آخرین مطالب
داستان آپولو

داستان آپولو

آپولو استوری – در حدود 50 سال قبل، سه فضانورد آمریکایی در حالی در اتاق قرنطینه خود استراحت میکردند که مردم سیاره زمین غرق در شادی و افتخار و مبهوت از وارد شدن به عصر جدیدی از تمدن بشری، اخبار لحظه به لحظه سه قهرمان سیاره شان را تعقیب میکردند.

اتفاقی که افتاده بود آنقدر بزرگ و دور از دسترس می نمود که همه را در بهت و حیرت و شوق و شادی فرو برده بود. برای اولین بار در تاریخ بشریت انسانی توانسته بود بر سطح جرمی آسمانی غیر از زمین قدم بگذارد، راه برود و سالم و تندرست به خانه خود، زمین بازگردد. رد پای نیل آرمسترانگ فرمانده عملیات تاریخی آپولو- ۱۱ بر سطح ماه و جمله بی نظیرش که می گوید:

” این قدمی کوچک برای یک انسان و گامی بزرگ برای بشریت است، برای همیشه در تاریخ باقی خواهد ماند و جاودانه خواهد شد.”

اما آیا سفر به ماه یک واقعیت تاریخی است و یا محصولی هالیوودی؟

داستان آپولو

آیا آرمسترانگ واقعا قدم بر ماه گذاشته است؟

مطمئنا نام او در تاریخ برای همیشه ثبت شده، اما نه به عنوان یک قهرمان…

داستان آپولو
فضانوردان آپولو ۱۱، از چپ به راست: نیل آرمسترانگ، مایکل کالینز و باز آلدرین. این فضانوردان از طریق پنجره مرکز قرنطینه سیار خود با رئیس‌جمهور ریچارد نیکسون گفتگو می‌کنند.

زمان همه چیز را روشن خواهد کرد و مطمئنا نسل های آینده به گذشتگانشان خواهند خندید…

“در دروغ بزرگ همیشه قدرت معیني از قابلیت باور كردن وجود دارد. چرا كه افراد زیادي از یك ملت همیشه تحت تأثیر عواطف به راحتي گول مي خورند حالا یا عمدي یا سهوي. و به خاطر سادگي و بي آلایشي و صداقت باور آنها، راحت تر قرباني یك دروغ بزرگ مي شوند تا یك دروغ كوچك. چرا كه آنها خودشان در موارد كوچك، دروغ هاي كوچك مي گویند و از گفتن دروغ هاي بزرگ شرم دارند )و دولت مردان در این مورد شرمي هم ندارند(. هرگز به ذهن این مردم خطور نمي كند كه دروغ هاي خیلي بزرگ بسازند و هرگز هم باور ندارند كه دیگران چنان گستاخ باشند كه این چنین صداقت را بدنام كنند ولو این كه مدارك این چنین دروغي را براي ذهن آنها ثابت كنند آن هم به طور آشكار، باز هم به دروغ بودن آن دروغ بزرگ شك دارند و همچنان فكر مي كنند كه حتما توضیحي وجود دارد. چنین دروغ بزرگ گستاخانه اي همیشه رد پاهایي پشت سر خود به جاي مي گذارد. حتي بعد از این كه سرهم بندي شد و توسط متخصص هاي جهاني دروغ گویي وتمام كساني كه براي دروغ گفتن در هر دروغ گویي با هم همكاري مي كنند، به عنوان یك حقیقت شناخته شد. این افراد در حال حاضر به خوبي مي دانند كه چگونه از این دروغ ها براي اهداف توسعه طلبانه خود استفاده كنند.”

-آدولف هیتلر 1925 –

ما در اینجا مداركي داریم كه فرود انسان بر روي ماه در اواخر دهه ي ۶۰ و اوایل دهه ي ۷۰ هرگز اتفاق نیوفتاده است.

براي شروع بهتر است بدانید كه تنها ۱۰۰ نفر در پروژه فرود بر روي كره ي ماه درگیر بوده اند. مركز كنترل در هوستون (Houston) به علاوه بیشتر زنان و مرداني كه بر روي این پروژه كار كرده اند، شكي باقي نمي گذارند كه این كار یك دروغ بوده است. اما چگونه ممكن است؟ خیلي ساده. قدرت كسي كه چنین افتضاحي را به بار آورده هرگز اجازه نمي دهد كه كسي این تصور را داشته باشد.

هزاران نفري كه درگیر این ماجرا شده اند، تنها نگران قسمت كوچكي بودند كه مربوط به آنها بود. مهندسان، مكانیك ها، برنامه نویسان كامپیوتري و… كاري نداشتند كه با هم مشترك باشد.
بنابراین بیشتر افراد از چیزي از یك پروژه ي هالیوود سر بیرون مي آورد، چیزي نمي فهمند.

آپولو

در سال ۱۹۶۲ ، رئیس جمهور آمریكا، جان اف كندي گفت كه یك تصوري از آمریكا دارد كه تا قبل از پایان این دهه مي تواند انسان را بر روي ماه فرود آورد و دوباره وي را به زمین بازگرداند.

امروز، ما نمي دانیم كه كندي آن روز مي دانست كه این كار واقعا ممكن است یا نه اما مدت كوتاهي پس از ترور او، بهترین دانشمند جهان در زمینه ي موشك كه در این پروژه كار مي كرد به لیندون جانسون اطلاع داد كه علم حداقل تا ۳۰ سال آینده از انجام چنین پروژه ای ناتوان است.

الآن و اینجا ما 50 سال از آن تاریخ را گذرانده ایم و هنوز هم تكنولوژي قادر به فرستادن یك انسان به ماه و باز گرداندن سالم وي به زمین نیست .

” ما تکنولوژی لازم برای سفر به ماه را نداریم”

فضانورد ناسا – Don Pettit

قدرت هایي كه در مورد این كلاهبرداري آپولو تصمیم گرفتند به این نتیجه رسیدند كه اگر آنها نتوانستند انساني را به ماه بفرستند وبه سلامت به زمین بازگردانند، كاري كه آنها باید بكنند این است كه از ناسا بخواهند این چنین پروژه اي را جعل كند و پس از آن میلیاردها دلار از پول مالیات دهندگان كه براي سرمایه گذاري در این پروژه در نظر گرفته شده بود را براي خود بردارند. پس از آن، آنها تصمیم گرفتند كه واقعا مي توانند كل این ماجرا را جعل كنند آن هم فقط با قسمتي از پولي كه براي این كار آماده شده بود.

 ” اگر نمیتوانید چیزی را بسازید، آن را جعل کنید”

کارمند سابق ناسا – bill kaysing

اینجا در عكس زیر مكاني در ایسلند است كه ادعا می شود بسیاري از كلك ها و دروغ هاي ناسا در آن ساخته شده است.

ایسلند

در این جا چند حقیقت وجود دارد كه باید به ذهن بسپارید كه نمي شود واقعا انساني را به ماه فرستاد و غیر ممكن است. باتوجه به مدل زمین مسطح، ماه ویژگی های بسیار متفاوتی نسبت به آنچه از قمر زمین در مدل خورشید مرکزی توصیف شده، دارد. باتوجه به ویژگی های ماه در مدل زمین مسطح، امکان فرود بر روی ماه وجود ندارد. اول اینکه چنین تکنولوژی ای برای رسیدن به اجرام آسمانی در دست نیست و دوم اینکه، ماه سطح فرود ندارد.

مطابق سیستم خورشید مرکزی، ماه به طور دائم توسط شهاب سنگ هاي خیلي ریز كه با سرعت 20.000 مایل در ساعت حركت مي كنند، در حال بمباران شدن است. براي این كه تصور درستي داشته باشید گلوله یك تفنگ با سرعت 800 مایل بر ساعت حركت مي كند. ماه هم هیچ اتمسفري ندارد كه سرعت این شهاب سنگ ها را كم كند. اگر یكي از فضانوردان یا یكي از واحدهاي ماه نشین توسط یكي از این شهاب سنگ ها ضربه اي ببیند حتي اگر این شهاب سنگ به اندازه ي یك دانه برنج باشد، آن وقت كار تمام است. عجیب این كه ناسا در آن زمان اصلا نگران چنین موضوعي نبود.

یك مشكل دیگر، یك سري امواج كشنده در فضا وجود دارد نه تنها براي فضانوردان بلكه براي عكس هایي كه ممكن است بخواهد گرفته شود هم كشنده است و آنها را از بین مي برد. خیلي عجیب است كه ناسا سعي كرده كه با حیله این رسوایي دیگر را هم از سر بگذراند.

آپولو – بررسی مرگ فضانوردان ناسا در طول ۳ سال

نقدی بر آپولو های ناسا / دروغ سفر به ماه – 2022

آپولو – بررسی مرگ فضانوردان ناسا در طول ۳ سال

رمز فایل، در صورت وجود :

درباره بهرام

بهرام
زمان خود را به بهتر کردن خود با مطالعه نوشته های دیگران اختصاص دهید. بنابراین شما به سادگی آنچه را بدست می آورید که دیگران سخت برای آن زحمت کشیده اند.

همچنین بررسی کنید:

بمب اتمی

دروغ بودن سلاح هسته ای – (قسمت 10) برجام

فکر می کنید که چرا ایران در موضوع برجام پای کشور ژاپن را وسط کشیده …

2 دیدگاه

  1. Avatar

    سلام و عرض ادب، یک سوالی ‌که برام پیش امده این است که اگر شما می گویید طبق قران، زمین مسطح است.
    پس چرا خدا در آیه ۸۸ سوره نمل گفته که کوه ها مثل ابر ها حرکت می کنند؟
    مگر میشه اگر زمین ثابت باشد
    کوه های زمین حرکت کنند
    در حالی که خود زمین هیچ حرکتی نکند؟

    • مدیر Bahram

      سلام;
      جواب در آیه قبل هست :
      وَيَوْمَ يُنْفَخُ فِي الصُّورِ فَفَزِعَ مَنْ فِي السَّمَاوَاتِ وَمَنْ فِي الْأَرْضِ إِلَّا مَنْ شَاءَ اللَّهُ ۚ وَكُلٌّ أَتَوْهُ دَاخِرِينَ
      در روز قیامت چنین می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =

Translate »