آخرین مطالب
بررسی مرگ فضانوردان ناسا در طول ۳ سال

آپولو – بررسی مرگ فضانوردان ناسا در طول ۳ سال

در یونان باستان،آپولو یک خدای قدرتمند است که الهام بخش بسیاری از شیاطین و خدایان است که توسط Nero Caesar به عنوان هلیوس(خدای خورشید) شناخته میشود.آپولو برادر دوقلو آرتمیس (دیانا) است. مركز عبادت او در دلفی و در سراسر جهان باستان مشهور بود.

باقی مانده ای از آتش سوزی آپولو ۱ که سه فضانورد در آن جان باختند
باقی مانده ای از آتش سوزی آپولو ۱ که سه فضانورد در آن جان باختند

درست قبل از اینکه ناسا بشر را به ماه بفرستد، همانطور که ادعا دارد فرستاده است، تعداد زیادی از کاندیدا های ارسال انسان به ماه با مرگ های عجیبی مواجه شدند. آیا آن ها کشته شدند زیرا نمیتوانستند یک دروغ بزرگ را حفظ کرده و آن را افشا نکنند؟

ناسا
مجسمه آپولو/شیطان که در حال سقوط از آسمان است

در یونان باستان،آپولو یک خدای قدرتمند است که الهام بخش بسیاری از شیاطین و خدایان است که توسط Nero Caesar به عنوان هلیوس(خدای خورشید) شناخته میشود.آپولو برادر دوقلو آرتمیس (دیانا) است. مركز عبادت او در دلفی و در سراسر جهان باستان مشهور بود.

“آپولو” نام دیگری برای شیطان یا لوسیفر است. ناسا نام جالبی را برای پروژه سفر به ماه خود انتخاب کرده بود.

ناسا
فضانوردان آپولو- ۱ از راسست: راجر چافی، گریسام و ادوارد وایت

در ۲۷ ژانویه سال ۱۹۶۷، دو سال قبل از اولین فرود ماه، Gus Grissom، Ed White و Roger Chaffee در یک آتش سوزی ناگهانی، طی یک شبیه سازی پرتاب آپولو ۱ کشته شدند. Grissom به شدت توسط همکارانش مورد تایید و یک شخصیت قوی بوده و موقعیت بسیار خوبی در برنامه فضایی ناسا داشته است. اما Grissom یک منتقد جدی به برنامه های فضایی ناسا نیز بوده است از جمله آخرین حرف های او قبل از مرگ و آتش گرفتن کپسول آپولو این بوده است: “وقتی نمی توانیم بین دو ساختمان ارتباط برقرار کنیم، چگونه می توانیم به ماه برسیم؟” لحظاتی بعد، کپسول با فضانوردانی که داخل آن بودند، با شعله های آتش سوخت. آنها توسط آتش سوزانده شدند و هیچ فرصتی برای فرار نداشتند.

بتی و پسرش اسکات هر دو هنوز هم معتقدند که فضانوردان به طور عمدی توسط خرابکاری کشته شده اند – و بسیاری از سوالات آنها هرگز به اندازه کافی پاسخ داده نمی شود.Clark McClelland و John Lear ادعا دارند که یک فضانورد چهارم نیز در کپسول جان باخت که عضو برنامه فضایی جایگزین بوده است. پس از آتشسوزی فاجعه بار، با توجه به McClelland و Lear، یک پوشش سنگین بر این ماجرا حاکم شد که تا امروزه ادامه پیدا کرده است. (لطفا مصاحبه پروژه کملوت با جان لیر را برای جزئیات بیشتر بخوانید. John Lear می گوید نام چهارمین فضانورد را میداند.)

http://projectcamelot.org/john_lear.html

ناسا

توماس رونالد بارون (Thomas Ronald Baron) بازرس ایمنی در ساخت آپولو ۱ بود. پس از آتش گرفتن فاجعه بار آپولو، بارون در کنگره شهادت داد که برنامه آپولو دارای چنان آشفتگی و بی نظمی ای است که ایالات متحده هرگز نمیتواند پروژه آن را عملی کرده و بشر را بر روی ماه فرود بیاورد. او ادعا کرد که نظراتش او را تبدیل به یک هدف کرده و در ۲۱ آوریل سال ۱۹۶۷ به خبرنگاران گفت که او و همسرش در خانه مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند. به عنوان بخشی از شهادت او، بارون یک گزارش ۵۰۰ صفحه ای را با جزئیات یافته هایش ارائه کرد.

دقیقا یک هفته پس از شهادت او درباره برنامه آپولو، ماشین بارون با برخورد با یک قطار و طی یک حادثه واژگون شد و او، همسر و دخترش همگی فورا کشته شدند. گزارش بارون به طور اسرار آمیز ناپدید شد و تا به امروز هیچگاه یافت نشده است. برنامه آپولو ادامه پیدا کرد و همچنین مرگ و میر های ناشی از آن نیز ادامه پیدا کرد. بین سال های ۱۹۶۴ و ۱۹۶۷، مجموع ۱۱ فضانورد در حوادث ناگوار جان خود را از دست دادند. این مرگ و میر شامل ۱۵ درصد از ستاره های فضانوردی ناسا بود.

ناسا
فضانوردان آپولو ۱ درحال دعا کردن

Bill Kaysing نویسنده کتاب ما هرگز به ماه نرفتیم در اظهاراتی بیان کرد که ناسا فضانوردان را کشت تا آن هارا ساکت نگه دارد. حال چه کسان دیگری چنین ادعایی میکنند؟ همسر و پسر Gus Grissom، آنها هر دو بر این باورند که آتش سوزی آپولو ۱ تصادفی نبوده و آن ها برای پوشاندن حقیقت این کار را کردند. شواهدی وجود دارد که احتمال عمدی بودن حادثه را بالا میبرد. پسر Gus Grissom از سال ۲۰۰۲ خواستار بررسی رسمی در مورد این مسئله است.

افراد مرتبط با شبیه سازی آپولو ۱، به فضا و اتمسفر عجیب و غریبی که روز آتش سوزی بر آنجا حاکم بود اشاره داشتند. Gus Grissom به همسرش گفت که “اگر کسی در حادثه جان باخت، احتمالا او خواهد بود.” البته نه بخاطر تصادفی بودن این حادثه.

در طول شبیه سازی آپولو ۱، درست قبل از اینکه او جان خود را از دست بدهد، ارتباطات با ماژول فرماندهی کاملا با شکست مواجه شده بود و Gus Grissom با ناراحتی گفت: «چگونه می توانیم به ماه برسیم زمانی که حتی نمی توانیم بین دو ساختمان ارتباط برقرار کرده و صحبت کنیم؟»

ناسا

Lola Morrow منشی فضانورد Gus Grissom بود. او چیز هایی در روز آتش سوزی شنیده بود و توصیفاتی عجیب از Gus Grissom کرده بود که هرگز آن را تا قبل از آن ندیده بود. او اظهار داشت که Gus Grissom و دو فضانورد دیگر سفید و رنگ پریده بودند و این برای او بسیار عجیب بوده چون Gus Grissom و همکارانش را هرگز اینگونه ندیده بود چرا که قبل از هر تمرین پروازی یا آزمایش و شبیه ساز، فضانوردان بسیار مشتاق بودند تا چنین کاری را به انجام برسانند. اما در آن روز، قطعا آن ها نمیخواستند که وارد شبیه ساز شوند. شاید آن ها چیز هایی میدانستند!

کلارک مک دونالد (Clark MacDonald)، مهندسی که برای مک دونل داگلاس(McDonnell-Douglas) کار میکرد، توسط ناسا برای بررسی آتش سوزی استخدام شد. او اکنون اعتراف کرده است که بیش از سی سال پیش، ناسا شواهدی را که او جمع آوری کرده بود همراه گزارشی که آماده بود را به کلی نابود کرد.

MacDonald اظهار داشت که یک اتصالی الکتریکی در هنگام روشن شدن باتری ها آتش سوزی را آغاز کرد. پسر Gus Grissom تحقیقات درباره آپولو ۱ را به عهده گرفت. شواهدی که او جمع آوری کرد، اشاره به یک خرابکاری عمدی داشتند که ناسا آن را پنهان کرده است.

منبع:

https://www.seeker.com/the-apollo-1-conspiracy-theory-1766444880.html

ناسا

مرگ Gus Grissom به تنهایی عجیب نیست، Bill Kaysing میگوید شخص دیگری نیز برای سکوت به قتل رسیده است. Thomas Baron یک بازرس و پیمانکار که برای North American Rockwell کار میکرد،ماژول فرماندهی را ساخت.فضانوردان به این موضوع اشاره داشتند که آنچه را که راکول تولید کرده و ساخته بود، دارای کیفیت بسیار پایینی بود. Thomas Baron مهندس نبود و تنها تحصیلات دبیرستانی داشت، اما دقیق و متمرکز بودن او در کار بود که باعث شده بود اکثر سازمان ها به او نیاز داشته باشند.

او برخی از یافته هایش را به صورت عمومی منتشر کرد، و راکول او را حدود سه هفته قبل از آتش سوزی آپولو ۱ اخراج کرد. بارون در ابتدا یک گزارش پنجاه و پنج صفحه ای تهیه کرده و یک گزارش ۵۰۰ صفحه ای را در آوریل ۱۹۶۷ به کنگره ای که در آن شهادت داده بود،تحویل داد. اما او پاسخ شهادت دادن خود را گرفت زیرا همانطور که در بالا اشاره کردیم او و خانواده اش چند روز بعد توسط یک قطار کشته شدند. مرگ او را خودکشی دانستند اما این کمی عجیب و غیر منطقی بود چرا که همسر و دختر او نیز کشته شده بودند و این از نظر برخی روان شناسان غیر منطقی بوده چرا که او تمایلات مربوط به یک قاتل را نداشت. یکی از نظریه ها این است که او پیش از آتش سوزی آپولو ۱ خشمگین بود، بنابراین او خودش و خانواده اش را کشت. اما بنده شخصا درباره شخص دیگری که به برنامه Apollo وابسته است، نشنیده ام که خود را کشته و یا تبدیل به یک قاتل شده باشد. این چگونه ممکن است؟ Thomas Baron باید به قتل رسیده باشد چرا که گزارش ۵۰۰ صفحه ای او نیز ناپدید شد. هنگامی که پای میلیارد ها دلار در میان است،چندین نفر را به قتل رساندن یک واکنش استاندارد و طبیعی است. این طبیعت سرمایه داری آمریکایی است اما برخی فکر میکنند که در رابطه با سازمان های فضایی چنین چیزی وجود ندارد. چرا باید در مورد مسائل فضایی متفاوت باشد؟

در پایان:

قبل از اولین ماموریت و پروژه سفر به ماه ناسا، یازده فضانورد ناسا در یک حادثه مشکوک کشته شدند. گاس گریسوم،راجر چافی و ادوارد هیگینز وایت همگی در طول یک آزمایش غیرضروری و خطرناک در کپسول آپولو سوختند. هفت نفر دیگر از آنان به نام تد فریمن،چارلز باست،الیوت سی،راسل راجرز،کلیفتون ویلیامز،مایکل آدامز و رابرت لارنس شش نفرشان در سقوط جداگانه هواپیما درگذشتند و ادوارد گیونز بر اثر تصادف ماشین.

هشت مرگ تنها در ۱۹۶۷ رخ داد. بنابراین بسیاری از فضانوردان در چنین موقعیتی بصورت تصادفی در گذشتند اما این مرگ ها نمیتواند بصورت تصادفی بوده باشد! آن ها قربانی جنایت شدند. آن ها توسط سازمان های ماسونی به قتل رسیدند! این سازمان ها به دنبال افرادی هستند که با جعلیات آن ها مشکلی نداشته باشد و به راحتی خریدار جعلیات آن ها باشد.

یکی از رک و راست ترین فضانوردان کشته شده گاس گریسون بود. در ۱۹۶۷ گریسون بطور فزاینده ای عصبی بود و حرف های منفی ای درباره شانس ناسا برای فرستادن انسان به ماه میزد. او اصرار داشت که شانس ناسا برای رفتن به ماه بسیار کم است و بارها و بارها در روش تست ایمنی شکست خورده است. او سفر به ماه را غیر ممکن میدانست.

او به همسرش بتی گفته بود”اگر یک حادثه جدی در برنامه های فضایی رخ دهد،این احتمال وجود دارد که برای من باشد.” پس از قتل او، ماموران دولتی درست قبل از اینکه کسی از مرگ او مطلع شود به خانه گریسون هجوم بردند و نوشته های شخصی و دفتر خاطرات او را با خود بردند.

بررسی حادثه چلنجر

واقع ه انفجار شاتل فضایی چلنجر در تاریخ ۲۸ ژانویه ۱۹۸۶ رخ داد. زمانی که شاتل فضایی چلنجر در )ماموریت استیاس- ۵۱ -ال( در ۷۳ ثانیه بعد از پرواز خود منفجر و تبدیل به چند تکه شد، که منجر به مرگ تمام هفت خدمه شد. این فضاپیما در طول اقیانوس اطلس، و در سواحل فلوریدا مرکزی دچار نقص فنی و انفجار شد. محفظ ه خدمه و بسیاری از قطعات دیگر فضاپیما در پس از یک جستجوی طولانی و عملیات بازیابی از کف اقیانوس جمعآوری شد.

اما آیا داستان در اینجا پایان می یابد؟

این فضاپیما در ساحل کیپ کاناورال، فلوریدا در ۱۱:۳۸ بعدازظهر (ساعت 16:38 UTC) بر فراز اقیانوس اطلس متلاشی شد. پوشش رسانه ای این حادثه گسترده بود: یک گزارش نشان داد که ۸۵ درصد از آمریکایی هایی که مورد بررسی قرار گرفتند، در کمتر از یک ساعت از این حادثه با خبر شدند. پس از آن، تلاش های بسیاری توسط تیم جستجو انجام شد؛ هدف آن جابجایی آوارها بود که به تعیین علت حادثه کمک می کرد. با استفاده از سونار، غواص، زیردریایی و… که طی جستجو مورد استفاده قرار گرفتند، مساحتی بالغ بر ۴۸۰ مایل دریایی (890 کیلومتر) و عمق 370 متر (1.210 فوت) مورد جستجوی این تیم قرار گرفت.

در ۷ مارس، غواصان از Presesver USS اعلام کردند که محفظه خدمه در کف اقیانوس Presesver USS در ۷ مارس، غواصان از می باشد. این یافته، همراه با کشف بقایای تمام هفت اعضای خدمه، روز ۹ مارس تایید شد. ناسا این یافته را به مطبوعات اعلام کرد. خدمه هایی که قابل شناسایی بودند در تاریخ 29 آوریل ۱۹۸۶ به خانواده هایشان بازگرداندند. سه نفر از اعضای خدمه، Judith Resnik، Dick Scobee و Michael J. Smith، توسط خانواده های خود در گورستان ملی آرلینگتون به خاک سپرده شدند. متخصص ماموریت Ellison Onizuka در مراسم یادبود ملی اقامتگاه هونولولو، هاوایی، دفن شد. بقیه خدمه های ناشناس در ۲۰ مه ۱۹۸۶ در شاتل فضایی چلنجر Memorial در آرلینگتون دفن شدند. شاتل فضایی چلنجر (نامگذاری OV- : Memorial 099) دومین شاتل فضایی ناسا بود که اولین بار در کلمبیا مورد استفاده قرار گرفت.

اولین پرواز آن در تاریخ ۴ آوریل سال ۱۹۸۳ بود و به پایان رسید. ۹ ماموریت را قبل از انفجار در ۷۳ ثانیه پس از پرتاب ماموریت دهم خود و در نتیجه مرگ همه هفت اعضای خدمه به اتمام رسانده بود. ۸ مارس ۱۹۸۶ یک تیم جستجو کابین خدمه را پیدا کرد؛ که در انفجار ازبین نرفته بود. بدن تمام هفت اعضای خدمه پیدا شد)باقی مانده تمام هفت فضانورد از فاجعه چلنجر در عرشه خدمه در کف اقیانوس کشف شد.( بقایای گریگوری جارویس همراه با فضانورد همکار رونالد مک نیر و معلم مدرسه کریستا مک اولیف کشف شد. هنوز هم در صندلی های خود قرار داشتند. اتوپسی ها)کالبدگشایی( انجام شد، اما علت دقیق مرگ ناشناخته بود. پس از آن، بعد از یک وقفه ۳۲ ماهه، ماموریت شاتل بعدی، STS-26، در 29 سپتامبر 1988 آغاز شد. اکنون اجازه دهید که شما را از آخرین یافته های مربوط به “خدمه چلنجر” که ظاهرا در سال ۱۹۸۶ درگذشته بودند، با خبر کنیم. ما شاهد بودیم که دو زن فضانورد ناسا که ادعا شده در حادثه چلنجر کشته شدند همچنان زنده و هوشیار هستند. خانم جودیت رزنیک (Judith Resnik) و شارون “کریستا مک آلوفی” (Christa Mc Auliffe) که هر دو آن ها اشخاصی موفق با موقعیت مناسب و حرفه ای در دانشگاه تدریس میکنند.

(Yale Law University) خانم جودیت رزنیک از دانشگاه حقوق ییل

https://www.pinterest.com/maureen0901/space-shuttle-challenger/

خانم شارون مک آولیف 1 از دانشگاه سیراکیوز

http://bhlawpllc.com/attorneys/sharon-a-mcauliffe/

جودیت در دانشگاه

https://law.yale.edu/judith-resnik

در سال ۲۰۱۰ ، او به عنوان دریافت کننده جوایز الیزابت هارولک بکمن برگزیده شد و به او به عنوان استاد برجسته در زمینه تحصیلات عالی در رشته روانشناسی یا قانون جوایزی اعطا شد. در آن سال، پروفسور جودیت رزنیک همچنین نقش ظاهری در فیلم Doug Liman، Fair Game داشت. در سال ۲۰۱۳ ، پروفسور رزنیک جایزه عربلا باب منسفیلد (Arabella Babb Mansfield) را دریافت کرد، بالاترین افتخاری که توسط انجمن ملی وکلای زن ارائه شد. پروفسور رزنیک نیز یک دوره زمانی به عنوان استاد افتخاری دانشکده حقوق دانشگاه
کالج لندن دارد.

http://www.law.yale.edu/faculty/JResnik.htm

اولین معلم در فضا شارون “کریستا” مکلیف

شورای مأمورین دانشکده امور خارجه، یک سازمان غیر انتفاعی از مقامات دولتی در زمینه آموزش، توسط ناسا انتخاب شد. در ابتدای کار ۱۱۴ پیمانکار از ستاد درخواست شده و معرفی شدند. McAliffe یکی از دو معلم بود که در ایالت نیوهمپشایر نامزد شد.

”من جدا نمیخواهم با هیچکدام از شما خداحافظی کنم” -کریستا مکلیف-

نیمه فینالیست ها در 22 – 27 ژوئن ۱۹۸۵ در واشنگتن دی سی جمع شدند تا برای یک کنفرانس آموزش فضایی و دیدار با مجله ملی ۱۰ فینالیست را انتخاب کنند. در ۱ ژوئیه ۱۹۸۵ او به عنوان یکی از ۱۰ فینالیست اعلام شد و در ۷ ژوئیه وی برای یک هفته از آزمایشات پزشکی و جلسات فریبنده در مورد پرواز فضایی به مرکز فضایی جانسون منتقل شد.

در ۱۹ ژوئیه ۱۹۸۵ معاون رئیس جمهور جورج H. W. Bush اعلام کرد که او برای این موقعیت انتخاب شده است. معلم دیگر باربارا مورگان، به عنوان پشتیبان او معرفی شد.

مایکل جیمز اسمیت، دارای شباهت قابل ملاحظه ای به “مایکل جی اسمیت فضانورد ناسا” (30 ساله در نظر گرفته شده است) کاملا سرحال و خوب در UW (دانشگاه ویسکانسین، مدیسون) تدریس می کند.

https://en.wikipedia.org/wiki/Michael_J._Smith_%28astronaut%29

اگر او هنوز زنده بود، این عضو چلنجر باید امروز ۶۹ ساله باشد. خب، فقط یک ۶۹ ساله “مایکل جیمز اسمیت” که در مدیسون، ویسکانسین زندگی می کند وجود دارد بنابراین او باید همان عضو سابق چلنجر باشد که فقط پیر شده است.

در طی ۱۸ سال تحصیل در کالج، اسمیت ۸۰ دانشجوی کارشناسی ارشد و دکترا را در مسیر زندگیشان به موفقیت رسانده است. اخیرا گروهی از این دانش جویان با برپایی یک مهمانی او را غافلگیر کردند تا قدردان زحماتش باشند.

https://www.lookupanyone.com/results.php?ReportType=1&qf=michael&qmi=j&qn=smith&qs=WI&searchform=name&focusfirst=1

او فردی موادب و با سواد به نظر میرسد، به شما احترام می گذارد و به شما اجازه میدهد تا حرف خود را زده و آزادی بیان داشته باشید، ایده هایش را به چالش بکشید و.…

درب او همیشه باز است. او می گوید: یک دانش جو سابق دکترا است

اسمیت، که دکترای خود را در رشته روانشناسی صنعتی از UW-Madison میداند و 13 سال در صنعت کار کرده است، قبل از پیوستن به دانشکده مهندسی صنایع، به طور مرتب داوطلب می شود تا کلاس های اضافی را برای تدریس انتخاب کند.

https://www.engr.wisc.edu/michaelsmithbio2003.html

http://www.cowsintrees.com

کارل مک نیر (Carl Mc Nair)
کلود آنیزوکا (Claude Onizuka)

کارل مک نیر و کلود آنیزوکا، میراث های قهرمانانه برادرانشان، رونالد مک نایر و الیسون اونیزوکا، فضانوردان ناسا که در ماموریت چلنجر ۱۹۸۶ کشته شدند، را جشن می گیرند. ادعا شده دو پیر مرد در بالا برادران دو فضانورد در که در کنارشان میبینید هستند.

آنها برادران فضانورد خود را به عنوان الگوهای مفید در جامعه معرفی میکنند که در راه علم جان خود را دادند.

آیا تمامی این شباهت ها بی مورد است و آن ها تنها برادر و خواهر هستند؟ آیا بطور اتفاقی شبیه به هم هستند(حتی نامشان)؟ آیا همگی این فضانوردان برادر و خواهرانی شبیه به خودشان داشتند؟

رمز فایل، در صورت وجود :

درباره بهرام

بهرام
زمان خود را به بهتر کردن خود با مطالعه نوشته های دیگران اختصاص دهید. بنابراین شما به سادگی آنچه را بدست می آورید که دیگران سخت برای آن زحمت کشیده اند.

همچنین بررسی کنید:

هوش مصنوعی یا اجنه شیطانی ؟

هوش مصنوعی یا اجنه شیطانی ؟

چت و گفتگو با هوش مصنوعی یا چت و گفتگو با اجنه شیطانی؟ همانطور که …

9 دیدگاه

  1. Avatar

    من در روز پرتاب آپولو ۱۱ متولد شدم، الان سهمم از زندگی ،تمام شده و مسافر ابدیتی. آرزو داشتم حداقل فبل از رفتنم، راست یا دروغ این ماجرا وچند موضوع دیگر، آنهم در عصر ارتباطات ، برام مسجل بشه! چگونه میشه به وقایع تاریخی بیش از ۱۰۰۰ سال قبل، اعتنا کرد؟ آنهم زمانیکه بیشتر ماجرا دهن به دهن، طی چندین نسل ، دست به دست گشته و به دست ما رسیده! در مورد پروژه آپولو، چرا آرمسترانگ و…..در آخرین لحظات قبل از مرگشون ،برای آرامش خودشان، افشاگری نکردند و واقعیت را نگفتند؟

    • مدیر Vlad

      سلام نیل آرمسترانگ اواخر از نظر روح و روان تعریفی نداشت و داغون بود.
      ضمن اینکه باز آلدرین اعتراف کرده و گفته ما هرگز به ماه نرفته ایم ، همان کسی که کنار رئیس جمهور آمریکا می ایستاد و روزی مدعی سفر به ماه بود.
      ———
      آزمایشات و نتایج علمی نشان میدهد زمین صاف است و انحنا جز در توهمات و تصویر سازی های رایانه ای ، در عالم حقیقی به هیچ عنوان وجود ندارد.
      و این یعنی کلام الله فرستادگانش در خصوص زمین مسطح و گنبد آسمان حرف هایی درست و بر حق هست و منکران این علوم حقیقی کسانی اند که بویی از علم و دین نبرده اند ضمن اینکه در علوم رایانه و سینما هم کاملا بیسواد محسوب میشوند.

  2. Avatar

    مطالب تون عالی اند سپاس کاش یه آیکن قلب میذاشتید مطالب می‌خونیم تهش پسند کنیم

    • مدیر Vlad

      قبلا افزونه لایک و دیسلایک رو گذاشته بودیم ولی سرعت سایت رو کم میکرد مجبور شدیم حذفش کنیم.

      همین کامنت گذاشتن و یا ارسال ایموجی از طریق کامنت ها بهتر جواب میده

  3. Avatar

    سلام در مور قسمت اول مطلب
    باید بگم که آپولو خدای هنر و نظم در یونان باستان هست وکاملا از هلیوس جداست
    هلیوس یک تیتان است که در داستان هایاسطیری نقش کشیدن ارابه خورشید به او محول شده
    و به هیچ عنوان آپولو یک شیطان نیست بلکه یک خدای اساطیری در یونان است
    بعلاوه به خاطر تاثیر گزاری دانشمندان یونانی روی عصر اول علم نجوم معمولا از اسامی یونانی استفاده می شود مثل آلفا جبار وغیره
    و آرتمیس و آپولو هم اسمی است که برای این ماموریت ها انتخاب شد

    • مدیر Vlad

      یکم تحقیق کنید از ارسال این کامنت پشیمان میشید.
      اپولو و هلیوس هردو جن و شیطان هستن که بعنوان خدایان شناخته میشن
      ضمن اینکه حدیث داریم حتی الهه هایی که در ظاهر مشهور به خوبی هستن هم نوعی از جنیان و شیاطین اند که مردم بتی از انها ساخته و به پرستش آنها مشغول شده اند.

  4. Avatar

    سلام
    من می خواهم بدانم در کدام منبع گفته شده آپولو جن است؟ مطالب زرد شبه اسلامی؟
    در داستان های اساطیری یونان از دل پوچی یا خائوس تیتان ها متولد میشن و اصلا جن هم نیستند چون مادی هستند
    از ازدواج دوتا از این تیتان ها خدایان نسل اول یونان به دنیا میان که شش نفر هستند بعد از مدتی شورش می کنند و زمین را از نابودی نجات می دهند از ازدواج خدای خدایان زئوس با یکی از نوادگان دیگر یک جفت دوقلو زاده می شود به نام آرتمیس و آپولو
    که آپولو خدای نظم و ورزش و هنر می شود و آرتمیس هم خدای شکار
    و اینکه کاهنان معبد دلفی که مکان پرستش آپولو هست به عنوان افراد تاثیر گزار شناخته می شدند و بار ها سرنوشت یونان را تغییر دادند.
    بعلاوه همین آپولو که شما شیطان حسابش می کنید
    در طغیان زمین باعث شد که آدم ها زنده بمانند(البته من نمیگویم واقعی هستند اینها ولی برداشت شما غلط است)
    بعلاوه هلیوس هم جزو همان تیتان های اولیه بود که در شورش به خدایان پیوست و بعد از جنگ وظیفه حمل خورشید به او داد شد و در واقع چشم و گوش خدایان در زمین بود و کمک های فراوانی کرد
    من خودم در مورد یونان و اساطیر یونانی تحقیق کردم.

    • مدیر Bahram

      سلام
      زیاد در مورد رگناروگ خوندی داستان قشنگی هست.
      جن مادی هم داریم نمونه اون پری دریایی و یا رپتایل هست، آپولو یک جن خوب در اساطیر یونان هست و ابلیس یک جن بد هست،
      خدایان یونان همگی جن هایی بودند که به اشکال مختلف در میومدند و نیاز داشتند انسان ها اون ها رو پرستش کنند.

  5. Avatar
    بیدار شده

    سپاس و تشکر از مدیر سایت آقای بهرام را دارم.
    💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 3 =

Translate »