آخرین مطالب
رییس سازمان فضایی روسیه

رئیس برنامه فضایی روسیه گفت امریکا هیچ سفینه فضایی ندارد

رئیس برنامه فضایی روسیه کفت امریکا “هیچ سفینه فضایی ندارد”

منبع اخبار :

https://futurism.com/dmitry-rogozin-claims-us-no-spacecraft

https://www.isna.ir/news/1400122116865/تهدید-مجدد-رئیس-آژانس-فضایی-روسیه-در-مورد-سقوط-ایستگاه-فضایی

روسیه : امریکا هبچ سفینه ای ندارد

 

 تحلیل خبر :

آمریکا هیچ فضا پیمایی ندارد برای سفر های فضایی (در نتیجه همه ادعای امریکا دروغی بزرگ است)
آقای Rogozin  رییس سازمان فضایی روسیه مدعی است امریکا بدون روسیه فلح میشود حتی توانایی بالارفتن حتی تا iss را نیز ندارد !

 

خلاصه اخبار :

آقای Rogozin  رییس سازمان فضایی روسیه  در مصاحبه ای با شبکه رسانه ای دولتی چین CGTN استدلال کرد که نقش روسیه در ایستگاه فضایی بین المللی حیاتی است. فقط فضاپیمای سایوز روسیه می تواند فضانوردان آمریکایی، اروپایی، کانادایی، ژاپنی و مهمانان آنها را جابجا کند.

همچنین وی افزود: سایوز غیرقابل جایگزین است، زیرا آمریکا هیچ سفینه ای  فضایی ندارد. (و همه ادعاها و اکتشافات فضایی امریکا دروغ هست و امریکا  حتی برای بالا رفتن تا iss به روسیه وابسته هست).

اقای Rogozin  از طریق مترجمی در آن زمان گفت: «از نظر ما، اسپیس‌ایکس قبلاً تجربه کافی برای ما به دست آورده است تا بتوانیم فضانوردان خود را در خدمه اژدها  قرار دهیم.

او به CGTN گفت: «روسیه به ایستگاه فضایی بین‌المللی کمک می‌کند تا از زباله‌های فضایی دوری کند و اصلاح مداری را حفظ کند. ایستگاه فضایی بین المللی در مدار پایین زمین قرار دارد(ایستگاه فضایی در ارتفاع 400 کیلومتری قرار دارد).که  این به رساندن سوخت به ایستگاه کمک می کند. اینها کمک های اصلی روسیه و به ویژه Roscomos هستند.

در ادامه خبر آقای Rogozin   یکسری تهدیداتی را علیه امریکا اعلام میکند وهمچنین میگوید که قصد دارد با چینی ها همکاری های خود را روز به روز گسترش دهد و در واقع امریکا هست که به روسیه نیازمند است نه برعکس و…
والبته دلیل اصلی اختلافات روسیه با امریکا ، جنگ روسیه و اوکراین هست که باعث شده تا امریکا نیز دخالت کند و روسیه شروع کند به تهدید امریکا.

https://futurism.com/dmitry-rogozin-claims-us-no-spacecraft


مستند زمین تخت پارسی فصل 1 / قسمت 5 / سفر به ماه فریب قرن


تهدید مجدد رئیس آژانس فضایی روسیه در مورد سقوط ایستگاه فضایی بین‌المللی

رئیس آژانس فضایی روسیه با اشاره به تحریم‌ها علیه این کشور، تهدید خود مبنی بر سقوط ایستگاه فضایی بین‌المللی را دوباره تکرار کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سی‌ان‌ای، “دیمیتری روگوزین”(Dmitry Rogozin)، رئیس آژانس فضایی روسیه ۱۲ مارس اعلام کرد که تحریم‌های غرب علیه روسیه می‌تواند موجب سقوط “ایستگاه فضایی بین‌المللی”(ISS) شود.

به گفته روگوزین، این تحریم‌ها که برخی از آنها پیش از تهاجم مسکو به اوکراین آغاز شده‌اند، می‌توانند عملکرد فضاپیمای روسیه را که سرویس‌دهی به ایستگاه فضایی بین‌المللی را انجام می‌دهد، مختل کنند.

روگوزین در تلگرام نوشت: در نتیجه این موضوع، بخش روسی ایستگاه فضایی بین‌المللی که به اصلاح مدار آن کمک می‌کند، ممکن است تحت تأثیر قرار بگیرد و باعث شود که این ساختار ۵۰۰ تنی در دریا یا روی خشکی بیفتد.

روگوزین که حمایت خود از ارتش روسیه در اوکراین را مرتب در شبکه های اجتماعی ابراز می‌کند، گفت: بخش روسی تضمین می‌کند که مدار ایستگاه به طور متوسط ۱۱ بار در سال برای کارهایی مانند برای دوری کردن از زباله‌های فضایی اصلاح شود.

وی با انتشار نقشه‌ای از مکان‌هایی که ایستگاه فضایی بین‌المللی ممکن است در آنها سقوط کند، خاطرنشان کرد که بعید است در محل برخورد در روسیه باشد.

وی با دیوانه خواندن کشورهای تحریم‌کننده ادامه داد: اما جمعیت کشورهای دیگر به ویژه آنها که توسط سگ‌های جنگ رهبری می‌شوند، باید به پیامد تحریم‌ علیه روسکاسموس فکر کنند.

روگوزین ماه گذشته نیز در حالی که تحریم‌های غرب را در توییتر به باد انتقاد می‌گرفت، یک تهدید مشابه مبنی بر سقوط ایستگاه فضایی بین‌المللی به زمین مطرح کرد.

در اول مارس، ناسا گفت که در تلاش است تا راه حلی برای نگه داشتن ایستگاه فضایی بین‌المللی بدون کمک روسیه پیدا کند.

خدمه و تدارکات توسط فضاپیمای “سایوز” (Soyuz) به بخش روسیه منتقل می‌شوند اما روگوزین گفت پرتابگری که برای برخاستن استفاده می‌شود، از سال ۲۰۲۱ تحت تحریم‌های آمریکا و از سال ۲۰۲۲ تحت تحریم‌های اتحادیه اروپا و کانادا قرار داشته است.

روسکاموس اعلام کرده که از ناسا، آژانس فضایی کانادا و آژانس فضایی اروپا، لغو تحریم‌های غیرقانونی علیه شرکت‌هایش را درخواست کرده است.

https://www.isna.ir/news/1400122116865/تهدید-مجدد-رئیس-آژانس-فضایی-روسیه-در-مورد-سقوط-ایستگاه-فضایی


در خبر دیگری که در ایسنا منتشر شده است اقای rogozin با ارائه تهدیداتی ناسا را به سرعت وادار به پذیرش تمامی خواسته های روسیه کرده هست و ناسا هم در پاسخ گفته هست که قصد ندارد  با سازمان فضایی روسیه قطع همکاری کند.
که این اخبار نشان میدهد اگر ناسا و سازمان فضایی روسیه به اختلافات شدیدتری برسند ، حتی ممکن است روسیه مسطحیت زمین و دروغین بودن کرویترا افشا کند، زیرا طبق اعترافات برخی از دانشمندان اخراج شده ناسا، این سازمان  هرگز نتوانسته است از ارتفاع 500 کیلومتر بالاتر برود و همین مهر تاییدی دیگر برای حقانیت زمین تخت هست و به جز این نیز فراموش نکنید که بسیاری از کارمندان اخراج شده از ناسا گفته اند که زمین تخت است و ناسا دارد مردم را فریب میدهد با  تکنیک های هالیوودی و انیمیشن سازی


اللهم العن الجبت والطاغوت


مستند زمین تخت پارسی فصل 1 / قسمت 5 / سفر به ماه فریب قرن

درباره مدیر Vlad

مدیر Vlad
ولاد {مدیر تولید محتوای مذهبی در رسانه زمین تخت پارسی} - عکاس ،گرافیست و تدوینگر - محقق ، مستندساز - مدرس رایانه و نرم افزار های adobe (در فضای مجازی)

همچنین بررسی کنید:

تمدن تارتاریا از آغاز تا پایان

تمدن تارتاریا از آغاز تا پایان

منابعی وجود دارد که می گویند تارتاریا به عنوان یک منطقه جغرافیایی از ابتدای قرن …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 13 =

Translate »