آخرین مطالب
بمب اتمی
بمب اتمی

بمب اتمی (یکی از بزرگترین دروغ های قدرت های جهانی) – قسمت 5

بمب اتمی (یکی از بزرگترین دروغ های قدرت های جهانی) – قسمت 5

مشخصات مقاله:
ارسال شده از طرف : استاد سلیمی (نویسنده)
به : مدیریت زمین تخت پارسی (منتشر کننده)


هیچ جا به اندازه سازمانهای نظامی دروغ پردازی و بزرگنمایی در مورد قدرتشان نمی کنند و سعی می کنند با تبلیغاتشان بیشترین ترس و وحشت را در دل ملتها ایجاد نمایند.

تا جایی که سازمانهای نظامی امریکا حدود 8 دهه با تبلیغ سلاح خیالی و دروغینی به نام بمب اتمی بیشترین ترس و وحشت را در دنیا ایجاد کردند.

و فیلمها و سریالهای زیادی را برای باور دادن بمب اتمی به ملتها ساختند که یکی از سریالهای شاخص انها در این زمینه سریال 24 می باشد.

مسلما” اگر امریکا چنین سلاحی داشت اینقدر با تهدیدات بیهوده تحقیر نمی شد . و واقعیت این است که اعتبار تهدیدهای امریکا از بین رفته است. چون قادر نیست چیزی به عنوان سلاح اتمی را به عنوان اسلحه برتر رونمایی کند.

کار مقامات سیاسی امریکایی فقط تهدید توخالیست. تصمیم گیرنده نظامیان پشت پرده هستند.

 در تمام کشورهای زمین  چند دولت پنهان نظامی تصمیم گیرنده کل امور می باشند. اوضاع و تحولات  توسط دولت پنهان که گروهی از نظامیان هستند کنترل و مدیریت می شود.

دولت پنهان در همه کشورهای دنیا وجود دارد و سیاستمدارانی که مردم می شناسند فقط یک پله از سلبریتی ها بالاترند و عملا” هیچ قدرت و اختیاراتی ندارند و در عین حال در دسترس مردم هم نیستند.

این دولتهای پنهان برای پیشبرد سیاستهایشان فردی را به عنوان پریزیدنت  (ودر بعضی کشورها نخست وزیر و یا صدر اعظم و یا پادشاه) در ظاهر به عنوان نماینده و منتخب مردم در راس امور اجرایی قرار می دهند.

این موضوع شامل کشور امریکا و روسیه نیز می شود.

این دولتهای پنهان تا زمانی قدرت دارند که ملتها در جهل و نادانی به سر برند.

دولتهای پنهان با استفاده از جهل و بی خبری ملتها هرجور اراده کند جامعه را مهندسی و هدایت می کنند و تا جایی که بتوانند بحرانهای اجتماعی و مخصوصا” جنگها را به ملتها تحمیل می کنند. و هیچ تمایلی ندارند که بحرانها فروکش نمایند و تا می توانند بحرانها و جنگها را کش و قوس می دهند.

کشورهای جهان از طریق همین دولتهای پنهان با هم ارتباط دارند و کمترین اطلاعی از عملکردشان را برای مردم توضیح نمی دهند. ( لزومی نمی بینند که توضیح دهند)

یک نکته بسیار مهم که رسانه ها به آن نمی پردازند و از روی آن می گذرند این است که ترامپ رییس جمهور آمریکا اعلام کرد که پذیرش برجام منجر به سقوط اقتصاد آمریکا خواهد شد .

چرا ترامپ این موضوع را در رسانه ها اعلام کرد. آیا این صحبت ترامپ به فریب کاریها و بی صداقتی دولتها نسبت به مردمشان اشاره نمی کند. و آیا این موضوع نشان نمی دهد که کشور آمریکا و سایر به اصطلاح ابرقدرتها مثل اتحادیه اروپا و کشور روسیه یک نقطه ضعف بزرگ دارند و به دروغ وجهه یک ابرقدرت را به خود گرفته اند.و همچنین آیا این صحبت ترامپ نشان نمی دهد که در مذاکرات ظاهرا”اتمی دولتها در واقع اخاذی های مالی و اقتصادی از دولت آمریکا صورت می گیرد و آمریکا دیگر قادر به تمکین خواسته همه کشورها نیست.

و خلاصه اینکه چرا ترامپ که رییس جمهور کشور مثلا” ابرقدرت بلامنازع جهان و فاتح جنگ جهانی دوم است برای مقابله با یک کشور جهان سومی مثل ایران مستاصل بود و در میان کشورهای جهان به دنبال دستی برای فشردن می گشت؟

و اصلا” چراغ هدایتی که در طی تمام تاریخ ، راهبر زندگی بشری است کدام است.

اگر نگاهی به پشت سر خود و به تاریخ بیندازیم می بینیم که طی ۸۰ سال اخیر آمریکا در هیچ جنگی به دنبال پیروزی سریع نبوده است و همه جنگها را دو تا سه دهه کش و قوس داده است

مثل جنگ کره که ۴ سال فقط بمباران ان طول کشید اما چند دهه است که مردم کره شمالی در فقر و فلاکت زندگی می کنند.

کره شمالی آنقدر اوضاع اسفباری دارد که هر ساله اتحادیه اروپا مقداری از ذرت هایی را که به چهارپایانشان میدهند به عنوان کمکهای انسان دوستانه برای مردم کره شمالی می فرستند تا از گرسنگی نمیرند.

جنگ ویتنام نیز ۲۰ سال طول کشید. آنهم در کشوری که نه نفت و گاز دارد و نه محصول ارزشمند دیگری که به درد آمریکا بخورد و به بهای جان ده ها هزار و شاید هم صدها هزار نفر سرباز آمریکایی تمام شد. و تا 20 سال بعد از خروج امریکا از ویتنام نیز ویتنام و کشورهای همسایه ان در گیر جنگهای داخلی و مرزی بودند.

جنگ آمریکا با عراق به صورت نظامی و جنگی ۱۳ سال طول کشید و 32 سال است که آمریکا در عراق حضور نظامی دارد.

جنگ بالکان (جنوب اروپا : سرزمین یونان و مقدونیه و رومانی و مجارستان- موقعیت دقیق تر : بالکان منطقه ای در اروپاست که در جنوب غرب اوکراین و شرق ایتالیاست) و جنگهای آفریقا نیز اینچنین بود و سالها طول کشید.

چرا آمریکا باید هر از گاهی در منطقه ای از جهان ببری کاغذی بسازد و به بهانه هایی همچون آزادسازی یک ملت ، مقابله با تروریسم و بهانه هایی از این دست جنگ طولانی مدتی که خودش آن را کنترل و اداره می کند راه بیندازد .

ایا آمریکا در مورد ایران مدل مشابهی را پیاده خواهد نمود و کشور ایران را نیز چند دهه در بحران و نهایتا” جنگ نگاه خواهد داشت.

به نظر می رسد که تقریبا” تمامی ارتشهای دنیا مستقیما” از پنتاگون دستور می گیرند و در واقع چیزی که به عنوان ۷۰۰۰ پایگاه نظامی آمریکا در سرتاسر جهان عنوان می شود همین ارتشها و مکانهای نظامیست که در حدود ۲۰۰ کشور چهان پراکنده اند و اسلحه و سیستمهای مخابراتی و سایر امکانات را در اختیارشان قرار می دهد.و درجه اهمیتشان برحسب موقعیت جغرافیایی فرق می کند و با کمک همین ارتشها امریکا قادر است در هر منطقه ای که اراده کند جنگ و درگیری ایجاد نماید.

مثل همین جنگ منطقه قفقاز شمالی که کشورهای ارمنستان و اذربایجان درگیر یک جنگ بیهوده ( اما کنترل شده توسط امریکا و روسیه ) هستند و شاید می خواهند از این طریق ایران را نیز درگیر یک جنگ خانمانسوز نمایند.

شما چی فکر می کنید .

 ایا واقعا” موضوعاتی مثل برجام برای ایجاد بحران در کل منطقه خاور میانه ابداع شده است تا وقت و انرژی و سرمایه مردم این منطقه تلف شود و چند دهه دیگر با شرایط جنگی و اضطراب و فقر و فلاکت زندگی کنند.

ایا برجام در ارتباط با معامله بزرگ قرن نیست.

ایا معنی واقعی برجام این نیست:

دولتها توافق کرده اند که در موضوعات اساسی توافق نکنند.

 مطلب زیر به سادگی نشان می دهد که رادیو دارو یا همان داروی هسته ای یک فریبکاری و خالی بندیست و وجود خارجی ندارد.

طبق گفته مدعیان دانش هسته ای و محاسبات مبتنی بر فرمول قلابی انیشتین یعنی رابطه تبدیل جرم به انرژی از شكافت هر گرم ماده رادیواکتیو در حدود بيست ميليون كيلوكالري انرژي آزاد مي‌شود كه با انفجار سي و سه تن تي ان تي برابر است.
یعنی اگر حتی یک هزارم گرم (0.001 ) ماده رادیو اکتیو را به یک فرد تزریق کنیم یا از راه دهان وارد بدنش کنیم این مقدار ماده رادیواکتیو وارد شده به بدن فرد معادل با سی و سه کیلوگرم تی ان تی می باشد و با توجه به اینکه بنا به گفته همین مدعیان دانش هسته ای نیمه عمر رادیوداروها کوتاه و در حد یک ساعت تا 6 ساعت می باشد، یعنی اگر از رادیودارویی استفاده شود که نیمه عمر ان یک ساعت است در هر دقیقه به اندازه انفجار حدود نیم کیلو تی ان تی در بدن بیمار گرما ازاد می شود. که این مقدار گرما فرد را نابود می کند. ( در هر ثانیه معادل انفجار حدود 9 گرم تی ان تی در بدن بیمار گرما ازاد می شود).

پس امکان تزریق یا خوراندن داروی هسته ای یا رادیو دارو ( در صورت واقعی بودن رادیو دارو) وجود ندارد.

در واقع انچه به عنوان رادیو دارو مطرح می شود چیزی جز داروهای شیمیایی نیستند و فقط عنوان هسته ای را به این داروها می دهند تا پول بیشتری از بیماران ناآگاه و ساده دل بگیرند.

و یک موضوع بسیار بسیار مهم اینکه طبق اظهارات مدعیان دانش هسته ای ، پرتوهای رادیواکتیو سرطان زا هستند. پس چطور به خودشان اجازه می دهند یک ماده سرطان زا وارد بدن بیمار کنند و این ماده سرطان زا از طریق جریان خون کل بدن فرد را آلوده کند و تمام سلولهای بدنش سرطانی و فاسد شوند.

یک مورد مهم تر اینکه امکان نگهداری چنین دارویی وجود ندارد. در عکسهایی که از رادیو دارو منتشر شده یک ظرف شیشه ای محتوی مایعی که محتوی رادیو دارو است را نشان می دهند.

مقدار گرمای ازاد شده توسط رادیو داروی ادعا شده انقدر زیاد است که نمی توان رادیودارو را در یک ظرف شیشه ای محتوی یک مایع نگهداری کرد و مایع سریعا بخار شده و ظرف شیشه ای را به شکل انفجاری خواهد شکست .
پس با ناآگاهی و زودباوری ملتها دروغی به عنوان رادیودارو را هم به انها باور داده و به انها تحمیل نموده و جیب بیماران از واقعیت بی خبر را خالی می کنند.

رمز فایل، در صورت وجود :

درباره زمین تخت پارسی

Avatar
💎سایت زمین تخت پارسی : FlatEarthFarsi.ir - 🔷کانال تلگرام/روبیکا/ایتا🆔/ @FlatEarthFarsi_ir - 📷پیج اینستاگرام instagram.com/FlatEarthFarsi_ir

همچنین بررسی کنید:

بمب اتمی

دروغ بودن سلاح هسته ای – (قسمت 9)

مفهوم مطلب زیر این است که کشورهای اروپایی یا حداقل بعضی از آنها در حال …

3 دیدگاه

  1. Avatar

    تقریبا تمام اطلاعات و اخبار شما درست هست. اما این ردی بر وجود سلاح هسته ای نیست. سلاح هسته ای تنها در مقابل یک کسور نیست، به محض استفاده از آن چه از جهت اقلیمی چه از جهت سیاسی و … یک ضربه شدید به خود آن کشور خواهد بود. به محض استفاده از سلاح هسته ای خطر وقوع جنگ جهانی چیزی در حدود صد در صد خواهد بود. از آن گذشته امکانات رهگیری و از بین بردن بمب را در کشورها در نظر بگیرید. بمب های کوچک اورانیومی برای نفوذ به تانک ها استفاده میشوند اما بمب های بزرگ اتمی بخاطر ارسال شدن از ناحیه دور توسط موشک ، با موشک دیگر قابل رهگیری و انهدام است.استفاده از چنین بمبی خط قرمز تقریبا تمام کشورهای دنیا و استفاده از ان مساوی با جنگ جهانی سوم خواهد بود…اما در ابعاد کوچک از آن در موشک های اوانیومی استفاده می شود. ذرات قابلیت شکافت دارند و یکی از عناصری که بیشترین قابلیت این شکافت را دارد اورانیوم است که حتی به شکل عادی در حال تجزیه و انتشار رادیو اکتیو است.با خلوص بالا و تحت فشار قرار دادن آن انفجاری زنجیروار از شکافت ذرات اوارنیوم بوجود می آید. یعنی بمب اتم

  2. Avatar

    سلام عزیزم . الان دیگه خیلی سخت شد یعنی نیروگاه هسته ای بوشهر دروغه ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − پنج =

Translate »