آخرین مطالب
آتلانتیس

آتلانتیس (2)

آنها به آن “آتلانتیس ژاپن” می گویند
شواهدی از فناوری لیزر باستانی؟
بنای یادبود یوناگونی یک سازه صخره ای غوطه ور است که در سواحل یوناگونی، جنوبی ترین جزیره جزایر ریوکیو ژاپن، در حدود ۱۰۰ کیلومتری شرق تایوان واقع شده است. این سایت که در سال ۱۹۸۷ توسط یک غواص محلی کشف شد، دارای مجموعه ای مرموز از پله های منظم است که در زیر سطح دریا حک شده است. این سازه وسیع با ۵۰ متر طول و ۲۰ متر عرض، به عنوان یکی از جذاب ترین مکان های زیر آب در سراسر جهان است.

تخمین زده می شود که این سازه انباشته شده هرم مانند که اغلب به عنوان “آتلانتیس ژاپن” شناخته می شود، بیش از ۱۰ هزار سال قدمت داشته باشد. برخی از نظریه پردازان معتقدند که این می تواند بقایای یک تمدن باستانی اقیانوس آرام باشد که احتمالاً توسط مردم جومون ماقبل تاریخ که در حدود ۱۲ هزار سال قبل از میلاد در این جزایر زندگی می کردند ساخته شده است.

«علیرغم ویژگی‌های معماری آن مانند گذرگاه‌های باریک، دروازه‌ های قوسی شکل و زوایای دقیق ۹۰ درجه، این سازه عمدتاً طبیعی در نظر گرفته می‌شود و بخشی از یک سازه صخره‌ای بزرگتر است. این دیدگاه توسط طبقه بندی واضح صخره ها، که احتمالاً توسط فعالیت لرزه ای در این منطقه زلزله خیز شکل گرفته است، پشتیبانی می شود.(ممکن است لموریا باشد)



قاره لموریا یکی از اسرار باستانی است که هنوز هم کنجکاوی مردم از سراسر جهان را بر می انگیزد. قرن ها در تخیل مردمی زندگی کرده است،

بسیاری از افسانه ها و روایات شفاهی به آن پرداخته اند و نظریه ها و باورهای بسیاری پیرامون آن شکوفا شده است.

قاره گمشده لموریا یک اسطوره کلاسیک در فرهنگ های آفریقایی و آسیایی است.

رمز فایل، در صورت وجود :

درباره بهرام

بهرام
زمان خود را به بهتر کردن خود با مطالعه نوشته های دیگران اختصاص دهید. بنابراین شما به سادگی آنچه را بدست می آورید که دیگران سخت برای آن زحمت کشیده اند.

همچنین بررسی کنید:

بمب اتمی

دروغ بودن سلاح هسته ای – (قسمت 10) برجام

فکر می کنید که چرا ایران در موضوع برجام پای کشور ژاپن را وسط کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 10 =

Translate »