت دسته دیگر شود.

یعنی موضوع نیمه عمر جای سوال دارد چون در اتم ها چیزی به عنوان شعور و قدرت تشخیص و انتخاب وجود ندارد. یک مورد دیگر که درباره نیمه عمر قابل درک نیست این است که ادعا میکنند بوسیله نیمه عمر سن خیلی چیزها را تعیین میکنند. مثلاً میگویند یک موجود تا وقتی زنده است نسبت کربن رادیواکتیو به کربن معمولی آن مقدار ثابت و مشخصی است و وقتی می میرد این نسبت تغییر میکند و از روی تغییر نسبت زمان مرگ آن را مشخص می کنند. در صورتی که خاصیت رادیواکتیو موجود زنده و مرده نمی شناسد و مستقل از حیات موجودات عمل میکند. و در عین حال هیچگاه نمی توان از روی نسبتها سن چیزی را تعیین کرد, حتماً باید برای بدست آوردن سن باید برای حل معادلات مربوط به نسبتها, جرم اولیه و یا یک معادله جرمی شامل جرم اولیه معلوم باشد. وقتی میخواهند از روی یک تکه استخوان سن موجود زنده را تعیین کنند از کجا مشخص میکنند جرم اولیه ماده رادیواکتیو موجود در استخوان چقدر بوده که حالا این مقدارش باقی مانده و سن آن را اعلام میکنند. پس اعدادی را که اعلام میکنند من در اوردی است. مثل اینکه بگوییم نسبت سن علی به رضا ۲ است, سن هر کدام جقدر است. تا یک رابطه سنی دیگر مشخص نباشد نمی توان سن آن ها را مشخص نمود و مسأله بی نهایت جواب دارد. نیمه عمر اورانیم را حدود 4.5 میلیارد سال بر آورد کرده اند. برای تعیین نیمه عمر یک عنصر رادیواکتیو باید مقدار مشخص از آن را وزن نماییم و در شرایط کاملاً ایزوله در یک بازه زمانی مناسب نگهداری می نماییم و پس از طی بازه زمانی مقدار باقی مانده آن را وزن نموده و زمان نیمه عمر را بدست اوریم.  4.5  میلیارد سال عدد بسیار بزرگی است. اگر ما بر روی مقداری از اورانیم عملیات تعیین نیمه عمر را انجام دهیم به علت بالا بودن زمان نیمه عمر عملاً تغییری در وزن آن در بازه های زمانی حتی چند ماهه نخواهیم دید چون با توجه به زمان نیمه عمر بالای اورانیم مقدار واپاشی شده آن قدر ناچیز است که ترازوها قادر به نشان دادن این مقادیر نیستند و یا دقت مناسبی ندارند. اصلاً چرا زمان نیمه عمر ها تا این حد متفاوتند که بعضی ها در حد میلیارد سال و بعضی در حد کسری از ثانیه اعلام شده و همیشه در انحصار ابرقدرتهاست و مردم عادی امکان دسترسی و بررسی به این موارد را ندارند تا صحت و سقم این موضوعات معلوم شود. در مورد غنی سازی 4000 بار عمل نصف کردن غیر ممکن است. ما حتی اگر یک محموله یک میلیون تنی یعنی یک میلیارد کیلوگرم را 30 دفعه هم نصف کنیم, تقریباً یک کیلو گرم آن باقی میماند؛ محاسبه کنید و عدد یک میلیارد را 30 بر ۲ تقسیم کنید تقریباً یک خواهد شد.

اگر 4000 مرتبه بر ۲ تقسیم کنید حتی یک اتم هم باقی نمی ماند. پس با فرایند نصف کردنهای متوالی نمی توان به نتیجه رسید و محدودیت داریم. و در ضمن انجام 4000 بار کار متوالی زمان بسیار زیادی را میطلبد که این یکی را دیگر بررسی نمی کنیم. سانرتیفوژ ابزاری است که برای جدا سازی ذرات معلق در مایعات بکار می رود. بدین صورت که دارای ظرفهایی است مایعات را درون آنها میریزند و با سرعت به دور خود می چرخند و در اثر نیروی گریز از مرکز ذرات جامد در ته ظرف رسوب می کنند و آن ها را جدا میکنند. در فرایند غنی سازی اورانیم صحبت از غنی سازی گاز هگزا فلوراید اورانیم توسط سانرتیفوژ میباشد و اصلاً در مورد گازها سانرتیفوژ معنایی ندارد. سانرتیفوژ فقط مختص مایعات می باشد. در جاهایی که چاه زمین گرمایی حفر میکنند باید هزاران تن خاک را از چاه خارج کنند و در اعماق پایین چاه اکثراً ترکیبات گوگردی و نیتراتی و آمونیاکی است که زرد رنگ هستند و ممکن است همان چیزی را که به عنوان کیک زرد به ما معرفی می کنند همین خاکها باشند و وقتی از چاه بیرون کشیده میشوند نمی توان این خاکها را بر روی سطح زمین رها کرد چون توسط باد و طوفان در محیط زیست پراکنده میشوند و برای موجودات زنده مضرند و مخصوصاً باعث بروز بیماری های تنفسی و گوارشی میشوند. این خاکها باید در یک مکان امن دفن شوند که معمولاً در چاه های نفت خشک شده میریزند و به ما وانمود میکنند که زباله های هسته ای را به دلیل داشتن پرتوها و تشعشعات مضر به داخل این چاه ها میریزند.

 

منابع خبری دیگر ازجمله :  سایت اسپوتنیک روسیه به زبان فارسی نیز گزارشات و تحقیقات استاد سلیمی را تایید کرده است
https://spnfa.ir/search/?query=ادعای+شهروند+ایران%3A+سلاح+هسته+ای+وجود+خارجی+ندارد+

https://spnfa.ir/20161027/1947164.html
https://spnfa.ir/20161028/1947188.html
https://spnfa.ir/20161029/1947339.html
https://spnfa.ir/20161030/1947363.html
https://spnfa.ir/20161031/1947384.html

 

درباره بهرام

بهرام
نمی شه آشتی داد سنگو با شیشه/از هر کی بپرسی اسمم تو لیسته ----- ببین بازی رو بردم بدون بودجه/تکتون ریزه و جفتتون پوچه

همچنین بررسی کنید:

پایستگی انرژی

پایستگی انرژی

یک جسم در اطراف یک سیاره در تعادل بین دو نیرو قرار دارد: نیروی گریز …

4 دیدگاه

  1. Avatar
    کرامت سلیمی

    ایا می دانید در تعریف جدید احمق، به کسی احمق می گویند که حقیقت را می بیند اما باز هم دروغها را باور دارد.
    ایا می دانید قویترین سلاح در دست صاحبان قدرت ، فریبکاریست.

    ایا می دانید قدرتمندان و صاحبان مقام بدون فریبکاری و بدون ساده لوحی و زودباوری ملتها قادر به حفظ قدرت خود نیستند.

    ایا می دانید از نظر قدرتمندان بهترین روش برای حکومت کردن و کنترل مردم ، ایجاد ترس می باشد.

    ایا می دانید سلاح اتمی بزرگترین دروغیست که توسط قدرتهای جهانی به ملتها باور داده شد.

    ایا می دانید دروغ بمب اتمی طراحی شد تا با ایجاد ترس و وحشت در دل ملتها انها را به بردگی بگیرند.

    ایا می دانید تمام انفجارات چه انفجارات شیمیایی و چه انفجاراتی که اتمی وانمود می شوند شکل یکسانی دارند و ایجاد یک قارچ می کنند.

    ایا می دانید ان چیزی که به عنوان انفجار اتمی وانمود می شود یک فریبکاریست و انفجاری از گاز یا مواد منفجره در مقیاس بالاست. و اورانیوم غنی شده ای در کار نیست.

    ایا میدانید ان چیزی که به عنوان بمب هیدروژنی مطرح می شود و مدعی هستند قدرت تخریب ان خیلی بیشتر از بمب اتمیست ، چیزی جز انفجار هزاران تن گاز هیدرون مایع به همراه هوای فشرده نیست.

    ایا می دانید توافق هسته ای که برجام خوانده می شود این معنا را دارد که دولتهای جهانی باید با حیله گری و دروغ وانمود کنند که سلاح مخوفی به عنوان سلاح اتمی وجود که قدرت ویرانگری بالایی دارد تا با کمک این دروغ ملتها را بترسانند و بر انها حکومت کنند.

    ایا می دانید خروج ایران از برجام یعنی افشای دروغ بودن سلاح اتمی توسط مقامات ایران.

    ایا می دانید بعد از انفجار بیروت که شکلی قارچ گونه و دقیقا” مشابه انفجار به

    اصطلاح اتمی هیروشیما داشت ، چند محقق و پژوهشگر امریکایی این انفجار را هشداری برای امریکا دانستند و شدیدا” ابراز نگرانی کردند.

    ایا می دانید علت نگرانی این محققین فقط شباهت قارچ انفجار بیروت و انفجار به اصطلاح اتمی هیروشیماست و نه چیز دیگر.

    ایا می دانید انفجار بیروت ، تنها انفجاری بود که دربین هزاران انفجاری که در جهان رخ داده است امریکاییها نسبت به ان واکنش نشان دادند

    ایا می دانید که شباهت این دو انفجار این نگرانی را در میان دولتمردان غربی به وجود اورده است که ملتها با مشاهده شباهت این انفجارها و مقایسه کردن انها پی به فریبکاری در بزرگنمایی انفجار هیروشیما و سلاح اتمی دروغین و خیالی انها ببرند.

    ایا می دانید در طی جنگ جهانی دوم حدود 60 شهر ژاپن نابود شدند از جمله توکیو پایتخت ان که حدود پانصد هزار نفر در این شهر کشته شدند ،اما هیچ نامی از توکیو نیست و رسانه ها فقط نام دو شهر گمنام هیروشیما و ناکازاکی را بر سر زبانها انداختند.

    ایا میدانید که دلیل تلفات بالای انسانی در شهرهای هیروشیما و ناکازاکی این بود که جنس خانه ها از چوب ، پلاستیک و مواد پلیمری با تراکم زیاد بوده است. و بعد از بمباران نقاط مختلف این دوشهر اتش سرایت کرد و مردم درمحاصره اتش بودند و راه فراری نداشتند و خیلی ها در اثر خفگی با دود و یا گرما مردند.

    ایا می دانید در حال حاضر هیروشیما و ناکازاکی دو شهر پیشرفته و سرسبز ژاپن هستند و میلیونها نفر در این دوشهر زندگی می کنند. در صورتی که بعد از بمباران این دوشهر اعلام کردند که تشعشعات اتمی برای صدها و یا هزاران سال باقی می ماند واین دو شهر قابل زیست نیستند. برای این موضوع چه توجیهی دارند.

    ایا میدانید اگر خانه های مردم در بیروت از جنس چوب و پلاستیک و مواد پلیمری بود ممکن بود تلفات از هیروشیما و ناکازاکی هم بیشتر شود.

    ایا می دانید که تا به حال چند بار دانشمندان به اصطلاح هسته ای امریکا به روسای جمهورشان نامه نوشته اند که توافق هسته ای با ایران را امضا کنند و از این توافق خارج نشوند.

    ایا می دانید این دانشمندان به اصطلاح هسته ای نگران این هستند که با لو رفتن دروغ بمب اتمی منافعشان را از دست بدهند و بیکار شوند.

    ایا می دانید که یک موضوع عجیب این است که چرا دانشمندان به اصطلاح هسته ای روسیه برخلاف دانشمندان امریکایی هیچ اهمیتی به فعالیتهای ایران نمی دهند

    ایا می دانید در دهه 90 میلادی حدود صدهزار دانشمند به اصطلاح هسته ای از شوروی سابق فرار کردند و به کشورهای جهان سوم پناهنده شدند و در این کشور ها ول می گشتند.

    ایا می دانید اگر فرار این به اصطلاح دانشمندان هسته ای خطری برای امریکا و شوروی داشت بدون کوچکترین ترحمی همه انها را نابود می کردند.

    ایا می دانید فرار این به اصطلاح دانشمندان هسته ای و بی اهمیتی فرار انها برای امریکا و شوروی این موضوع را کاملا” اثبات می کند که چیزی به نام سلاح اتمی مطلقا” وجود خارجی ندارد.

    ایا می دانید که فرار بی اهمیت دانشمندان به اصطلاح هسته ای شوروی سابق معنای دیگری نیز دارد و ان هم اینکه افرادی که عنوان دانشمند هسته ای را یدک می کشند هیچ فرقی با دعانویسان و فالگیران ندارند و همانند فالگیران و دعانویسان فریبکار و خالی بندند.

    ایا می دانید ان چیزی که به عنوان نیروگاههای هسته ای عنوان می شوند تماما” نیروگاههای زمین گرمایی هستند که گرمای لازم برای چرخش توربینهای برق را از چاههایی عمیق با عمق چند کیلومتر از سطح زمین تامین می کنند. و به دروغ وانمود به استفاده از اورانیوم غنی شده به عنوان سوخت نیروگاه می کنند.

    ایا می دانید قرار بود در فروردین سال 1397 از یک باتری مثلا” اتمی رونمایی کنند که قادر به تولید 50 سال برق به صورت پیوسته می باشد و مسئولان ایرانی مدعی بودند که این باتری می تواند در موبایل ، لپ تاپ ، صنایع و بیابانهای دورافتاده فاقد برق مورد استفاده قرار گیرد.

    ایا می دانید این باتری رونمایی نشد و هیچگاه نیز رونمایی نخواهد شد.

    ایا می دانید فارغ التحصیلان رشته های هسته ای از فوق دیپلم تا دکترا از نظر دانسته ها و دانش مثلا” هسته ای هیچ فرقی با هم ندارند و معلوماتشان یکسان است. و فقط مقاطع بالاتر مغرورترند و بیشتر ژست می گیرند و موقع صحبت کردن لبهایشان را کج و گرد می کنند.

    ایا می دانید فارغ التحصیلان هسته ای قادر نیستند به این سوال پاسخ دهند که جنس قارچ هسته ای از چیست. و همچنین قادر نیستند توضیح دهند که اگر یک بمب اتمی فقط چند ده کیلوگرم اورانیوم غنی شده دارد ، چگونه قارچ حاصله چند ده هزار تن و یا بیشتر وزن دارد.

    ایا می دانید فارغ التحصیلان رشته های هسته ای بارها و بارها با حالتی خوار و زار و ترحم برانگیز در مقابل مجلس و سایر نهاد ها جمع شده اند و از دولت خواسته اند که به انها شغلی داده شود.

    ایا می دانید یک دکترای انرژی هسته ای در اداره اب و فاضلاب تهران کار می کند.

    ایا میدانید یک دکترای انرژی هسته ای دیگر بر روی زمین کشاورزی کار می کند.

    ایا می دانید که یکی از نمایندگان مجلس در صحن علنی مجلس فاش کردند که تعدادی از دانشمندان و فارغ التحصیلان هسته ای را به کشور عراق برده بوده اند تا در ترمیم و بازسازی یکی از مکانهای مذهبی کمک دهند.

    ایا می دانید ترمیم دیوارها کار کارگر است و بردن فارغ التحصیلان و دانشمندان هسته ای برای ترمیم این مکان نشان دهنده این است که انها هیچ ارزشی ندارند و فقط به درد کارگری می خورند و تا زمانی به انها بها داده می شود که بتوانند از انها استفاده ابزاری کنند و با موضوع دروغینی به نام بمب اتمی مردم را بترسانند.

    ایا می دانید می دانید منطقه چرنوبیل که مدعی بودند به دلیل انفجار نیروگاه مثلا” هسته ای الوده شده و تا صدها سال قابل زیست نیست، یک منطقه گردشگریست که گردشگران زیادی به انجا می روند.و از داخل نیروگاه ویران شده نیز بازدید می کنند.

    ایا می دانید که مدعی بودند شدت انفجار نیروگاه چرنوبیل 400 برابر انفجار هیروشیما ست اما تعداد کشته ها حدود 25 نفر اعلام شد و حجم تخریب هم ناچیز بود. واین نشان می دهد که فقط با دروغها و عجز ملتها در تجزیه و تحلیل موضوعات انها را سر کار می گذارند و بازی می دهند.

    ایا می دانید در سونامی فوکوشیمای ژاپن یک نیروگاه مثلا” هسته ای منفجر شد اما اتفاق خاصی نیفتاد و هیچ الودگی هسته ای ایجاد نشد و مردم فوکوشیما همچنان در انجا زندگی می کنند.

    ایا می دانید در دهه های 60 ، 70 و 80 میلادی هیچ رسانه غربی اجازه نداشت در باره بمب اتمی چیزی بنویسد و رسانه ها فقط مجاز بودند در مورد بمباران هیروشیما و ناکازاکی مطلب بنویسند تا ترس از این سلاح را به ملتها القا کنند.

    ایا می دانید درکشور خودمان دکتر حسن عباسی اعلام کردند که از طرف وزارت ارشاد رسانه ها را زیر فشار گذاشته اند که در مورد انرژی هسته ای چیزی ننویسند. و این نشان می دهد که ریگی به کفششان است و ترسشان از این است که با نوشتن مطالب دیگران در مورد انرژی هسته ای دروغهایشان به تدریج فاش شود.

    ایا می دانید که حقیقت ان چیزی نیست که سیاستمداران و دولتمردان می گویند بلکه حقیقت همان چیزیست که می خواهند ان را مخفی کنند.

    ایا می دانید تا زمانی که ملتها خر و نفهم باشند و چنین دروغهایی را باور کنند اوضاعشان روز به روز بدتر و بدتر می شود. چیزی که کاملا” عیان است.

    و بالاخره ایا می دانید در تعریف جدید احمق، به کسی احمق می گویند که حقیقت را می بیند اما باز هم دروغها را باور دارد.

    • Avatar

      یا خدا !!!!!!!!!!!!!!!!!! با اجازه کپی می کنم برای آگاهی دیگران . چقدر کشورهای به ظاهر ابر قدرت بدبختن متاسفم برای کسایی که این نوشته ها رو می خونن ولی بازم باور نمیکنن داخل قرآن قشنگ میگه اکثرهم لا یعقلون!

  2. Avatar

    پس میشه گفت جمهوری اسلامی هم دست نشاندس چون داره توزمین بازی این به اصطلاح ابرقدرتهابازی میکنه واینهمه تحریم وفشاروگرونی بر گرده ملت مظلوم ایران بخاطر تبانی دویاچندحکومت اونم فقط برای برده داری وداخل یک قفس به اسم ایران نگه داشتن این مردم ومدام کارکشیدن ازاین ملت ودرضمن اون انسانهایی که الان متوجه شدیم بهشون دانشمندهسته ای میگفتن ودرحین فرار وگریختن به خارج ترورشدن برای این نبود که میخوان اسناداتمی رو به کشورهای دیگه بدن بلکه ترس از لورفتن دروغ بمب اتم ازدهان این بدبختا بودکه مبادا جایی بگن بمب اتم دروغه وتکنولوژی تولیدانرژی والکتریسیته از گرمای داخل زمین رو بااسم نیروگاه اتمی به ملت غالب میکنیم.درضمن ابرقدرتها دروغهای شاخدارگنده ای گفتن بعدیش سفرهای فضایی هست چون زمین غالبا سیستم بسته هست ونه کروی با جو گازی بر روی اون ونتونستن اززمین خارج بشن واصلا فضا وخلا به اون شکلی که ایناداخل فیلم های انیمیشن ناسا بمردم تحویل میدن با انحنای مسخره وخمیدگی افق وجودخارجی نداره وهمگی بادوربین های فیش ای یالنز محدب ساخته میشه.اکثرفیلم های ناسا درداخل شاتل ها که افرادرومعلق نشون میدن باپرده سبز وطنابی فیلم گرفته شده که اون مثلا فضانوردا بهش وصل هستن و مازیر گنبدی قرارداریم که داخلش حبس شدیم وجایی نمیتونیم بریم وزمین اصلا کروی نیست بلکه تقریبا صاف باپستی وبلندی ها ودریاها که در گودی ها قرارگرفته اصلا به ساحل دریا برید به خط افق نگاه کنید تا انتهای افق شما خط صاف میبینید بدون انحنا چشمهای شمابهتون دروغ نمیگن این سازمان های شیطانی مثل ناسا جاکسا واسا وسایر سازمان های حکومتی هستن که راه جدیدی برای چپاول ملتهادرست کردن که همون سفرهای فضایی میلیارد دلاری هست که بدون دردسرواشوب میتونن جیب مردم روخالی کنن وفیلم های تهیه شده از سی جی ای وانیمیشن تحویل مردم بدن اما افسوس ازملت نااگاه که تا بتونن این حقایق رو درک کنن همیشه این حکومتهای دزد که صدقدم ازمردم ساده لوح جلو ترهستن دزدی رو انجام دادن ورفتن اما فکرمیکنم اخرشه ودراین دوره دروغ بمب اتم وکرویت وسفرهای فضایی رو میشه وملت دنیا شورشی جانانه علیه این دزدان بی ابرو که مثلا حکام دنیا هستن وعملا دزدان بانک در غرب وحشی دیروز هستن رو به زیرمیکشن تا درامنیت وارامش زندگی کنیم.راستی اون ماهواره امیدهم که ایران فرستادمثلا فضا اونم دروغ بود پس درنتیجه درعمل حکومت اسلامی وجودنداره همه دزدن وهمه برسر سفره خون ملتها.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 6 =

Translate »