آخرین مطالب
آزمایش یوری گالایف - اتر وجود دارد

آزمایش یوری گالایف – اتر وجود دارد

یكی از دقیق ترین و مستدل ترین گزارش ها در مورد آزمایش های رانش اتر از یوری گالایف (Galaev) ، دانشمند اوكرایني ارائه شده است. او در چکیده ای می نویسد :

فرضیه تجربی وجود چنین محیطی مادی ای از انتشار یک موج رادیویی را بررسی میکند. همانطور که اتر در محدوده موج رادیویی هشت میلی متری انتشار می یابد. سرعت باد اتری و شیب عمودی این سرعت در نزدیکی سطح زمین اندازه گیری شده است. نتایج اندازه گیری سیستماتیک با قوانین فرضیه اولیه مغایرت ندارد و می تواند به عنوان تأیید تجربی در مورد وجود اتر به عنوان یک محیط مادی در طبیعت در نظر گرفته شود

Ethereal Wind in Experience of Millimetric Radiowave Propagation,” Spacetime and Substance, Vol. 2, No. 5 (10), 2001, p. 211.

آزمایش یوری گالایف - اتر وجود دارد

متن مقاله موارد زیر را گزارش می کند :

کار بزرگ جمع آوری و تجزیه و تحلیل ، اختصاص داده شده به مشکل باد اتری ، توسط Atsukovsky انجام شده. مدل اتر ارائه شده و تصویر پویای اتر از جهان در آثار وی طراحی شده است. اتر به عنوان یک محیط مادی نشان داده می شود که فضای تمام جهان را پر می کند و دارای خواص گازی چسبناک و قابل فشردگی است. زمینه های فیزیکی نشان دهنده شکل های مختلف حرکت اتر است ، به عنوان مثال ، اتر محیطی برای انتشار موج الکترومغناطیسی است. سرعت حرکت اتر (باد اتری) با ارتفاع افزایش می یابد.

Ethereal Wind in Experience of Millimetric Radiowave Propagation,” Spacetime and Substance, Vol. 2, No. 5 (10), 2001, p. 212- 213

وی برای محاسبه نتایج “پوچ” قبلی آزمایش های مدرن اضافه می کند:

” نشان داده شده است که فلزات دارای مقاومت دینامیکی اتری بزرگتری هستند و با جریان های اتر تداخل می کنند. بنابراین ، دستگاه های اندازه گیری مرتب شده در اتاق های فلزی مجاز نیستند.”

Ethereal Wind in Experience of Millimetric Radiowave Propagation,” Spacetime and Substance, Vol. 2, No. 5 (10), 2001, p. 212- 213

به عبارت دیگر ، کسانی که نتیجه ای “پوچ” پیدا کردند به اشتباه فکر کردند آزمایشاتشان دقیق بوده است، اما آنها هرگز به چگونگی جلوگیری از اتر توسط پوشش فلزی توجهی نکردند. گالایف به دلایلی آزمایش های میلر را مورد نقد قرار میدهد. او می نویسد :

” تداخل سنج عظیم میلر هنگام حرکت از کلیولند به رصدخانه کوهستان ویلسون دوباره سرهم بندی و تنظیم شد. بنابراین ، تکنیکی که میلر برای اندازه گیری وابستگی به سرعت حرکت کشف شده از ارتفاع بالای سطح زمین اعمال کرد ، برای نتیجه گیری نهایی به سود وجود اتر، غیرقابل قبول است.”

Ethereal Wind in Experience of Millimetric Radiowave Propagation,” Spacetime and Substance, Vol. 2, No. 5 (10), 2001, p. 213

گالائف احتمالا در مورد مسئله تنظیم مجدد و سرهم بندی دوباره حق دارد. آزمایشات موج رادیویی گالایف، که وی در جزئیات ریاضی و فیزیکی طاقت فرسا در مقاله خود بیان می کند ، از سپتامبر 1998 تا ژانویه 1999 بیش از 5 ماه انجام شد. اندازه گیری ها به صورت شبانه روزی انجام می شد ، به جز در روزهای خاص ، در مجموع 1288 ساعت. در تحلیل نهایی ، یافته های وی نتایج میلر 1925 و مایکلسون 1929 را تأیید می کند. او می نویسد:

” مقدار بدست آمده توسط میلر است. مقدار کمی کوچکتر در مقایسه با میلر است. میلر یک خانه چوبی سبک ساخته بود … در همه طرف آن پنجره هایی از بوم سفید ساخته شده بود. در سال 1929 مایکلسون – پیرسون آزمایش مشابهی را در یک کارگاه نوری انجام دادند … در نتیجه سرعت باد اندازه گیری شده بیش از 6000 متر در ثانیه نبود. ”

 Spacetime and Substance, Vol. 2, No. 5 (10), 2001, p. 224.

او نتیجه میگیرد:

” تجزیه و تحلیل انجام شده نشان داده است که این نتایج را می توان با پدیده انتشار امواج رادیویی در یک محیط با سرعت لایه گرادیان در این جریان متوسط در نزدیکی سطح زمین توضیح داد. لایه گرادیان موجود گواهی می دهد که این محیط دارای ویسکوزیته است – خاصیت محیط مادی ذاتی ، یعنی ماده ای متشکل از ذرات جداگانه. بنابراین نتایج آزمایشی اجرا شده با مواضع فرضیه اولیه در مورد وجود ماده ماده اتر در طبیعت موافق است.”

Spacetime and Substance, Vol. 2, No. 5 (10), 2001, p. 213

در ادامه بخوانید:

نیکولا تسلا – دوستم این نسخه خطی را به من داد. او در ایالات متحده بود و یک کلاه ایمنی قدیمی را در یک خیابان فروشی در نیویورک خریداری کرد. در داخل این کلاه ایمنی ، ظاهراً به جای آستر ، یک دفترچه قدیمی قرار داشت. تخته های پارچه ای نازکی داشت و بوی کپک را حس می کرد. برگهای زرد آن در جاهایی سوخته بود. در بعضی جاها ، جوهر آنقدر نوشیده بود که نوشته روی کاغذ زرد شده به سختی قابل تشخیص بود. در بعضی جاها ، قسمتهای زیادی از متن در اثر آب کاملاً آسیب دیده و فقط لکه های جوهر ناخوانا وجود داشته است. – متن کامل:

نیکولا تسلا: “شما اشتباه می کنید، آقای انیشتین، اتر وجود دارد!”

رمز فایل، در صورت وجود :

درباره بهرام

بهرام
زمان خود را به بهتر کردن خود با مطالعه نوشته های دیگران اختصاص دهید. بنابراین شما به سادگی آنچه را بدست می آورید که دیگران سخت برای آن زحمت کشیده اند.

همچنین بررسی کنید:

هوش مصنوعی یا اجنه شیطانی ؟

هوش مصنوعی یا اجنه شیطانی ؟

چت و گفتگو با هوش مصنوعی یا چت و گفتگو با اجنه شیطانی؟ همانطور که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =

Translate »