آخرین مطالب
انرژی رایگان

انرژی رایگان – 1

در مجموعه مطالب “انرژی رایگان” سعی میشه مقداری توضیحات داده بشه و بعد آموزش هایی که تولید انرژی رایگان می کنند را آزمایش کنیم و بعد از صحیح بودن، اون موارد رو منتشر کنیم؛ قطعاً برای دست یافتن به یک حقیقت ده ها ددروغ ترکیب می کنند برای همین خیلی از آموزش های نشر داده شده در سطح اینترنت کاذب هستند و ما اون ها رو تست می کنیم و آزمایش ها و موارد صحیح رو قرار میدیم.

در صورتی که ایده ای دارید و یا آموزشی پیدا کردید در انتهای مطلب ارسال کنیم تا بعد از تست و آزمون و خطا، اگر صحیح بود در سایت منتشر می کنیم.


تسلا آزمایش های خود را با انرژی تابشی ادامه داد و موفق به تولید تخلیه فوق العاده سریع شد. اکنون، اثرات در فاصله 20 متری قابل تشخیص بودند. تسلا کشف کرد که ضربان سریع کمتر از 0.1 میلی ثانیه طول میکشند (پایدارند) و اثرات زیر را تولید میکنند:

  • تبخیر کابل ها
  • ایجاد امواج شوک که به اجسام برخورد میکردند و باعث حرکت آن ها شده یا آن هارا به لرزش در می آوردند
  • خنک کردن دمای هوا
  • روشنایی مصنوعی

از این رو تسلا قادر بود اتر را تحریک کند تا مقدار انرژی را آزاد کند. این انرژی بیشتر از انرژی لازم برای شروع اثر بود. این بدان معنی است که میتوان از اتر انرژی استخراج کرد. این همان انرژی رایگان است.

تسلا توانست تمامی پارامترهای دستگاه خود را به منظور بی خطر ساختن تخلیه بار برای لمس آن توسط انسان ها، حتی زمانی که از یک قدرت بسیار بزرگ استفاده شود، تنظیم کند. او کشف کرد که جریان اتر جریان کوتاه تولید نکرده و از قانون اهم پیروی نمیکند. میله های فلزی دستگاه ها نوعی فیلتر پر انرژی هستند که تراکم آن متناسب با سرعت تخلیه است. در این وضعیت، تنها ذرات قابل عبور، اترون ها هستند درحالی که فیلتر الکترون هارا متوقف میکند. از این رو، دستگاه تسلا، جدایی ای بین اجزای مختلف جریان الکتریکی ایجاد کرد. اترون ها کاملا متفاوت از الکترون ها هستند و کاملا قابل تحرک و سیار و همچنین قابل عبور از مواد می باشند. درواقع در همه چیز نفوذ میکنند.

تسلا بر این عقیده بود که گرداب اتر ماده خود را تشکیل می دهند و ذرات زیر اتمی، اخلالاتی هستند که معمولا در اتر وجود دارند. آزمایش دیگری از تسلا، که می تواند تعامل بین اتر و ماده را نشان می دهد، در آزمونگر برق در سال 1919 میلادی شرح داده شده است. او تأثیر یک لامپ متصل به یک مارپیچ کهربایی (solenoid) انتهای مارپیچ کهربایی به زمین متصل است درحالی که قسمت دیگر لامپ را تامین می کند. این جریان اثرات زیر را ایجاد میکند:

  • نور لامپ می تواند یک صفحه فلزی را جذب کند؛
  • دست آزمونگر فشارهای ناشی از لامپ را احساس می کند
انرژی رایگان
آزمایش با مارپیچ کهربایی

یکی از موارد که بحث زیادی در آن شده این هست که آیا تسلا انرژی رایگان رو کشف کرد و یا قبل از تسلا کسی دیگه کشف کرده بود؟

نیکولا تسلا معتقد بود پدیده‌ای به نام انرژی رادیان را کشف کرده است. بسیاری از دانشمندان معتقدند او به چیزی دست یافته بود که امروزه آن را انرژی رایگان می‌نامیم اما پیش از آن که تسلا بتواند پروژه را به پایان برساند، سرمایه‌گذار او یعنی جان پیرپونت مورگان، که انحصار سیم‌های مسی برای انتقال برق را در اختیار داشت، دریافت که اختراع تسلا ممکن است به انتقال الکتریسیته بدون استفاده از سیم منجر شود؛ بنابراین طرح تسلا را تعطیل کرد. تسلا را اخراج کردند و آزمایشگاهش را سوزاندند زیرا او می‌خواست انرژی را رایگان و نامحدود کند و در اختیار همگان قرار دهد.

برای این مورد در مقاله “انسان های غول پیکر (2) – تارتاریا” مقداری توضیحات دادیم که نشان میدهد تسلا تنها “بازسازی” انرژی رایگان رو انجام داده و همه چیز از قبل وجود داشته است.

ادامه دارد ..

رمز فایل، در صورت وجود :

درباره بهرام

بهرام
زمان خود را به بهتر کردن خود با مطالعه نوشته های دیگران اختصاص دهید. بنابراین شما به سادگی آنچه را بدست می آورید که دیگران سخت برای آن زحمت کشیده اند.

همچنین بررسی کنید:

هوش مصنوعی یا اجنه شیطانی ؟

هوش مصنوعی یا اجنه شیطانی ؟

چت و گفتگو با هوش مصنوعی یا چت و گفتگو با اجنه شیطانی؟ همانطور که …

3 دیدگاه

  1. Avatar

    دنبال روش های پیچیده برای انرژی رایگان نرید؛ پیچیدگی این قضیه از دروغ های سیستمه.
    تولید انرژی رایگان با روش هایی خیلی خیلی خیلی خیلی ساده ممکنه.

  2. Avatar

    ببینید فرض کنید که ما یک توپ پلاستیکی داریم که می‌خواهیم چند تا مفتول فلزی از داخلش رد کنیم. بطوری که اونطرف توپ پلاستیکی ما بیرون بیان.حالا اگر اون سیخ های فلزی،یا مفتول یا هرچی از یک طرف توپ وارد شدن و اونطرف دیگه برون اومدن .ما اثبات کردیم که اون توپ یک کره هست،لزوما اون سیخ ها نباید از مرکز کره رد بشن ولی قطعا در ریاضی فرمولهایی وجود داره که بما میگه اگر اون سیخ ازفلان نقطه با زاویه فلان وارد بشه از فلان نقطه‌ی دیگر کره میزنه بیرون .و با این مطلب میشه اثبات کرد اون جسمی که سیخی توش وارد شده کروی بوده. حالا سوال اینجاست آیا شما میتونید یک تونل حفر کنید و ثابت کنید زمین کروی نیست؟

    • مدیر Vlad

      سلام
      قطر کره تخیلی زمین ناسا چیزی در حدود 12-13 هزار کیلومتر هست
      در حالی که الان چاه هایی بدون انتها وجود داره که توشون ده ها هزار کیلومتر طناب انداخته شده و بازهم نکته جالب اینجاست که هرگز هیچ بشری نتونسته بفهمه انتهای اون چاه ها کجاست !
      به نظر شما با وجود چنین رویداد ها و مشاهداتی ، مدل فرضی کره زمین نباید تخیلی و دروغین خطاب شود؟

      من خیلی وقت پیش قصد داشتم از موضوع چاه های بی انتها برای اثبات مسطحیت زمین و نقض کرویت استفاده کنم ، اما به دلایلی فراموش کردم و هم اکنون از اینکه یاد آوری کردید تا در این خصوص محتوایی هرچه سریعتر تولید و منتشر کنم تشکر میکنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =

Translate »