آخرین مطالب
666 و مربع خورشید

666 و مربع خورشید

سازمان های شیطان پرستی و فری ماسون ها و ایلومناتی ها همگی بر سر یک موضوع اشتراک دارند و آن قرار دادن ابلیس یا شیطان در نوک هرمِ مقدسات خودشان (اکثراً خورشید یا رَع خدای خورشید) می باشد، یکی از موارد که گاهاً برای افراد سوال می شود این است که چرا بر روی برخی اعداد تمرکز دارند؛ اعدادی مانند 666 – 11 یا تکرر عدد 1 – 13 که در ینجا به بیان یکی از ابعاد این می پردازیم.

به طرز عجیبی همه چیز در مدل زمین کروی و خورشید مرکزی ،در توضیح خورشید پرسی یا به عبارت بهتر » پرستش شیطان مرتبط می‌شود .

مربع جادویی خورشید احتمالا مشهورترین مربعهای جادویی است. اضافه کردن اعداد در هر ستون مربع (به صورت افقی یا عمودی) مجموع همواره با تمام شش ردیف جمع شده به تعداد 666 ، ثابت میشود که 111 خواهد بود.

این کاملاً تایید شگفت آوراعدادی است که مربع های جادویی در حقیقت راهی برای بیان دانش باستانی در ارتباط با جهان هستند. هیچ چیز از سحر و جادو در آن ها وجود ندارد، بلکه تنها یک ابزار ریاضی مانند فراکتال می باشند. ما معتقدیم که واژه “جادویی” به این علت اضافه شده تا یک دانش را که فقط باید به تعداد کمی از مردم اختصاص داده شود پنهان کنند.

در زیر میتوانید تصویری از مربع های جادویی خورشید را مشاهده کنید:

مربع خورشید
مربع خورشید

مربع دارای ترتیب 6 است که تعداد ردیف ها و ستون هاست و 111 نیز ثابت جادویی است.

با چندین بار 111 میتوانیم مدار خورشید، شعاع آن و تمام مدارها را پیدا کنیم. اما مربع دارای اسرار دیگر برای برملا شدن و نشان دادن است. برای مثال، علامت (نماد) خورشید را در نظر بگیرید. هر مربع با علامتی مشخص می شود که با چیزی ارتباط برقرار میکند.

این نماد خورشید است:

نماد خورشید
نماد خورشید

این علامت واقعا میتواند نمادی معنا دار باشد. وقتی اولین بار آن را دیدیم، سعی کردیم معنی آن را درک کنیم. پس از تفکر و کمی دقت کردن بلافاصله متوجه معنی آن شدیم.

این را باید بدانید که باید با مربع تطابق داشته باشد. اگر امتحان کنید، متوجه خواهید شد که علامت، تقارن عددی مربع را تایید می کند. شما خودتان نیز میتوانید شخصا چک کنید.

میتوانیم اولین مورد را برای شما مشخص کنیم:

تقارن در نماد خورشید
تقارن در نماد خورشید

دو خط نارنجی را در نظر بگیرید. آنها 19 را با 32 و 5 با 18 متصل می کنند. به تقارن توجه کنید:

32-19=13

18-5=13

بنابراین علامت خورشید، تقارن را در مربع نشان می دهد. ما میتوانیم یک تقارن را با یک حالت عادی لرزش یک صفحه مربع درک کنیم. اگر شما یک صفحه مربع را در ارتعاش قرار داده اید، با توجه به فرکانس، به طرق مختلفی واکنش نشان می دهد.

این تصویر را ببینید:

حالت ارتعاش نرمال یک صفحه مربع، بسیار شبیه به علامت است.
حالت ارتعاش نرمال یک صفحه مربع، بسیار شبیه به علامت است.

فرض ما این است که مربع جادویی نه تنها ارتفاع و ابعاد خورشید بلکه حالت ارتعاش خورشید را نیز نشان می دهد (نوعی صوت که توسط میدان مغناطیسی تولید می شود). تحقیقات بیشتر در آینده قطعا مشخص میکند که آیا این ایده تأیید میشود یا خیر.

6660 شعاع مدار راس السرطان است. با توصیف مارپیچ، کاملا شگفت آور است که هر دو،می تواند توسط یک مارپیچ با شاخص 1.618 / 1، عدد طلایی توصیف می شود. در حقیقت، بسیاری از مارپیچی ها در طبیعت مارپیچ های طلایی هستند. ثابت 88.8 ، به نظرمان، یک عدد نسبتا خاص است زیرا برابر با 4/5 × 111 است.

111 عددی است که ارتباط ویژه ای با زمین و خورشید دارد. 6660، 13320، 9990، مضرب های 111 هستند. عدد 111 ثابت مربع جادویی خورشید است. همانطور که می توانید در زیر مشاهده کنید.

مربع های جادویی خورشید
مربع های جادویی خورشید

یک پنجم از 111 ، 22.2 است یک پنجم دایره 72 درجه است، که 72 با دقت خوب توسط 1،618 * 44،4 قابل بیان می باشد. علاوه بر این، 44.4 سانتی متر، همانطور که احتمالا به یاد دارید، مقدارذراع عبری است.

معادله اول حرکت خورشید از راس السرطان به راس الجدی را نشان می دهد. زاویه ϑ بطور دقیق 180 دور را نشان می دهد، یعنی یک دوره شش ماه از آنجایی که ما یکسال را تشکیل شده از 360 روز در نظر میگیریم. بنابراین زاویه از صفر به Pi * 1082 متغیر است، که pi برابر 3 است. 180 دور برابر است با 1080 رادیان. یک دور برابر رادیان Pi2 است.


سیلیکون و کربن ، عدد 666 چیست :

یکی از حقایق پنهان زمین از مردم – درختان غول پیکر 1

33 نمونه از “عدد 666” در علم مدرن و مدل کره زمین

رمز فایل، در صورت وجود :

درباره بهرام

بهرام
زمان خود را به بهتر کردن خود با مطالعه نوشته های دیگران اختصاص دهید. بنابراین شما به سادگی آنچه را بدست می آورید که دیگران سخت برای آن زحمت کشیده اند.

همچنین بررسی کنید:

بمب اتمی

دروغ بودن سلاح هسته ای – (قسمت 10) برجام

فکر می کنید که چرا ایران در موضوع برجام پای کشور ژاپن را وسط کشیده …

2 دیدگاه

  1. Avatar

    سلام استاد رائفی پور بشدت به زمین تخت حمله کرده وتمسخر کرده. این چه شکافیه داره تو شیعه ایجاد میشه؟؟

    • مدیر Vlad

      رائفی پور استاد فرقه ضاله اهل رای هست نه شیعه .
      شیعه مسلمان یعنی تسلیم کلام الله و امر ۱۴ معصوم .
      و نه یک پیروی بی عقل اهل تقلید کورکورانه.

      یک مسلمان حقیقی اهل بدعت و اهل تفسیر به رای نیست و همواره تسلیم کلام خدا و فرمایشات معصومین هست.
      یک مسلمان به دنبال تفسیر روایی(کلام معصومین) برای ایات قرآن هست و یک مسلمان نما تسلیم گفتار هر کسی هست جز معصومین و اگر راوی حدیث باشید به شما فحش میدن یا مسخره میکنن و منکر حدیث میشن‌.

      در حالی که امام مهدی عجل الله دستور داده جز به راوی حدیث رجوع نکنید
      واین یعنی از یک راوی حدیث فقط احادیث معصومین را بخواهید ! نه رای و نظر شخصی و سخنرانی پر از حرف های مفت و بی پایه واساس.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =

Translate »