آخرین مطالب
افسانه سیاره سرخ - مریخ

افسانه سیاره سرخ – مریخ

افسانه سیاره سرخ – مریخ : بنا بر ادعای ناسا، مریخ نورد Curiosity روز ۶ آگوست روی سطح مریخ فرود آمد. ماموریت این مریخ نورد کشف حیات در مریخ و یا مولفه های اصلی که به ایجاد حیات منجر میشوند، اعلام شده است. انتظار اولیه از NASA این است که در صدد اکتشافات فضایی باشد، کشفیات خود را در اختیار همه انسان ها قرار دهد، و در نتیجه گیری های علمی بیطرف باشد. واقعیت این است که بودجه هنگفت ناسا را دولت آمریکا تامین میکند و طبیعتا در پس این تامین بودجه، به دنبال اهداف نظامی و تبلیغاتی خود باید باشد. بنابراین انتظارات فوق نمیتواند با واقعیت منطبق باشد. لذا بعضی ها به طعنه اسم ناسا را مخفف NASA: Not About Space Anymore خوانده اند.

درباره دروغ بودن افسانه سفر به کره ماه مطلب زیاد نوشته شده است و این لینک فقط نمونه ای مقدماتی است. درباره این که چرا این کار از نظر مهندسی با تکنولوژی های موجود در آن زمان قابل انجام نبوده، مطلب زیاد است و خارج از حوصله این مقاله است. فقط به این نکته بسنده میکنم که با گذشت حدود ۴۳ سال از اولین ماموریت آپولو و پیشرفت های چشم گیر تکنولوژیک در مقایسه با آن زمان، هنوز پیاده کردن بشر در سطح کره ماه مقدور بشر نیست. البته گاه و بیگاه بعضی کشورها ادعا میکنند که در ۱۰ یا ۲۰ سال آینده قصد دارند فضانوردانشان را در کره ماه پیاده کنند، اما این ادعاها بیشتر به ژست های تبلیغاتی برای انتخابات شبیه است و پس از مدتی به بهانه کمبود بودجه، پروژه را به تعویق انداخته تا به آرامی به فراموشی سپرده شود.

اما در پس این نمایش، جدا از اهداف تبلیغاتی آمریکا و معرفی این دولت به عنوان ابرقدرت به جهان، هدف دیگری وجود داشت و آن این بود که در اذهان مردم القا کنند که اگر بشر توان سفر به کره ماه را دارد، پس موجودات کرات دیگر نیز میتوانند به زمین سفر کنند، و البته در القا این مطلب به جهانیان موفق عمل کردند. تصور وجود موجودات فضایی و رفت و آمد آنها به زمین به آنها این فرصت را میدهد که این توهم را القا کنند که منشا خلقت در زمین، موجودات فضایی هستند که بشر را از روی ژن خود کپی برداری کردند و حیات را با خود به زمین آورده اند، و روایت دینی از خلقت افسانه ای بیش نیست. آنها چنین القا میکنند که پیامبران کسانی بوده اند که با این موجودات فضایی در ارتباط بوده اند و بدین وسیله توانسته اند بعضی مفاهیم جدید و یا معجزات را ارائه کنند. داستان آنها به این صورت ادامه پیدا میکند که بعضی از این موجودات فضایی با نسل بشر دشمن هستند و بعضی از پیامبران از طرف آن موجودات معاند ماموریت گمراه کردن و نابودی بشر را دارند. ممکن است این مطلب دور از ذهن بیاید، ولی این گروه های شیطانی حتی برای سناریوهایی مانند نمایش هولوگرام فرود عیسی مسیح تقلبی با یک سفینه فضایی نیز برنامه ریزی کرده اند. جمع کردن همه مردم زیر یک لوا و وادار کردن آنها به اطاعت یک گروه بدون وجود دشمنی که با همه آنها دشمن است، عملی نیست. لذا برنامه قدرت های شیطانی این است که پس از حذف ادیان الهی و تسلط بر جهان، آن موجودات معاند فضایی را به عنوان دشمن معرفی کنند و بدین واسطه بتوانند جهانیان را تحت کنترل و سلطه نگاه دارند.

پرده بعدی این نمایش فرستادن مریخ نوردهای Opportunity و Spirit در سال ۲۰۰۴ بود. در اینجا قصد ندارم ادعا کنم که ادعای فرود و ارسال عکس های این مریخ نوردها از اساس دروغ بوده است. اصل قضیه از نظر فنی و مهندسی امکان پذیر است. اما آنچه که در این سالها رخ داده این است که این مریخ نوردها که برای انجام ماموریتی ۹۰ روزه طراحی شده بودند، برای سالها کار کردند و یکی از آنها بیش از ۳۰۰۰ روز است که به ادعای آنها کار میکند و عکس هایی را از مریخ ارسال میکند. نکته جالب درباره این مریخ نوردها این بوده که هر از چند گاهی پایان ماموریت آنها اعلام میشد و ادعا میشد که ارتباط با آنها قطع شده است. بعد از آن هر بار که برای جبران ضعف در عرصه تبلیغاتی نیازی احساس میشد، ادعا میشد که این مریخ نوردها شارژ شده اند و تماس مجدد با آنها برقرار شده است و عکس های جدیدی ارسال کرده اند. مشکل این عکس ها این بود که مثلا در عکس قبلی قسمتی از مریخ نورد که در عکس نشان داده شده بود، زنگ زده بود و گرد و غبار گرفته بود و در عکس بعدی کاملا براق و تمیز بود. در حالی که چنین چیزی محال است در مریخ رخ بدهد. این لینک اول و دوم در این باره بیشتر توضیح داده اند. این اشتباه فاحش باعث شد بعضی ها ادعا کنند اگر ثابت شد که این مریخ نوردها واقعا در مریخ هستند، باید حتما مریخی ها آنها را پیدا کرده باشند و مرتبا تمیز و سرویس کنند. اما با توجه به حجم دروغ هایی که ناسا تا بحال گفته، احتمال این که این عکس ها از مشابه این مریخ نورد در زمین گرفته شده باشد، بالاتر است.

بهرحال آنچه ناسا با فرستادن این مریخ نوردها و همچنین فونیکس بدست آورده این است که ادعای وجود آب در مریخ را در اذهان مردم دنیا جا انداخته است و هدف بعدی که با کمک پروژه Curiosity به آن میخواهد برسد، این است که شواهدی ساختگی از وجود حیات در مریخ ارائه کند، و این باور را در مردم ایجاد کنند که موجودات هوشمند در سیارات اطراف ما به وفور پیدا میشوند، تا در قدم بعد راحت تر بتوانند تصور وجود موجودات فضایی که به زمین رفت و آمد میکنند و در صدد دشمنی با بشر هستند، را به مردم تحمیل کنند.

به ادعای ناسا این مریخ نورد جدید از همان لحظات فرود شروع به ارسال عکس کرده است. با توجه به اینکه برای نیل به چنین هدفی اصلا احتیاج به فرستادن سفینه و مریخ نورد به طرف مریخ نیست، فکر میکنم زحمت این کار را به خود نداده اند و تمام صحنه سازی ها در همین زمین انجام میشود. همین مطلب باعث شده که بعضی از دانشمندان از شباهت بسیار محل فرود مریخ نورد جدید با زمین ابراز تعجب کنند.

آنچه که به عنوان جمع بندی میتوانم بیان کنم این است که ناسا این پروژه را نیز جلو خواهد برد و ادعای کشف حیات و یا موجودات هوشمند را در مریخ خواهد کرد. قدم بعدی آنها این است که پس از شکست آخرین دولتهای مستقل در دنیا و برقراری نظم نوین جهانی، با هولوگرافی فرود سفینه های فضایی و پیاده شدن موجوداتی از آنها را به نمایش بگذارند. با توجه به پیشرفت های در عرصه ژنتیک و پزشکی، امکان اینکه فرم بدن چند نفر را به صورتی تغییر دهند که این باور در مردم ایجاد شود که آنها فضایی هستند، نیز وجود دارد.

منبع این متن:

http://shakeri.net/321/curiosity

تا الان باید دانسته باشید که سازمان ناسا در دروغگویی،جعل و فریب همتا ندارد. از جعل سفر به ماه گرفته تا جعل ارسال فضانوردان به فضا،جعل تصاویر زمین از فضا،دروغ درباره ایستگاه فضایی،قتل فضانوردان و هزاران مورد دیگر.

چنین سازمانی ناگهان تبدیل به یک سازمان صادق و نگران جوامع بشری نمیشود. ناسا سالانه میلیارد ها دلار بودجه از دولت آمریکا دریافت میکند اما این بودجه ها صرف چه چیز میشود؟ در مقالات قبل درباره مواردی که در بالا اشاره شد خواندیم که هیچ تصویر حقیقی ای از زمین وجود ندارد! هیچ فضانوردی به فضا ارسال نمیشود. آیا میتوان به ارسال کاوشگر به مریخ شک کرد؟ چرا نشود!

جزیره دوون (به انگلیسی: Devon Island) از بزرگ‌ترین جزایر مجمع‌الجزایر قطبی کانادا در اقیانوس منجمد شمالی است که در غرب خلیج بافین، جنوب جزیره الزمیر و در قلمروی نوناووت کانادا واقع شده است. این جزیره دومین جزیرهٔ بزرگ از جزایر ملکه الیزابت، ششمین جزیرهٔ بزرگ کشور کانادا و ۲۷مین جزیرهٔ بزرگ جهان است.

درازای جزیرهٔ دوون حدود ۵۱۵ کیلومتر (۳۲۰ مایل)، عرض آن حدود ۱۳۰ تا ۱۶۰ کیلومتر (۸۰ تا ۱۰۰ مایل) و مساحت آن ۵۵٬۲۴۷ کیلومتر مربع (۲۱٬۳۳۱ مایل مربع) می‌باشد. بلندترین نقطهٔ آن ۱٬۹۲۰ متر ارتفاع دارد. جزیره دوون در سال ۱۶۱۶ توسط ویلیام بافن کشف شد. هیچ انسانی بطور دائم در این جزیره زندگی نمی‌کند و تنها تعداد اندکی از پژوهشگران بطور فصلی در آن به تحقیق می‌پردازند.

منبع: ویکی پدیا

محققی به نام هارولد سایو (Harold Saive) میگوید: “تعداد افرادی که باور دارند کاوشگر های ناسا از جو زمین خارج نشده اند هر روز درحال افزایش است. آن ها معتقدند که تمامی تصاویر در زمین تهیه میشود و ناسا هیچ کاوشگری به مریخ نفرستاده است”

همچنین Scott C Waring مینویسد: ” این کاملا مشخص است که ناسا از رنگ های مصنوعی و فیلتر های خاص برای تصاویر ارسالی از مریخ استفاده میکند تا محیط را سرخ رنگ نشان دهد”

البته ادعا میشود چنین تصاویری مربوط به تمرین فضانوردان و کاوشگران برای سفر به مریخ است اما چنین چیزی حقیقت ندارد. تصاویر ارسالی از مریخ در حقیقت تصاویر ارسالی از زمین هستند. در تصاویر ارسالی ناسا از مریخ، محیط بیشتر شبیه به یک باغ وحش است. حیوانات زمینی مختلفی در تصاویر ناسا دیده میشوند. حیواناتی مانند خرس، میمون، موش، خرچنگ و عقرب که امکان ندارد در سیاره سرخ وجود داشته باشند.

Arctic-lemming-devon-island-300x199-min.jpg (300×199)

شاید برخی این را خطای دید بدانند و یا برخی به موجودات فرازمینی مربوط بدانند. اما حقیقت این است که با توجه به سابقه درخشان ناسا در جعل و فریب و البته اشکالات بسیاری که در فیلم ها و عکس های ارسالی اش از مریخ وجود دارد، میتوان نتیجه گرفت که ناسا هرگز پای خود را فراتر از زمین نگذاشته است.

پس از پایان دادن به دروغ درباره سفر ماه، ناسا فریب دیگری را آغاز کرد. او از ۱۹۷۶ شروع به جعل کردن سفر به مریخ کرد. ناسا با این دروغ سیارات را مانند زمین توصیف کرد که مکان هایی برای فرود و قدم نهادن دارند درحالی که آن ها اجرامی نورانی مانند بقیه اجرام آسمانی هستند و مکانی برای قدم نهادن و فرود نیستند. ناسا هزاران تصویر جعلی از فضا و البته مریخ ارائه داده تا بتواند ادعای خود را به اثبات برساند.

حتی با فرض اینکه مریخ یک سیاره بیابانی و مکانی شبیه به زمین است، این برای آن ها غیر ممکن است تا با آزمایش و محاسبات خود بتوانند کاوشگری را در سطح آن فرود بیاورند.

آن ها می گویند که فشار سطح مریخ تنها ۳/۱۰ از ۱٪ فشار سطح زمین است و این معادل با فشار در ارتفاع ۲۳ مایل از سطح زمین است. در آن فشار ماده هوا کافی نیست. بنابراین ناسا بر روی کاوشگر خود از چتر نجات برای فرود استفاده می کند اما هیچ چتر نجاتی برای استقرار در آن ارتفاع هنوز ساخته نشده.

Joe Kittenger که رکورد بالاترین،پرسرعت ترین و طولانی ترین سقوط از درون لایه جو در ۱۹ مایلی را دارد میگوید که با سرعت ۷۶۷ مایل برساعت حدود ۱۵ دقیقه آن بالا بود و چتر نجات مخصوص او که برای کاهش سرعت یک جسم با سرعت بسیار استفاده میشد بی فایده بود و او گفت هیچ کاهش سرعتی با آن سرعتی که داشتم ندیدم و کاهش سرعتی ایجاد نشد.

اما ناسا هنوز میخواهد که ما باور کنیم، برای مثال چتر نجات کاوشگر فونیکس، موفق به کاهش سرعت آن از ۱۲,۷۳۸ مایل بر ساعت تا ۱۲۳ مایل بر ساعت شده است! آن هم فقط در ۲.۸۶ دقیقه! این چگونه ممکن است؟

به عبارت دیگر، ناسا ادعا دارد میتواند همه چیز را میلیون ها مایل دورتر بر روی مریخ از زمین کنترل کند که حتی برای انجام آن در زمین و در ارتفاع پایین تر و با سرعتی ۱۶ بار کند تر از آن نیز توانایی ندارد.

در زیر شما میتوانید تبلیغاتی بسیار جالب از شرکت تویوتا را در رابطه با مریخ ببینید که به موضوع مرتبط است:

در اینجا به مدافعان ناسا باید بگوییم که هیچ مدرک علمی و قابل قبولی برای اثبات ارسال کاوشگر به مریخ وجود ندارد. شاید برخی بگویند در آینده ناسا پروژه سفر بی بازگشت به مریخ را عملی خواهد کرد اما خبر های جدید نشان میدهند که ناسا تنها درحال عقب انداختن این سفر و پروژه های دیگر می باشد و هیچ خبری از پروژه سفر به مریخ نیست. آن ها امواج و تشعشات کیهانی را بهانه ای برای نرفتن به مریخ خواهند کرد البته ممکن است بهانه های دیگری بیاورند اما درحال حاضر که بهانه آن ها این می باشد.

متاسفم آقای آلدرین شما بار دیگر نمیتوانید مردم را فریب دهید. به همان نوشته بر روی لباستان دلخوش باشید

سوره اعراف آیات ۲۴ و ۲۵:

قَالَ اهْبِطُوا بَعْضُکُمْ لِبَعْضٍ عَدُوٌّ وَلَکُمْ فِی الْأَرْضِ مُسْتَقَرٌّ وَمَتَاعٌ إِلَى حِینٍ ﴿۲۴﴾

فرمود فرود آیید که بعضى از شما دشمن بعضى [دیگر]ید و براى شما در زمین تا هنگامى [معین] قرارگاه و برخوردارى است (۲۴)

قَالَ فِیهَا تَحْیَوْنَ وَفِیهَا تَمُوتُونَ وَمِنْهَا تُخْرَجُونَ ﴿۲۵﴾

فرمود در آن(زمین) زندگى مى ‏کنید و در آن مى‏ میرید و از آن برانگیخته خواهید شد (۲۵)

آیه ۳۳ سوره الرحمن:

یَا مَعْشَرَ الْجِنِّ وَالْإِنْسِ إِنِ اسْتَطَعْتُمْ أَنْ تَنْفُذُوا مِنْ أَقْطَارِ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ فَانْفُذُوا لَا تَنْفُذُونَ إِلَّا بِسُلْطَانٍ ﴿۳۳﴾

اى گروه جنیان و انسیان اگر مى‏ توانید از کرانه ‏هاى آسمانها و زمین به بیرون رخنه کنید پس رخنه کنید [ولى] جز با [به دست آوردن] تسلطى رخنه نمى ‏کنید (۳۳)

کشف مگس در مریخ توسط کاوشگر ناسا (خدای کروی گرایان)

رمز فایل، در صورت وجود :

درباره بهرام

بهرام
زمان خود را به بهتر کردن خود با مطالعه نوشته های دیگران اختصاص دهید. بنابراین شما به سادگی آنچه را بدست می آورید که دیگران سخت برای آن زحمت کشیده اند.

همچنین بررسی کنید:

هوش مصنوعی یا اجنه شیطانی ؟

هوش مصنوعی یا اجنه شیطانی ؟

چت و گفتگو با هوش مصنوعی یا چت و گفتگو با اجنه شیطانی؟ همانطور که …

13 دیدگاه

  1. Avatar

    سلام گُل
    هیچ چیز صد در صدی وجود نداره حتی در کلام اهل بیت و معصومین و حرف من به هیچ عنوان تفسیر به رای نیست. چون شما خودت تجربه های مختلف علمی و فراآسمانی نداشتی دلیل نمیشه که فکر کنی هیچکسی قادر به انجامش نیست.
    در واقع کلام اهل بیت و معصومین عین حقیقته و هیچ شکی نیست اما خب آدم باید همه جانبه همه چیز رو در نظر بگیره
    و ضمن اینکه اگه یه وقت فکر میکنید حرفام مربوط به عرفان حلقه و دیگر عرفان های من درآوردی و یا شیطانی هست! خدمتت عرض کنم هیچگونه ربطی بهشون و موجودات غیرارگانیک ندارد
    به هر حال اتفاق ها و رویدادهایی وجود داره که آدم باید بهشون توجه داشته باشه. میتونم یک جمله و حرف بهت بگم در مورد همون ایمان و اعتقاداتی که داری و به طور کل دیگه هیچ حرفی برای گفتن نداشتی باشی بهرام خان؛ ولی این کار رو نمیکنم. اصلا و ابدا دست کمم نگیر

    • مدیر Bahram

      سلام مجدد;
      بیشتر از گنجایش وجودیِ شما، بنده هم در عرفان و ماورا هستم هم در علوم جدید و تکنولوژی.
      خود بزرگ بینی رو کنار بزار و بیشتر خودت رو بشناس
      موفق باشید.

  2. Avatar

    سلطان یعنی علی بن ابی طالب
    و علم الله بر هر چیز چیره است
    یعنی رد شدن از آسمان به اذن امام انجام خواهد شد
    فقط معصوم این قدرت را دارد که در یک لحضه هفت آسمان را طی کند

  3. Avatar

    سلام درموردفرازمینیهاکه اسکلتشون کشف شده درسایت مطلب دارین؟حامدرییسی هم توپیج اینستاش گذاشته که اسکلتهایی کشف شده.ایناروی زمین خودمون زندگی میکنن؟جریانشون چیه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + هفده =

Translate »