آخرین مطالب

بررسی فضانوردان و ایستگاه فضایی (استخر) دروغ های ناسا

در سال ۱۹۹۸، ناسا ادعا کرد که آی اس اس (ایستگاه فضایی بین المللی) را به فضا پرتاب کرده است که فضانوردان در آن میتوانند آزمایشات علمی در فضا انجام دهند و فضای خارج از زمین را بررسی کنند. آن ها میتوانند درون ایستگاه معلق بوده و بی وزنی را بطور مداوم تجربه کنند.

اما همه این حالت های بی وزنی با استفاده از پرده سینمایی،ترفند های فیلم برداری،استفاده از بند های مخصوص و معلق شدن در هواپیمای زیرو جی امکان پذیر است و فضایی وجود ندارد تا در آن معلق شوند و آن را بررسی و مطالعه کنند.

در حقیقت دلایل بسیاری برای جعلی بودن کلیپ های فضانوردان هنگام پیاده روی فضایی و یا معلق در ایستگاه فضایی وجود دارد. دیده شدن حباب ها،به گوش رسیدن صدای آب دو مورد از مواردی هستند که در اکثر کلیپ های آنان قابل دیدن و شنیدن است البته امروزه ناسا بیشتر احتیاط می کند. در ادامه به بررسی این اشکالات می پردازیم.

ادعا میشود آن ها در استخر هایی قبل از ورود به فضا تمرین می کنند اما جالب اینجاست که در کلیپ های حقیقی فضانوردان و کلیپ های تمرینی آن ها نقاط مشترکی وجود دارد.

تجزیه و تحلیل بسیاری از فیلم های داخلی از ایستگاه فضایی بین المللی نشان میدهد که آن ها از حقه ها و ترفند های سینمایی بسیاری برای ساخت فیلم ها استفاده میکنند ترفند هایی که در بالا نام بردیم از قبیل استفاده از پرده سینمایی یا پرده سبز،استفاده از بند ها و طناب ها که با آن ها آویزان میشوند و همینطور استفاده از هواپیمای زیرو جی یا جاذبه صفر که به ادعای آن ها برای تمرین فضانوردان و شبیه سازی محیط فضا و معلق ماندن استفاده میشود.

آن ها با استفاده از هواپیما زیرو جی میتوانند صحنه های مختلف را تصویربرداری و باهم ترکیب و مچ کنند تا یک کلیپ کامل و چندین دقیقه ای بسازند زیرا این هواپیما تنها چند ثانیه در حالتی قرار میگیرد که میتوانند افراد را در این چند ثانیه معلق کنند.

حالت Zero-G یا جاذبه صفر

حالت Zero-G یا جاذبه صفر

در تصاویر زییر شما شاهد ترفند های حرفه ای از سوی جعل کنندگان ایستگاه فضایی هستید. اهمیتی ندارد که چقدر به ایستگاه فضایی باور دارید، اهمیتی ندارد که دانشمندان مختلف چه نظری در مورد دارند، اهمیتی ندارد که شبه علم مدرن چه میگوید. چیزی که واضح است، این است که این بازیگران به فضا نمیروند. آن ها مردم را به بازی گرفته اند.

جالب است بدانید ادعا شده فضانوردانی که به ایستگاه فضایی فرستاده میشوند، همگی دارای سطح سواد بالا و به نوعی دانشمند هستند و برای آزمایشات علمی و حساس به ایستگاه فضایی بین المللی فرستاده میشوند.

اما چیزی که این فضانوردان در طول سال های اقامتشان در ایستگاه فضایی به در شبکه های اجتماعی به اشتراک میگذارند نشان دهنده این است که آن ها بجای انجام آزمایشات علمی، مدام به دنبال سرگرمی یا به نوعی دلقک بازی در ایستگاه فضایی هستند.

آن ها گیتار میزنند، کریسمس را جشن میگیرند، با لباس میمون و گوریل یکدیگر را دنبال میکنند، پینگ پونگ بازی میکنند، با توپ راگبی بازی میکنند، مدام با قطرات و کیسه های آب بازی میکنند، قطرات آب را رنگ میکنند و به شما نشان میدهند و هزار مورد دیگر.

در این بین هیچ آزمایش علمی ای وجود ندارد. آن ها اصولا آزمایش علمی ای در ایستگاه فضایی انجام نمیدهند و تنها مشغول انجام سرگرمی هایی هستند تا مردم را به نوعی با این موارد سرگرم کنند.

درباره بازی با قطره آب توسط اسکات کلی در ایستگاه فضایی نکته جالبی که قابل توجه است، چشمان اسکات کلی است. به چشمان اسکات نگاه کنید. با دقت نگاه کنید! قطره آبی در آنجا وجود ندارد و این قطره آب توسط نرم افزار های کامپیوتری ساخته شده و به اصطلاح سی جی آی است. چشمان اسکات قطره آب را دنبال نمیکند چرا که گاهی قطره در بالا قرار دارد اما اسکات به پایین درحال نگاه کردن است و برعکس.

کلیپ زیر را ببینید:

همانطور که در بالا میبینید این افراد همیشه سرگرم کار های بیهوده هستند و چیزی به نام علم در آن جا وجود ندارد. آی اس اس در فرض وجود، یک آزمایشگاه معلق در فضا نیست بلکه یک پارک بازی ( یا شهر بازی) کوچک و معلق در فضاست.

(ببینید دلقک ها چطور مردم را سرگرم میکنند)

با دقت نگاه کنید:

طناب بصورت کاملا واضح مشخص است. سوالاتی ایجاد میشود که اگر این کلیپ ها در حقیقت نشان دهنده نبود ایستگاه فضایی هستند، پس چرا هر منجم آماتور یا هر شخصی میتواند ایستگاه فضایی را با چشم غیر مسلح ببیند و آن را با یک نرم افزار ساده بر روی گوشی ردیابی کند؟ در ادامه با زمین تخت پارسی همراه باشید تا به این سوالات پاسخ داده شود.

آیا عبور ایستگاه فضایی از بالای شهر و منطقه مورد نظرتان را دیده اید؟ اکثر مردم میتوانند ایستگاه فضایی را در آسمان با شرایط خوبی رصد کنند اما فاصله این ایستگاه باید بسیار کمتر از فاصله مورد ادعای علم باشد. نجوم مدرن ادعا دارد ایستگاه فضایی بین المللی در ارتفاع بین ۳۳۰ تا ۴۳۵ کیلومتر قرار دارد. زمین تخت گرایان مخالف ایستگاه فضایی نیستند اما ایستگاه فضایی باید یک سفینه بی سرنشین خورشیدی باشد که درحال چرخش به دور زمین است. ایستگاه فضایی درازایی حدود ۷۳ متر دارد و کمی از یک هواپیمای بوئینگ بزرگتر است.

نکته این است که شما نمیتوانید بصورت کامل و واضح یک هواپیما بوئینگ غولپیکر را در ارتفاع ۱۵ کیلومتر تا حدود ۲۰ کیلومتری ببینید و فقط یک نور چشمک زن میبینید خب سوال اینجاست، که ایستگاه فضایی چگونه در ارتفاع بیش از ۳۳۰ کیلومتری بطور واضح دیده میشود؟ فرقی ندارد که با تلسکوپ یا دوربین نگاه کنید ایستگاه فضایی نباید قابل رصد باشد(اگر در ارتفاع گفته شده توسط علم مدرن باشد) این موضوع برای ماهواره ها نیز به همین گونه است زیرا ماهواره ها بسیار بسیار کوچکتر از یک هواپیما و حتی هلیکوپتر هستند و حدودا میشود گفت به اندازه موتور جت یک هواپیما بوئینگ هستند.

شما نمیتوانید موتور جت یک هواپیما را حتی در ۱۰ کیلومتری ببینید آن وقت چگونه میتوانید یک ماهواره را در ارتفاع بیش از ۳۰۰ کیلومتری ببینید؟ نور های درخشانی که میبینید ماهواره نیستند بلکه بالن ها و هواپیما های بی سرنشین در ارتفاعات پایین تر هستند که در مقالات آینده بطور مفصل درباره آن ها توضیح خواهیم داد.

 

مسیر چرخش آی اس اس بر فراز زمین باید بصورت بالا باشد که مدام تغییر میکند. آی اس اس دارای وزن و مشخصاتی که ادعا میشود نیست چرا که یک ایستگاه فضایی با مشخصات داده شده در فضا نمی باشد.

آی اس اس بسیار سبک تر،نزدیک تر،کوچکتر و ساده تر از آنچه گفته شده می باشد و تنها یک سفینه بی سرنشین است که دارای موتور و پنل های خورشیدی می باشد که توسط آن ها شارژ میشود. شما میتوانید آی اس اس را هرشب با چشم غیر مسلح ببینید.




آیا فضانوردان حقیقتا به فضا میروند؟ بسیاری از سازمان های فضایی ادعا میکنند فضانوردانی را به فضا فرستاده اند. این ادعا چقدر صحت دارد؟ تا چه حد میتوان به حرف سازمان های فضایی اعتماد کرد؟ وقتی فضا وجود ندارد پس میتوان نتیجه گرفت آن ها راه آسان تری را برای نمایش دادن آنچه میخواهند، به شما درنظر میگیرند.

اشکال دیگری که در کلیپ های منتشر شده از آی اس اس وجود دارد. توضیحاتی درباره کلیپ زیر:

زمانی که ماه،خورشید و ستارگان به افق میرسند، به علت عبور از لایه جو متراکم نور آن ها به شدت کاهش پیدا کرده و تغییر میکند. نور ماه،خورشید و ستارگان مایل به نارنجی و قرمز میشود و ما چنین پدیده ای را هر روز شاهد هستیم. در کلیپ زیر اگر دقت کنید، ماه و ستارگان از لایه جو زمین عبور میکنند اما همان درخشش و همان نوری را دارند که قبل از آن داشتند و هیچ کاهش نوری در آن ها دیده نمیشود! هیچ تغییری در رنگ و درخشش در آن ها مشاهده نمیشود! حال چرا؟ چرا جو زمین در تصاویر آی اس اس بر روی نور ستارگان و ماه تاثیری نمیگذارد و این درحالی است که تصاویر زیادی ارائه کرده اند که خورشید را در افق نشان میدهد درحالی که نور آن درحال عبور از لایه جو تغییر رنگ داده و به شدت کاهش می یابد. فراموش کردند تا همان تغییرات و جلوه هارا بر روی ستارگان و ماه انجام دهند؟ این نیز یکی دیگر از اشکالات اساسی تصاویر آی اس اس است که نمیشود آن را نادیده گرفت.

ماموریت های فضایی که به ادعای سازمان های مختلف فضایی مانند روسیه، آمریکا، چین و … انجام میشوند همگی دارای اشکالات بسیاری هستند که نشان می دهد حقیقت چیز دیگری است. همانطور که در بالا بصورت کامل توضیح دادیم،دیده شدن حباب در فضا،شنیده شدن صدای آب و .. برخی نمونه های این اشکالات هستند که البته بیشترین اشکالات دیده شدن حباب است.

حال این سوال مطرح میشود که اگر فضا در حقیقت وجود دارد، و سازمان های فضایی قادر به فرستادن انسان به فضا هستند، چرا آن ها در این باره دروغ می گویند؟ چرا انسان را روانه فضا نمیکنند؟ دوستان گرامی بار دیگر میگوییم که اینها تمرینات فضانوردان در استخر نیست و از پخش زنده ناسا و.. گرفته شده و مورد بررسی قرار گرفته همینطور بهترین مدرک برای افشای دروغ های فضایی ماموریت فضایی چینی هاست که بدترین اشکالات را تا کنون داشته است.

  • لباس فضانوردان یک نوع لباس غواصی است و فرقی با لباس غواصی ندارد فقط میشود گفت لباس فضانوردی بسیار پیشرفته تر از یک لباس غواصی ساده است
  • بله پینگ پونگ بازی با حباب آب کاملا قلابی و مونتاژیه (علت اینه که در ویدئوی دیگه که شستن دست در فضا و دوربین در داخل حباب رو نشون میده و همچنین خاصیت چسبندگی و جذبی که در آب می شناسیم غیر ممکنه حباب آب به راکت بخوره و بدون اینکه جذب و پخش بشه دقیقا مثل یه توپ پینگ پونگ دارای باد و جهنده، تخت و پخش نشده بلکه منعکس بشه این کاملاً جعلی است.)
  • – آقایون مدعی هستند که در فضا بالا و پایین بی معناست ولی در تمام شرایط طوری قرار میگیرن که سرهاشون همجهت با دوربین باشه و حتی وقتی بعد از چند معلق زدن در سالن، می خوان وارد سالن فرعی بشن خود را طوری تنظیم می کنن که سر و پا هم جهت با دوربین و تصویر قرار بگیره بدون اینکه توجهی به دوربین داشته باش، این به زبان بی زبانی یعنی حضرات در سطح زمین دارن نقش بازی میکنن.
  • در ویدئوی زمین از فضا، هیچ ضخامتی برای جو زمین نمیتوان دید الا یک لایه بسیار نازک سبز(!؟) در حد ارتفاع ابرها! در حالی که ضخامت جو طبق تعریف کروی گرایان چندین و چند برابر قطر خود کره زمینه
  • ایستگاه فضایی و هر ماهواره ای نباید به هیچ وجه کمترین چرخشی حول خودش داشته باشه (در حالی که دیدیم تمام اوقات این ایستگاه در حال چرخیدن به دور خودشه، همچنین چرخش باعث قطع ارتباط مخابراتی و نیز عدم شارژ سلولهای خورشیدی میشه)
  • -با توجه به حالت بی وزنی و زمان زیادی که فضانوردان در اون سپری میکنن تمام عضلات باید تحلیل برن قلب بسیار ضعیف بشه به طوری که با یه خیزش، باعث سکته قلبی و با یه نشست باعث سکته مغزی بشه خون سازی متوقف میشه و در صورت هنوز زنده ماندن، فرد قادر به مکالمه نمیشه چون عضلات تحلیل رفته و تارهای صوتی هم کار نخواهند کرد
  • همانطوری که حباب آب در جهات مختلفی حرکت می کرد عین همین اتفاق برای مایع درون گوش و خون درون سیاهرگها و ادرار قبل از مثانه و نیز خیلی از بافتها و جوارح بدن رخ میده (چطور ممکنه یه فضا نورد چرخ بزنه و مجددا تعادل خودشو حفط بکنه در صورتیکه گوش میانی گیج شده؟)

ناسا و سایر آژانس‌های فضایی، تمام ماموریت‌های فضایی را با استفاده از مدل ISS [ ایستگاه فضایی ] زیر یک استخر غول پیکر ، لنز cgi و تبلیغات رسانه‌ای جعلی ، انجام می‌دهند .


 مطالب و مستندات مرتبط :

مستند : اثبات دروغین بودن ویدیو های ناسا از فضا – (جادوی سینما)



رمز فایل، در صورت وجود :

درباره بهرام

بهرام
زمان خود را به بهتر کردن خود با مطالعه نوشته های دیگران اختصاص دهید. بنابراین شما به سادگی آنچه را بدست می آورید که دیگران سخت برای آن زحمت کشیده اند.

همچنین بررسی کنید:

بمب اتمی

دروغ بودن سلاح هسته ای – (قسمت 10) برجام

فکر می کنید که چرا ایران در موضوع برجام پای کشور ژاپن را وسط کشیده …

10 دیدگاه

  1. Avatar

    سلام با عرض ادب و خسته نباشید ، در ادامه ی مطالب ها و ویدیوهای زمین تخت اسلامی و واقعی موفق باشی که شاید بعضی از افراد چشمان و عقل شان با دیدن پست ها و ویدیوهای شما باز بشه .
    دوتا سوال خدمت داشتم .
    1- اگه مشکلی نیست یه توضیح کوتاه و کامل در مورد گرافیک به من میدید تا بتونم زودتر عکس ها یا ویدیوهای گرافیک شده رو تشخیص بدم ؟ ( مثل همون ماه آبی که از مریخ گرفته شده اما وقتی گفتی گرافیک هست ، به دستکاری شدن ش پی بردم ، از اونجا که اطلاعات کمی دارم ، می خوام یکم در موردش بدوم )
    2- من به دنبال احادیث و روایات های اهل بیت هستم اما اصل نمی دونم از چه منبع یا کتابی باید شروع کنم ، اگه امکان ش بود ، می خواستم بدونم دقیقا من چندهزارتا کتاب باید مطالعه کنم که تمام احادیث رو داشته باشم و اسامی تمام کتب احادیث و روایات رو میگید ؟ ( البته من حدیث شناسی بلد نیستم ، برای همین متن عربی رو نمی تونم ترجمه کنم و از اونجایی که ممکنه بعضی از ترجمه های عربی تحریف شده باشه اعتمادی نیست و یادمه در مورد نجوم هم گفته بود که علامه مجلسی فکر کنم که در مورد نجوم به سمت غربی هاست و در نهج البلاغه که احادیث مورد اعتماد هست در این بحث مشکل بر می خوره . ) 3- چه راهکاریی می تونم انجام بدم که در این دو بخش قوی بشم ؟

    • مدیر Vlad

      سلام و تشکر .

      1 گرافیک یکی از علوم رایانه با موضوع تصویر سازی و ترسیمات هست و برای یادگیری آن باید دوره های آموزش گرافیک را خریداری کرده و تماشا کنید .
      2 منابع معتبر دینی در خصوص نجوم اسلامی :
      الکافی – من لایحضرالفقیه – نهج البلاغه – تفسیر البرهان و تفسیر العیاشی و تفسیر القمی و تفسیر فرات الکوفی – و همچنین کتاب های الخصال و علل الشرائع و التوحید و … زیاد هستند که برای شروع مفید اند.
      برای یادگیری حدیث شناسی و تفسیر شناسی به شیوه اصحاب حدیث یا محدثان شیعه به پست زیر رجوع کنید :

      1 – https://flatearthfarsi.ir/zsi_media/5017/کتاب-های-مربوط-به-مکتب-محدثین-شیعه/

      2 – https://flatearthfarsi.ir/all/3255/حدیث-شناسی-و-تفسیر-شناسی/

      —–
      3: برای یادگیری زبان عربی از تدریس های آنلاین رایگان یا پولی میتوانید استفاده کنید .

      —-
      هرگونه سوالی داشتید یا نیاز به راهنمایی داشتید در سایت ما و انجمن(فروم) میتوانید درخواست خود را ارسال تا پاسخ دهیم ویا در تلگرام ودر گروه زمین تخت پارسی وارد شوید

      آدرس انجمن (فروم) :
      zamintakht.ir

      ایدی گروه تلگرام :
      @flatearthfarsi_group

      —-
      ان شاءالله که موفق باشید 💐

  2. Avatar

    سلام برای اثبات رمین کروی کافیست دو چوب را روی زمین بگزارید با فاصله بیش تر از 1 متر در ط.ل روز سایه ان ها با یکدیگر متافوت خواهد بود و یکی سایه نخواهد داشت و دیگری سایه ای دراز اگر زمین تخت بود اینگونه نمیشد و سایه ها باید برابر میبودند در ضمن مگر فقط ناسا به فضا رفته وویجر2 وخورشید نورد پارکر که 24 بار در طول عملیاتت خود به درون تاج خورشیدی سیرجه میزند و هم اکنون 22 بار اینکار را کرده و منتظر 2 تای بعدی ان هستیم در ظمن چگونه نروژ را توضیح میدهید که شب ندارد این قضیه در زمین کروی اثبات شده

    • مدیر Bahram

      قسمت اول سایه ها:
      https://flatearthfarsi.ir/all/6606
      در مورد این وویجر و پارکر :
      1- طبق اعلام ناسا نمیشه از کمربند ون آلن خارج شد پس یعنی این ها دروغ هست.
      2- هیچ چیز جز انیمیشن از این ها وجود نداره.
      3- در وب سایت ناسا شما bell7 رو جست و جو کنید میبینید که با مقوا و چسب کارتن طراحی شده این ها همه بازی هایی برای انسان های عامه هست برای سرگرمی و به سخره گرفتن.

  3. Avatar

    دلیل اینکه چرا یعنی چرا ناسا باید دروغ بگوید چرا 206 عدد کشور جهان باید دروغ بگویند دلیل جاذبه در زمین تخت چیست دلیل جرم(در زمین کروی که فضا وجود دارد میدان هیگز بر اساس نظریبات فیزیک کوانتوم باعث ایجاد جرم است یعنی هر چقدر باعث متلاشی شدن بیشتر این میدان و بوزون های هیگز شود جدم بیشتری دارد) خواهشا این هارا توضیح دهید من کسی را قضاوت نمیکنم و نمیگویم که من درست میگویم و شما غلط اشتباه برداشت نشود.ممنون خواهشا دقیق تر بیان کنید و اینکه در اپارات دیدم که گفتید چون ماه جو ندارد نباید در ان عکس از ماه پرچم تکان بخورد ولی ماه جو دارد شاید اکسیزن کمی داشته باشد اما پر از هالوژن های مختلف است بدلیل جاذبه ماه و حتی زمین .این فقط یک دیدگاه است

    • مدیر Bahram

      دلایل:
      https://flatearthfarsi.ir/category/%d8%b2%d9%85%db%8c%d9%86-%d8%aa%d8%ae%d8%aa-%d8%a7%d8%b3%d9%84%d8%a7%d9%85%db%8c/%d8%a7%d9%87%d8%af%d8%a7%d9%81-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%b7%db%8c%d9%86-%d9%88-%d8%aa%d8%ad%d8%b1%db%8c%d9%81-%d8%ae%d9%84%d9%82%d8%aa/
      +
      https://flatearthfarsi.ir/all/1750
      ————————————————
      همه کشور ها معاهده کلی رو امضاء کردند و باید طبق همون عمل کنند ماه هم جاذبه دارد که جزر و مد رو ایجاد کنه در این فاصله اما به قدری نیست که جو و هوا و جرم مورد نیاز برای نگهداری فضا نوردان رو داشته باشه و طبق تصاویر سینمایی خودشان تعادل برای ماندن در سطح ماه با این قدرت جاذبه رو ندارند!!!
      در ایران هم به همین صورت هست برای مثال ایران رو گفتم که جای دوری نریم:
      سازمان فضایی ایران اگر در میان این همه سازمان های فضایی کشور های مختلف افشاگری کنه با مشکل جدی مواجه میشه! میدونید تغییر یک موضوع به این گستردگی چقدر هزینه میاره؟ اگر این موضوع به همین سادگی که فکر میکنید افشا بشه تمامی کتب علمی در ایران باید عوض بشن و ممکنه یک انقلاب علمی رخ بده پس به نفع ایرانه که فعلا چیزی نگه چون براش مشکلات زیادی ایجاد میکنه! درضمن سازمان فضایی ایران در فکر همکاری با ناسا هست! این خودش نشان میده سازمان فضایی ایران میل به همکاری با اونها داره!
      پس نباید سفر به ماه رو باور کنید! نباید کرویت زمین رو باور کنید! نباید امواج گرانشی رو باور کنید! نباید نسبیت رو باور کنید! چون به چشم ندیدید و در تلوزیون و اخبار به شما نشان داده شده! اما زمین تخت با علوم تجربی قابل اثبات هست.
      و البته برای باور نکردن همه اینها و بیشتر از اینها بصورت کاملاً مفصل در مقاله ها توضیحات داده ایم.

  4. Avatar

    ممنون ولی بازم یه سوال در چه تاریخی معاهده امضا شده ارز چه زمانی حکومت های زیادی در کشور های زیادی اومدن و رفتن چرا فقط یک کشور بلند نشده افشاگری شده همه کشور ها که به خون هم تشنه اند و اینکه چطوری در زمین تخت نروژ شب نداره؟ و سودش اخه ماسا بیشتر از سی ای ای از دولت امریکا پول میگیره و اگه الکی باشه خوب همه رو به باد میده این گه سودی واسشون داره

    • مدیر Bahram

      معاهده پیمان جنوبگان یا The Antarctic Treaty System در 1959 بود (چیزی که علنی بیان شده این که چند ساال قبل از 1959 برنامه ریزی کردند موجود نیست).
      در ظاهر کشور ها با هم دشمنی دارند اما در باطن هیچ مشکلی ندارند، این مورد به خوبی در دکترای سیاست های منطقه ای نمایان هست، همگی برای سرگرم کردند مردم و عامه هست.
      در مورد بودجه این اعداد و ارقام در واقعیت وجود ندارند همگی یک دولت واحد هستند در مقاله دجال و ناسا ریشه این سازمان ها مشخص هست:
      https://flatearthfarsi.ir/all/3953
      در مقاله کمتریل هم دیگر سازمان ها:
      https://flatearthfarsi.ir/all/3692

  5. Avatar

    ساقیتون کیه؟

    • مدیر Vlad

      پیشنهاد میشه بجای مسخره بازی در کلاس های آموزش رایانه ، گرافیک ، تدوین ، علوم سینما و عکاسی ثبت نام کنید تا در آخر خودت با یک نگاه متوجه سوتی های ناسا بشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =

Translate »