آخرین مطالب

دجال یا شیطان و جان وایتساید پارسونز / (وایتساید پارسونز ملعون پدر موشکی که یک شیطان پرست و از دوستان الیستر کرولی لعنت الله علیه بود)

جان وایتساید پارسونز (نام در زمان تولد مارول وایتساید پارسونز زاده: ۲ اکتبر ۱۹۱۴ وفات: ۱۷ ژوئن ۱۹۵۲) که به صورت معمول به نام جک پارسونز  شناخته می‌شود یک مهندس موشک، شیمیدان و ساحر تلمایی آمریکایی بود. او در گسترش موشک نقش بسیار مهمی داشت و اولین کسی بود که از سوخت جامد به عنوان سوخت موشک استفاده کرد. او با دانشگاه کالتک کالیفرنیا در ارتباط بود و یکی از کسانی بود که در تأسیس آزمایشگاه موشکی جت و کمپانی مهندسی آیروجت نقش اساسی داشت.

نکته مهم این هست که جک پارسونز یک شیطان پرست می باشد و به گفته خودش و اطرافیانش در خواب با شیطان صحبت می کنه تا ایده سفر به فضا و دروغ هایی که به عنوان سازمان شیطان پرستی ناسا وجود داره رو ایجاد کنه.

33 نمونه از “عدد 666” در علم مدرن و مدل کره زمین

شخص پارسونز یک ساحر (جادوگر) تلما هست که همونطور که همه میدونند تلما از همون فرقه آلیستر کرولی هست، کرولی از سمت یک جن به نام آیواس دستورات رو می گرفته و حتی یک کتاب که این جن برای کرولی میخونده رو می نوشته.

تلما که توسط آلیستر کراولی، نویسنده و جادوگر مراسمیِ بریتانیاییِ اوایل قرن بیستم، بنیان‌گذاری شده‌است. وی خود را پیامبر عصر جدید یا عصرِ هورس ، معرفی می نمود؛ مبنی بر ممارست‌های معنوی که به‌همراه همسرش، رُز اِدیت (Rose Edith)، به سال ۱۹۰۴ در مصر داشته‌اند. به گفتهٔ او، آگاهی غیرجسمانی که خود را آیواس (به انگلیسی: Aiwass) نامید، بر وی حضور یافت و متنی را که به کتاب شریعت (به انگلیسی: The Book of the Law) یا لیبر اَل لِجیس (به لاتین: Liber AL vel Legis) شناخته می‌شود بر او دیکته کرد. این کتاب اصلی ترین متن در آیین تلما است.

کتاب سایه ها مجموعه دست نوشته های هر شخص که کار ساحری و جادوگری انجام میده گفته میشه.

هدف شیطان از تحریف خلقت چیست ؟ + ارتباط ناسا و فرقه شیطان پرستی انتان لاوی

 

استفاده از خدای شیوا (پرستش نوعی جن توسط هندوهای هند) در ناسا و پرستش این جن و قربانی کردن انسان و ریختن خون انسان در ناسا و سرن (یکی از پروژه های مرتبط با ناسا برای باز کردن بُعد اجنه) و مقاله های دیگری که وجود دارد همگی نشان دهنده شیطانی بودن این سازمان ها و دروغ های آنان است. همچنین ناسا و تلما پرستان یک جن دیگر به نام ایزد بانوی بابانو را می پرستند که از طریق جادوهای منحرفانه وارد بعد زمین کردند!

وجود نداشتن خلأ در فضا

نقدی بر آپولو های ناسا / دروغ سفر به ماه – 2022

مطالعه مرتبط:

چند واقعیت از فریب در جاذبه و قانون گرانش

در همین رابطه از شیطانی بودن افکار و ایده های جک پارسونز یک فیلم به کارگردانی دنیل زاکر بروت (Daniel Zuckerbrot) هم ساخته شده که ارتباط پارسونز رو با شیطان و شیاطین نشون داده.

پارسونز در خواب هایی که داشته و آموزه های جادوگری و ساحری که بلد بوده و همچنان می آموخته! به دنبال دعوت شیطان به خواب و اتاق شخصی خودش بوده، گفته شده دجال به خواب پارسونز اومده و گفته اگر رویای موشک فضایی ! رو درست کنی کار من رو راحت می کنی!!!!! ببینید شیطان به چه صورت و از چه زمانی وارد شده و جایگاه علم حقیقی با چرندیاتی به نام ساینس رو تغییر داده.

پارسونز در سال 1958 که بصورت رسمی ناسا در حال ایجاد بود قدم های ایجاد این سازمان فریب جهانی NASA رو چند سال قبل برداشته بود. کلمه NASA به زبان عبری می باشد و در عبری ناسا یعنی (فریب / دروغ).

به دستور کرولی رئیس جامعه شیطان پرستی و جادوگری، شخصی ویل فرد اسمیت، از سمتش کنار گذاشته میشه و جک پارسونز به عنوان رئیس این جامعه شیطان پرستی اعلام میشه.

درباره بهرام

بهرام
نمی شه آشتی داد سنگو با شیشه/از هر کی بپرسی اسمم تو لیسته ----- ببین بازی رو بردم بدون بودجه/تکتون ریزه و جفتتون پوچه

همچنین بررسی کنید:

پایستگی انرژی

پایستگی انرژی

یک جسم در اطراف یک سیاره در تعادل بین دو نیرو قرار دارد: نیروی گریز …

6 دیدگاه

  1. Avatar

    در زمین تخت ، نظریه ابعاد دیگر و موجودات ساکن در آن که در فیزیک مطرحه مورد قبوله؟
    یعنی در زمین تخت ابعاد دیگر هم وحود دارند چون در متن مقاله صحبت از ابعاد دیگر و ساکنین ساکن در ابعاد می کنین

    • مدیر Bahram

      در توضیحات مقاله “کمتریل” گفته شده که فیزیک کوانتوم نظریه جهان های موازی رو 7 جهان معرفی کرده!
      دقیقاً همین 7 زمین و آسمان که مطرح کردیم رو اومدن به عنوان “جهان های موازی” گفتند.

  2. Avatar

    باسلام خدمت شما عزیزان و خداقوت برای زحماتتون در راه هدایت مردم به حقیقت یا واقعیت .اگر در اینترنت و حتی آپارات سرچ کنید در مورد آقای دکتر صحافی سلسله سخنرانی‌هایی موجود هست که (هرچند قدیمی) در مورد علوم روز در دین و قرآن بحث می‌کند که در یکی از همین مباحث درباره اصحاب کهف و چگونگی خوابیدن ۳۰۰ ساله آنها که ایشان با بهره گیری از متن آیات وجود کرم چاله ای کوچک در غار و نوعی سفر در زمان رو بیان می‌کنند که با توجه به دلایل ایشان مبحث بسیار جالب و قابل اعتناء هست.
    حال با توجه به دروغهای ناسا درباره زمین کروی و فضا و کرات آسمانی آیا استدلال ایشان که برپایه قانون نسبیت و نیز کرم چاله های فضایی (والبته امکان وجود آنها بر روی زمین از دید دکتر صحافی) آیا این نوع نگرش و دیدگاه و اثبات علم روز در قرآن با دیدگاه نظریه (البته نظریه گفتم چون هنوز در میان همه دانشمندان کاملا زمین تخت پذیرفته نیست اگرنه برای شخص خود بنده این موضوع درست و انکارناپذیر هست) زمین تخت و گنبد آسمان و… قابل جمع هست ؟!ویا اصلا بحثی جدا گانه میباشد؟!لطفا نظر خودتون رو بیان کنید چون چند سال هست میخوام این موضوع رو بپرسم.
    باتشکر

    • مدیر Bahram

      سلام
      قسمت مورد نظر رو لینکش رو بدید تا بررسی کنم.
      اکثراً بر اساس فهم شخصی و یا اعتقاد شخصی تفسیر هایی انجام میدن که اشتباه هست.
      فریدون صحافی هم باید ببینم چی گفته چه منابعی استفاده کرده و چگونه توصیف کرده که بتونم درست یا غلط بودن صحبت هاشون رو بگم.

    • مدیر Vlad

      سلام و درود خدمت شما ، عمر طولانی داشتن ربطی نداره به سیاه چاله و کرم چاله و اینجور توهمات.
      خداوند اصحاب کهف رو در قرار داده بود که به خوابی عمیق مانند کما رفته بودن و پس از 3قرن از این حالت به اذن خدا در اومدن و بین مردم ظاهر شدن و مجددا به غار برگشتن به همان حالت رفتن و تا حین ظهور امام مهدی عجل الله در همان حالت بیهوشی باقی خواهند ماند و سپس بیدار میشوند و البته بهتر است بدونید که اصحاب کهف هم جزوی از 313 یار امام مهدی عجل الله هستن و این نکته ای بسیار جالب هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 3 =

Translate »