آخرین مطالب

پاسخ به ادعای دروغین و مضحک رائفی پور : اولین کسی که گفت زمین کرویه امام صادق بود ؟ / ( حقیقت : امام صادق کرویت زمین را رد و نقض کرده )

پاسخ به ادعای دروغین و مضحک رائفی پور : اولین کسی که گفت زمین کرویه امام صادق بود؟ / ( حقیقت : امام صادق کرویت زمین را رد و نقض کرده )

در پاسخ  به توهمات رائفی پور و اطرافیان بیسواد و پر از ادعای ایشان.

رائفی پور اخیرا چون دیده یک مطلبی منسوب به امام صادق علیه السلام وجود داره که کره مرکزی بطلمیوس که این مدل ذاتا جوکی خالص هست رو رد کرده ،مثل افرادی جاهل و بی عقل بسرعت گمان کرده که پس باید زمین کروی و در چرخش باشد !! ، حال آنکه این ادعای مضحک از هرچه جوک هست بدتر است !!! یعنی میگه که چون امام صادق مدل بطلمیوس کره زمین مرکزی رو رد کرده پس مدل ناسا درسته (😐😂)
حال انکه این انسان بی عقل نمیداند از امام صادق علیه السلام هزاران حدیث و روایت درخصوص شکل زمین تخت و ایستاده و ثابت و بی تحرک بودن ان نقل شده و  هزاران بار امام صادق تاکید کرده است که زمین چونان بشقابی صاف است و گنبد اسمان نیز سقف ان است و در فلک دوار (گنبد دوار) فقط خورشید و ماه و ستارگان در چرخش اند و همه انها در مدار هایی دور صفحه زمین در چرخش اند و برخی از ستارگان به داخل زمین  و لایه های زیرین زمین وارد میشوند و در مسیری مخصوص در لایه های زیرین زمین  باقی می مانند و سپس خارج میشوند و بسوی اسمان بالا می روند و…

در ویدیوی زیر ، جاهل پور رو مشاهده میکنید که طبق معمول با سرهم کردن توهمات و تفسیر به رای ها سعی دارد مخاطب را از حقیقت دور کرده و ذهنش را بسوی توهمات شیاطین غربی ببرد

دوستی رائفی پور مانند دوستی خاله خرسه هست . روزی میگوید غرب شیطان بزرگ است و روزی دیگر سعی دارد به هر نحوی که شده دروغ ها و توهمات غربی را علمی نشان داده و به زور برای ان جوک ها دلایلی بتراشد تا مردم نسبت به جفنگیات غرب بدبین نشوند.

 

نکاتی درمورد ادعا های خنده دار در ویدیوی بالا هست :

1 – کتاب مغز متفکر جهان شیعه فاقد هرگونه روایت و حدیث دارای سند و منبع است یعنی رسما این کتاب حاصل چرت و پرت و توهماتی بی پایه و اساس  هست!

2 – چگونه ممکن است امام صادق علیه السلام اولین کسی باشد که گفته باشد زمین کروی است ، درحالی که ایشان فرمودند سقف آسمان همان گنبد آسمان است و خورشید در زیر چهارمین گنبد آسمان (یعنی در داخل آسمان چهارم) در چرخش است؟

3 : امام صادق علیه السلام فرمودند که فرشته مرگ ( حضرت عزراییل علیه‌السلام) گفته است: صفحه زمین شبیه به یک بشقاب و یا سکه ای 🪙 خلق شده است , و این یعنی زمین تخت است و کروی نیست و اعتقاد به کرویت ، اعتقاد شیطان پرستان کافر و دشمنان اسلام است !

منبع کتاب : من لایحضرالفقیه جلد1 صفحه 80

امام صادق و زمین تخت

 

زمین کاملا ساکن (ایستاده) و غیر متحرک (ثابت) است …

▪️ثُمَّ فَكِّرْ فِي خَلْقِ هَذِهِ الْأَرْضِ عَلَى مَا هِيَ عَلَيْهِ حِينَ خُلِقَتْ رَاتِبَةً رَاكِنَة

🔸امام صادق علیه السلام خطاب به مفضل بن عمر: آنگاه در آفرينش  زمين و در اين شكل و هيأت بنگر: زمين آن گونه خلق شده است كه هيچ حركتى ندارد و کاملا ساکن است.

📚توحيد المفضل، ص: 143

نظرات صاحب‌ نظران درباره کتاب «مغز متفکر شیعه»

چه عواملی افراد را وادار به پذیرش شبه علم به جای علم میکند؟


گنبد آسمان و زمین تخت  در احادیث امامان معصوم ، (مخصوصا در فرمایشات امام صادق علیه السلام) :

اندازه خورشید و ماه و ستارگان در نقض دروغ های نجوم کروی شیطانی :

اندازه زمین و گنبدآسمان و خورشید و ماه

زمین ایستاده و ثابت و کاملا بی حرکت است و فقط خورشید و ماه در چرخش اند:

زمین بر پشت ماهی و اثبات بی تحرکی زمین تخت در احادیث و آیات قرآن!

 

همه چیز درباره عرش الله و گنبدآسمان – ( خلقت عالم : زمین تخت اسلامی )

خورشید در زیر چهارمین گنبد آسمان در حدیث امام سجاد و امام صادق علیه السلام

 

1- چرخش ستارگان در فلک دوار زیر گنبد آسمان

مطالب بیشتر در لینک های زیر:

flatearthfarsi.ir/category/زمین-تخت-اسلامی/

 خلقت-عالم-در-اسلام/

 


حتی اگر  برخی کلام الله و فرمایشات ائمه اطهار علیهم السلام راهم قبول ندارند مهم نیست  ! علوم تجربی رو که دیگه نمیتونید منکر بشید !

ترجمه و تشریح کامل مستند آزمایش لیزر 21 مایل در اثبات زمین تخت و نقض کرویت

 

مستند اول پیش آزمایش لیزر زمین تخت پارسی

ترجمه مستند Dr.John.D درباره آزمایش لیزر و شکست نور / ((خم شدن نور لیزر رو به پایین غیرممکن است = آزمایشات لیزر از نظر علمی درست اند))

مستند : سه ازمایش لیزر در اثبات زمین تخت

 

https://flatearthfarsi.ir/all/مستندات-زمین-تخت-پارسی/5821/مستند-لنز-فیش-آی-و-انحنای-دروغین-در-تصاو/

 

مستند قوی سیاه / اثبات علمی زمین تخت با مشاهدات دریایی – زوم روی کشتی هایی که از دید ناظر محو شده اند ! – کشتی ها به زیر انحنا نمی روند

اثبات زمین تخت با مشاهداتی از isle of man

 

اثبات زمین تخت با یک تصویر از میشیگان و شیکاگو

 

اثبات زمین ثابت و ایستاده با دین و علم

 

آزمایش مایکلسون – مورلی

 

 

دروغ های ناسا و اعترافات آنان:

گور پدر ناسا Wernher von Braun به روایت تصویر و اشاره آن به گنبدآسمان و زمین تخت !

دجال یا شیطان و جان وایتساید پارسونز / (وایتساید پارسونز ملعون پدر موشکی که یک شیطان پرست و از دوستان الیستر کرولی لعنت الله علیه بود)

 

صد سند افشا شده که اثبات میکند زمین تخت است

 

تیله آبی 2002 و نمادهای شیطان پرستی ناسا

ویلکینسون توسعه دهنده گوگل ارث شکل زمین را کروی نمیداند !

دانشمندان ناسا اعتراف کردند که فرود روی ماه یک فریب بود

سوتی گرافیست های ناسا در طراحی ماهواره / قسمت 1

 

اثبات جعلی بودن تصاویر ثبت شده دیسکاوری / با کمی چاشنی طنز

 


مطالبی که در مورد امثال جاهل پور باید بدانید :

حدیث شناسی و تفسیر شناسی + (حرام بودن تفسیر به رای)

 ▪️عنْ أَبِي عَبْدِ اللَّهِ سلام اللّه علیه قَالَ: الْعُلَمَاءُ وَرَثَةُ الْأَنْبِيَاءِ وَ ذَلِكَ أَنَّ الْعُلَمَاءَ لَمْ يُوَرِّثُوا دِرْهَماً وَ لَا دِينَاراً وَ إِنَّمَا وَرَّثُوا أَحَادِيثَ‏ مِنْ‏ أَحَادِيثِهِمْ‏ فَمَنْ أَخَذَ بِشَيْ‏ءٍ مِنْهَا فَقَدْ أَخَذَ حَظّاً وَافِراً فَانْظُرُوا عِلْمَكُمْ عَمَّنْ تَأْخُذُونَهُ فَإِنَّ فِينَا أَهْلَ الْبَيْتِ فِي كُلِّ خَلَفٍ عُدُولًا يَنْفُونَ عَنْهُ تَحْرِيفَ الْغَالِينَ وَ انْتِحَالَ الْمُبْطِلِينَ وَ تَأْوِيلَ الْجَاهِلِين‏.

🔸حضرت آیت الله العظمی امام صادق صلوات الله علیه می فرمایند : علما (اهل بیت علیهم السلام) وارثان پيامبرانند براى این که پيامبران پول طلا و نقره به ارث نگذارند و تنها احاديثى از احاديثشان به جاى گذارند هر كه از آن احاديث برگيرد بهره بسيارى برگرفته است ، پس خوب بنگريد كه اين علم خود را از كه می گيريد ، زيرا در خاندان ما اهل بیت [علیهم السلام] در هر عصر جانشينان عادلى هستند كه تغيير دادن غاليان و به خود بستگى خرابكاران و بد معنى كردن نادانان را از دين بر می دارند.

  • 📚الكافی ج 1 ص 32

امام رضا (علیه‌السّلام) فرمود:

«ما جائک عنا فقس علی کتاب الله عزّوجلّ و احادیثنا فان کان یشبهما فهو منّا و ان لم یکن یشبهما فلیس منا؛
حر عاملی، محمد بن حسن، وسائل الشیعة، ج۱۸، ص۸۷-۸۹‌.

آنچه که از ناحیه‌ی ما به تو می‌رسد (یا سخنی را به ما نسبت داده اند )، آن را با کتاب خدا و همچنین با سایر احادیث ما مقایسه کن؛
پس اگر شبیه آن‌ها بود، آن حدیث از ناحیه‌ ما است (در نتیجه درست و معتبر است )
و اگر شبیه آن‌ها نبود؛ پس از ما نیست

(در نتیجه به طور کلی یا جزیی  تحریف یا جعل شده و یا در حالتی خوش بینانه بخشی از آن  اشتباه روایت شده است)

 

▪️قالَ رَسُولُ اَللَّهِ صَلَّی اللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ : یا جابِرُ! اِنَّکَ لا تَکونُ مُؤمِناً حَتَّی تَکونَ لِاَئِمَّتِکَ مُسِلِّماً و لا تَکونُ عَلَیهِم بِرَأیِکَ مُعتَرِضاً

🔸رسول خدا صلی الله علیه و آله : ای جابر! تو مومن نخواهی شد تا اینکه در مقابل ائمه خودت (12 امام) کاملا تسلیم باشی و نسبت به ایشان با رای و نظر خودت ، معترض نباشی.

  • 📚الثاقب في المناقب ص 203
    📚القطرة ج 2 ص 295
– وأما قول أمير المؤمنين عليه السلام فهو قوله: يا معشر شيعتنا والمنتحلين [مودتنا]   إياكم وأصحاب الرأي، فإنهم أعداء السنن، تفلتت   منهم الأحاديث أن يحفظوها وأعيتهم السنة أن يعوها، فاتخذوا عباد الله خولا   وماله دولا، فذلت لهم الرقاب وأطاعهم الخلق أشباه الكلاب، ونازعوا الحق أهله، وتمثلوا بالأئمة الصادقين وهم من الجهال والكفار والملاعين، فسئلوا عما لا يعلمون، فأنفوا أن يعترفوا بأنهم لا يعلمون، فعارضوا الدين [بآرائهم فضلوا وأضلوا. أما لو كان الدين] بالقياس لكان باطن الرجلين أولى بالمسح من ظاهرهما.

🔹امیر المؤمنین علیه السلام فرمودند (https://lib.eshia.ir/12008/1/53): ای جماعت شیعه و ای کسانی که ادعای مودت ما را دارید! از کسانی که  اهل رأی و نظر شخصی اند(یعنی تفسیر به رای کنندگانی که کلام معصومین را نادیده میگیرند ویا زیرپا میگذارند) بر حذر باشید، چرا که آنان دشمنان سُنّت هستند !!!،
حفظ احادیث از [یاد و کف] آنان رفته و نگاهداری سنت آنانرا درمانده ساخته.
آنان  مردمان را خدمتکاران خود ساخته و مالشان را دولت و سرمایه خویش قرار دادند،
پس مردمان نیز همچون سگ ها با خواری بر اطاعت از آنان گردن نهادند.
آنان (پیروان عمر) با اهل حق و حقیقت (یعنی با قرآن و عترت پیامبر ) دشمنی کرده و خود را به ائمه صادقین علیهم السلام مانند و متمثل ساختند در حالی که جاهل، کافر و ملعونند. هرگاه از آنان از آنچه که نمی دانند سوالی شود، از اعتراف به ندانستن خودداری کردند .
آنان با رأی و نظراتشان با دین دشمنی و رویارویی کرده اند ،
پس گمراه و ضال شده و دیگران را نیز گمراه ساختند.

  • نام کتاب : تفسير الإمام العسكري نویسنده : الإمام العسكري علیه السلام ، جلد : 1 صفحه : 53

 

محمد بن مسعود العياشي في (تفسيره)، عن عمار بن موسى، عن أبي عبد الله (عليه السلام) قال: سئل عن الحكومة فقال:
من حكم برأيه بين اثنين فقد كفر، ومن فسر برأيه آية من كتاب الله فقد كفر.
  • وسائل الشيعة (آل البيت) – الحر العاملي – ج ٢٧ – الصفحة ٦٠
  • تفسير العياشي – محمد بن مسعود العياشي – ج ١ – الصفحة ١٨

🔹امام صادق علیه السلام فرمودند

کسی که قرآن (یا کلامی از معصومین) را مطابق رای و نظر خود تفسیر کند (برخلاف احادیث و فرمایشات دیگر خدا و یا پیامبر و امامان معصوم)، قطعا کفر ورزیده

(یعنی مهم نیست  آن شخص  سنی و اهل بدعت باشد و یا شخصی شیعه نما که در عمل اهل رای  و اهل بدعت است و در نتیجه همه این افراد هرگز مسلمان شیعه حقیقی محسوب نمی شود)

 

عن إسماعيل بن جابر قال: سمعت أبا عبد الله جعفر بن محمد الصادق عليه السلام يقول: … ” فنسوا حظا مما ذكروا به ولا تزال تطلع على خائنة منهم ”  وذلك أنهم ضربوا بعض القرآن ببعض، واحتجوا بالمنسوخ، وهم يظنون أنه الناسخ واحتجوا بالمتشابه وهم يرون أنه المحكم، واحتجوا بالخاص وهم يقدرون أنه العام، واحتجوا بأول الآية، وتركوا السبب في تأويلها، ولم ينظروا إلى ما يفتح الكلام وإلى ما يختمه، ولم يعرفوا موارده ومصادر، إذ لم يأخذوه عن أهله، فضلوا وأضلوا،
(http://shiaonlinelibrary.com/
الكتب/1521_بحار-الأنوار-العلامة-المجلسي-
ج-٩٠/الصفحة_5#top)

🔹امام صادق علیه السلام فرمودند

این بدین سبب است که آنان قسمتی از قرآن را به قسمتی دیگر زده و در می آمیزند و به منسوخ استدلال می کنند به گمان اینکه ناسخ است و به متشابه، به این گمان که محکم است. به خاصّ استدلال می کنند، به حساب آنکه عام است. [پایه] استدلالشان اول آیه است [به گمان آنکه کل آیه فقط درباره یک مسئله است]، سبب را در تأویل آن نادیده می گیرند، آغاز و پایان کلام را در نمی یابند و موارد و مصادر کلام را نمی شناسند زیرا آن را از اهلش اخذ نکرده اند و در نتیجه گمراه شدند و دیگران را نیز به گمراهی کشاندند.

  • بحار الأنوار – العلامة المجلسي – ج ٩٠ – الصفحة ٣

 

رائفی پور و گناه کبیره تفسیر به رای !

از مهمترین علائم اخرالزمان شیوع تهی مغزی و از بین رفتن عقل و فراگیر شدن نادانی و جهل است.

پیامبر صلی‌الله علیه و آله فرمودند:
مِنْ أَشْرَاطِ اَلسَّاعَةِ أَنْ يُرْفَعَ اَلْعِلْمُ وَ يَظْهَرَ اَلْجَهْلُ
از نشانه‌ها و شرط‌های قیامت این است که علم حقیقی از میان می‌رود و نادانی(علم دروغین) آشکار می‌شود.

يَأْتِي عَلَى اَلنَّاسِ زَمَانٌ يُعْرَجُ فِيهِ بِعُقُولِ اَلنَّاسِ حَتَّى لاَ تَرَى أَحَداً ذَا عَقْلٍ.
زمانی بر مردم می‌آید که عقل‌های مردم به گونه‌ای از بین می‌رود که هیچ عاقلی دیده نخواهد شد.

قَالُوا: وَ مَعَنَا عُقُولُنَا؟ قَالَ: تُنْزَعُ عُقُولُ أَكْثَرِ أَهْلِ ذَلِكَ اَلزَّمَانِ وَ يُخَلَّفُ لَهُمْ هَبَاءٌ مِنَ اَلنَّاسِ يَحْسَبُ أَحَدُهُمْ أَنَّهُ عَلَى شَيْءٍ وَ لَيْسَ عَلَى شَيْءٍ.
از رسول خدا صلی الله علیه و آله سوال شد آیا مردم در آن زمان(آخرالزمان) عاقل‌اند؟ ایشان فرمودند: عقل اکثریت آنها گرفته می‌شود و به جای آنها افراد ناباب و بی‌ارزشی جایگزین می‌شوند و هریک از آنها گمان می‌کند که برای خودش ارزش و شخصیتی دارد؛ در حالی که هیچ چیز نیست!

تَكُونُ فِتْنَةٌ يَعْرُجُ فِيهَا عُقُولُ اَلرِّجَالِ حَتَّى لاَ تَكَادُ تَرَى رَجُلاً عَاقِلاً

فتنه‌ای برخواهد شد که اندیشهٔ اندیشمندان به‌گونه‌ای متوقف می‌شود که بعید به نظر می‌رسد عاقلی دیده شود.

امیرالمومنین علیه‌السلام فرمودند:
فِي اَلْفِتْنَةِ… اَلْعَمْيَاءُ اَلصَّمَّاءُ اَلْمُطْبِقَةُ يَصِيرُ اَلنَّاسُ فِيهَا كَالْبَهَائِمِ

در فتنه‌های آخرالزمانی مردم مانند چهارپایان مطیع و بی‌عقل می‌شوند.

📗تفسير نور الثقلين، ج ۵، ص ۳۷
📗تفسير کنز الدقائق، ج ۱۲، ص ۲۳۴
📗روضة الواعظین، ج ۲، ص ۴۸۵
📗التشريف بالمنن، ج ۱، ص ۲۱۹
📗التشريف بالمنن، ج ۱، صص۷۰- ۷۱

رمز فایل، در صورت وجود :

درباره مدیر Vlad

مدیر Vlad
ولاد {مدیر تولید محتوای مذهبی در رسانه زمین تخت پارسی} - عکاس ،گرافیست و تدوینگر - محقق ، مستندساز - مدرس رایانه و نرم افزار های adobe (در فضای مجازی)

همچنین بررسی کنید:

بمب اتمی

دروغ بودن سلاح هسته ای – (قسمت 10) برجام

فکر می کنید که چرا ایران در موضوع برجام پای کشور ژاپن را وسط کشیده …

14 دیدگاه

  1. Avatar
    ابوالفضل

    سلام
    تو اون عکس کتابی که حدیث از امام صادق علیه السلام بود نوشته بود که دنیا پیش عزرائیل آنقدر حقیر و کوچیکه که مثل یه بشقاب میمونه که از هرجاش خواست بتونه چیزی که میخواد رو برداره ويا مثل سکه ای که هر طرف بخواد میگردونه
    درباره خلقت و اینا صحبت نشده بود؟…

    • مدیر Vlad

      سلام احادیث و روایات در مورد خلقت زمین و آسمان بسیاره — در برخی احایث کامل و طولانی توضیحات وجود داره و در جایی هم امام یک اشاره ای کرده و مختصرن توضیح داده .
      —-
      در حدیث زمین مسطح به شکل بشقاب است هم یک اشاره ای است به شکل زمین و این که اگر زمین صاف باشد برای ملائکه مدیریت کردن اوضاع زمین و اسمان و رسیدگی به امور مردم اسانتر است.

  2. Avatar

    سلام،
    اقا کار شما بی نهایت درسته،
    اگر بتونید هنگام بحث با افراد مذهبی به خصوص روحانیون ،اون هارو به اول اول خلقت و نحوه خلقت ببرید متقاعد میشن،،
    امکان نداره با توجه به دید کروی گرایان ،بحث خلقت الله داخلش گنجانده بشه،
    دیدی بعضی هاشون چقدر کج فهم و خیره هستن؟
    مثلا میگی اولین درختی که رویید در زمین نخل بود،
    میگه اره بوده ،ولی منظور خدا این بوده اولین گیاهی که تکامل یافت نخل بوده بعدش الباقی از نخل به وجود اومد،،
    مثلا میگن این از حکمت و دانش خدا بوده که همه چیز رو از یک تک سلولی به وجود اورده،،،
    آدم احمق اینا دارن این حرفارو میگن که وجود خدارو منکر بشن ،باز تو مضخرفات اینارو به خدا ربط میدی؟
    یا قضیه ماهی که زمین روشه و کوه ها مث میخ زمین رو نگه داشتن
    میگن نهههه اون زیر زیر زیر کهکشان ها یک خاکه زیرش ماهی،،،
    تو به یه گاو بگو جاذبه زمین اب رو روی شیب نگه نمیداره،،بخدا میفهمه
    اب از قدیم ایام تراز بوده
    اگر جاذبه باعث نگه داشتن اب بر روی یک کره میشه،پس اگر اینطوره هیچ رودخانه ای نباید جریان میداشت،
    رود نیل و امازون که از شرق تا غربن نباید جریان میداشت،،
    میگن نه اون قضیش فرق داره،شیب باعث جریان میشه،
    ادم عاقل مگه نمیگی کره زمین؟یعنی یک پستی بلندی؟!پس چرا اب رو شیب زمین جریان پیدا نمیکنه؟
    اقا بی نهایت سپاس،اگه بتونید ،ربط سپاه به موشک و صنعت هوافضای ایران،به تصمیم ناگهانی ایران برای پایگاه دائمی قطب جنوب،و پول های بلوکه شده که به راحتی ازاد شد،و معاملات مخفی پشت پرده ،پیداکنید
    سپاسگزارم،ایا شایعه ی بودن پای سپاه روی گردن امریکا صحت داره؟

    • مدیر Vlad

      سلام.
      در مورد مناظره کردن و بحث کردن صحبت کردید ، بهتره به شعر زیر دقت کنید:

      آنکس که بداند و بخواهد که بداند – خود را به بلندای سعادت برساند
      آنکس که بداند و بداند که بداند – اسب شرف از گنبد گردون بجهاند
      آنکس که بداند و نداند که بداند – با کوزه ی آب است ولی تشنه بماند
      آنکس که نداند و بداند که نداند – لنگان خرک خویش به مقصد برساند
      آنکس که نداند و بخواهد که بداند – جان و تن خود را ز جهالت برهاند
      آنکس که نداند و نداند که نداند – در جهل مرکب ابدالدهر بماند
      آنکس که نداند و نخواهد که بداند – حیف است چنین جانوری زنده بماند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =

Translate »