آخرین مطالب

گالری تفکر / قسمت 2

در این پست ( گالری تفکر ) قسمت دوم که هر ازگاهی بروز رسانی میکنم. آرشیوی از مواردی هست که بصورت گالری یا آرشیو ذخیره می کنم. تفکر و اندیشیدن فرایندی رمزی و درونی است که منجر به یک حوزه شناختی می‌گردد که نظام شناختی شخص متفکر را تغییر می‌دهد. اندیشه و تفکر عبارتست از؛ آغاز یک فرایند و فعالیت ذهنی جهت طرح سؤال و پرسش، بررسی و تحلیل داد ه‌های مفروض، تعریف راهکار ملزوم جهت نیل به مقصود است.

مشاهده قسمت اول:

گالری تفکر / قسمت 1


گالرری تفکر



هیچ آزمایش نوری نمیتواند چرخش زمین را نشان بدهد.


ناسا به تازگی تصاویری را از سطح مریخ منتشر کرده که باعث شگفتی دانشمندان شده‌است. در این تصاویر که توسط مریخ‌نورد «پشتکار» به زمین ارسال شده یک شی براق نقره‌ای رنگ در میان سنگ‌های مریخ به چشم می‌خورد. دانشمندان ابتدا گمان می‌کردند این شی نشانه‌ای از وجود حیات در سیاره سرخ است اما مطالعات دقیق‌تر نشان داد این تکه زباله‌ای است که از زمین به فضای معلق و سپس به میانه سنگهای سطحی مریخ منتقل شده‌است.

به گفته تیم اداره کاوشگر در مقر ناسا، این تکه براق فویل بخشی از پتوی حرارتی است که مریخ‌نورد ناسا به هنگام فرود در ۱۵ ژوئن سال ۲۰۲۱ استفاده کرده است. این پتوی حرارتی برای محافظت از آسیب دمایی به سفینه به هنگام ورود به جو مریخ استفاده شده بود.
آزمایشگاه پیشرانش جت ناسا با در کنار هم قرار دادن الیاف و آلیاژهای مختلف در این بخش، یک لایه محافظتی به دور فضاپیما ایجاد کرده بود که وظیفه آن تنظیم دمای فضاپیما و جلوگیری از وارد آمدن آسیب به خصوص در هنگام فرود بود.
———

پی نویس : اینجا زمین هست و اون آشغال بی صاحب هم یک تکه فویل ساده برای کباب پزی و پختن سیب زمینی هست و ناسا طبق معمول مردم رو گوسفند فرض کرده😒🤦‍♂️😂

گالرری تفکر گالرری تفکر

تصویر فویلی که ناسا منتشر کرد😂😁


گالری تفکر

 


وقتی عکس از ساحل گرفته میشه و عکاس گشنه هست:

کاوشگر «پشتکار» تصویری را به زمین مخابره کرد که موجب شگفتی کارشناسان ناسا شد. در تصویر ارسالی این ربات مریخ‌نورد جسمی رشته‌ای شبیه اسپاگتی دیده می‌شود. برخی به مزاح از احتمال وجود رستورانی ایتالیایی در سیاره سرخ صحبت کردند اما شیء مشاهده شده نه اسپاگتی بود، نه یک موجود دریایی، و نه حتی نخ کاموا. 😂😂


عکسی که ناسا در سال 2002 با فتوشاپ طراحی کرده و به عنوان تیله آبی منتشر کرده😂



„We are all one. People are interconnected by invisible forces. Although we have the freedom to think and act, we stick together, like stars on the heavenly arc, with unbreakable connections. These connections cannot be seen, but we can feel them.”

“ما همه یکی هستیم. مردم توسط نیروهای نامرئی به هم مرتبط هستند. اگر چه ما آزادی فکر و عمل داریم، اما مانند ستاره های روی قوس آسمانی، با پیوندهای ناگسستنی به هم می چسبیم. این ارتباطات را نمی توان دید، اما ما می توانیم آنها را احساس کنیم.”


“Though free to think and act, we are held together, like the stars in the firmament, with ties inseparable. These ties cannot be seen, but we can feel them.”
― Nikola Tesla, The Problem of Increasing Human Energy

«اگرچه در فکر و عمل آزاد هستیم، اما مانند ستارگان فلک، با پیوندهایی جدایی ناپذیر در کنار هم قرار داریم. این پیوندها دیده نمی شود، اما ما می توانیم آنها را احساس کنیم.»
– نیکولا تسلا، مشکل افزایش انرژی انسانی


“… The sun and moon are powered wirelessly with the electromagnetic field (the Aether). This field also suspends the celestial spheres with electo-magnetic levitation. Electromagnetic levitation disproves gravity because the only force you need to counter is the electromagnetic force, not gravity. The stars are attached to the FIRMAMENT.”

خورشید و ماه به صورت بی سیم با میدان الکترومغناطیسی (اتر) تغذیه می شوند. این میدان همچنین کرات سماوی را با حرکت الکترومغناطیسی معلق می کند. شناور الکترومغناطیسی گرانش را رد می کند زیرا تنها نیرویی که برای مقابله با آن نیاز دارید نیروی الکترومغناطیسی است نه گرانش. ستاره‌ها به فلک متصل هستند.»


Earth is a realm, it is not a planet. It is not an object, therefore, it has no edge.

زمین یک قلمرو است، یک سیاره نیست. این یک شی نیست، بنابراین، هیچ لبه ای ندارد.


نقل قولی از مدیر سابق سازمان اطلاعات و امنیت امریکا CIA
_
گر هزار بار بگوییم لعنت بر آمریکا و لعنت بر عاشقان غربی ها کم گفته ایم.

آمریکا شیطان بزرگی هست که
استاد ابلیس هست! و ابلیس با ان همه ملعون بودن و بد بودنش ، تنها یک دانشجویی خنگول محسوب میشود در برابر شیاطین امریکایی.

درباره بهرام

بهرام
نمی شه آشتی داد سنگو با شیشه/از هر کی بپرسی اسمم تو لیسته ----- ببین بازی رو بردم بدون بودجه/تکتون ریزه و جفتتون پوچه

همچنین بررسی کنید:

آزمایشات دیتون میلر

آزمایشات دیتون میلر

پس از مایکلسون و ساگناک ، نوبت به فیزیک دان آمریکایی، آقای دیتون میلر (Dayton …

4 دیدگاه

  1. Avatar

    با سلام . لطفا برای گفته های تسلا منبع بیارید. ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − شش =

Translate »