آخرین مطالب
میدان الکتریکی

میدان الکتریکی

انرژی که این فراوانی اتر را جمع و نگه می دارد  (اگر در مورد بار مثبت صحبت کنیم) باید آنها را به سمت مرکز بار بکشاند. نوعی آنتی سیکلون است که سیستم فشار زیاد را تشکیل می دهد و هوا را به سمت مرکز سوق می دهد. به طور باورنکردنی ، برای مطالعه میدان الکتریکی، در واقع باید از دینامیک سیالات استفاده کنیم.

هیدرودینامیک کوانتومی رشته ای است که فضای خالی الاستیک را که ما به عنوان اتر شناسایی کرده ایم مطالعه می کند. بار منفی سیکلون است ، گردابی که هوا را به سمت بیرون رانده و یک منطقه با فشار کم ، یعنی یک منطقه از کمبود اتر تولید می کند. بار مثبت، آنتی سیکلون است.

بار منفی و مثبت یکدیگر را جذب می کنند. واحد اندازه گیری شارژ کولن است. کولن (کولن) بار الکتریکی است که در یک ثانیه از طریق یک هادی توسط جریان یک آمپر حرکت می کند. جریان چیزی بیش از حرکتی از اترون ها نیست که ناشی از اختلاف پتانسیل ، یعنی یک میدان الکتریکی باشد.

کولن تقریبا میدان الکتریکی برابر بار الکترون است. این یک ارزش عظیم است. برای وجود ، یک بار باید توسط گرداب تولید شود ، یک حرکت نوسانی الکترون که از انرژی ذخیره شده ایجاد می شود. بدون گرداب ، یک تجمع تصادفی یا کمبود اتر بلافاصله در توزیع متوسط اتر برای بازیابی تعادل پراکنده می شود.

نفوذی که گرداب در نزدیکی فضا اعمال می کند ، میدان الکتریکی نامیده می شود. این زمینه تغییری در وضعیت امور فضا است که با پر شدن از اتر ، دارای ویژگی های کشش و اینرسی است. انیشتین این تغییر شکل الاستیک را به عنوان انحنای فضا-زمان تعریف کرد.

نیروی جاذبه یا دافعه ای که یک بار به یک بار دیگر وارد می کند با این فرمول معروف داده می شود:

میدان الکتریکی

جایی که ε0 مشخصه فضای خالی ، یعنی اتر است. به آن ثابت دی الکتریک یا گذردهی خلا گفته می شود. این ثابت گرایش اتر به تغییر شکل تحت تأثیر یک میدان الکتریکی را ، کمی می کند. مقدار مجاز برای اتر:

میدان الکتریکی

این کمترین مقدار در طبیعت است. برای هوا کمی بالاتر ، 80 برابر برای آب و هنوز هم برای هر ماده دیگری بالاتر است.

فرمول نیرو بیانگر این ایده است که با افزایش فاصله بین دو بار ، کاهش می یابد. به همین دلیل شعاع مربع را مخرج می دانیم. درک آن آسان است. به عنوان مثال به دو آهن ربا فکر کنید. اینها دو بار نیستند ، اما چیزهای خیلی متفاوتی نیز نیستند.

اثر مغناطیسی یک آهنربا با دیگری، با فاصله کاهش می یابد. در عوض ، با نزدیک شدن آهنربا ها بسیار قویتر می شود.

برای توضیح بهتر مفهوم مربع شعاع ، ما می توانیم دوباره به قیاس سیکلون-آنتی سیکلون فکر کنیم. وقتی سیکلون و آنتی سیکلون بسیار نزدیک باشند ، شیب فشار بیشتر است. این بدان معنی است که در فاصله کمی اختلاف فشار زیادی وجود دارد. وزش باد به اندازه گردباد شدید خواهد بود. اگر نقاط فشار بالا و پایین ، دور باشند ، باد بسیار ضعیف تر خواهد شد.

به نظر می رسد این فرمول صفحه قبل تأثیر یک میدان الکتریکی را به خوبی توصیف می کند. عقیده بسیاری بر این است که می توان اثر گرانش را به همین ترتیب و با شعاع مربع توصیف کرد. آنها می گویند دو جسم با جرم نیروی جاذبه ای به یکدیگر وارد می کنند.

آنها هایلایت قیاس بین این دو فرمول را مناسب می دانند:

ما می توانیم قیاس احتمالی را در نظر بگیریم: دو جسم دو بار هستند. نیروی تولید شده متناسب با شعاع مربع معکوس است. با این حال ، اگرچه فرمول اول درست است ، اما فرمول دوم باید کنار گذاشته شود. اگر این فرمول دوم درست بود ، زمین یک کره می بود.

فرمول اول نیروی وارده توسط یک میدان الکتریکی را توصیف می کند.

رمز فایل، در صورت وجود :

درباره بهرام

بهرام
زمان خود را به بهتر کردن خود با مطالعه نوشته های دیگران اختصاص دهید. بنابراین شما به سادگی آنچه را بدست می آورید که دیگران سخت برای آن زحمت کشیده اند.

همچنین بررسی کنید:

بمب اتمی

دروغ بودن سلاح هسته ای – (قسمت 10) برجام

فکر می کنید که چرا ایران در موضوع برجام پای کشور ژاپن را وسط کشیده …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 1 =

Translate »