آخرین مطالب
کلون

کلون (هومونکولوس) موجودات و انسان های شبیه سازی شده

کلون ، شبیه‌سازی انسانی یا کلون‌سازی انسانی (تولید مثل غیر جنسی) روشی است که در آن جنین انسان برای تحقیق در آزمایشگاه شبیه‌سازی می‌شود. در این روش پس از گذشت حدود پنج روز از شکل گیری نطفه، سلول‌های بنیادی برای شبیه سازی یا آزمایش برداشته می‌شود این سلولها تقریباً توانایی تولید هر نوع سلولی در بدن انسان را دارند و دانشمندان با استفاده از این سلولهای خاص امیدوار هستند که روزی بتوانند درمان قطعی بیماری‌هایی چون بیماری‌های قلبی، انواع سرطان، و آلزایمر را پیدا کنند.

مشاهده قسمت اول مقاله:

کلون – موجودات و انسان های شبیه سازی شده

هومونکولوس در آیین های مخفی (راز شبیه سازی یا کلون سازی به روش سنتی و مدرن )

کلون

‏فرانسیس کینگ. می‌گوید: «همونکولوس جانور زنده‌ای است که از نظر شکلی شبیه انسان است و دارای ویژگی‌هایی از انسان است که او را از جانوران متمایز می‌کند.

یعنی عقل و قدرت گفتار دارد، اما نه زاییده شده و نه از نسل بشر است، نه مانند انسان در بدنش دارای روح است.

این یک زندگی مصنوعی ایجاد شده از طریق جادو و ابزارهای کیمیاگری است.

با فرض اینکه ایگو مجدداً در ماه سوم حاملگی وارد کالبد جنین شود، جنین را از مادر خارج کرده و باعث زنده شدن او می شود، زیرا این موضوع قبل تبدیل شدن به انسان است؛ اما یک جنین دو ماهه ممکن است تبدیل به هومونکولوس شود.

‏اعتقاد بر این است که جنین در سه ماه اول از هر روحی خالی است. سپس یک ایگو با طبیعتی مانند (الف) کارمای خود یعنی طبیعت و گرایش، و (ب) کارمای ایگو را جذب می کند.

اگر ترکیبات مناسبی پیدا نشد، نتیجه یا سقط جنین، مرده‌زایی یا تولد یک احمق است. ‏روش کلاسیک ساخت هومونکولوس گرفتن تخمک بارور شده یک زن و تولید مثل تا جایی که ممکن است، بدون رحم، شرایط طبیعی بارداری در آن است.

‏پاراسلسوس برای اولین بار در سال ۱۵۳۷ به نام هومونکولوس اشاره کرد. ‏او روش خود را برای ایجاد یک هومونکولوس بیان می کند: «این که اسپرم یک مرد به تنهایی در یک خیار مهر و موم شده به مدت چهل روز با بالاترین درجه پوسیدگی در رحم اسب «venter equinus»، به معنای «سرگین اسب گرم و تخمیری» پوسیده شود.

یا حداقل آنقدر طولانی که زنده شود و خودش حرکت کند و تکان بخورد که به راحتی مشاهده می شود. پس از این مدت تا حدودی شبیه یک مرد، اما شفاف، بدون بدن می شود. اگر بعد از این، با آرکانوم خون انسان عاقلانه تغذیه شود و تا چهل هفته تغذیه شود و در گرمای یکنواخت رحم اسب نگه داشته شود یک کودک انسانی زنده از آن رشد می کند، با تمام اعضایش مانند یک کودک دیگر که از یک زن، اما بسیار کوچکتر متولد شده است.”

کلون

‏مفاهیم مشابه ⁦هومونکولوس ⁩ شامل تکوین اسلامی، گولم یهودی، اتوماتون یونانی و مفهوم یونگی آنتروپاریون است. ‏نسل مصنوعی موجودات هدف کیمیاگران و جادوگران برای هزاران سال بوده است.

‏همانطور که گفته شد، اعتقاد غیبی این است که ارواح برای یک جنین با هم رقابت می کنند. هدف این است که روح کامل به نفع جادوگر تسخیر شود. این را می توان بدون زن و “رحم مصنوعی” انجام داد. ‏به تحقیق سلول های بنیادی فکر کنید.

‏اعتقاد بر این بود که فرانسیس بیکن، آلبرتوس مگنوس و پاراسلسوس همگی روح (یا هومونکولوس) را اسیر کرده و آنها را در مجسمه های برنجی قرار داده اند. چیزی شبیه گرفتن جن در بطری در فیلم علاءالدین دیزنی.

جای تعجب نیست که کریستینا آگیلرا با خواندن “من یک جن در درون بطری ام ” به برنامه نویسی مونارش اشاره می کند. ‏در سال ۱۶۱۶، عروسی کیمیاگری کریستین روزنکروتز با ایجاد یک فرم زن و مرد به پایان می رسد که به عنوان دو نفره هومونکولی شناخته می شود. ‏این متن تمثیلی به خواننده القا می کند که هدف نهایی کیمیاگری کریسوفوئیا (طلاسازی) نیست، بلکه در عوض ایجاد نسل مصنوعی انسان است.

جی برای جنریشن یا نسل است!

‏شبیه‌سازی نسل مصنوعی انسان مدت‌ها قبل از اینکه «علم» آن را به عنوان واقعیت بپذیرد، کامل شده است. ‏در زمینه گولم یهودی یا کابالستی، بسیار شبیه به شاگرد جادوگر یوهان گوته یا فرانکنشتاین اثر مری شلی است. ‏گولم، موجودی مصنوعی، با استفاده از حرزهای جادویی، یا با طلسمات عرفانی، یا با حک کردن کلمه عبری (“حقیقت”) در پیشانی یا بدن خود، یا با تلاوت نام های خدا زنده می شود.

یا جالب‌تر از همه، با لحن کردن حروف الفبای عبری، همانطور که طبق کتاب آفرینش (سفر یتزیرا)، گفته شده است هاشم جهان را آفرید.‏ ‏کابالیست ها در حالی که نام های راز و قدرتمند هاشم (خدا) را می خواندند، دایره وار دور آن می چرخیدند. قدم زدن در اطراف گولم در جهت مخالف زندگی را از آنها می گرفت.

‏گولم (یا هومونکولوس) گاهی اوقات به عنوان اولین شکل از هوش مصنوعی دیده می شود. همانطور که گفته شد، جی برای جنریشن یا نسل است: نسل مصنوعی انسان ها.حرف انگلیسی جی در اصل یود عبری بود. ‏برای ایجاد یک گولم، کابالیست ها از نام های مقدس یهوه استفاده می کنند.

‏نه تنها این، بلکه حروف تتراگرامتون را می توان در یک ستون مرتب کرد تا شکل یک بدن انسان را ایجاد کند.

رمز فایل، در صورت وجود :

درباره بهرام

بهرام
زمان خود را به بهتر کردن خود با مطالعه نوشته های دیگران اختصاص دهید. بنابراین شما به سادگی آنچه را بدست می آورید که دیگران سخت برای آن زحمت کشیده اند.

همچنین بررسی کنید:

بمب اتمی

دروغ بودن سلاح هسته ای – (قسمت 10) برجام

فکر می کنید که چرا ایران در موضوع برجام پای کشور ژاپن را وسط کشیده …

یک دیدگاه

  1. Avatar

    تصاویر مزرعه های پرورش انسان دقیقا شبیه همیناس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 15 =

Translate »