آخرین مطالب
ترامپ و فرازمینی ها

نظر ترامپ درباره دروغ فرازمینی ها و یوفو های جعلی

نظر ترامپ درباره دروغ فرازمینی ها و یوفو های جعلی

در حالی که تا چندی دیگر قرار است پنتاگون به انتشار گزارشی درباره فرازمینی ها و پدیده اشیای پرنده ناشناس(یوفو) بپردازد، دونالد ترامپ در مصاحبه ای با یک برنامه رادیویی با پرسش در خصوص نظرش درباره وجود یوفوها روبرو شده و  پاسخ داد “من چیزی را باور دارم که می بینم

ترامپ و فرازمینی ها

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، پیشتر پنتاگون وجود یک نیروی ضربت پدیده های هوایی ناشناس را در سال 2020 (به ظاهر) فاش کرد؛ وظیفه این برنامه جمع آوری همه اطلاعاتی بود که ارتش درباره مشاهده یوفوها داشته و به شکل منطقی قابل توضیح نبودند.

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در مصاحبه ای با دن بانجینو، مجری یک برنامه رادیویی اظهار کرد : من آنچه را می بینم باور دارم، اما خیلی افراد هستند که این ها را (ندیده)باور دارند. من تا حد خیلی زیادی درک می کنم ، درست است جناب؟”

این اظهار نظر ترامپ در حالی مطرح شده که پنتاگون قرار بود در ماه ژوئن گزارشی درباره پدیده یوفوها به کنگره آمریکا منتشر سازد. این گزارش از سوی کمیته ضربت پدیده های هوایی ناشناس تهیه و جمع آوری شده است.

رئیس جمهور سابق آمریکا گفت: “من یک فرد چندان معتقد به این پدیده نیستم اما برخی از افراد به آن معتقدند، بنا براین من نمی خواهم به رویاها یا ترسهای آنها آسیب وارد کنم. ممکن است میزان ترسها بیشتر از رویاها باشند.”

این گزارش آتی پنتاگون بخشی از یک بند مربوط به لایحه 2.3 تریلیون دلاری تخصیص بودجه و کمکهای کروناویروس است که دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا سال گذشته میلادی امضا کرد. این بند خواستار یک “تحلیل دقیق داده ها و اطلاعات پدیده های هوایی ناشناس” از سمت دفتر اطلاعات نیروی دریایی، نیروی ضربت پدیده های هوایی ناشناس و اف.بی.آی شد.

سناتور مارکو روبیو، از سناتورهای جمهوریخواه آمریکا در اظهاراتی خواستار جدی گرفتن این گزارش شد. او گفت: من می خواهم ما این گزارش را جدی بگیریم و فرآیندی برای جدی گرفتن آن داشته باشیم.

این نیروی ضربت در اواسط سال 2020  بعد از آنکه ارتش آمریکا صحت برخی از ویدیوهایی مربوط به مشاهده یوفوها را تایید کرد، تشکیل شد. کمیته اطلاعاتی مجلس سنای آمریکا که پیشتر روبیو ریاستش را به عهده داشته، دفتر اطلاعات نیروی دریایی پنتاگون را مسئول استاندارد سازی جمع آوری و گزارش دادن درباره پدیده های هوایی ناشناس کرد.

انتهای پیام.


توضیحاتی از طرف استاد کرامت سلیمی :

 می بینید که ترامپ داره با زبان اشاره میگه بشقاب پرنده دروغه

مطمئن باشید که در مورد بمب اتمی هم همین نظر رو داره

 حتی رییس جمهور امریکا هنوز چیزی را به نام بشقاب پرنده ندیده است اما مردم ساده دل بشقاب پرنده را باور دارند.

 سایت اسپوتنیک روسیه اولین رسانه بین المللی بود که مقاله بنده را منتشر نمود. (1)

رسانه کشور روسیه که مدعی داشتن سلاح هسته ایست مقاله دروغ بودن سلاح هسته ای را منتشر کرد! (2)

 مدیر بخش فارسی اسپوتنیک با بنده از طریق ایمیل تماس گرفتند و گفتند که دلایل بنده منطقیست و ایمان اورده اند که چنین سلاحی مطلقا وجود خارجی ندارد و در پشت پرده دولتها زد و بند دارند. و آرزو کردند که رسانه ها با همکاری همدیگر باعث افشای این دروغ شوند و این شبح ترسناک دروغین از زندگی ملتها بیرون رود.


(1)

اشاره ای به لینک های زیر در سایت اسپوتنیک

منابع خبری خاصی ازجمله : سایت رسمی اسپوتنیک متعلق به دولت روسیه به زبان فارسی نیز گزارشات و تحقیقات استاد سلیمی را  درباره دروغ بمب اتمی تایید کرده است
https://spnfa.ir/search/?query=ادعای+شهروند+ایران%3A+سلاح+هسته+ای+وجود+خارجی+ندارد+

(2) مقاله های دروغ بودن سلاح هسته ای

https://spnfa.ir/20161027/1947164.html
https://spnfa.ir/20161028/1947188.html
https://spnfa.ir/20161029/1947339.html
https://spnfa.ir/20161030/1947363.html
https://spnfa.ir/20161031/1947384.html

 

درباره مدیر Vlad

مدیر Vlad
ولاد {مدیر تولید محتوای مذهبی در رسانه زمین تخت پارسی} - عکاس ،گرافیست و تدوینگر - محقق ، مستندساز - مدرس رایانه و نرم افزار های adobe (در فضای مجازی)

همچنین بررسی کنید:

پایستگی انرژی

پایستگی انرژی

یک جسم در اطراف یک سیاره در تعادل بین دو نیرو قرار دارد: نیروی گریز …

6 دیدگاه

  1. Avatar
    راضیه بابایی

    وقتی در مورد شکل و ساختار زمین و خلقت انقدر دروغ گفته شده ، دروغ بمب اتم و یوفو و… که دیگه در مقابلش چیزی نیست. من اینطور شنیدم که با بحث یوفوها میخواهند ورود اجنه به دنیای مادی رو عادی سازی و علنی کنند!!!

    • مدیر Vlad

      سلام بله درست شنیدید ، ان شاءالله سر فرصت برای این مسئله هم مستنداتی ارائه خواهند شد

    • Avatar
      کرامت سلیمی

      همه دروغها که به ملتها گفته شده برای گمراه کردن و ترساندن انهاست تا راحت تر به بردگی گرفته شوند.

      با دروغ بمب اتمب بیشترین ترس را در این 80 سال ایجاد کردند.

    • Avatar

      بله همینطوره. تمام چیزهایی که در مورد آدم فضایی ها قصه بافی کردند همون اجنه هستند که در همین زمین زندگی میکنند. حتی نامرئی بودن اجنه هم یک فریب بزرگه که قرنهاست به خورد انسانها دادن

    • مدیر Vlad

      سلام
      1 بله درسته همان اجنه هستن که بعنوان ادم فضایی معرفی میشن
      2 خیر دارید کلا اشتباه میکنید. اجنه یه زمانی مادی بودن ، به دستور خدا اونها از نظر ها پنهان میشن و نامرئی میشن و قدرتشون بسیار کاهش پیدا میکنه ، و شیطان پرستان هم اکنون در تلاشن تا جنیان رو مادی کنن تا به شکل خدایان و افرینندگانی که از تمدن های فضایی و پیشرفته ترن به مردم معرفی کنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + ده =

Translate »