آخرین مطالب
کلون

کلون – آن ها شبیه سازی ما هستند

آنها شبیه ما هستند، مانند ما صحبت می کنند، حتی به نظر میرسد مانند ما فکر می کنند، اما آنها شبیه انسان نیستند.

تکرار های بیولوژیکی کامل، آیا آنها به زودی در میان ما زندگی می کنند؟

به گفته برخی از محققان، آنها در حال حاضر هستند.

افشاگران متعدد شهادت داده اند که شبیه سازی انسان توسط پروژه های نظامی با بودجه سیاه بسیار طبقه بندی شده توسعه یافته است.

از 38 سال پیش، ما افراد شبیه سازی شده را می سازیم.
آیا ممکن است برخی از سرگرمی های مورد علاقه شما مخفیانه با کلون ها جایگزین شوند؟
سیاستمداران یا رهبران جهان چطور؟
به دنیای جدید و شجاع شبیه سازی انسان خوش آمدید، جایی که می توان نسخه های تکراری کامل از هرکسی، زنده یا مرده، به سفارش ایجاد کرد.

– آیا من با یک کلون ملاقات کرده ام؟
– آره، فکر می کنم قبلاً با چند کلون آشنا شده بودم.
ببینید، اکنون در بین ما کلون هایی وجود دارد. با پیشرفت های علمی جدید خیره کننده و چندین چهره مشهور، از جمله نیکی میناژ و B.O.B، توییت هایی درباره شبیه سازی انسان، آنچه زمانی به قلمرو و داستان های علمی تخیلی تنزل داده شده بود، اکنون به نظر می رسد که واقعیت دارد.
زمان آن رسیده است که نگاه دقیق تری به شبیه سازی انسان داشته باشیم.

تعداد 97 محقق در اسکاتلند با اعلام شبیه سازی موفقیت آمیز اولین پستاندار، گوسفند دالی، بحث و جدل در سراسر جهان ایجاد کردند.
شبیه سازی از یک گوسفند بالغ در آزمایشگاه، اولین پستاندار بالغ که با موفقیت شبیه سازی شد.

خبر این بود که دانشمندان اسکاتلند با موفقیت گوسفند را در آزمایشگاه شبیه سازی کردند.
اگر یک بره (گوسفند) باشه، چرا یک انسان نباشه؟
صفحه اول مجله تایم پرسید:
آیا هرگز شِمای دیگری وجود خواهد داشت؟

در 24 ژانویه 2018، دانشمندان آکادمی علوم چین و موسسه علوم اعصاب در شانگهای اولین شبیه سازی موفقیت آمیز یک میمون زودرس را اعلام کردند که ماند اصلی توسعه کلون های انسانی را شکست.
اما آیا این ستاورد واقعاً اولین در نوع خود است؟
بطور کلی پذیرفته شده است که پروژه های تحقیقاتی طبقه بندی شده دولتی معمولاً دو یا سه دهه جلوتر از معادل های منبع باز خود هستند، به این معنی که پیشرفت های فنی و علمی ایجاد شده توسط دولت سیایه تقریباً 30 سال جلوتر از آنچه در دسترس عموم است.
اوه، حالا می دانید، در مورد شبیه سازی، تکنیک های شبیه سازی، از 38 سال، ما به 1938 رسیده ایم، آنها افراد شبیه سازی شده را می سازند.
هشت کشور در حال ساخت کلون هستند. (ایران هم جزو همین 8 تا هست)

من یه دوست دکتر دارم تنها کاری که انجام می دهد، درمان کلون ها است.
از کجا اطلاعاتتان را به دست می آورید؟
من آن را از برخی از افرادی که مایل به بیرون آمدن هستند دریافت می کنم و آنها با من صحبت می کنند زیر امیدوارند من اطلاعات را منتشر کنم زیرا انها همیشه دو نفر را دنبال می کردند و ممکن است کشته شوند.
اگر بیش از حد در مورد شبیه سازی صحبت کنم، افرادی که درگیر آن می شوند ناپدید می شوند.
بنابراین من وارد جزئیات بیشتر نمی شوم، اما اطلاعاتی در دسترس است.

کلون - شبیه سازی
پسران برزیل (انگلیسی: The Boys from Brazil) فیلمی در ژانر علمی–تخیلی، تریلر سیاسی و مهیج به کارگردانی فرانکلین جی شافنر است که در سال ۱۹۷۸ منتشر شد.

اگر شما بچه ها می توانید یک ویدئو کرایه کنید، پسران برزیل را اجاره کنید، زیرا در آن روشی را به شما نشان می دهد که چگونه دولت ما مردم به به روشی واقعاً متفاوت تبدیل کرده اند.

منظورم ساختن مردم، یعنی افراد موقتی است.
نه، راه رفتن، صحبت کردن، معنی از طریق ژنتیک شما در مورد آن صحبت نمی کنید.
بگذارید به شما بگویم، فیلم آن را نشان می دهد، اما من همین الان آن را با شما به اشتراک می گذارم.

تنها کاری که باید انجام دهم این است که دو سلول از بدن شما، مال شما، جدا کنم.
ما به آنها یک بار الکتریکی کوچک می دهیم.
من فقط مثل یک تخمک بارور شده رفتار می کنم. اگر من یک تخمک بارور شده داشته باشم، تنها چیزی که نیاز دارم یک گیرنده است تا بتوانم آن را بسازم.
بنابراین آنها زنان را هیپنوتیزم می کردند و می گفتند که توسط بیگانگان مورد تهاجم قرار می گیرند.

جنین شروع به رشد می کند، درست است.
به غذایی نیاز دارد که بتواند از گاو و گوسفند نیز استفاده کنند. باز هم یک منبع غذایی، این تمام چیزی است که ما نیاز داریم.
بعد از حدود 14 هفته، به طور ناگهانی آن جنین از بین میرود زیرا آنها مصرف را یاد گرفته اند. در آن زمان است که جنین شروع به تولید خون خود می کند.
سپس آنها از عصاره هورمون هیپوفیز که در اختیار دارند استفاده کرده اند که رشد موجودی را تسریع می کند.

می دانستم، در سال 1996، بی بی سی گزارش داد که شبیه سازی مخفی انسان پنج سال قبل در مکان هایی مانند کره جنوبی، انگلستان و سایر مناطق انجام شده است.
اما شما توانستید مقاله ای در مجله تایم لایف پیدا کنید، این مال چه سالی است؟
1965، کلون انسان، کلون گاو، جنینی، رشد در رحم مصنوعی دارند من فکر کردم که کلون ها در حدود سال 1990 شروع شدند.
دکتر کندی به عنوان مشاور عمومی بانک صادرات ایالات متحده منصوب شد در سال 1979، مدت ها قبل از گوسفند دالی، او نشان داد که تحقیقات شبیه سازی در واقع بسیار جلوتر از آن چیزی است که عموم مردم به آن باور داشتند و اظهار داشت که بسیاری از حیوانات قبلاً با موفقیت شبیه سازی شده اند.
سپس، البته، کلون ها، یعنی موجوداتی که با وسایل مصنوعی تکثیر می شوند و دقیقاً تکراری از یک اصل هستند، وجود دارند.
کلون های انواع حیوانات با موفقیت در آزمایشگاه تولید شده است. اما این چیزی نیست که مردم را آزار می دهد.در گذشته اخیر ادعا شده است که کلون های انسانی نیز امکانپذیر است و ممکن است برخی از آنها قبلاً وجود داشته باشند.

توسط انواع و اقسام مقامات مورد تمسخر، تکذیب و سرکوب قرار گرفته است همچنین در سال 1979، رابرت مک کینل، استاد ژنتیک و زیست شناسی سلولی در کالج علوم زیستی، دانشگاه مینه سوتا، نوشت، گزارش شده است که موش ها و برخی از حیوانات بزرگ اهلی شبیه سازی شده اند.

زیرا بیولوژی تولید مثل انسان موش و سایر پستانداران است. این احتمال وجود دارد که انسان ها شبیه سازی شوند. اگر چنین اظهاراتی در اواخر دهه 70 مطرح می شوند، امروز چه پیشرفت هایی ممکن بود داشته باشند؟ این فقط یک روش ساده است،
این چیزی واقعاً پیچیده نیست. آنها انواع پستانداران را شبیه سازی کرده اند. آیا فکر نمی کنید که آنها توانایی شبیه سازی افراد را دارند؟
از نظر فنی، شبیه یک فرد پیچیده تر از شبیه سازی یک گاو یا خوک نیست. چند تفاوت کوچک در مراحل، روش ها وجود دارد، اما تا آنجا که عوارض، به همان اندازه آسان است.

و من به شما پیشنهاد می کنم که ایلومناتی ها نه تنها انگیزه ای برای شبیه سازی داشتند، بلکه ابزاری هم داشتند. و اگر آنها انگیزه، وسیله دارند، یعنی چه؟
یعنی دارند این کار را می کنند. از آن زمان، شبیه سازی سلول های انسانی به مطالعه بیماری هایی مانند پارکینسون کمک کرده است.

اما شبیه سازی النسان به سادگی ناعادلانه خواهد بود.
کلون یک بازیکن بزرگ بیسبال، شما انتظار دارید که آن کودک یک بیازیکن بیسبال باشد. شاید نخواست. شاید بخواهد فوتبال بازی کند. آیا واقعاً باید باور کنیم که دولت سایه و روشنفکران توسط مرزهای اخلاقی مهار شده اند؟
در سال 2012، روستاییان در جنوب روسیه به طور تصادفی با یک کشف وحشتناک مواجه شدند.
حاوی 248 جنین انسان مشف شد رمز و راز پیرامون منبع اجساد این کودکان به حدس و کمان پلیس و مقامات پزشکی منجر شد و برخی کارشناسان حدس می زنند که آنها نتیجه یک پروژه شبیه سازی فوق سری روسی بوده اند.

اما همانطور که آرتمیس شان توماس متوجه شد، برخی کارشناسان فکر می کنند که جنین ها حتی می توانند محصول شبیه سازی باشند.
ما می دانیم که تمام جنین هایی که در اینجا مورد بحث هستند بین هفته های 22 تا 26 خاتمه یافته اند. این به خوبی از مرز دوازده هفته گذشته است که در روسیه سقط جنین قانونی در نظر گرفته می شوند. و بعد از 22 هفته، زنان فقط به دلایل پزشکی و ضروری می توانند سقط جنین کنند.
پس آیا این یک عمل غیر قانونی سقط جنین است یا این یک تحقیق علمی است؟
هیچ کس واقعاً نمی داند، آنها در حال تلاش برای رسیدن به ته آن هستند. با یکی از پزشکان صحبت کردیم. این چیزی است که آنها در مورد موضوع می گفتند.
به نظر می رسد این نوع یک تریلر است که در آن اعضای بدن جنین برای استخراج اسانس هایی که از نظر تئوری می تواند برای جوان سازی افراد استفاده شود، خارج می شود.
ممکن است کمی خارق العاده به نظر برسد، اما علیرغم ممنوعیت جهانی، می توانستند محصول شبیه سازی باشند همینطور بیرون انداخته شدند از آنجایی که اینها انسانهای آینده نبودند، بلکه نیمی انسان و نیمی مخلوق مصنوعی بودند.
یکی از رایج ترین انگیزه های شبیه سازی، جایگزینی اعصاب بدن است.
از نظرتئوری، می تواند یک کلونی ایاد کرد که از دقیقاً با همان DNA استخراج شوند حالا دلیلش این بود که دانشمندان ما همه هیجان زده بودند چون می توانستیم قطعات یدکی را داشته باشیم. اگر به قلب یا جگر یا هرچیز دیگری نیاز دارید، هیچ ردی نخواهید داشت.

این DNA خودتان است. درسته؟
خب. اگر کسی بخواهد فقط برای داشتن قطعات یدکی یک کپی کربنی از خودش ایجاد کند چه؟ اگر قلب شما از کار بیفتد یا ریه شما از کار بیفتد، خوب، اکنون یک نسخه دقیق دارید که باید بتواند مستقیماً در بدن شما کاشته شود، و شما آماده هستید.

چنین سناریویی در تریلر سال 2005، جزیره به تصویر کشیده شده است. کلون های شما از مردم اینجا در جهان، چه کلون هایی؟
چی میگی تو؟چرا برخی از همسران هاک تروفی برای لیف صورت نیاز به پوست جدید دارند یای یکی از آنها بیمار می شود و به کارت جدیدی نیاز دارند، آن را از شما میگیرند.
اما چرا افراد مشهور؟ دلایل زیادی وجود دارد که چرا یک سرگرم کننده ممکن است بهترین انتخاب برای شبیه سازی باشد.
افراد سرگرم کننده خود کالاهای ارزشمندی هستند که شرکت های ضبط و استودیو های خود میلیون ها درآمد کسب می کنند با این حال، اگر آنها تصمیم بگیرند که می خواهند کار را ترک کنند یا اتفاق غم انگیزی برای یکی از آنها رخ دهد، استودیو ها سرمایه گذاری قابل توجهی را از دست خواهند داد.
کنترل و دستکاری کلون های جایگزین آسان تر است و توجه کمتری را نسبت به یک ترور آشکار به خود جلب می کند و به مالکان اجازه می دهد کنترل را دوباره به دست آورند و به کسب درآمد ادامه دهند.

گفته می شود ایلومناتی افراد مشهور بسیاری را شبیه سازی کرده است.
آیا من با یک کلون ملاقات کرده ام؟
آره، فکر می کنم قبلاً با چند کلون آشنا شده بودم.
دیدی؟
واقعاً؟
در بین ما کلون هایی وجود دارد؟
خواننده رپ، کوچی من به دلیل داشتن سلاح گرم توسط یک مجرم محکوم به زندان فرستاده شد.
اما این بازگشت او، کمتر از سه سال بعد، بود که جنجال در میان طرفداران به راه اندخت. رپر نه تنها به میزان قابل توجهی وزن کم کرده بود، بلکه به نظر می رسید که گفتار و رفتار او نیز تغییر کرده است.

او به من گفت، بله، ما باید تو را هم وارد کنیم، گانگستر. این زمین را نگه دارید.
بفهمی نیکا آبی چی گفت، مرد، امروز او را تا کنم؟
آره، من فقط باید بنشینم، رئیس،بله، ما اجازه نمی دهیم وارد شوید.
آره، زیاد سوار شوید، اما ما با شما دعوا کردیم.

برای نهای چی میخوای؟ برای امروز فقط میوه، سبزیجات و آب، خودشه. خیلی سبک. می خواستم سبک بروم، اما بیش از حد. ساده اما مجلل برخی حتی حدس می زنند که افرادی از گذشته شبیه سازی می شوند و دوباره به عنوان بازیگر برجسته یا نوازندگان زنده می شوند.
چنین نظریه هایی به شباهت عجیبی که برخی از ستارگان به چهره های گذشته نشان می دهند اشاره دارد.
تصور دنیایی که در آن نوازندگان یا هنرمندان افسانه ای می توانند به زندگی باز گردند، به سختی می توان به استعداد دست یافت یک موتزارت امروزه چه چیزی خلق خواهد کرد؟

متعلق به ستاره های مورد علاقه خود می پردازند برای سرگرمی خود به زندگی بازگردانند نخبگان خواسته های شیطانی دارند.
برای مثال، اگر کسی در مورد ستاره ای خاص خیال پردازی می کرد، می توانست کلونی از آنها را به عنوان برده جنسی بسازند.
سیاستمداران می توانند از کلون ها به عنوان دو نفره برای رویداد های سخنرانی و غیره استفاده کنند. همچنین، اگر یک نامزد واقعی به عنوان رئیس جمهور انتخاب می شد و تحت کنترل دولت در سایه قرار نمی گرفت، می توانست با یک کلون تحت کنترل ذهن MK Ultra جایگزین شود.

شبیه سازی انسان یا مراکز شبیه سازی توییت کرده اند به نظر می رسد دیگران ارجاعات مرموز را در آهنگ ها یا موزیک ویدیو ها ارئه می دهند. به نظر می رسد که نخبگان سایه از طریق رسانه های جمعی، افکار عمومی را به ایده شبیه سازی مشروط می کنند.
به نظر می رسد چندین فیلم و برنامه تلویزیونی به وجود شبیه سازی انسان اشاره می کنند. یکی از این نمایش ها، سیمپسون ها است. یک کمدی که قبلاً به خاطر برنامه نویسی پیش بینی کننده و استفاده از دانش ظاهراً درونی و افراد خانواده شناخته می شود، که در آن استوی از خودش شبیه سازی می کند به نام بدل استوی.
من به نوعی پسر وظیفه نیاز داشتم که تمام دردهای سخت من را در این کار انجام دهد، بنابراین خودم را شبیه سازی کردم.
خودت رو کلون کردی؟
ویلیام ناشنوا.

نیویورک تایمز اخیراً فاش کرد که باربارا استرایسند سگ مورد علاقه خود را شبیه سازی کرده است. این واقعیت که شبیه سازی حیوانات خانگی اکنون برای کسانی که مایل به پرداخت 50 هزار دلار هستند در دسترس است، این احتمال را افزایش می دهد که در آینده نزدیک امکان پرداخت واقعی برای کلون های انسان وجود داشته باشد.
شاید این داستان نیویورک تایمز برای سنجش واکنش عموم مردم به چشم انداز شبیه سازی و مسائل اخلاقی مختلفی که مطرح می کند انجام شده باشد.

  • بنابراین آیا شما معتقدید شبیه سازی انسان در حال انجام است؟
  • به نظر شما چه افراد مشهوری ممکن است جایگزین شوند؟

‏«آقای والتر جان کیلنر عینک های دایسنیان را اختراع کرد تا بتواند تشخیص دهد که چه کسی انسان و چه کسی فرشته سقوط کرده است که بر اساس میدان الکترومغناطیسی آنها تظاهر به انسان بودن می کند. دولت ایالات متحده در سال ۱۹۲۰ او را در یک عملیات محرمانه بازداشت و تمام تحقیقات او را مصادره کرد.
از زمانی که فیلم «آنها زندگی می‌کنند» را دیدم به این فکر می‌کردم بشر می‌تواند علیه این هیولاهایی که بر زمین حکومت می کنند متحد شود.
همچنین گفته می شود که آنها نه تنها به شما اجازه می دهند هاله مردم را ببینید، بلکه نمای بسیار دقیق تری را در واقع در ابعاد دیگر مشاهده کنید. که عجیب است.»


مشاهده قسمت اول و دوم سری مقالات کلون:

  1. کلون – موجودات و انسان های شبیه سازی شده
  2. کلون (هومونکولوس) موجودات و انسان های شبیه سازی شده

رمز فایل، در صورت وجود :

درباره بهرام

بهرام
زمان خود را به بهتر کردن خود با مطالعه نوشته های دیگران اختصاص دهید. بنابراین شما به سادگی آنچه را بدست می آورید که دیگران سخت برای آن زحمت کشیده اند.

همچنین بررسی کنید:

هوش مصنوعی یا اجنه شیطانی ؟

هوش مصنوعی یا اجنه شیطانی ؟

چت و گفتگو با هوش مصنوعی یا چت و گفتگو با اجنه شیطانی؟ همانطور که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =

Translate »