آخرین مطالب
زمین تخت
زمین تخت پارسی

زمین تخت پارسی 9 ساله شد

زمین تخت پارسی از سال 1394 بصورت رسمی شروع به کار کرده و پس از گذشت 9 سال به بزرگترین مرجع زمین تخت پارسی زبان تبدیل شده است.

حدود 9 سال قبل در چنین روزی در بلاگ فا و بلاگ بیان و برخی اپلیکیشن های ایرانی و خارجی افرادی با منابع مالی اندک و محدودیت های فراوان گرد هم اومدن و زمین تخت پارسی رو پایه گذاری کردند.

بدون شک مقاله های زمین تخت در دیگر زبان ها هم بسیار اشکال داشتند و هر کدام متضاد دیگری بود و به هیچ کدام از مقاله ها نمیشد اتکا کرد، حدود چند سال سعی کردیم بصورت علمی مطالب رو گردآوری کنیم و تحلیل ها و شکل دیگری از زمین تخت که کمترین اشکال رو داشته باشه ارائه کنیم اما باز هم در برخی موارد به اشکلات بزرگی برخورد می کردیم تا زمانی که  سعی کردیم، کپی کردن از زمین تخت لندنی رو متوقف کنیم و علم دین رو همزمان استفاده کنیم و با استفاده از ادیان و به خصوص از دین اسلام به جلو حرکت کنیم که همین امر موجب شد موفقیت های بزرگی رو به دست بیاریم.

زمین تخت پارسی امروز بزرگترین مرجع و رسانه‌ی پارسی زبان به حساب می آید. و به کمک بسیاری از افراد از شهر های مختلف ایران و افرادی از کشور های عراق، افغانستان، آلمان و آمریکا تونستیم به این موفقیت برسیم.

زمین تخت پارسی
لوگوی زمین تخت پارسی

زمین تخت پارسی در این سال ها فراز و نشیب های فراوانی رو پشت سر گذاشته از مشکلات در پژوهش ها و کمبود منابع تحقیقاتی و ترجمه کتب و رفرنس های مختلف گرفته تا بستن حساب کاربری توسط خود بلاگ فا و بازیگوشی برخی افراد داخلی و خارجی برای هک کردن وب سایت که هر کدام سختی های خودش رو داشته است.

وب سایت زمین تخت پارسی دوره‌ی سوم تا کنون فقط 5 روز بسته بوده که مشکلات فنی باعث این مورد میشده، طی 12 ماه گذشته صفحه‌های زمین‌تخت پارسی 7 میلیون بار خوانده شده و ویدیوهای اختصاصی زمین تخت پارسی در طی 24 ماه گذشته 130.3 هزار بار دیده شده‌اند.

در طی یک سال گذشته که افزونه مربوط به نمایش آمار وب سایت نصب شده 765752 بازدید ثبت گردیده، در ادامه آمار زمین‌تخت پارسی بصورت آمار و ارقام را مشاهده می کنیم:


تا قبل از سال 1403 شمسی

368 مقاله و مستند
1261 دیدگاه و پرسش و پاسخ کاربران
765752 بازدید
710 میانگین بازدید روزانه
14860000 تومان هزینه وب سایت و خدمات
15000000 تومان هزینه تجهیزات و آزمایش ها

بیشترین 10 بازدید از کشور ها به ترتیب:

Iran
United States United States
Germany
United Kingdom
France
Canada
Netherlands
Afghanistan
Turkey
Brazil


بیشترین 10 بازدید از مقاله ها به ترتیب:

1- کوه قاف چیست و چرا آفریده شده است؟ / پاسخی از قرآن و احادیث
2- دایناسورها هرگز وجود نداشتند – فسیل ها جعلی اند
3- شکل هفت زمین و آسمان در احادیث و قرآن
4- هدف شیطان از تحریف خلقت چیست ؟ + ارتباط ناسا و فرقه شیطان پرستی انتان لاوی
5- یکی از حقایق پنهان زمین از مردم – درختان غول پیکر 1
6- 33 نمونه از “عدد 666” در علم مدرن و مدل کره زمین
7- گاز کمتریل یا پس‌دمه چیست ؟
8- آزمایش مایکلسون – مورلی
9- مقاله گنبدآسمان در قرآن و احادیث 1
10- زمین بر پشت ماهی و اثبات بی تحرکی زمین‌تخت در احادیث و آیات قرآن!


بیشترین 10 ویدئوی بازدید شده:

1- ویدیوی ناسا نشان میدهد که زمین مسطح و غیرکروی است / از دید ISS
2- مستند زمین تخت پارسی / فصل اول / قسمت 1 Remake
3- مستند زمین‌تخت پارسی فصل اول قسمت 2
4- مستند دایناسورها و فسیل های جعلی
4- مستند قوی سیاه / اثبات علمی زمین تخت
6- مستند زمین‌تخت پارسی فصل اول قسمت 3
7- اثبات زمین تخت توسط DR.John D . PHD
8- مستند زمین‌تخت پارسی فصل دوم قسمت 1
9- مستند زمین‌تخت پارسی : فصل 2 قسمت
10- مستند پاسخ به رائفی پور در بحث زمین‌تخت و کروی


در چهار سال گذشته در وب سایت حدود 350000 واژه را در قالب 368 مطلب به‌رشته‌ی تحریر در آوردیم؛ امسال وارد سال 1403 شمسی شدیم و خیلی خوب می‌دانیم که بدون حضور شما، هیچ موفقیتی حاصل نمی‌شد. این فرصت را غنیمت می‌شماریم و بار دیگر از تمام اعضا و مخاطبان عزیز و تیم ادمین ها تشکر می‌کنیم. در نهایت امیدواریم مانند سال های گذشته با کمک خوانندگان و همراهان به پیشرفت کیفی و کمی بالاتری برسیم

رمز فایل، در صورت وجود :

درباره بهرام

بهرام
زمان خود را به بهتر کردن خود با مطالعه نوشته های دیگران اختصاص دهید. بنابراین شما به سادگی آنچه را بدست می آورید که دیگران سخت برای آن زحمت کشیده اند.

همچنین بررسی کنید:

هوش مصنوعی یا اجنه شیطانی ؟

هوش مصنوعی یا اجنه شیطانی ؟

چت و گفتگو با هوش مصنوعی یا چت و گفتگو با اجنه شیطانی؟ همانطور که …

7 دیدگاه

  1. Avatar

    واقعا ازتون ممنونیم که مردم رو از جهالت نجات میدین. ان شاءالله که پیشرفت کنید و موضوع زمین کروی رو ریشه کن کنید. این سایت بهترین سایتیه که تا حالا دیدم واقعا خیلی خوبه❤❤❤❤

    • مدیر Vlad

      سلام و با تشکر از همراهی شما و با دعای عاقبت بخیری و ثابت قدمی در مسیر حق (ثقلین- کلام الله و فرمایشات معصومین علیهم السلام) برای همه و به خصوص برای شما

  2. Avatar

    زحمت فراوانی کشیدید و اگر واقعاً این مسئله حقیقت داشته باشه نشانه های خدا رو بصورت واقعی معرفی کردین که این خودش پاداش بزرگی حتمن داره.

    انتقاد من به مجموعه شما اینه که روابط عمومی قوی دارین و همیشه جواب کامنت ها رو دادین اما از لحاظ جذب و ارتباط برقرار کردن ضعیف هستین. خیلی ها از اهل سنت هستن و با وجود بیان روایات و اثبات حقایق از توهین های ضد وحدت استفاده میکنین که باعث جلوگیری از علاقه به تحقیق برای افراد علاقه مند از دیگر فرقه ها میشه و حتی شاید از کروی گرایان.

    و اینکه تو این مسئله نیاز به مناظره های محترمانه و زیادی دارین تا عقاید و تفکرات دیگران هم درگیر این مسئله بشن و تعداد خیلی بیشتری از کاربران رایانه سپهر (فضای مجازی) هم تشویق به تحقیق و صحبت در این مورد بشن.

    نظر شخصی خودم اینه که جالب میشه یه تعداد مثلاً ده بیست تا عنوان کلی رو دسته بندی کنید تا ما سرنخ ها رو گم نکنیم برای بیان زمین تخت و راحت و در دسترس و تو چشم تو سایت قرار بگیره. مثلاً: پرسپکتیو ، سطح صاف آب، نیروی گرانش و وزن و چگالی، رسانه و تصاویر ساختگی ، ماهواره ها و بالن ها، زمین تخت در ادیان الهی ، مدل های مختلف زمین تخت و اختلاف نظر ها، فضا و گنبد آسمان ، تناقضات مدل کروی، نظر دانشمندان شرقی و غربی در مورد زمین تخت ، ستاره ها و اجرام در زمین تخت ، ماه و خورشید، آزمایشات زمین تخت، و غیره…

    انشاالله که این راه راه انحراف نباشه و کمکمون کنه،چون هر عقیده ای تو این دنیا ادعا داره بر حقه. یا علی مدد

  3. Avatar

    بسیار ممنون. حتمن مطالعه میکنم و خودم خیلی وقته مقاله های سایت رو مطالعه میکنم. پیج های زمین تخت دیگه تو اینستا روی مدل لندنی پافشاری میکنن و وقتی من راجع به شما گفتم، گفتن که شما جواب نمیدین و مناظره نمیکنید که عجیبه شما پاسخگو هستین همیشه.

    با اینکه خودم صد درصد طرفدار روایات و قرآن هستم، ولی خیلی ها موقع بحث به این ها اعتقاد ندارن که مجبور میشیم بدون طرفداری از دین بحث کنیم که منطقی هم هست. اون پیج های زمین تخت مدل لندنی هم جدیدا شیعه رو در نظر میگیرن ولی نمیدونم چرا با شما مخالفت دارن. اگر یه سری مناظره عادلانه صورت بگیره و پستشون هم کنید بنظرم خیلی عالی میشه که اختلاف عقاید زمین تخت رو هم بتونیم قضاوت کنیم و باعث پیشرفت هم میشه.

    موفق باشید و خسته نباشید

    • مدیر Vlad

      با ما دشمنی دارن و علیه ما حرف مفت زیاد منتشر میکنن و اینکارشون هیچ اهمیتی برای ما نداره .
      ما صرفا روی پیشرفت خودمون متمرکز بوده و پاسخگوی بازدیدکنندگان و دنبال کنندگان مجموعه خودمون هستیم .
      —–
      از سوی دیگر در احادیث و روایات از شروع کردن مناظره با دیگران بشدت نهی شده و تنها با توجه به شرایطی خاص اگر شخصی به ما پیشنهاد مناظره داد میتونیم با او مناظره کنیم.
      ———-
      امام حسین علیه السلام فرمودند:
      ای مرد! من به دین خود آگاهم و راه راست، (حقیقت) برایم معلوم و روشن است.
      اگر تو نسبت به دینت آگاهی نداری، برو و آن را تحصیل کن (یعنی خودت تحقیق کن و همیشه دنبال حقیقت باش)؛ مرا چه به بحث و مجادله؟!
      شیطان، آدمی را وسوسه می‌کند و در گوش او می‌خواند:
      درباره دین با مردم مناظره کن تا فکر نکنند که تو آدم ناتوان و نادانی هستی!
      📚بحارالأنوار ج۳۲ ص ۱۳۵

      ——-
      به همین دلیل است که تولید کردن محتوا را به شروع کردن مناظره ای با دیگران ترجیح میدهیم.
      زیرا در مناظرات معمولا کار به دعوا میکشد و تا جایی که دیدیم طرفین 90 درصد مناظرات هدفشان پیروزی است و نه رسیدن به حقیقت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + پنج =

Translate »