آخرین مطالب
میروسلاو هرماشفسکی اعتراف کرد زمین صاف است

میروسلاو هرماشفسکی اعتراف کرد زمین صاف است

میروسلاو هرماشفسکی (به انگلیسی: Mirosław Hermaszewski) (۱۵ سپتامبر ۱۹۴۱ – ۱۲ دسامبر ۲۰۲۲) فضانورد و خلبان هواپیمای جنگنده و افسر نیروی هوایی لهستان بود. او اولین و تا دسامبر ۲۰۲۲ تنها شهروند لهستانی فضانورد بود که در سال ۱۹۷۸با فضاپیمای سایوز۳۰ شوروی پرواز کرد. او هشتاد و نهمین انسانی است که به فضا رفت. میروسلاو در ۱۵ سپتامبر ۱۹۴۱ میلادی در لیپنیکی زاده شد.

میروسلاو هرماشفسکی در ۱۴ سپتامبر ۱۹۴۱ در لهستان متولد شد و اولین لهستانی ای بود که به فضا سفر کرده است. هرماشفسکی در سال ۱۹۶۵ از آکادمی نظامی در دبلین فارغ التحصیل شد. برای مطالعه کامل مقاله با مجله فضایی آندرومدامگ همراه باشید.

او بعد وارد نیروی هوایی لهستان شد و در سال ۱۹۷۱ در آکادمی نظامی کارول سورشفسکی فارغ التحصیل شد. در سال ۱۹۷۶ او از بین ۵۰۰ خلبان برای شرکت در برنامه فضایی Intercosmos اتحاد جماهیر شوروی انتخاب شد. فضانوردان غیر شوروی ای در این برنامه در کنار خدمه شوروی در مأموریت هایی به پرواز درآمدند که هدفشان نشان دادن اتحاد بین پیمان ورشو و سایر کشورهای متحد با اتحاد جماهیر شوروی بود.هرماشفسکی در دومین ماموریت Intercosmos نیز که در 27 ژوئن در سال 1978 پرتاب شد، شرکت کرد.

هرماشفسکی به عنوان یک فضانورد تحقیقاتی در مأموریت سایوز ۳۰، نزدیک به هشت روز را در فضا گذراند و آزمایش‌های علمی انجام داد و از سطح زمین از ایستگاه فضایی سالیوت ۶ عکس گرفت. در ۵ ژوئیه ۱۹۷۸، تیم او به زمین بازگشت و در ۳۰۰ کیلومتری (۲۰۰ مایل) غرب تسلینوگراد (نور سلطان، قزاقستان کنونی) فرود آمد.

هرماشفسکی یکی از معدود غیرشوروی‌هایی بود که به عنوان قهرمان اتحاد جماهیر شوروی انتخاب شدد. او نشان لنین شوروی، نشان صلیب گرونوالد لهستانی (درجه ۱) و مدال نیکلاس کوپرنیک آکادمی علوم لهستان را دریافت کرد. او به خدمت در نیروی هوایی لهستان بازگشت و در سال ۱۹۸۱ عضو شورای نظامی لهستان شد.

او در سال 1982 از آکادمی نظامی Voroshilov در مسکو فارغ التحصیل شد و سپس به عنوان رئیس مدرسه عالی هوانوردی Shkola Orlyat و در دفتر دفاع لهستان خدمت کرد. در سال 1988 هرماشفسکی ژنرال شد و قبل از بازنشستگی به عنوان دومین فرماندهی ستاد نیروی هوایی لهستان منصوب شد.

⚠️ میروسلاو هرماشفسکی فضانورد لهستانی اعتراف کرد که #زمین مسطح است.

👤پخش کننده: من در واقع در فضا بودم آیا زمین کروی است و در فضا معلق است؟
_________
👩🏼‍🚀 فضانورد (در تردید و اضطراب): زمین مسطح است.. همانطور که برخی انتظار داشتند.. چرا از شما این سوال را انتظار دارم.. به شما اطمینان می دهم.. مسطح است.

همچنین مطالعه کنید:

رمز فایل، در صورت وجود :

درباره بهرام

بهرام
زمان خود را به بهتر کردن خود با مطالعه نوشته های دیگران اختصاص دهید. بنابراین شما به سادگی آنچه را بدست می آورید که دیگران سخت برای آن زحمت کشیده اند.

همچنین بررسی کنید:

بمب اتمی

دروغ بودن سلاح هسته ای – (قسمت 10) برجام

فکر می کنید که چرا ایران در موضوع برجام پای کشور ژاپن را وسط کشیده …

4 دیدگاه

  1. Avatar

    شكرا لك أخي على هاده المعلومات و المجهودات.. أتمنى ان تكون اللغة العربية.. كيف يستفيد الجميع..

    • Bahram

      حاليا، ليس لدينا مترجم باللغة العربية، ولكن يمكنك ذلك من الشريط الجانبي للموقع
      (Powered by Google Translate)
      اختر الترجمة العربية.

  2. Avatar

    عذر میخوام چطور میتونم دانلود کنم ویدیو رو ؟ لینکی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =

Translate »