آخرین مطالب
مدل زمین تخت اسلامی
مدل زمین تخت اسلامی

زمین تخت از نظر علمی اثبات شدست اما غرب منکر حقیقت است

زمین تخت از نظر علمی اثبات شدست !

زمین تخت از نظر علمی اثبات شدست  و نتایج ازمایشات بسیاری نشان میدهد که دین حقیقت دارد و احادیث امامان معصوم علیهم السلام در خصوص زمین تخت و گنبد آسمان گنجینه ای از دانش هست .
کسانی که میگویند زمین تخت نیست در واقع منکر نتایج ازمایشات علمی و حتی منکر  علوم دین هستند و مهم نیست اون شخص غرب پرست در چه لباسی باشد.

ابتدا در این مقاله پست های اثبات زمین تخت با ازمایشات علمی  که اثباتی برای وجود خالق و حقانیت دین هست  را پیوست کرده ایم

و سپس اخباری در خصوص کفر انیشتین و هاوکینگ اورده ایم که  در اینجا پی می برید انیشتین و هاوکینگ بی عقل ترین شخصیت ها در جهان اند

((برای خواندن ادامه مطلب به پایین مقاله بروید))

https://flatearthfarsi.ir/category/all/other-vids/آزمایشات-علمی-برای-اثبات-زمین-تخت/

تناقض ریاضیاتی مدل زمین کروی (تناقض ماه)

مستند قوی سیاه / اثبات علمی زمین تخت با مشاهدات دریایی – زوم روی کشتی هایی که از دید ناظر محو شده اند ! – کشتی ها به زیر انحنا نمی روند

کتاب پرونده 111 / اثبات و توضیح علمی زمین تخت

مستند توهم کرویت

https://flatearthfarsi.ir/all/blog/blog-science/1557/michelson-morley_experiment/

مستند زمین تخت پارسی فصل 1 / قسمت 5 / سفر به ماه فریب قرن

اثبات جعلی بودن تصاویر ثبت شده دیسکاوری / با کمی چاشنی طنز

مستند رد خرافات زمین کروی و اثبات زمین تخت

مستند زمین تخت پارسی فصل اول قسمت 1 remake

مستند زمین تخت پارسی فصل اول قسمت 2

آزمایش لیزر – انحنای زمین

ویلکینسون توسعه دهنده گوگل ارث شکل زمین را کروی نمیداند !

https://flatearthfarsi.ir/all/1344/بررسی-خبرتلسکوپ-جیمز-وب-چشم-به-فضاگشود/


دروغ های بسیاری را غرب فته است صرفا برای اینکه بر مردم و اذهان انها تسلط پیدا کند و به هر شکلی انها می خواهند حقایق را پنهان کنند و خدا و ادیان الهی خصوصا اسلام را انکار و به تمسخر بگیرند.

خورشید پرستی مدرن یا همان خورشیدمرکزی نیز یکی از ابزار هایی بود که غرب توانست با گسترش ان مردم را دین زده و کافر کند خصوصا در کشور های غربی و زمینه ای  پدید امد برای قدرت گرفتن شیاطینی از جنس انس و جن


نامه اینشتین لعنت الله علیه در رد مذهب و انکار خدای یکتا  3میلیون دلار فروخته شد

یک نامه دست‌نوشته آلبرت اینشتین که در آن با مفهوم دین کلنجار می‌رود، سه‌شنبه ۴ دسامبر (۱۳ آذر 97) در حراجی در نیویورک به قیمت دو میلیون و ۹۰۰ هزار دلار فروخته شد.

اینشتین این متن را که به “نامه خدا” شهرت یافته در سال ۱۹۵۴ نوشته بود و پیش از آغاز حراج انتظار می‌رفت به قمیت یک و نیم میلیون دلار فروخته شود.

این دانشمند برنده جایزه صلح نوبل “نامه خدا” را یک سال پیش از مرگش و در پاسخ به یکی از آثار اریک گوتکیند، فیلسوف آلمانی نوشته است.

این نامه تقریر مهمی در مباحثه میان علم و دین به شمار می‌آید.

دفتری که مسئولیت حراج این نامه تاریخی را بر عهده دارد در بیانیه‌ای نوشته “این نامه خصوصی و قابل توجه، یک سال پیش از مرگ اینشتین نوشته شده و در آن، او به واضح‌ترین شکل دیدگاه‌های فلسفی و دینی خود را بیان می‌کند”.

یک نامه دست‌نوشته آلبرت اینشتین که در آن با مفهوم دین کلنجار می‌رود، سه‌شنبه ۴ دسامبر (۱۳ آذر) در حراجی در نیویورک به قیمت دو میلیون و ۹۰۰ هزار دلار فروخته شد.

اینشتین این متن را که به “نامه خدا” شهرت یافته در سال ۱۹۵۴ نوشته بود و پیش از آغاز حراج انتظار می‌رفت به قیمت یک و نیم میلیون دلار فروخته شود.

این دانشمند برنده جایزه صلح نوبل “نامه خدا” را یک سال پیش از مرگش و در پاسخ به یکی از آثار اریک گوتکیند، فیلسوف آلمانی نوشته است.

این نامه تقریر مهمی در مباحثه میان علم و دین به شمار می‌آید.

دفتری که مسئولیت حراج این نامه تاریخی را بر عهده دارد در بیانیه‌ای نوشته “این نامه خصوصی و قابل توجه، یک سال پیش از مرگ اینشتین نوشته شده و در آن، او به واضح‌ترین شکل دیدگاه‌های فلسفی و دینی خود را بیان می‌کند”.

منبع
bbc.com/persian/world-46448209

مطالبی دیگر از انیشتین

دیدگاه‌های مذهبی آلبرت اینشتین به‌طور گسترده مورد مطالعه قرار گرفته‌اند. او بی‌دین بود و به گفته خودش به همه‌خدایی باروخ اسپینوزا معتقد بوده اما به یک خدای یکتا مانند الله  معتقد نبوده است و  بلکه آن را نقد می‌کرد.

او همچنین خودش را ندانم‌گرا معرفی می‌کرد در حالی که خودش را از برچسب آتئیست یا بی خدا  مجزا دانسته در حالی که عقاید مشرکانه و در نتیجه کفرامیز داشت  و ترجیح می‌داد که همان‌طور که خودش می‌گوید «یک دیدگاه انسانی نسبت به ضعف هوش ادراکی ما انسان‌ها دربارهٔ درک طبیعت و وجود خودمان» داشته باشد. [۱][۲]او همچنین اظهار داشته که به دنیای بعد از مرگ اعتقادی ندارد و گفته: «یک زندگی برای من کافی است»[۳] 

اینشتین در آخرین نوشته‌های خود در مورد وجود خدای یکتا  و دین، نه‌تنها اظهار دین نکرد، بلکه خدا و دین را «محصول ضعف انسانی » خوانده و کتب مقدس را «پر از افسانه‌های ابتدایی» می‌دانست. اینشتین در نامه‌ای که یک سال پیش از مرگ خود در سال ۱۹۵۴ و به زبان آلمانی نوشته‌است چنین می‌نویسد:

«لغت خدا برای من چیزی جز محصول ضعف انسانی نیست و کتاب مقدس پر از افسانه‌های ابتدایی است».[۴]

در نامه‌ای از اینشتین که پس از ۵۰ سال از یک کلکسیون شخصی در لندن به مزایده گذاشته شد وی ادیان و مذاهب را «خرافاتی بچگانه» می‌نامد.

در عین حال انیشتین  هرگز مقوله دین را فراتر از رسوم و تشریفاتی برای عوام ندانست.[۵][۶]

منابع

  1.  Isaacson, Walter (۲۰۰۸). Einstein: His Life and Universe. New York: Simon and Schuster. صص. ۳۹۰.
  2.  Arnold V. Lesiker. «Einstein:Science and Religion – Spinoza and Einstein»St Cloud State University. دریافت‌شده در ۲۳ دسامبر ۲۰۱۵.
  3.  Isaacson، Walter (۲۰۰۸). Einstein: His Life and Universe. New York: Simon and Schuster. صص. ۴۶۱.
  4.  «سه میلیون دلار برای نامه اینشتین درباره خدا و دین»دویچه وله فارسی. تاریخ انتشار:۱۲٫۱۰٫۲۰۱۲. تاریخ آخرین بازبینی: ۳ می ۲۰۱۷.
  5. ↑ پرش به بالا به:۵٫۰ ۵٫۱ ۵٫۲ «Childish superstition: Einstein’s letter makes view of religion relatively clear»گاردین. بایگانی‌شده از اصلی در ۲ سپتامبر ۲۰۱۳.
  6. ↑ پرش به بالا به:۶٫۰ ۶٫۱ «نامه اینشتین در رد مذهب حدود سه میلیون دلار فروخته شد». BBC News فارسی. ۲۰۱۸-۱۲-۰۵. دریافت‌شده در ۲۰۱۸-۱۲-۰۵.

——————

استيون هاوکينگ لعنت الله علیه : بهشت وجود ندارد، بهشت يک افسانه است و خدا توهم است

استيون هاوکينگ، فيزيکدان و فضا شناس سرشناس بريتانيايی در يک مصاحبه اختصاصی با روزنامه گاردين ديدگاههای خود را در مورد مرگ، دلايل وجود انسان و تصادفی بودن موجوديت هستی و بشر را تشريح کرده است.

استيون هاوکينگ، می گويد اعتقاد به وجود بهشت و يا نوعی از حيات پس از مرگ در حقيقت « افسانه ای » است برای مردمانی که از مرگ می هراسند. او با صراحت می گويد که پس از آخرين فعاليت مغز انسان ديگر حياتی برای وی وجود ندارد. اعلام اين نظر نشانی از مخالفت صريح وی با  اموزه های دينی در اين زمينه است.

استيون هاوکينگ، از سن ۲۱ سالگی به بيماری شديد فلج اعصاب مبتلا شد . وی برای دوره ای تحت تاثير اين بيماری به شدت بد بين بود ولی در نهايت به اين نتيجه رسيد که با وجود همه ترديدها و بی اطمينانی از ادامه زندگی بايد از تمام لحظات زندگی لذت ببرد.

وی می گويد:« در ۴۹ سال گذشته من همواره با احتمال وقوع يک مرگ زودرس زندگی کرده ام. من از مرگ نمی ترسم ولی عجله ای هم برای مردن ندارم. از نظر من مغز مثل کامپيوتری است که با از کار افتادن قطعات آن از حرکت باز خواهد ايستاد. چيزی به عنوان بهشت و يا حيات پس از مرگ وجود ندارد. اين يک داستان افسانه ای برای کسانی است که از تاريکی مرگ می هراسند.»

روزنامه گاردين می افزايد که اظهار نظرهای استيون هاوکينگ، از آنچه که در کتاب خود در سال گذشته نوشته بود فراتر می رود. وی در کتاب آخر خود به نام « طرح عظيم » اعلام کرد که برای توضيح عالم هستی نيازی به وجود يک آفريدگار مطلق نيست.

اين کتاب واکنش گروهی از پيشوايان دينی را برانگيخت که هاوکينگ، را به « کفر گويی» می کند و  برخی از دانشوران نيز ديدگاههای وی را تفسيری شخصی از علوم تجربی دانسته و اعلام کردند که هاوکينگ به عنوان يک دانشمند نمی تواند وجود يا عدم وجود خدا را ثابت کند.

کتاب استيون هاوکينگ، به نام « تاريخ فشرده ای از زمان» که در سال ۱۹۸۸ انتشار يافت حدوده ۱۰ ميليون نسخه فروش رفت و وی را به يک چهره علمی مشهور بدل ساخت. در آن کتاب وی می گويد:« اگر دانشمندان بتوانند محاسبات و فرضيه های لازم برای توضيح هر پديده و ماده موجود در هستی را کشف و تنظيم کنند در آن صورت بشر خواهد توانست فکر خدا را بخواند.»

در مصاحبه با روزنامه گاردين و در پاسخ به سئوال « رسالت انسان چيست و آدمی چگونه بايد زندگی کند؟» استيون هاوکينگ می گويد:« ما بايد به دنبال آن باشيم که از اعمال خود بزرگترين ارزشها را بيافرينيم.» به عنوان مثال او به موارد مهمی از دستاوردهای علمی مثل دوگانگی «دی ان ای» (DNA) و يا معادلات پايه ای علم فيزيک اشاره کرده و چنين پيشرفت هايی را رسالت و ارزش زندگی بشری می داند.

وی تاکيد می کند که ارزش علوم و دانستن در اين است که جهان هستی فقط به اين وسيله شناخته می شود. از نظر وی شکل گيری کائنات، منظومه ها و سياره ها روندی نامنظم و بی مقدمه است و بنابراين موجوديت انسان روی کره زمين يک امر تصادفی است.

منبع خبر
radiofarda.com/a/f3_hawking_on_heaven/24176444.html

حکم نهایی استیون هاوکینگ (لعنت الله علیه): خدایی وجود ندارد

استیون هاوکینگ، کیهان‌شناس و فیزیکدان نظری مشهور انگل ستانی ، در اظهار نظری جنجالی و جدید با قطعیت و یقین اعلام کرد که «خدایی وجود ندارد».

به گزارش وب‌سایت «سی‌نت»، سابق بر این و بر پایه نوشته‌های پیشین هاوکینگ تصور بر این بود که این نابغه جهان معاصر در پهنه اندیشه خود روزنه‌ای هر‌ چند کوچک را برای وجود نوعی الوهیت باقی گذاشته است.

با این همه، این پژوهشگر و نویسنده سرشناس اینک در اظهار نظری تازه، در گفت‌وگو با نشریه «ال‌ موندو» چاپ اسپانیا تصریح کرده است که به باور وی «ال موندو حاصل پدیده‌های علمی قابل توضیح است». توضیح آن که «ال موندو» در زبان اسپانیایی به معنای «جهان» است.

آقای هاوکینگ این بار آشکارتر از همیشه در پیشگاه جهانیان می‌گوید که پیدایش جهان هستی نتیجه اعجاز و آفرینش به دست یک وجود برتر نیست.

این شخص به ظاهر کیهان شناس و احمقی تمام عیار  که نابغه معرفی شده است در بخشی از مصاحبه فوق با «ال موندو» گفت: «طبیعی است که پیش از درک دانش به خلق هستی به دست یک خداوندگار باور داشته باشیم. اما اکنون و در این عصر، دانش توضیحی مجاب‌کننده‌تر در اختیار ما قرار می‌دهد.»

خبرنگار «ال موندو» در ادامه باز از نظریه پیشینِ هاوکینگ در کتاب «تاریخچه مختصر زمان» مبنی بر «کمک دانش به درک اندیشه خداوندگار توسط بشر» پرسیده است.

هاوکینگ در پاسخ توضیح داد: «منظور من در آنجا این بود که اگر بر همه چیز عالم شویم، به درک اندیشه خداوند نیز نائل خواهیم آمد،‌ با این قید که اساساً خدایی وجود داشته باشد، که این چنین نیست. من خداناباور هستم.»

هاوکینگ در ادامه افزود: «دین به معجزه باور دارد، اما چنین رخدادهایی با علم ناسازگارند.»

(پی نویس ، پاسخی به این ادعای احمقانه هاوکینگ: در تاریخی که خدا به مردم گفت جمع بشن تا معجزه شق القمر رخ بده  همه مردم زمین نظاره گر دونیم شدن ماه بدست پیامبر و امیرالمومنین علی علیه السلام بودند  و همچنین پس از شهادت امام حسین علیه السلام تا مدتها از اسمان خون میبارید و در انگل ستان و هند و… هم این گزارشات ثبت شده در نتیجه هاوکینگ کودن ترین اتئیست روی زمین بوده هست که حتی زحمت نکشیده است تا اسناد  تاریخی که در موزه ها ودر کتابخانه های سلطنتی بریتانیا گرد اوری شده اند را بخواند یا حداقل نسخه چاپی یا اسکن شده pdf  انهارا مطالعه کند)

با وجود باور این دروغمند پر سرو صدا ، بسیاری در سراسر جهان همچنان به وجود خدا باور دارند. برای نمونه، بسیاری با تدقیق در چشم آدمی به تفکر فرو می‌روند که اگر نبود وجودِ یک خداوند دانا و توانا پدید آمدن «این گلوله چربی» را چگونه می‌توان از دیدگاه علمی توضیح داد.

با این همه هاوکینگ بی‌اعتنا به چنین نظراتی چندی بود که در عالم اندیشه به سوی اعلام حکم قاطع خود در باب نیستی خدا حرکت می‌کرد.

هاوکینگ – که مدیر مرکز کیهان‌شناسی نظری دانشگاه کمبریج در بریتانیا نیز بود – طی یک سخنرانی معروف در سال گذشته توضیح داد که جهان هستی چگونه بدون وجود خدا به وجود آمده است: «خدا پیش از این خلقت مقدس چه می‌کرده؟ آیا در تدارک دوزخ برای مردمی بوده که چنین پرسش‌هایی دارند؟»

فیزیکدان نظری بریتانیایی همچنین به «ال موندو» گفت: «به نظر من، ورای دسترس ذهن بشر هیچ بُعدی از واقعیت وجود ندارد.»

استیون هاوکینگ پیشتر در سال های  گذشته نیز در حاشیه اکران فیلم مستندی درباره زندگی خود گفته بود که حیات پس از مرگ «افسانه» است؛ وی در عین حال زندگی ابدی بشر را از طریق «کپی کردن مغز بر روی رایانه» ممکن دانسته بود.

این نخستین بار نیست که هاوکینگ در دنیای رسانه‌ها حضور پیدا می‌کند. پیشتر کتاب او به نام «تاریخچه مختصر زمان» جزء پرفروش‌ترین‌ها شده است و شخص هاوکینگ نیز در سریال‌های تلویزیونی «پیشتازان فضا»، «خانواده سیمپسون» و سریال کمدی «بیگ‌بنگ تئوری» در نقش خود ظاهر شده است.

منبع خبر
radiofarda.com/a/f2-world-science-stephen-hawking-no-god-atheist/26616909.html


💎جمله طلایی از رهبر محترم  اقای خمینی  : غرب شیطان بزرگ است💎

به همین جهت جز یک نادان نمی تواند به شیطان اعتماد کند زیرا شیطان ذاتا دروغگو و دشمن انسان و دشمن خدا هست و شیطان هرکاری میکند تا مردم را فریب دهد و به جهنم بیاندازد .


سخن پایانی :

اثبات زمین تخت  با آزمایشات علمی و… یعنی اثبات خالقی یکتا به نام الله و اثبات برتری علوم و احادیث معصومین علیهم السلام .

همچنین با اثبات زمین تخت خصوصا درواقع  در تلاشیم تا ضربه ای مهلک زده باشیم  بر پیکره شیاطین و دروغمندان و دجال پرستان غربی .

هرکس که با علوم و اموزه های دینی و با امامان معصوم علیهم السلام دشمنی کند هلاک و با افشای دروغ هایش رسوا  میگردد و این وعده خداست که همیشه محقق شده و می شود.

به امید ظهور ولی عصر ، امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف  


🔷کانال  زمین تخت پارسی
🆔 @FlatEarthParsi
💎سایت
💎 FlatEarthFarsi.ir
📚 بخش کتابخانه و مستندات
🆔 @flat_earth_parsi
📷پیج اینستاگرام
📷 instagram.com/flatearthparsi

https://flatearthfarsi.ir/all/blog/1961/تیله-ابی-2002-و-نمادهای-شیطان-پرستی-ناسا/

مستند توهم کرویت

بزرگترین تناقض خورشید مرکزی و زمین کروی

آیت الله تبریزیان و زمین تخت

رمز فایل، در صورت وجود :

درباره مدیر Vlad

مدیر Vlad
ولاد {مدیر تولید محتوای مذهبی در رسانه زمین تخت پارسی} - عکاس ،گرافیست و تدوینگر - محقق ، مستندساز - مدرس رایانه و نرم افزار های adobe (در فضای مجازی)

همچنین بررسی کنید:

هوش مصنوعی یا اجنه شیطانی ؟

هوش مصنوعی یا اجنه شیطانی ؟

چت و گفتگو با هوش مصنوعی یا چت و گفتگو با اجنه شیطانی؟ همانطور که …

2 دیدگاه

  1. Avatar

    در تخت بودن زمین هیچ شکی نیست ولی اینها قوانینی بر مبتای زمین کروی ساختن که تا اونا باشن کار ما بی فایدست ما هم باید قوانین جدیدی رو بر مبنای زمین تخت وضع کنیم . ممنون از تلاشتون مخالفان زیادن دلسرد نشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − دو =

Translate »