آخرین مطالب
دروغ داروی هسته ای

دروغ داروی هسته ای

مطلب زیر به سادگی نشان می دهد که رادیو دارو یا همان داروی هسته ای یک فریبکاری و خالی بندیست و وجود خارجی ندارد.

طبق گفته مدعیان دانش هسته ای و محاسبات مبتنی بر فرمول قلابی انیشتین یعنی رابطه تبدیل جرم به انرژی از شكافت هر گرم ماده رادیواکتیو در حدود بيست ميليون كيلوكالري انرژي آزاد مي‌شود كه با انفجار سي و سه تن تي ان تي برابر است.
یعنی اگر حتی یک هزارم گرم (0.001 ) ماده رادیو اکتیو را به یک فرد تزریق کنیم یا از راه دهان وارد بدنش کنیم این مقدار ماده رادیواکتیو وارد شده به بدن فرد معادل با سی و سه کیلوگرم تی ان تی می باشد و با توجه به اینکه بنا به گفته همین مدعیان دانش هسته ای نیمه عمر رادیوداروها کوتاه و در حد یک ساعت تا 6 ساعت می باشد، یعنی اگر از رادیودارویی استفاده شود که نیمه عمر ان یک ساعت است در هر دقیقه به اندازه انفجار حدود نیم کیلو تی ان تی در بدن بیمار گرما ازاد می شود. که این مقدار گرما فرد را نابود می کند. ( در هر ثانیه معادل انفجار حدود 9 گرم تی ان تی در بدن بیمار گرما ازاد می شود).

پس امکان تزریق یا خوراندن داروی هسته ای یا رادیو دارو ( در صورت واقعی بودن رادیو دارو) وجود ندارد.

در واقع انچه به عنوان رادیو دارو مطرح می شود چیزی جز داروهای شیمیایی نیستند و فقط عنوان هسته ای را به این داروها می دهند تا پول بیشتری از بیماران ناآگاه و ساده دل بگیرند.

و یک موضوع بسیار بسیار مهم اینکه طبق اظهارات مدعیان دانش هسته ای ، پرتوهای رادیواکتیو سرطان زا هستند. پس چطور به خودشان اجازه می دهند یک ماده سرطان زا وارد بدن بیمار کنند و این ماده سرطان زا از طریق جریان خون کل بدن فرد را آلوده کند و تمام سلولهای بدنش سرطانی و فاسد شوند.

یک مورد مهم تر اینکه امکان نگهداری چنین دارویی وجود ندارد. در عکسهایی که از رادیو دارو منتشر شده یک ظرف شیشه ای محتوی مایعی که محتوی رادیو دارو است را نشان می دهند.

 

مقدار گرمای ازاد شده توسط رادیو داروی ادعا شده انقدر زیاد است که نمی توان رادیودارو را در یک ظرف شیشه ای محتوی یک مایع نگهداری کرد و مایع سریعا بخار شده و ظرف شیشه ای را به شکل انفجاری خواهد شکست .
پس با ناآگاهی و زودباوری ملتها دروغی به عنوان رادیودارو را هم به انها باور داده و به انها تحمیل نموده و جیب بیماران از واقعیت بی خبر را خالی می کنند.



با یک تناسب ساده ریاضی دروغهاشون رو میشه و مطلب برای همه قابل درکه.

این مطلب فاقد موضوعات شیمی و فیزیک می باشد.

.یک نفر به این سوال پاسخ منطقی بده که اگر رادیو دارو در هر ثانیه هزاران کالری گرما تولید میکنه ، چطور می توان ان را در یک مایع در ظرف شیشه ای نگهداری نمود و مایع بخار نشود و ظرف شیشه ای با شدت منفجر نشه.

مطلب زیر هم جالبه:

https://www.yjc.ir/fa/amp/news/8686510

مجموعه مقالات در مورد دروغ بودن “سلاح اتمی” به نوشته‌ی آقای «کرامت سلیمی».
_/ برهان های ادعا شده توسط آقای کرامت سلیمی غیر قابل انکار می باشند.

https://flatearthfarsi.ir/?s=کرامت+سلیمی
https://flatearthfarsi.ir/?s=بمب+هسته+ای
_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

کانال تلگرامی آقای کرامت سلیمی: 👇🏻👇🏻

🆔 @lienuclearbomb

رمز فایل، در صورت وجود :

درباره بهرام

بهرام
زمان خود را به بهتر کردن خود با مطالعه نوشته های دیگران اختصاص دهید. بنابراین شما به سادگی آنچه را بدست می آورید که دیگران سخت برای آن زحمت کشیده اند.

همچنین بررسی کنید:

بمب اتمی

دروغ بودن سلاح هسته ای – (قسمت 10) برجام

فکر می کنید که چرا ایران در موضوع برجام پای کشور ژاپن را وسط کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 10 =

Translate »