آخرین مطالب
بمب اتمی
بمب اتمی

بمب اتم (ویدئوی معروف ساختگی بود) – قسمت 8

سالهاست که با بمب اتم ملت ها رو تهدید به نابودی کردند ولی هیچ بمب اتمی وجود خارجی ندارد، در واقع نابودی هیروشیما و ناکازاکی یک دروغ قرن بود بین حاکمانی که جنگ رو شروع کردند برای نظم نوین جدید خودشان.

این دو شهر توسط هزاران تن گاز مایع و TNT نابود شدن که از قبل برنامه ریزی شده بود مگر نمیگفتند هر شهری که با این بمب نابود شود تا صدها سال یا هزاران سال هیچ کس نمیتواند حتی از کنارش رد شود آن هم بخاطر تشعشعات رادیو اکتیو که دارد.

پس چرا دو سال بعد، این دو تا شهر آباد شدند تا حالا با خودتون اندیشه کردین؟

آنها جنگ جهانی اول و دوم را راه انداختند برای نابودی تاریخ گذشته‌ی بشر و نظم نوین جهانی خودشان و بعد از نظم جهانی، خودشان شروع به تحریف و جعل تاریخ بشری در وسعت بی سابقه کردند.

که همه‌ی این فتنه ها از کمپانی هند شرقی  است تا از طریق آن، دنیا رو کنترل کنند ولی در این میان قربانی هایی لازم بود تا اسرار فاش نشود برای لاپوشی اسرار که هیچکس نفهمد چه کسی مقصر نابودی و استعمار جهان است.

حتی خاندان های بزرگ مثل راکفلر و روتچیلد ها و رومانف ها همگی نوکران شاه جهان هستند و 25 میلیون یهودی و بهایی در ایران زندگی میکنن که هیچ کس نمیتواند شناسایی کند.

اکثر دولت مردان معروف و بازیگران معروف و سرمایه داران و بیشتر فوتبالیست ها یهودی و بهایی هستن که هویت خودشان را مخفی کنند و هدفشان نابودی دنیا و منطقه هست و حالا آمریکا از طریق متحدانشان برنامه هایی که دارند را عملیاتی کنند.

در ویدئوی زیر یکی دیگر از دروغ ها رو مشاهده می کنید که کاملاً گویای دروغین بودن و ساختگی بودن تصویری است که در ذهن عموم کاشته شده و یمی هسته ای دروغی کاملاً بزرگ است.

یوزف گوبلس (۲۹ اکتبر ۱۸۹۷ – اول مه ۱۹۴۵) سیاست‌مدار ناسیونال سوسیالیست آلمانی که از ۱۹۳۳ تا ۱۹۴۵ وزیر رایش برای تبلیغات و روشنگری مردم بود. او از نزدیک‌ترین دوستان و همکاران آدولف هیتلر بود و شهرت او تا حد زیادی ناشی از خطابه‌های پرشور و تبحرش در سخن‌وری بود.

یوزف گوبلس:

  • تودهٔ مردم دروغ بزرگ را راحت تر از دروغ کوچک باور می‌کنند.
  • «یک ملّتِ بدون دین، مانند انسانِ بدون تنفّس است.»
    • Volk ohne Religion, das ist so wie Mensch ohne Atem.

رمز فایل، در صورت وجود :

درباره بهرام

بهرام
زمان خود را به بهتر کردن خود با مطالعه نوشته های دیگران اختصاص دهید. بنابراین شما به سادگی آنچه را بدست می آورید که دیگران سخت برای آن زحمت کشیده اند.

همچنین بررسی کنید:

هوش مصنوعی یا اجنه شیطانی ؟

هوش مصنوعی یا اجنه شیطانی ؟

چت و گفتگو با هوش مصنوعی یا چت و گفتگو با اجنه شیطانی؟ همانطور که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 9 =

Translate »