آخرین مطالب
بمب اتمی
بمب اتمی

بمب اتمی (یکی از بزرگترین دروغ های قدرت های جهانی) – قسمت 3

بمب اتمی (یکی از بزرگترین دروغ های قدرت های جهانی) – قسمت 3

مشخصات مقاله:
ارسال شده از طرف : استاد کرامت سلیمی
به : مدیریت زمین تخت پارسی.


انفجار بیروت و انفجار هیروشیما و دروغ بمب اتمی

ایا می دانید در تعریف جدید احمق، به کسی احمق می گویند که حقیقت را می بیند اما باز هم دروغها را باور دارد؟.
ایا می دانید قویترین سلاح در دست صاحبان قدرت ، فریبکاریست.

ایا می دانید قدرتمندان و صاحبان مقام بدون فریبکاری و بدون ساده لوحی و زودباوری ملتها قادر به حفظ قدرت خود نیستند.

ایا می دانید از نظر قدرتمندان بهترین روش برای حکومت کردن و کنترل مردم ، ایجاد ترس می باشد.

ایا می دانید سلاح اتمی بزرگترین دروغیست که توسط قدرتهای جهانی به ملتها باور داده شد.

ایا می دانید دروغ بمب اتمی طراحی شد تا با ایجاد ترس و وحشت در دل ملتها انها را به بردگی بگیرند.

ایا می دانید تمام انفجارات چه انفجارات شیمیایی و چه انفجاراتی که اتمی وانمود می شوند شکل یکسانی دارند و ایجاد یک قارچ می کنند.

ایا می دانید ان چیزی که به عنوان انفجار اتمی وانمود می شود یک فریبکاریست و انفجاری از گاز یا مواد منفجره در مقیاس بالاست. و اورانیوم غنی شده ای در کار نیست.

ایا میدانید ان چیزی که به عنوان بمب هیدروژنی مطرح می شود و مدعی هستند قدرت تخریب ان خیلی بیشتر از بمب اتمیست ، چیزی جز انفجار هزاران تن گاز هیدرون مایع به همراه هوای فشرده نیست.

ایا می دانید توافق هسته ای که برجام خوانده می شود این معنا را دارد که دولتهای جهانی باید با حیله گری و دروغ وانمود کنند که سلاح مخوفی به عنوان سلاح اتمی وجود که قدرت ویرانگری بالایی دارد تا با کمک این دروغ ملتها را بترسانند و بر انها حکومت کنند.

ایا می دانید خروج ایران از برجام یعنی افشای دروغ بودن سلاح اتمی توسط مقامات ایران.

ایا می دانید بعد از انفجار بیروت که شکلی قارچ گونه و دقیقا” مشابه انفجار به اصطلاح اتمی هیروشیما داشت ، چند محقق و پژوهشگر امریکایی این انفجار را هشداری برای امریکا دانستند و شدیدا” ابراز نگرانی کردند.

https://fa.wikipedia.org/wiki/انفجار_۲۰۲۰_بیروت

انفجار بیروت شباهت آن به انفجار بمب اتمی

ایا می دانید علت نگرانی این محققین فقط شباهت قارچ انفجار بیروت و انفجار به اصطلاح اتمی هیروشیماست و نه چیز دیگر.

ایا می دانید انفجار بیروت ، تنها انفجاری بود که دربین هزاران انفجاری که در جهان رخ داده است امریکاییها نسبت به ان واکنش نشان دادند

ایا می دانید که شباهت این دو انفجار این نگرانی را در میان دولتمردان غربی به وجود اورده است که ملتها با مشاهده شباهت این انفجارها و مقایسه کردن انها پی به فریبکاری در بزرگنمایی انفجار هیروشیما و سلاح اتمی دروغین و خیالی انها ببرند.

ایا می دانید در طی جنگ جهانی دوم حدود 60 شهر ژاپن نابود شدند از جمله توکیو پایتخت ان که حدود پانصد هزار نفر در این شهر کشته شدند ،اما هیچ نامی از توکیو نیست و رسانه ها فقط نام دو شهر گمنام هیروشیما و ناکازاکی را بر سر زبانها انداختند.

ایا میدانید که دلیل تلفات بالای انسانی در شهرهای هیروشیما و ناکازاکی این بود که جنس خانه ها از چوب ، پلاستیک و مواد پلیمری با تراکم زیاد بوده است. و بعد از بمباران نقاط مختلف این دوشهر اتش سرایت کرد و مردم درمحاصره اتش بودند و راه فراری نداشتند و خیلی ها در اثر خفگی با دود و یا گرما مردند.

ایا می دانید در حال حاضر هیروشیما و ناکازاکی دو شهر پیشرفته و سرسبز ژاپن هستند و میلیونها نفر در این دوشهر زندگی می کنند. در صورتی که بعد از بمباران این دوشهر اعلام کردند که تشعشعات اتمی برای صدها و یا هزاران سال باقی می ماند واین دو شهر قابل زیست نیستند. برای این موضوع چه توجیهی دارند.

ایا میدانید اگر خانه های مردم در بیروت از جنس چوب و پلاستیک و مواد پلیمری بود ممکن بود تلفات از هیروشیما و ناکازاکی هم بیشتر شود.

ایا می دانید که تا به حال چند بار دانشمندان به اصطلاح هسته ای امریکا به روسای جمهورشان نامه نوشته اند که توافق هسته ای با ایران را امضا کنند و از این توافق خارج نشوند.

ایا می دانید این دانشمندان به اصطلاح هسته ای نگران این هستند که با لو رفتن دروغ بمب اتمی منافعشان را از دست بدهند و بیکار شوند.

ایا می دانید که یک موضوع عجیب این است که چرا دانشمندان به اصطلاح هسته ای روسیه برخلاف دانشمندان امریکایی هیچ اهمیتی به فعالیتهای ایران نمی دهند

ایا می دانید در دهه 90 میلادی حدود صدهزار دانشمند به اصطلاح هسته ای از شوروی سابق فرار کردند و به کشورهای جهان سوم پناهنده شدند و در این کشور ها ول می گشتند.

ایا می دانید اگر فرار این به اصطلاح دانشمندان هسته ای خطری برای امریکا و شوروی داشت بدون کوچکترین ترحمی همه انها را نابود می کردند.

ایا می دانید فرار این به اصطلاح دانشمندان هسته ای و بی اهمیتی فرار انها برای امریکا و شوروی این موضوع را کاملا” اثبات می کند که چیزی به نام سلاح اتمی مطلقا” وجود خارجی ندارد.

 ایا می دانید که فرار بی اهمیت دانشمندان به اصطلاح هسته ای شوروی سابق معنای دیگری نیز دارد و ان هم اینکه افرادی که عنوان دانشمند هسته ای را یدک می کشند هیچ فرقی با دعانویسان و فالگیران ندارند و همانند فالگیران و دعانویسان فریبکار و خالی بندند.

ایا می دانید ان چیزی که به عنوان نیروگاههای هسته ای عنوان می شوند تماما” نیروگاههای زمین گرمایی هستند که گرمای لازم برای چرخش توربینهای برق را از چاههایی عمیق با عمق چند کیلومتر از سطح زمین تامین می کنند. و به دروغ وانمود به استفاده از اورانیوم غنی شده به عنوان سوخت نیروگاه می کنند.

ایا می دانید قرار بود در فروردین سال 1397 از یک باتری مثلا” اتمی رونمایی کنند که قادر به تولید 50 سال برق به صورت پیوسته می باشد و مسئولان ایرانی مدعی بودند که این باتری می تواند در موبایل ، لپ تاپ ، صنایع و بیابانهای دورافتاده فاقد برق مورد استفاده قرار گیرد.

ایا می دانید این باتری رونمایی نشد و هیچگاه نیز رونمایی نخواهد شد.

ایا می دانید فارغ التحصیلان رشته های هسته ای از فوق دیپلم تا دکترا از نظر دانسته ها و دانش مثلا” هسته ای هیچ فرقی با هم ندارند و معلوماتشان یکسان است. و فقط مقاطع بالاتر مغرورترند و بیشتر ژست می گیرند و موقع صحبت کردن لبهایشان را کج و گرد می کنند.

ایا می دانید فارغ التحصیلان هسته ای قادر نیستند به این سوال پاسخ دهند که جنس قارچ هسته ای از چیست. و همچنین قادر نیستند توضیح دهند که اگر یک بمب اتمی فقط چند ده کیلوگرم اورانیوم غنی شده دارد ، چگونه قارچ حاصله چند ده هزار تن و یا بیشتر وزن دارد.

ایا می دانید فارغ التحصیلان رشته های هسته ای بارها و بارها با حالتی خوار و زار و ترحم برانگیز در مقابل مجلس و سایر نهاد ها جمع شده اند و از دولت خواسته اند که به انها شغلی داده شود.

ایا می دانید یک دکترای انرژی هسته ای در اداره اب و فاضلاب تهران کار می کند.

ایا میدانید یک دکترای انرژی هسته ای دیگر بر روی زمین کشاورزی کار می کند.

ایا می دانید که یکی از نمایندگان مجلس در صحن علنی مجلس فاش کردند که تعدادی از دانشمندان و فارغ التحصیلان هسته ای را به کشور عراق برده بوده اند تا در ترمیم و بازسازی یکی از مکانهای مذهبی کمک دهند.

ایا می دانید ترمیم دیوارها کار کارگر است و بردن فارغ التحصیلان و دانشمندان هسته ای برای ترمیم این مکان نشان دهنده این است که انها هیچ ارزشی ندارند و فقط به درد کارگری می خورند و تا زمانی به انها بها داده می شود که بتوانند از انها استفاده ابزاری کنند و با موضوع دروغینی به نام بمب اتمی مردم را بترسانند.

ایا می دانید می دانید منطقه چرنوبیل که مدعی بودند به دلیل انفجار نیروگاه مثلا” هسته ای الوده شده و تا صدها سال قابل زیست نیست، یک منطقه گردشگریست که گردشگران زیادی به انجا می روند.و از داخل نیروگاه ویران شده نیز بازدید می کنند.

ایا می دانید که مدعی بودند شدت انفجار نیروگاه چرنوبیل 400 برابر انفجار هیروشیما ست اما تعداد کشته ها حدود 25 نفر اعلام شد و حجم تخریب هم ناچیز بود. واین نشان می دهد که فقط با دروغها و عجز ملتها در تجزیه و تحلیل موضوعات انها را سر کار می گذارند و بازی می دهند.

ایا می دانید در سونامی فوکوشیمای ژاپن یک نیروگاه مثلا” هسته ای منفجر شد اما اتفاق خاصی نیفتاد و هیچ الودگی هسته ای ایجاد نشد و مردم فوکوشیما همچنان در انجا زندگی می کنند.

ایا می دانید در دهه های 60 ، 70 و 80 میلادی هیچ رسانه غربی اجازه نداشت در باره بمب اتمی چیزی بنویسد و رسانه ها فقط مجاز بودند در مورد بمباران هیروشیما و ناکازاکی مطلب بنویسند تا ترس از این سلاح را به ملتها القا کنند.

ایا می دانید درکشور خودمان دکتر حسن عباسی اعلام کردند که از طرف وزارت ارشاد رسانه ها را زیر فشار گذاشته اند که در مورد انرژی هسته ای چیزی ننویسند. و این نشان می دهد که ریگی به کفششان است و ترسشان از این است که با نوشتن مطالب دیگران در مورد انرژی هسته ای دروغهایشان به تدریج فاش شود.

ایا می دانید که حقیقت آن چیزی نیست که سیاستمداران و دولتمردان می گویند بلکه حقیقت همان چیزیست که می خواهند آن را مخفی کنند.

ایا می دانید تا زمانی که ملتها گوسفند و نفهم باشند و چنین دروغهایی را باور کنند اوضاعشان روز به روز بدتر و بدتر می شود. درحالی که چیزی را که کاملا “عیان” است را نادیده می گیرند.

و بالاخره ایا می دانید در تعریف جدید احمق، به کسی احمق می گویند که حقیقت را می بیند اما باز هم دروغها را باور دارد؟.


https://www.irna.ir/news/84556709/انفجار-در-یک-انبار-مهمات-در-روسیه

انفجار در یک انبار مهمات در روسیه

با گذشت زمان و بالا رفتن اگاهی ملتها( برده ها) برای ایجاد ترس و کنترل انها از شبه علم استفاده می کنند.
که شاخص ترین این موضوعها همین سلاح دروغین هسته ایست.
شما نمی تونید دو کارشناس سیاسی پیدا کنید که در مورد موضوع برجام نظر و دیدگاه واحد و یکسانی داشته باشند، چون اساس برجام یک دروغ بزرگ است و هر کارشناس و تحلیلگر سیاسی بر اساس تصورات و باورهایش در این مورد نظری می دهد که همیشه این نطرها مبهم و چند پهلو می باشد و پیش بینی هایشان هم همیشه غلط از اب در میاد. نمیشه از موضوعی که بر اساس دروغ استواره به حقیقت رسید.

جالب است که هیچکدام از کارشناسان سیاسی نمی تونند بگن سلاح هسته ای دقیقا چگونه کار می کنه و جنس قارچی که ایجاد میشه از چیه. و نمی تونن بگن عکسهای هیروشیما و ناکازاکی را چه کسی در ان شرایط خطرناک ( در صورت راست بودن موصوع) گرفته که عکس گرفتن با دوربینهای ان زمان طبق گفته خودشان از تشعشعات هسته ای غیر ممکن است چون طبق گفته خودشان این تشعشعات از دوربین عبور می کند و فیلم را فاسد می کند.

جنگ اوکراین بهترین دلیل برای دروغ بودن سلاح هسته ایست اما نگاه بی تعصب می خواد تا بشه حقیقت رو دید.

این جنگ نشون داد که روسیه نه تنها ابرقدرت نیست و سلاح هسته ای نداره بلکه حتی از نظر نطامی خیلی خیلی کمتر از چیزی که ادعا می کرد ظاهر شد.

متاسفانه چنان سر ملتها را با سایتها و کانالهای جوک و سرگرمی و مطالب دیگر سرگرم کرده اند که جایی برای فکر به موضوعات زیر باقی نمی مونه.

چرا روسیه که مدعیست که  هزاران کلاهک هسته ای دارد در حالی که اینقدر ضعیف عمل می کند و رفتارش رفتار یک ابرقدرت نیست.؟

ایا روسیه یک ببر کاغذیست.؟

ایا روسیه توسط دموکراتهای امریکا اداره میشه؟

چرا بایدن میتونه پوتین رو تهدید به سرنگونی کنه اما روسیه که خود را ابرقدرتی در حد امریکا می دونه نمی تونه مقابله به مثل کنه و غرب را تهدید کنه؟

ایا غربیها خودشان روسیه را به وجود اوردند تا هرموقع خواستند در دنیا بحران ایجاد کنند به روسیه نقشی ظاهری بدهند ؟

نکات زیادی وجود دارد که در جنگ اوکراین توسط رسانه ها مخفی مانده.

به نظر می رسد که رسانه هر چقدر بزرگتر باشد ، دروغهای بزرگتری می گوید و حقایق بیشتری را مخفی می کند. و تلاش می کند دروغهای بیشتری را در لباس حقیقت به ملتها باور دهد.

بدون شک حقیقت در ذات دروغهاییست که در رسانه ها منتشر می شود. اما چرا مردم نمی توانند حقیقت را پیدا کنند.

قدرتمندان جهان برای گمراه نمودن ملتها و انحراف اذهان انها برای نرسیدن به حقایق ملتها را درگیر عشق و نفرت نسبت به موضوعات مختلف می کنند. زیرا عشق و نفرت هردو یک ویژگی مشترک دارند و انهم اینکه باعث می شوند افراد دیدگاه درستی نسبت به موضوعات و مسائل مختلفی که می بینند نداشته باشند و نتوانند حقیقت و واقعیت را از دروغها تشخیص دهند.
متاسفانه تعداد زیادی از رسانه ها برای انحراف اذهان از رسیدن به حقیقت موضوعات مبتذل و پیش پا افتاده و یا حتی موضوعات ظاهرا” علمی ، اگاهی دهنده ، هنری و… را منتشر می کنند.

تعداد زیاد سایتها و کانالهای سرگرم کننده اعم از جوک ، فیلم ، سرگرمی و … باعث پنهان شدن حقیقت در لابلای دروغها می شود..
انسانها با باورها و عادتهایشان و همچنین رؤیاهایشان زندگی می کنند و از حقیقت فرار می کنند و این باعث می شود که صاحبان قدرت و سرمایه ملتها را به هر شکلی که اراده کنند کنترل و مهندسی نمایند. و دروغها را در لباس حقیقت به انها باور دهند.

فرار از حقیقت انسانها باعث شده تا به جای ریشه یابی واقعی مشکلات و بحرانها ی جهانی مخصوصا” جنگها همواره به دنبال یک ناجی و قهرمان بگردند تا انها را نجات دهد. بیشتر انسانها در شرایط فعلی جهان همچون دختر بچه ای شده اند که در رؤیاهایش انتظار دارد فردی با اسب سفید بیاید، غول ستمگر را بکشد و با اوازدواج نماید و خوشبختش کند.

صاحبان قدرت و صاحبان سرمایه در جهان برای حفظ موقعیتشان همواره به دنبال بحران سازی در جهان می باشند. بحرانهایی که کنترل و هدایت این بحرانها در اختیار خودشان است. گاهی جنگ جهانی ، گاهی جنگ منطقه ای و نیابتی ، گاهی رواج قحطی،بیماری, گرسنگی و بیکاری و گاهی رواج تروریسم ان هم تروریسم دولتی که خطرناکترین نوع تروریسم است و …

 

 

درباره مدیر Vlad

مدیر Vlad
ولاد {مدیر تولید محتوای مذهبی در رسانه زمین تخت پارسی} - عکاس ،گرافیست و تدوینگر - محقق ، مستندساز - مدرس رایانه و نرم افزار های adobe (در فضای مجازی)

همچنین بررسی کنید:

سرعت ستارگان

سرعت ستارگان

همانطور که در (مقاله پایستگی انرژی) گفته شد، ماهواره ها دارای دو نیروی متفاوت هستند، …

یک دیدگاه

  1. Avatar

    پس با این وجود نباید کشوری فکر کنیم باید بگیم همه ی ما اهل زمین هستیم و این ۱ درصد جمعیت جهانی که ۹۹ درصد بقیه کنترل می کنن و همواره دروغ گفتن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − پنج =

Translate »