آخرین مطالب

سوتی گرافیست های ناسا در طراحی ماهواره / قسمت 1

نور ها دروغ نمی گویند اما ناسا دروغ میگوید:

در تصویر زیر یکی از سوتی های مضحک ناسا دلقک را مشاهده می کنید.

نکته :
برای پی بردن به دروع های ناسا بیش از هرچیزی تنها به دو چشم سالم و بینا و عقلی سالم نیاز دارید.
این متن رو هرگز فراموش نکنید :
عقل که در بدن نباش جان در عذاب است و همچنین دروغگو نیز کم حافظه ای احمق است !!!

جهت سایه ها و نور در تصویر ثابت میکند که تصویر ناسا از ماهواره  و کره تخیلی زمین  ، صرفا در نرم افزار های طراحی گرافیک (دو بعدی) و طراحی سه بعدی (انیمیشن) به طور جداگانه و لایه به لایه ساخته شده و سپس باهم ترکیب شده اند .

این سبک تابش نور و ایجاد شدن سایه هایی در جهت هایی متناقض روی ماهواره و توپ انیمیشنی آبی به خوبی نشان میدهند که تصویر کاملا جعلی است و طراج گرافیک این  اثر ناسا نیازمند یک چشم پزشکی فوق تخصصی است ! چرا که این دسته موش های کور که در ناسا با عنوان گرافیست استخدام شده اند هنوز چپ را از راستشان و بالا را از پایینشان تشخیص نمی دهند! (البته گمان میکنم که موش کور قدرت بینایی قوی تر و تیز تری داشته باشه نسبت به طراح های گرافیک استخدام شده در ناسا😂🤣) ، با وجود این سوتی بسیار بزرگ و احمقانه چطور به اون افراد خرابکار و بدتر از مبتدی های علم گرافیک میتوان گفت گرافیست ؟؟؟

به نظر شما به چه نامی باید صداکنیم کارمندان ناسا را که از موش کور هم نابیناترند ؟؟؟

در پایان باید گفت : چطور ممکنه یک کاربر اینترنتی یا مخاطب تلویزیونی مدعی بینا بودن و داشتن چشمانی سالم و عقلی سالم باشه ولی وقتی اثار پر از سوتی و خرابکاری ناسا را می بینه متوجه نمیشه؟   یک نمونش همین تصویر بالا که سوتی های درون ان به سادگی قابل تشخیص است.

هدف شیطان تحریف خلقت است و شیطان دشمن خداست و هرچه خدا گفت ، شیطان برعکسش را گفت تا مردم را گمراه کند !

اگر کروی گرا هستید و این مقاله رو خوندید ، زیر پست ، کامنت بزنید و بگید چرا با وجود اینکه این همه سوتی های ناسا را دیدید ، هنوز ناسا را قبول دارید چونآن کسی که میداند بت از سنگ و چوب ساخته شده است ولی روبه روی آن سجده میکند و میگوید این مجسمه ها (بت ها ) خدایانشان هست و توسط این همین تخته سنگ ها و چوب ها خودشان خلق شده اند؟
آیا آن شخص بت پرست نمیداند که از بت ها هیچ کاری ساخته نیست؟
و اما شما کروی گرایان ، آیا هنوز نمی دانید که از ناسا نیز هیچ کاری ساخته نیست جز دروغگویی و نمایش دادن تصاویر دروعین و استفاده از جادوی سینما؟!

دروغ ناسا

رمز فایل، در صورت وجود :

درباره مدیر Vlad

مدیر Vlad
ولاد {مدیر تولید محتوای مذهبی در رسانه زمین تخت پارسی} - عکاس ،گرافیست و تدوینگر - محقق ، مستندساز - مدرس رایانه و نرم افزار های adobe (در فضای مجازی)

همچنین بررسی کنید:

انحنای نور

انیشتین اظهار داشت که نور تحت تأثیر اجرام بزرگ، که فضا-زمان را منحنی می کند …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =

Translate »