آخرین مطالب
آلبرت انیشتین بزرگترین فریبکار تاریخ

انیشتین بزرگترین فریبکار تاریخ

آلبرت انیشتین یکی از بزرگترین فریبکاران تاریخ علم که باعث و بانی اوضاع فعلی جهان است:

حدود 80 سال پیش گروهی از دانشمندنما های فریبکار ان زمان به سرپرستی آلبرت انیشتین با ترکیب مفاهیم ریاضی، فیزیک و شیمی علم دروغینی به نام علم هسته ای خلق کردند و با وانمود به داشتن سلاحی مخوف به نام یمب اتمی در دنیا به نفع گلوبالیستها ترس و وحشت ایجاد کردند و با تهدید دولتها و ملتها با سلاح دروغین و خیالی هسته ای جهان را انگونه که خواستند مهندسی و هدایت کردند. .

این گروه توانستند با حیله گری هنرمندانه ای مبحث دروغین هسته ای را به دانشگاه ها وارد کنند و از فوق دیپلم تا دکترا برای ان سطح تحصیلی ایجاد کنند تا به راحتی ان را در باورها قرار دهند.
امکان ندارد شما تحصیل کردگان هسته ای را ببینید و جز محفوظات ناچیز و پر از تناقض و تضاد چیزی از انها ببینید یا بشنوید.

از ان جهت آلبرت انیشتین را یک نابغه می دانند که پایه گذار این علم دروغین بود و توانست با باور دادن این علم دروغین و خیالی زمینه سلطه و استیلای گلوبالیستها را برای 80 سال در جهان فراهم کند.

در حال حاضر دنیا در شرایط بسیار بد و تاسف باری قرار دارد و گلوبالیستها می خواهند دنیا را مطابق میلشان برای ده ها سال دیگر برنامه ریزی کنند و تلاش می کنند با تحمیل جنگ و قحطی و بیماری های ساختگی زمینه نابودی تعداد زیادی از انسانها را فراهم کنند.

در سال 2000 در کنفرانس سیاتل اقتصاد دانان اعلام کردند که دنیا کشش فقط دو میلیارد نفر را دارد و بقیه باید نابود شوند.

بحران اوکراین شروع و اجرای پروژه نابودی انسانها می باشد.

ضرب المثلی هست که میگه سنگ بزرگ نشونه نزدنه. این ضرب المثل همه جا درست است جز در امور نظامی و جنگی. در امور جنگی سنگ بزرگ دقیقا نشونه زدنه.

همانطور که در اوکراین سنگ بزرگ پرتاب شد و جنگ راه افتاد.

امریکا در حال ارسال مقدار زیادی اسلحه به مناطق جدید مثل تایوان و حتی جنوب ایران در تنگه هرمز می باشد و به زودی بحران تایوان نیز به بحرانهای جهانی اضافه خواهد شد.


آلبرت انیشتین بزرگترین فریبکار تاریخ
شباهت انفجار ادعایی هیروشیما و انفجار بیروت در هردو فارچ شبیه هم ایجاد شده است

معنی عکس فوق این است که جنس انفجارهای هیروشیما و بیروت از یک نوع بوده است و در واقع انفجار هیروشیما یک انفجار معمولی در مقیاس زیاد مواد منفجره متعارف بوده است و اورانیوم غنی شده ای در کار نیست.


ایجاد جنگ در تایوان بخشی از پازل طراحی شده توسط گلوبالیستها برای نظم نوین جهانی می باشد.

جنگ به کشورهای بیشتری ازجمله ایران سرایت خواهد کرد و باید منتظر رخ دادن یک جنگ تحمیلی دیگر بر علیه کشورمان و بروز قحطی بزرگ باشیم.

تصور بنده این است که تنها راهی که مانع از بروز جنگ می شود افشای دروغ بودن سلاح هسته ایست که این افشاگری باید توسط یک سیاستمدار با استعداد و شجاع صورت گیرد و در عین حال رسانه ها با یک سمفونی و هم آوایی در افشای این موضوع به صورت گسترده و مستمر حرکت کنند.

افشای دروغ بودن سلاح هسته ای پاشنه آشیل گلوبالیستهاست و منجر به بروز بحران در کشورهای انها و فروپاشی سازمانهای نظامی انها از جمله پیمان ناتو خواهد شد.

با افشای دروغ بودن سلاح هسته ای ارتش و ملت کشورهای به ظاهر ابرقدرت تن به هیچ جنگی نخواهند داد و می توان به سمت دنیای بدون جنگ حرکت کرد.

کانال تلگرامی آقای کرامت سلیمی: 👇🏻👇🏻

🆔 @lienuclearbomb ✅

رمز فایل، در صورت وجود :

درباره بهرام

بهرام
زمان خود را به بهتر کردن خود با مطالعه نوشته های دیگران اختصاص دهید. بنابراین شما به سادگی آنچه را بدست می آورید که دیگران سخت برای آن زحمت کشیده اند.

همچنین بررسی کنید:

بمب اتمی

دروغ بودن سلاح هسته ای – (قسمت 10) برجام

فکر می کنید که چرا ایران در موضوع برجام پای کشور ژاپن را وسط کشیده …

2 دیدگاه

  1. Avatar

    با سلام . بنظر من انیشتین یه آدم دروغگوی بیسواد فرصت طلب و خاین به کشور و مردم خودش بوده . کسی که دیپلم نتونسته بگیره چطور نظریه نسبیت ارایه داده ؟ جواب ساده ست ایشون کارمند بایگانی اداره ثبت اختراعات بوده .محلی که دانشمندان از تمام کشورها نظریات خودشون رو ارسال میکردن به امید اینکه به اسم خودشون ثبت بشه . چه بسا محققین گمنامی بودن که فرمولها و نظریاتشون بدون اینکه بررسی بشه به بایگانی میرفته و سالها خاک میخورده . صاحب بیچاره شون هم میمرده و بعد مرگشون هم کسی پیگیر نبوده و کلا زحمات اون افراد فراموش میشده . به نظر من این آقای انیشتین هم نظریاتش رو از همین پرونده ها برداشته یا به زبان بهتر سرقت کرده . هر چند که احتمالا این نظریات هم اشتباه بوده و به همین خاطر هم هست که از اون زمان علم بشر پیشرفت آنچنانی نکرده و درجا میزنه البته این ها برداشت شخصی بنده از مطالعاتی هست که در مورد ایشون داشتم و قرار نیست صد در صد صحیح باشه ولی یکسری از افراد هستن که کورکورانه از امثال انیشتین بت ساخته ان و انگار مثلا به پدرشون توهین کردی سریع جبهه میگیرن و … با تشکر

    • بهرام

      سلام;
      بله همینطور هست که گفتید، انیشتین یک فرد نازی بود و از خانواده ثروتمند بود و بعد از تغییر دادن هویت خودش شروع به سرقت ادبی و سرقت اختراعات کرد.
      آقای فیلیپ لنارد برنده جایزه نوبل در سال 1905 در پرتوهای کاتدی بود که دزدین اطلاعات توسط انیشتین رو رسانه ای کرده بود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =

Translate »